17/10- Wall Street: Polestar, ένας ανταγωνιστής της Tesla– Mε την υπογραφή του… αμερικάνου

Polestar  …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό GGPI … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι PSNY

Αριθμός μετοχών : 2,125 δισεκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Presentation Polestar … εδώ …


Το SPAC του GGPI
Την 21 Δεκεμβρίου 2020 εκδόθηκαν για την Gores Guggenheim Inc 20.000.000 κοινές μετοχές κατηγορίας F …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – GGPI.
Τα Μερίδια Κατηγορίας F θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Κατόπιν στις 25 Μαρτίου 2021 ακολούθησε η εισαγωγή της εταιρείας στο Nasdaq.
Εκδόθηκαν 80.000.000 κοινές μετοχές της κατηγορίας Α, στην τιμή των 10 δολαρίων.
Συγκεντρώθηκαν 800.000.000 δολάρια.
Κάθε αρχική μονάδα μετοχής GGPI εδικαιούτο το ένα πέμπτο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή κατηγορίας Α σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 9.000.000 ΔΑΜ στην τιμή των 2 $ ανά ένταλμα τοποθέτησης σε ιδιωτική τοποθέτηση στον χορηγό δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 18.000.000 δολάρια.

Η συμφωνία συγχώνευσης με τη Polestar
Στις 27 Σεπτεμβρίου 2021, το Spac GGPI, συνήψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Polestar.
Η Polestar  θα συγκεντρώσει 1,050 δισεκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 250.000.000 δολαρίων, που θα καλυφθεί από το χορηγό. Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στον Nasdaq με το νέο σύμβολο “PSNY
Ο συνδυασμός επιχειρήσεων αποτιμά την Polestar, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, σε περίπου 21,253 δισεκατομμύρια δολάρια. Μετά τη συγχώνευση η Polestar θα έχει 1,253 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρό ταμείο, συνεπώς η επιχειρηματική αξία της εταιρείας υπολογίζεται σε 20 δισεκατομμύρια δολάρια.
Υποθέτοντας ότι κανένας δημόσιος μέτοχος της GGPI δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Polestar (94,1%), τους μετόχους της GGPI (3,8%), τον χορηγό της GGPI (0,9%) και τους επενδυτές PIPE (1,2%).


Έως το 1999, η Volvo Cars (τομέας επιβατικών οχημάτων της Volvo) ανήκε στην AB Volvo (Volvo στα Λατινικά σημαίνει κυλάω), όταν και εξαγοράστηκε από τον Όμιλο της Ford, αντί τιμήματος 6,45 δισεκατομμυρίων δολαρίων. H Ford τοποθέτησε τη Volvo Cars στον τότε υπό-όμιλο των πολυτελών αυτοκινήτων της, Premier Automotive Group, μαζί με τις Jaguar, Aston Martin και Land Rover.
Στις 28 Μαρτίου 2010, η Ford πώλησε τη Volvo Cars στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Geely.
Το τίμημα ανήλθε σε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια και η Geely αποκτά το 100% των μετοχών της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Ford προσπαθούσε να πουλήσει τη Volvo από το 2008, λόγω της τότε παγκόσμιας κρίσης της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η Geely μέσω αυτής της εξαγοράς απέκτησε τη δυνατότητα να εισέλθει στις ευρωπαϊκές αγορές. Ένας ακόμα βασικός στόχος της Geely, ήταν η εσαγωγή της μάρκας στην Κίνα και έτσι ξεκίνησε η παραγωγή κάποιων μοντέλων της Volvo και στην Κίνα, διατηρώντας βέβαια και τα εργοστάσια της Volvo στη Σουηδία.

Στις 5 Ιουλίου 2017, η Volvo ανακοίνωσε ότι όλα τα νέα μοντέλα της που θα λανσάρονται από το 2019 και μετά, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα ή υβριδικά, και μάλιστα έγινε τότε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που ανακοίνωσε κάτι τέτοιο.

