Wall Street – ZEVIA, με την υπογραφή του… αμερικάνου (Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2021)

ZEVIA  …. εδώ …. 
Διαπραγματεύεται στο NYSE με το σύμβολο ZVIA … εδώ …
Αριθμός μετοχών : 34.416.450 μετοχές κατηγορίας Α και 30.113.152 μετοχές κατηγορίας Β

Presentation ZEVIA … εδώ …

Την Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021 ξεκίνησε να διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με αρχική τιμή της δημόσιας προσφοράς τα 14 δολάρια ανά μετοχή. Η εταιρεία έκδωσε 10,7 εκατομμύρια μετοχές, συγκεντρώνοντας καθαρά 139,7 εκατομμύρια δολάρια με σκοπό τη χρηματοδότηση κεφαλαίων κίνησης.

  • Η Εταιρεία χρησιμοποίησε περίπου 25,5 εκατομμύρια δολάρια από τα καθαρά έσοδα της IPO για την αγορά 1.956.142 μεριδίων κατηγορίας Β από ορισμένους μεριδιούχους της Zevia LLC, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων ανώτερων διευθυντικών στελεχών.
  • Η Εταιρεία χρησιμοποίησε περίπου 90,1 εκατομμύρια δολάρια από τα καθαρά έσοδα της IPO για την απόκτηση 6.900.000 μονάδων κατηγορίας Α της Zevia LLC.
  • Τέλος χρησιμοποιήθηκαν περίπου 23,7 εκατομμύρια δολάρια για την καταβολή μετρητών σε ορισμένους θεσμικούς επενδυτές πριν από την IPO που είχαν σχέση με τη συγχώνευση των διαφόρων εταιρειών από όπου προέκυψε η Zevia.

Το ντεμπούτο της μετοχής ήταν απογοητευτικό καθώς ξεκίνησε να διαπραγματεύεται 10,7% κάτω από την αρχική τιμή δημόσιας προσφοράς των 14 δολαρίων. Η πρώτη διαπραγμάτευση της μετοχής ήταν στα 12,50 δολάρια και σε αυτή την τιμή άλλαξαν χέρια 732.406 μετοχές. Σε αυτή την τιμή, η Zevia αποτιμήθηκε, από την αγορά, σε περίπου 807 εκατομμύρια δολάρια.


Η Zevia ιδρύθηκε το 2007 στο Σιάτλ της Ουάσινγκτον από τους Ντέρεκ Νιούμαν, Τζέσικα Νιούμαν και Ίαν Άιζενμπεργκ. με σκοπό να λανσάρει ένα εναλλακτικό αναψυκτικό για όσους θέλουν να αποφύγουν τόσο τα πρόσθετα σάκχαρα όσο και τα τεχνητά γλυκαντικά.

Μέχρι το τέλος του 2008, σύμφωνα με την AC Nielsen, η Zevia ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο φυσικό προϊόν στις Ηνωμένες Πολιτείες όσον αφορά τις πωλήσεις. Τα έσοδα της εταιρείας το 2008 ήταν 925.000 δολάρια και το προϊόν ήταν διαθέσιμο σε 850 καταστήματα. Το 2010, η Zevia ανέφερε αύξηση 300% στις πωλήσεις σε σχέση με το 2009.
Η Zevia με πωλήσεις μόλις 7 εκατομμυρίων δολαρίων το 2010, τετραπλασίασε τις πωλήσεις της στα 28 εκατομμύρια δολάρια το 2015 και έκτοτε τετραπλασιάστηκε ξανά σε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια το 2020.

Η Zevia θεωρείται μια αναδυόμενη εταιρεία ανάπτυξης καθώς τα ετήσια έσοδα της είναι μικρότερα του 1,07 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Ωστόσο είναι προφανές ότι η ZEVIA αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, αφού οι καθαρές πωλήσεις το 2020 έφθασαν τα 110 εκατομμύρια δολάρια, από 86 εκατομμύρια το 2019 και 62 το 2018.
Οι λιανικές πωλήσεις αυξάνονται, τα καταστήματα που πωλούν τα αναψυκτικά Zevia αυξάνονται και οι πωλήσεις ανά κατάστημα αυξάνονται.
H ZEVIA δείχνει ότι είναι μια ιστορία ανάπτυξης.

