Wall Street- REE Automotive: Με την υπογραφή του… αμερικάνου (Τρίτη 09 Φεβρουαρίου 2021)

Wall Street- REE Automotive: Με την υπογραφή του… αμερικάνου (Τρίτη 09 Φεβρουαρίου 2021)

REE Automotive …. εδώ ….  

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό VCVC … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι REE
Αριθμός μετοχών : 358,1 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο NYSE)
Presentation REE … εδώ …

Το SPAC του VCVC
Στις 10 Αυγούστου 2020 ιδρύεται η εταιρεία 10X Capital Venture Acquisition Corp. Εκδόθηκαν για τον χορηγό 5.031.250 κοινές μετοχές κατηγορίας Β …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – VCVC.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 27 Νοεμβρίου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 20.125.000 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 201.250.000 δολάρια.

Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 5.500.000 ενταλμάτων, στην τιμή του 1 δολαρίου ανά ένταλμα, στο χορηγό 10X Capital SPAC Sponsor I LLC.
Η εταιρεία SPAC – VCVC εισάγεται στον Nasdaq, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και ένα δεύτερο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την REE
Την Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021 το spac VCVC, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία REE.

Η Ree θα συγκεντρώσει καθαρά 500 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 300.000.000 δολαρίωνμε συμμετοχή μακροπρόθεσμων στρατηγικών επενδυτών, συμπεριλαμβανομένων των Koch Strategic Platforms, Mahindra & Mahindra και Magna International.

Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Nasdaq με το νέο σύμβολο “REE
Η κεφαλαιοποίηση της REE, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, θα ανέρχεται σε 3,581 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υποθέτοντας ότι κανένας μέτοχος της VCVC δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της REE (83,8%), τους μετόχους του VCVC (5,6%), τον χορηγό του VCVC (2,2%) και τους επενδυτές PIPE (8,4%).


Η REE Automotive, ιδρύθηκε το 2013, είναι μια εταιρεία από το Ισραήλ με έδρα το Τελ Αβίβ και με θυγατρικές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία.

Η REE έχει αναπτύξει μια τεχνολογία που ενσωματώνει όλα τα εξαρτήματα κίνησης στην αψίδα του τροχού καθώς και ένα επίπεδο αρθρωτό πλαίσιο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πλατφόρμα για αυτόνομα φορτηγά παράδοσης, λεωφορεία και ταξί ρομπότ. Αυτή η πλατφόρμα της REE μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οχήματα με μπαταρία ή κυψέλης καυσίμου.

Η πλήρως επίπεδη & αρθρωτή πλατφόρμα EV της REE αξιοποιεί την τεχνολογία REEcorner δίνοντας περισσότερο χώρο για επιβάτες και φορτία.
Η πλατφόρμα της REE, μέσω της τεχνολογίας REEcorner ενσωματώνει κρίσιμα εξαρτήματα του οχήματος (τιμόνι, φρένο, ανάρτηση, σύστημα μετάδοσης κίνησης και έλεγχος) στην καμάρα του τροχού. Η ιδιόκτητη τεχνολογία x-by-wire της REE αμφισβητεί τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούν REEcorners μπορούν να παρουσιάσουν σημαντικά λειτουργικά πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών EV “skateboards” που διατίθενται σήμερα στην αγορά.

Η συγχώνευση της REE με το SPAC – VCVC θα βοηθήσει την εταιρεία στην εύρεση των απαραίτητων κεφαλαίων ώστε να επιταχυνθεί η μαζική παραγωγή της τεχνολογίας REEcorner και των αρθρωτών πλατφορμών EV, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το 2023.