Η Polestar είναι μια σουηδική μάρκα αυτοκινήτων που ιδρύθηκε το 1996 από τον συνεργάτη της Volvo Cars τη Flash/Polestar Racing και εξαγοράστηκε το 2015 από τη Volvo, η οποία εξαγοράστηκε από την Geely το 2010. H Geely χαρακτηρίζει τη μάρκα Polestar ως “ανεξάρτητη” από το 2017 και την θεωρεί συνιδιοκτησία της με τη Volvo Cars. Έχει την έδρα της στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας με την παραγωγή οχημάτων να πραγματοποιείται στην Κίνα.

Η Polestar, ξεκίνησε πριν από δύο δεκαετίες κατασκευάζοντας τα αυτοκίνητα αγώνων της Volvo. Το 2017 στράφηκε αποκλειστικά στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Πούλησε περίπου 10.000 οχήματα των premium μοντέλων της Polestar 1 και Polestar 2 το προηγούμενο έτος, ενώ για το 2021 αναμένεται να πουλήσει 29.000 μοντέλα. Ωστόσο η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει τη γκάμα της με τρία νέα μοντέλα αυτοκινήτων και να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 290.000 οχήματα μέχρι το 2025.

Ο διευθύνων σύμβουλος Thomas Ingenlath δήλωσε ότι η εταιρεία δεν σκοπεύει να είναι «δολοφόνος της Tesla».

Στους επενδυτές της Polestar περιλαμβάνονται η Volvo ADR (OTC: VLVLY ), ο Eric Li ο πρόεδρος της Geely Automotive Holding ADR (OTC: GELYY ) και ο ηθοποιός Leonardo DiCaprio.
Οι τρέχοντες μέτοχοι της GGPI θα κατέχουν μόλις το 3,8% της νέας εταιρείας, στην οποία το 94,1% θα το κατέχουν οι παλαιοί μέτοχοι της Polestar.
Η Volvo ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει επιπλέον, έως και 600 εκατομμύρια δολάρια, στην Polestar σε συνδυασμό με τον συνδυασμό Gores Guggenheim, δίνοντάς της συμμετοχή κοντά στο 50%. Ο διευθύνων σύμβουλος της Polesar, Ingenlath, δεν σχολιάσε πόσο μεγάλο μερίδιο έχει ο πρόεδρος Li της Geely και ο DiCaprio.

Τα αυτοκίνητα της Polestar είναι ήδη στο δρόμο.
Η Polestar παράγει δύο ηλεκτρικά αυτοκίνητα απόδοσης. Το Polestar 1 είναι ένα υβριδικό GT ηλεκτρικών επιδόσεων χαμηλού όγκου με αμάξωμα από ανθρακονήματα, 609 ίππων, 1.000 Nm / 738 lb-ft και αυτονομία μόνο 124 χιλιόμετρα (WLTP)-το μεγαλύτερο από οποιοδήποτε υβριδικό αυτοκίνητο στον κόσμο.

Polestar 2
Στην Ευρώπη, το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Polestar 2, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της σουηδικής φίρμας, έγινε μόνο σε λίγες χώρες. Βέλγιο, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Νορβηγία, Ολλανδία και Σουηδία. Αυτές είναι οι έξι χώρες όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί να αγοράσει το Polestar 2, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του σπορ-premium βραχίονα της Volvo. Φυσικά, η χώρα μας δεν αποτελεί μέρος της εμπορικής στόχευσης της Polestar, λόγω του ότι είναι μια μικρή αγορά, το αυτοκίνητο είναι ακριβό για τη χώρα, ενώ ταυτόχρονα απουσιάζουν οι υποδομές για EVs.


Η παραγωγή του Polestar 2 γίνεται στο εργοστάσιο της Geely στο Luqiao της Κίνας.