Σήμερα η Zevia έχει έδρα το Λος Άντζελες, της Καλιφόρνιας και είναι μια εταιρεία αναψυκτικών γνωστή για τη χρήση του φυσικού υποκατάστατου της ζάχαρης, έχοντας τη στέβια ως γλυκαντικό. Η Zevia προσφέρει μια σειρά από βιολογικά τσάγια και ενεργειακά ποτά που είναι χωρίς ζάχαρη, χωρίς γλουτένη, μηδενικές θερμίδες και φιλικά προς τους vegans. Η εταιρεία δραστηριοποιείται εδώ και 14 χρόνια. Έχει παρουσία σε όλες τις ΗΠΑ και τον Καναδά και τώρα προσπαθεί να επεκταθεί στη Λατινική Αμερική, την Ασία και τη Δυτική Ευρώπη. Τα προϊόντα της Zevia διατίθενται σε σημεία λιανικής πώλησης, καθώς και απευθείας στον καταναλωτή μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας και της Amazon.com.
Το 2020, η Zevia ήταν η μάρκα ανθρακούχων αναψυκτικών με τις υψηλότερες πωλήσεις στο Amazon σύμφωνα με τη Stackline.

H εταιρεία έχει αναπτύξει 6 σειρές προϊόντων, μηδενικών θερμίδων και μηδενικής ζάχαρης, με περίπου 37 παραλλαγές γεύσης. Τα προϊόντα της πωλούνται σε περισσότερα από 20.000 καταστήματα λιανικής πώλησης, ενώ η εταιρεία κατέχει μερίδιο αγοράς σχεδόν 88% στην κατηγορία των αναψυκτικών μηδενικών θερμίδων με φυσικά γλυκαντικά.

Όλα τα ροφήματα της Zevia, σόδα, ενεργειακά ποτά, βιολογικό τσάι, μίξερ, ποτά Kidz και ανθρακούχο νερό, παρασκευάζονται με φυτικά συστατικά, δεν περιέχουν τεχνητά γλυκαντικά, ούτε ζάχαρη, έχουν μηδενικό νάτριο και είναι χωρίς πρόσθετο χρώμα.

Ο σημερινός διευθύνων σύμβουλος της Zevia είναι ο Paddy Spence (γνωστός και ως Paddy), αγόρασε τη Zevia το 2010 και έγινε διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρίας.
Ο Paddy Spence διαθέτει εμπειρία 28 ετών στη φυσική/βιολογική βιομηχανία.
Από το 2005 έως το 2009, ο Spence ήταν Πρόεδρος της Levlad Inc. ενός Ομίλου Φυσικών Προϊόντων.

Το 1995, ίδρυσε την SPINS, μια κορυφαία εταιρεία έρευνας αγοράς της βιομηχανίας φυσικών προϊόντων στην οποία υπηρέτησε ως Διευθύνων Σύμβουλος για οκτώ χρόνια, παρακολουθώντας τις πωλήσεις περισσότερων από 300.000 φυσικών και βιολογικών προϊόντων. To 2004 πούλησε τη SPINS.

Πριν ιδρύσει την SPINS, υπήρξε επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Kashi, μιάς εταιρείας δημητριακών του Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας όπου είχε, τότε, επτά υπαλλήλους και 3 εκατομμύρια δολάρια σε ετήσιες πωλήσεις. Στην Kashi υπηρέτησε ως αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ από το 1992 έως το 1995.
Έχει επίσης θέσεις στο τμήμα έρευνας του Harvard Business School, στο Center for Leadership and Career Studies στο Πανεπιστήμιο Emory και στο τμήμα μάρκετινγκ της United Parcel Service. Ο Spence είναι μέλος του Συμβουλευτικού Συμβουλίου της Rippowam Partners LLC.

Η Zevia δημιούργησε καθαρές πωλήσεις 85,562 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019, ενώ παρουσίασε λειτουργικές ζημιές 5,454 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδα, το 2020, αυξήθηκαν σχεδόν 28,5% στα 110,025 εκατομμύρια δολάρια, με τις λειτουργικές ζημιές να είναι σταθερές στα 5,478 εκατομμύρια δολάρια.

Η επιχείρηση έχει μία μικρή εποχικότητα, με τις πωλήσεις της να υψηλότερες τους καλοκαιρινούς μήνες, με το 2ο και τρίτο τρίμηνο να είναι τα καλύτερα.