Χάρη στην καινοτόμο τεχνολογία της REE με την πλήρως επίπεδη πλατφόρμα, μπορούν τα ηλεκτρικά οχήματα να μεταφέρουν περισσότερους επιβάτες και φορτία. Επίσης, υπάρχει περισσότερος χώρος για τις μπαταρίες σε σύγκριση με τα συμβατικά οχήματα ηλεκτρικής ή εσωτερικής καύσης, βελτιώνοντας έτσι την ηλεκτρονική κινητικότητα των αυτοκινήτων επόμενης γενιάς για νέους ηλεκτρικούς και παλαιούς κατασκευαστές, εταιρείες logistics και πάροχους υπηρεσιών.
Η REE ισχυρίζεται πως, χάρη αυτής της ευρεσιτεχνίας, θα μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της ανταγωνιστικές τιμές και σημαντικά χαμηλότερο TCO μέσω γρήγορων αντικαταστάσεων REEcorner σε λιγότερο από μία ώρα, over-the-air (OTA) ενημερώσεις και αναβαθμίσεις υλικού.

Η REE είναι μοναδικά τοποθετημένη στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων και θεωρείται ένας οριζόντια ενσωματωμένος παίκτης που έχει ως σκοπό να παρέχει μια πλήρη λύση συστήματος στα περισσότερα τμήματα της αγοράς σε όλες τις κατηγορίες.
Η REE απευθύνεται, κυρίως, προς τους παραδοσιακούς προμηθευτές της κατηγορίας 1 και στην παγκόσμια παραγωγική τους ικανότητα, δίχως να έχει σκοπό να τους ανταγωνιστεί.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΡΕΕ, για κατασκευαστές ΕVs, η ενσωμάτωση της τεχνολογίας REEcorner σε χαρτοφυλάκια προϊόντων EV επιτρέπει γρήγορη και αποτελεσματική είσοδο σε αγορές ηλεκτρικών οχημάτων.

Η βραβευμένη τεχνολογία της REE υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο πνευματικής ιδιοκτησίας στη μηχανική και στο σχεδιασμό, με πάνω από 60 διπλώματα ευρεσιτεχνίας μέχρι σήμερα.
Η REE θα χρησιμοποιήσει την παραγωγική της ικανότητα μέσω ενός ασφαλούς και αποκλειστικού παγκόσμιου δικτύου συνεργατών της κατηγορίας 1 σε περισσότερες από 30 χώρες.
Αυτή η στρατηγική αναμένεται να επιτρέψει στην REE να φτάσει στην κερδοφορία έως το 2024.

 

Η REE Automotive κυκλοφόρησε  ένα βίντεο που παρουσιάζει τρία πρωτότυπα των πλατφορμών EV επόμενης γενιάς:

  • το P1 που απευθύνεται για εφαρμογές παράδοσης τελευταίου μιλίου, εντός της πόλης. 
  • το P2 είναι σχεδιασμένο για τη μεταφορά επιβατών και φορτίου.
  • και το P4 που είναι ειδικά σχεδιασμένο για τον τομέα παράδοσης της αγοράς της Βόρειας Αμερικής.

Με βάση τη μέση τιμή πώλησης της REE και την πρόβλεψη της Frost & Sullivan η REE στοχεύει σε μια συνολική αγορά (ΤΑΜ) 700 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που περιλαμβάνει EV που κυμαίνονται σε μέγεθος από την κατηγορία 1 έως την κατηγορία 6.

 

Η REE αναμένει να έχει συνολικά έσοδα ύψους 19,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως το 2026. Το βιβλίο παραγγελιών της REE (υπογεγραμμένες ενδείξεις ενδιαφέροντος) περιλαμβάνει περισσότερες από 250.000 πλατφόρμες, που αντιπροσωπεύουν το 27% των συνολικών εσόδων.

Η κάθε πλατφόρμα όπως φαίνεται απο τα νούμερα που δίδει η εταιρεία, κατά μέσο όρο, κοστίζει απο 20.000 εως 25.000 δολάρια.

Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η REΕ θα αποτιμάται 3,581 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :

  • 0,34 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 10,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2026.
  • 0,62 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 5,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 1,32 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 2,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 11,93 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 300 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.

και σε σχέση με τα EBITDA

  • 2,11 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2026.
  • 3,96 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
  • 13,02 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.