Στο Βέλγιο, το Polestar 2 ξεκινά από τα 58.990 ευρώ, ενώ στη Γερμανία σχεδόν ένα χιλιάρικο φθηνότερα (€57.900). H φθηνότερη χώρα για το Polestar 2 είναι η Νορβηγία με 46.850 ευρώ. Η τιμή φαίνεται υψηλή, αλλά η Polestar προτείνει, προς το παρόν, αποκλειστικά μοντέλα υψηλής κλάσης. Πράγματι το τετρακίνητο 2άρι της αποδίδει 407 άλογα, διαθέτει μπαταρία 78 kWh και πλούσια λίστα βασικού εξοπλισμού.

Το ηλεκτρικό fastback Polestar 2 είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεγάλου όγκου της εταιρείας.
Το Polestar 2 είναι ένα premium 5θυρο fastback με δύο ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh που προσφέρει αυτονομία έως και 500 χλμ (στον κύκλο WLTP) και βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (Compact Modular Architecture) της Volvo.
Η συστοιχία των μπαταριών ενσωματώνεται στο δάπεδό του, συνεισφέροντας έτσι στην ακαμψία του πλαισίου και βελτιώνοντας τα επίπεδα θορύβου και κραδασμών (NVH) – ενδεικτικά, ο θόρυβος από το δρόμο έχει μειωθεί κατά 3,7 dB σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό πλαίσιο.
H Polestar αντιμετωπίζει το θέμα της φόρτισης στο Polestar 2 με μια πρακτική και γενικευμένη προσέγγιση. Με μία ψηφιακή λύση συνδεσιμότητας που είναι διαθέσιμη τόσο μέσα στο αυτοκίνητο (in-car) όσο και σε φορητές συσκευές, η Polestar αναπτύσσει στρατηγικές συνεργασίες που δίνουν στους ιδιοκτήτες του Polestar 2 εύκολη και απροβλημάτιστη πρόσβαση στα μεγαλύτερα δημόσια δίκτυα φόρτισης σε όλον τον κόσμο.
Το σύστημα κίνησης του Polestar 2, παρέχει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, αποδίδει 408 ίππους (300 kW) και 660 Nm ροπής. Αυτό μεταφράζεται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.

Το στάνταρ σασί Dynamic μπορεί να ενισχυθεί με το Performance Pack, που βελτιώνει τα δυναμικά χαρακτηριστικά με αμορτισέρ Öhlins, φρένα Brembo και μοναδικούς σφυρήλατους τροχούς 20 ιντσών. Η χαρακτηριστική «υπογραφή» της Polestar με χρυσαφί χρώματος ζώνες ασφαλείας, δαγκάνες φρένων και καπάκια βαλβίδων, ολοκληρώνει τα οπτικά στοιχεία που παραπέμπουν σε υψηλές επιδόσεις.

Το Polestar 2 είναι ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα στον κόσμο που ενσωματώνει ένα σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας βασισμένο στο λειτουργικό Android, που παρέχει ένα σταθερό και ευπροσάρμοστο ψηφιακό περιβάλλον για να συνυπάρξουν οι διάφορες εφαρμογές με τις λειτουργίες του οχήματος και κάνει για πρώτη φορά αναπόσπαστο μέρος του συστήματος τις υπηρεσίες της Google – συμπεριλαμβανομένων των Google Assistant, Google Maps με υποστήριξη για ηλεκτρικά οχήματα και Google Play Store. Ο έλεγχος του συστήματος γίνεται μέσω φυσικού φωνητικού ελέγχου και μιας νέας οθόνης αφής 11 ιντσών.

Η τεχνολογία Phone-as-Key επιτρέπει την κοινή χρήση του αυτοκινήτου (Car Sharing) και προσφέρει δυνατότητες διασύνδεσης που δημιουργούν μια νέα εμπειρία ιδιοκτησίας, μέσα από υπηρεσίες όπως το pick-up and delivery, (συντήρηση, καθαρισμός, φόρτιση, που εκτελούνται από τρίτους μέσω ψηφιακού κλειδιού). Επιτρέπει επίσης στο Polestar 2 να «αισθάνεται» πότε πλησιάζει ο οδηγός του. Έξυπνα χαρακτηριστικά όπως τα μεγεθυμένα γραφικά στον πίνακα οργάνων διευκολύνουν τον οδηγό να δει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία πριν εισέλθει στο αυτοκίνητο. Το Polestar 2 μπορεί επίσης να προ-εκτιμήσει την επόμενη κίνηση του οδηγού και να δημιουργήσει μια συναρπαστική εμπειρία, προετοιμάζοντας τις συνθήκες στην καμπίνα και ενεργοποιώντας τη διαδικασία γρήγορης εκκίνησης.