Η Zevia έχει μία σημαντική αύξηση πωλήσεων τα τελευταία δέκα χρόνια, αυξάνοντας τις καθαρές πωλήσεις της από 7 εκατομμύρια δολάρια το 2010 σε 110 εκατομμύρια δολάρια το 2020, αντιπροσωπεύοντας έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 32%.
Το 2020, πουλήθηκαν σχεδόν 240 εκατομμύρια κουτάκια και οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν σε 110,025 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 28,5% από 85,562 εκατομμύρια δολάρια το 2019.
Τα μικτά κέρδη του 2020 αυξήθηκαν σε 49,402 εκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 33,8% από τα 36,9 εκατομμύρια δολάρια του 2019, με το μεικτό περιθώριο να ανέρχεται στο 45%, από 43% το 2019.

Η παγκόσμια αγορά υγρών αναψυκτικών ανέρχεται σε 770 δισεκατομμύρια δολάρια, η οποία αναμένεται να αυξάνεται κατά 1,4% CAGR από το 2019 έως το 2025. Η ZVIA είναι ακόμη μια μικρή εταιρεία, ελάχιστα γνωστή και ελάχιστα αναγνωρισμένη. H Zevia αναπτύσσεται ταχύτατα, σε αντίθεση με τους παραδοσιακούς παίκτες όπως Coca Cola (KO) και η Pepsi (PEP) τους οποίους όμως θα πρέπει να ανταγωνιστεί.


Αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου 2021
Οι καθαρές πωλήσεις, το δεύτερο τρίμηνο του 2021 αποτέλεσαν ρεκόρ για την Εταιρεία και αυξήθηκαν 24% στα 34,352 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τις πωλήσεις των 27,671 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου του 2020. Η αύξηση των καθαρών πωλήσεων ήταν κυρίως αποτέλεσμα των αυξημένων σημείων πώλησης, που αντισταθμίστηκε, όμως, εν μέρει από υψηλότερες εμπορικές εκπτώσεις.

Τα μικτά κέρδη βελτιώθηκαν στα 16,24 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο τρίμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση 17% σε σύγκριση με τα 13,835 εκατομμύρια δολάρια της προηγούμενης περιόδου. Το μεικτό περιθώριο κατήλθε στο 47% σε σύγκριση με το 50% του δεύτερου τριμήνου του 2020, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19 και των υψηλότερων εμπορικών εκπτώσεων.

Τα έξοδα πώλησης και μάρκετινγκ ήταν 10,703 εκατομμύρια δολάρια έναντι 5,717 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου του 2020, κυρίως λόγω του υψηλότερου κόστους μεταφοράς που οφείλεται στα υψηλότερα ναύλα και τη συνολική αύξηση των καθαρών πωλήσεων, καθώς και στις αυξημένες δαπάνες μάρκετινγκ σε σύγκριση με τα χαμηλά επίπεδα το 2020, που συνδέονται σε μεγάλο βαθμό με την πανδημία του COVID-19.

Τα γενικά και διοικητικά έξοδα ήταν 6,014 εκατομμύρια δολάρια έναντι 4,643 εκατομμυρίων δολαρίων του δεύτερου τριμήνου του 2020, κυρίως λόγω του αυξημένου προσωπικού, του εξοπλισμού και των υπηρεσιών υποστήριξης σε σχέση με την ανάπτυξή της εταιρείας και στην προετοιμασία της να γίνει δημόσια εταιρεία.

Οι ζημίες για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν 0,707 εκατομμύρια δολάρια.
Τα EBITDA ήταν ζημιογόνα κατά 0,4 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού 2021, ενώ τα EBITDA του δεύτερου τριμήνου του 2020 ήταν θετικά κατά 3,5 εκατομμύρια δολάρια.

