Ζητείται διαφάνεια στη διαφήμιση για τον κορωνοϊό!

Συνάντηση του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, με τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκο Χαρδαλιά, Αθήνα, 8 Δεκεμβρίου, 2020
Μετά τη «λίστα Πέτσα», έρχεται η  «λίστα Κικίλια» με 18,5 εκατομμύρια ευρώ προς τα ΜΜΕ για την «καμπάνια εμβολιασμού» .
H  απόφαση για τη δέσμευση του ποσού που θα δοθεί σε κανάλια, ραδιόφωνα, έντυπα και ιστοσελίδες, δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια την παραμονή των Χριστουγέννων!

Το ποιος θα αναλάβει τη δουλειά θα αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης, σύμφωνα με το άρθρο 74 με τίτλο «Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID -19» που ψηφίστηκε πριν από λίγες ημέρες.

Με απόφαση του υπουργού Βασίλη Κικίλια συγκροτήθηκε μία «Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού Covid 19», με σκοπό να τρέξει τις διαδικασίες απευθείας διαπραγμάτευσης για την πρόσληψη εταιρείας η οποία θα υλοποιήσει την εκστρατεία ενημέρωσης του πληθυσμού.

Για τα κανάλια η διανομή των εκατομμυρίων θα γίνει με βάση την τηλεθέαση και για τα ραδιόφωνα τις μετρήσεις ακροαματικότητας. Για δε τα έντυπα και τις ιστοσελίδες παρουσιάζεται ως κριτήριο η «δημοφιλία» ένα εξαιρετικά ασαφές «κριτήριο» που χωράει πολλές ερμηνείες.  
Και εδω τίθεται το μεγάλο ερώτημα. Πόσο αδιάβλητος θα είναι ο διαγωνισμός για το ποιός θα αναλάβει το έργο και πόσο δίκαια θα μοιραστούν αυτά τα εκατομμύρια;
Μήπως ο προεδρος της ΕΔΕΕ Μανόλης Παπαπολύζος πρέπει να παρέμβει και να ελέγξει τις διαδικασίες του διαγωνισμού αλλά και τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί για τη διανομή των χρημάτων ;