Οι πρώτες αγορές στις οποίες θα λανσαριστεί το Polestar 2 περιλαμβάνουν την Κίνα, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τη Νορβηγία, τη Σουηδία και τη Μεγάλη Βρετανία. Το δίκτυο θα επεκταθεί σταδιακά και σε άλλες αγορές.

Η ευρωπαϊκή τιμή των περίπου 60.000 ευρώ φέρνει το Polestar 2 αντιμέτωπο με το Tesla Model 3 Long Range. Το Polestar 2 δείχνει πολύ ανταγωνιστικό, οπότε μάλλον δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα να βρει το κοινό του σε αυτή την κατηγορία.

Η Polestar είναι μια σουηδική μάρκα αυτοκινήτων που ιδρύθηκε το 1996 από τον συνεργάτη της Volvo Cars τη Flash/Polestar Racing και εξαγοράστηκε το 2015 από τη Volvo, η οποία εξαγοράστηκε από την Geely το 2010. H Geely χαρακτηρίζει τη μάρκα Polestar ως “ανεξάρτητη” από το 2017 και την θεωρεί συνιδιοκτησία της με τη Volvo Cars. Έχει την έδρα της στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας με την παραγωγή οχημάτων να πραγματοποιείται στην Κίνα.
Τα υφιστάμενα μοντέλα της σουηδικής εταιρείας, Polestar 1 με τιμή 155.000 δολαρίων και Polestar 2 με τιμή 60.000 δολαρίων είναι προς το παρόν διαθέσιμα σε 14 αγορές παγκοσμίως.

Όσον αφορά τα νέα μοντέλα της, τα Polestar SUV 3, 4 και 5, πρόκειται να κυκλοφορήσουν στους δρόμους το 2022, το 2023 και το 2024, αντίστοιχα, και θα έχουν αυτονομία περίπου 600 χλμ. (360 μιλίων) ανά φόρτιση.
Πέραν της ηλεκτροκίνησης, τα νέα μοντέλα Polestar 3 και 4 θα εφοδιαστούν επίσης με σύστημα “αυτόνομης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο”, που θα βασίζεται στους αισθητήρες laser lidar της Luminar, θα φέρει λογισμικό της Zenseact και υπολογιστικό σύστημα που θα παρέχει η Nvidia, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.

Mε την έλευση των τριών νέων μοντέλων της και τα κεφάλαια που θα αποκτήσει από τη συγχώνευση με το SPAC, η αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων σκοπεύει να επεκταθεί σε 30 χώρες έως το 2023, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος, Ingenlath.


Στην παρουσίαση της Polestar και στην ανακοίνωση της συγχώνευσης με το spac, η διοίκηση τόνισε ότι υπάρχουν μόνο δύο εταιρείες πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκόσμιας εμβέλειας …. η Polestar και η Tesla, ωστόσο δεν είναι ο δολοφόνος της Tesla.

Η NIO (NIO) και η XPeng (XPEV) προς το παρόν θεωρούνται περιφερειακές εταιρείες. Η Lucid Motors ακόμη δεν έχει ξεκινήσει την παραγωγή. Ωστόσο, η Polestar, τουλάχιστον από την άποψη της κεφαλαιοποίησης, λαμβάνει πολύ χαμηλότερη αποτίμηση.
Tην 16η Οκτωβρίου 2021 η κεφαλαιοποίηση των ανταγωνιστικών εταιριών είναι :

  • Tesla 844 δισεκατομμύρια δολάρια 
  • NIO 62 δισεκατομμύρια δολάρια 
  • Lucid Group 39 δισεκατομμύρια δολάρια 
  • XPeng 37 δισεκατομμύρια δολάρια 
  • Polestar 21 δισεκατομμύρια δολάρια 
  • Fisker 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια 
  • Faraday Future 2,9 δισεκατομμύρια δολάρια