Στο Α εξάμηνο του 2021 τα συνολικά καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 65,046 εκατομμύρια δολάρια, εκ των οποίων μόλις το 12,72%, δηλαδή τα 8,277 εκατομμύρια πραγματοποιήθηκαν μέσω του διαδικτύου (online/ecommerce).
Τα καθαρά έσοδα Α εξαμήνου του 2021 ήταν αυξημένα σε ποσοστό 29,6% σε σχέση με τα καθαρά έσοδα των 50,167 εκατομμυρίων δολαρίων, του Α εξαμήνου του 2020, εκ των οποίων το 15,58%, δηλαδή τα 6,763 εκατομμύρια πραγματοποιήθηκαν μέσω του διαδικτύου (online/ecommerce).
Οι ζημιές στο Α εξάμηνο του 2021 ανήλθαν σε 502 χιλιάδες δολάρια από κέρδη 513 χιλιάδες δολάρια στο περσινό εξάμηνο.
Τα EBITDA, του πρώτου εξαμήνου 2021, ήταν θετικά κατά 83 χιλιάδες δολάρια, ενώ τα EBITDA του Ά εξαμήνου του 2020 ήταν θετικά κατά 1,311 εκατομμύρια δολάρια.

Ο αριθμός των εργαζομένων πλήρους απασχόλησης αυξήθηκε από 72 στις 31 Δεκεμβρίου 2019 σε 108 στις 30 Ιουνίου 2021.


Σύγκριση εταιρειών
Τα έσοδα της ΖEVIA, το 2020 ανήλθαν σε 110 εκατομμύρια δολάρια.
Μια αύξηση των πωλήσεων 20-25%, σε σχέση με το 2020, οι πωλήσεις του 2021 θα φθάσουν τα 132 με 137 εκατομμύρια δολάρια. Με την τιμή της μετοχής στα 12,7 δολάρια, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ανέρχεται σε 817 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό σημαίνει ότι η αγορά αποτιμά τη Zevia σε περίπου 6 φορές τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021.

Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και η Zevia οφείλει να αναπτυχθεί και να διεκδικήσει μερίδια αγοράς απέναντι σε μεγάλα ονόματα όπως είναι η η Coca-Cola (KO) και η PepsiCo (PEP) που είναι τεράστιοι ανταγωνιστές, αλλά και ονόματα όπως Keurig Dr Pepper (KDP), Monster Beverage (MNST) και ένα όνομα όπως το National Beverage Corp (FIZZ).

H Coca Cola (KO) με τιμή μετοχής στα 54 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 235 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 6 με 7 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 35 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από τα 8 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 30.

H PepsiCo (PEP) με τιμή μετοχής στα 155 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 215 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 3 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 70 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από τα 7 δισεκατομμύρια δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 30.

H Keurig Dr Pepper (KDP) με τιμή μετοχής στα 34 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 48 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 4 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 12 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία έχει μια κερδοφορία γύρω από 1,5 δισεκατομμύριo δολαρίων που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 32.

Το Monster Beverage (MNST) με τιμή μετοχής στα 93 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 11 φορές τις πωλήσεις, που κινούνται γύρω απο τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η εξαιρετική αποτίμηση εξηγείται από το λειτουργικό περιθωρίο κέρδους που φθάνει περίπου στο 35%, με αποτέλεσμα η εταιρεία να έχει μια κερδοφορία γύρω στο 1,5 δισεκατομμύριο δολάρια που αντιστοιχεί σε ένα P/E περίπου στο 33.

Το National Beverage (FIZZ) είναι ένα πολύ μικρότερο όνομα.
Με την τιμή της μετοχής στα 52 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται περίπου 5 φορές τις πωλήσεις, που όμως είναι σταθεροποιημένες τα 5 τελευταία χρόνια στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Αυτή η αποτίμηση θα μπορούσε να εξηγηθεί και από το γεγονός ότι η εταιρεία έχει μια κερδοφορία μεταξύ 150 με 175 εκατομμυρίων δολαρίων που αντιστοιχεί σε ένα P/E μεταξύ 28 και 32.

Ωστόσο η Celsius (CELH) μια εταιρεία ενεργειακών ποτών, με την τιμή της μετοχής στα 100 δολάρια είναι μια εταιρεία αξίας 7,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και διαπραγματεύεται πάνω απο 37 φορές τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021, οι οποίες αναμένονται να ξεπεράσουν τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αποτίμηση θα μπορούσε να εξηγηθεί και από το γεγονός ότι η εταιρεία αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και ταυτόχρονα επεκτείνεται και στον υπόλοιπο κόσμο, πέρα απο τη Βόρεια Αμερική.
Την Chelsius την είχαμε εντοπίσει πριν 1,5 χρόνο σε τιμές γύρω απο τα 4 δολάρια.

Σημεία προβληματισμού

1) Κίνδυνος Πρώτων Υλών
Το βασικό συστατικό στα προϊόντα της εταιρείας είναι το εκχύλισμα στέβιας, του οποίου η προμήθεια γίνεται μέσω πολυετούς συμφωνίας με μια μεγάλη πολυεθνική εταιρεία. Οι τιμές της στέβιας και άλλων συστατικών που χρησιμοποιούνται στα αναψυκτικά της Zevia, υπόκεινται σε πολλούς παράγοντες, όπως οι συνθήκες εμπορίας, η κλιματική αλλαγή και οι αντίξοες καιρικές συνθήκες.
Σύμφωνα με τη διοίκηση μια υποθετική αύξηση 10% ή μείωση 10% στο μέσο σταθμισμένο κόστος της στέβιας, θα είχε ως αποτέλεσμα αύξηση περίπου 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων ή μείωση 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα, του κόστους πωληθέντων αγαθών.

Η τιμή για τα δοχεία αλουμινίου κυμαίνεται επίσης ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς. Αυτή τη στιγμή υπάρχει παγκόσμια έλλειψη δοχείων αλουμινίου. Η εταιρεία έχει συμβάσεις με ορισμένους προμηθευτές κουτιών αλουμινίου, αλλά αυτές οι συμβάσεις δεν καλύπτουν όλες τις αναμενόμενες μελλοντικές ανάγκες της για κουτάκια αλουμινίου. Ενδεχομένως να μην μπορεί να προμηθευτεί αρκετά κουτιά αλουμινίου στο μέλλον για να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών. Η ικανότητά της διοίκησης να συνεχίσει να προμηθεύεται αρκετά δοχεία αλουμινίου σε λογικές τιμές θα εξαρτηθεί από μελλοντικές εξελίξεις που αυτή την στιγμή είναι αβέβαιες.
Μια υποθετική αύξηση 10% ή μείωση κατά 10% στο μέσο σταθμισμένο κόστος των δοχείων αλουμινίου, θα είχε ως αποτέλεσμα αύξηση περίπου 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων ή μείωση 0,9 εκατομμυρίων δολαρίων, αντίστοιχα, στο κόστος των πωληθέντων.

2) Η εταιρεία δεν έχει περιουσιακά στοιχεία. Όποια αξία έχει είναι η ”συνταγή” των αναψυκτικών που πουλάει. Αν η συνταγή του ποτού δεν αρέσει η μετοχή θα καταρρεύσει. Οι Ενσώματες ακινητοποιήσεις ανέρχονται σε μόλις 2,6 εκατομμύρια δολάρια.
Τα προϊόντα της Zevia LLC κατασκευάζονται και γενικά συντηρούνται σε εγκαταστάσεις παραγωγής και αποθήκευσης ποτών τρίτων που βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας ….
Το επιχειρηματικό μοντέλο της ZEVIA με ελαφριά περιουσιακά στοιχεία έχει σχεδιαστεί για να αξιοποιεί το μειωμένο κόστος και τα γενικά έξοδα, με κεφαλαιουχικές δαπάνες μικρότερες από 1% των καθαρών πωλήσεων. Το μοντέλο αυτό υποστηρίζει τις στρατηγικές πρωτοβουλίες και την οικονομική ευελιξία της εταιρείας.
Αυτό φαίνεται πολύ καλό καθώς αποφορτίζει την εταιρεία από την παρασκευή, την εμφιάλωση και τη διανομή των προϊόντων της. Ωστόσο, η παρασκευή των προϊόντων εξαρτάται από τρίτους. Μάλιστα, ορισμένοι από τους κατασκευαστές των αναψυκτικών Zevia είναι άμεσοι ανταγωνιστές της εταιρείας, ή κατασκευάζουν και διανέμουν προϊόντα και για τους ανταγωνιστές.

3) Τα κύρια συστατικά των ποτών, εκτός από το ανθρακούχο νερό, είναι η γλυκαντική στέβια και το κιτρικό οξύ. Όμως το εκχύλισμα στέβιας προέρχεται από μια πολυετή συμφωνία προμήθειας με μια μόνο μεγάλη πολυεθνική εταιρεία συστατικών με διεθνείς γεωργικές δραστηριότητες και σημαντικές δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης. Σύμφωνα λοιπόν με τη διοίκηση της Zevia έχει συνεργασία μόνο με έναν προμηθευτή στέβιας.

4) Περιορισμένος αριθμός πελατών και διανομέων. Συγκεκριμένα, το 2020, ο μεγαλύτερος πελάτης της εταιρείας αντιπροσώπευε το 20% των καθαρών πωλήσεών, ενώ οι δέκα μεγαλύτεροι πελάτες αντιπροσώπευαν το 80% των καθαρών πωλήσεων.
Η απώλεια οποιουδήποτε μεγάλου πελάτη, η μείωση των επιπέδων αγοράς ή η ακύρωση οποιασδήποτε επιχείρησης από μεγάλο πελάτη για μεγάλο χρονικό διάστημα θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τις πωλήσεις και την κερδοφορία της εταιρείας.

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών αναμένουν ότι οι πωλήσεις της ZEVIA θα είναι :

  • 142 εκατομμύρια δολάρια το 2021 
  • 184 εκατομμύρια δολάρια το 2022 
  • 251 εκατομμύρια δολάρια το 2023

ενώ οι ζημιές θα κυμαίνονται μεταξύ 5 με 10 εκατομμύρια δολάρια, ανά έτος.

Οι αναλυτές είναι αισιόδοξοι για τις προοπτικές της εταιρείας ποτών με μηδενικές θερμίδες Zevia PBC, παρόλο που οι επενδυτές δεν είναι τόσο.

Ο αναλυτής της Goldman Sachs, Bonnie Herzog, περιγράφει τη Zevia ως «μια αναδυόμενη, ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία ποτών που ελέγχει όλα τα κουτιά μιας καταναλωτικής μάρκας μέσω ενός χαρτοφυλακίου αναψυκτικών μηδενικών θερμίδων, μηδενικής ζάχαρης και με συστατικά φυσικές γλυκαντικές ουσίες με στέβια».
Οι αναλυτές της Goldman Sachs ξεκίνησαν την σύσταση της μετοχής με στόχο την τιμή των 28 δολαρίων.
Η Goldman θεωρεί ότι η παγκόσμια αγορά ποτών είναι αξίας 770 δισεκατομμυρίων δολαρίων και λέει ότι το αναπτυξιακό δυναμικό για το Zevia είναι μεγάλο, με πολλά καταστήματα λιανικής πώλησης να εκφράζουν τη διάθεση να πουλήσουν τα αναψυκτικά.

Η Wells Fargo ξεκίνησε τη κάλυψη της Zevia δίνοντας τιμή στόχο τα 16 δολάρια.
Στην αναφορά της, οι αναλυτές της Wells Fargo, με επικεφαλή τον Chris Carey ισχυρίζεται ότι : «Η Zevia έχει αφήσει τη σφραγίδα της. Είναι η μόνη μάρκα από τα 25 κορυφαία SKU ανθρακούχων ποτών χαμηλών θερμίδων που δεν ανήκουν στους τρεις μεγάλους». Οι τρεις μεγάλες είναι η Coca-Cola (KO), η PepsiCo Inc. (PEP) και η Keurig Dr. Pepper Inc. (KDP).

Η Morgan Stanley ξεκίνησε την κάλυψη της Zevia δίνοντας τιμή στόχο τα 14,50 δολάρια. Οι αναλυτές της βλέπουν τις δυνατότητες ανάπτυξης, αλλά τονίζουν επίσης τον αυξανόμενο ανταγωνισμό.
Έγραψαν οι αναλυτές με επικεφαλής τον Dara Mohsenian. «Βλέπουμε αυξημένο ανταγωνιστικό κίνδυνο στη Zevia, δεδομένης της πληθώρας ανταγωνιστών χαμηλών ή χωρίς θερμίδων. Η Zevia έχει ανταγωνισμό τόσο από μεγαλύτερους παίκτες, οι οποίοι στρατηγικά επικεντρώνονται πολύ στην ανάπτυξη πιο υγιεινών προϊόντων με χαμηλότερες θερμίδες, όσο και από πιο καινοτόμες νεότερες εταιρείες ή νεοσύστατες επιχειρήσεις.»

  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.