Το πλεονέκτημα της σουηδικής εταιρείας είναι ότι διαθέτει μεγαλύτερη εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων από τους περισσότερους νεοαναδυόμενους ανταγωνιστές της, όπως είναι για παράδειγμα η Rivian, η οποία ξεκίνησε την παραγωγή των οχημάτων της μόλις αυτόν τον μήνα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Rivian ετοιμάζεται για την αρχική δημόσια προσφορά της και σύμφωνα με ότι κυκλοφορεί στα διάφορα έγκυρα sites έχει σκοπό να αντλήσει 5 έως 8 δισεκατομμύρια δολάρια και θα αναζητήσει αποτίμηση 70 με 80 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Lucid Motors πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή του Air sedan σύντομα, ενώ η Fisker, όπως και η Faraday Future ετοιμάζουν το ντεμπούτο τους το επόμενο έτος. Σε αντίθεση με τους αντιπάλους της Polestar, η Lucid (LCID), η Fisker (FSR) και η Faraday Future (FFIE), έχουν προ-έσοδα. Αντίθετα η Polestart έχει πωλήσεις και τα αυτοκίνητα της είναι ήδη στο δρόμο, αφού το 2020 παρέδωσε 10.000 οχήματα.

Τα οχήματά της Polestar είναι προς το παρόν διαθέσιμα και κυκλοφορούν σε 14 παγκόσμιες αγορές στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα. Το 2021, η Polestar επεκτείνεται σε οκτώ νέες νέες αγορές στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία-Ειρηνικό. Τα αυτοκίνητα Polestar κατασκευάζονται επί του παρόντος σε δύο εγκαταστάσεις στην Κίνα, ενώ προγραμματίζεται επιπλέον μελλοντική κατασκευή και στις ΗΠΑ.
Το αμερικανικό δίκτυο λιανικής πώλησης της Polestar αναμένεται να αυξηθεί σε συνολικά 35 τοποθεσίες σε εθνικό επίπεδο μέχρι το τέλος του 2022, ήδη λειτουργεί σε 20 τοποθεσίες, όπως στο Λος Άντζελες, στην περιοχή του κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, στη Βοστόνη, στο κεντρικό και νότιο Νιου Τζέρσεϊ, στο Ντάλας, στο Ντιτρόιτ, στη Minneapolis, στο Phoenix, στο Seattle, στο Orange County της Καλιφόρνιας, στο Denver και στο Colorado.

Το Polestar 2 ξεκινά στις ΗΠΑ από 38.400 δολάρια μετά από πιστώσεις ομοσπονδιακού φόρου.
Η Polestar στοχεύει σε 29.000 πωλήσεις οχημάτων φέτος και 290.000 παραδόσεις για το 2025. Λειτουργεί σε 14 αγορές τώρα και σχεδιάζει να είναι σε 30 έως το τέλος του 2023. Σύμφωνα με τη διοίκηση αναμένεται, το 2025, το περιθώριο EBIT (κέρδη προ φόρων και τόκων) να φτάσει περίπου 9%.

Η Polestar διαφέρει από τα περισσότερες εταιρείες ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβατών καθώς έχει ήδη καθιερώσει ένα παγκόσμιο αποτύπωμα. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις σχέσεις της με την κινεζική Geely Auto, αλλά και στη θυγατρική της Geely Volvo Cars. Τα οχήματα Polestar θα κατασκευάζονται σε υπάρχουσες εγκαταστάσεις Geely/Volvo στην Κίνα, ενώ το Polestar 3, ένα σπορ όχημα που θα κυκλοφορήσει το επόμενο έτος, θα έχει μέρος της παραγωγής του στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας. Με το το Polestar 3 που αναμένεται το επόμενο έτος, το Polestar 4 (ένα SUV coupe που θα κυκλοφορήσει το 2023) και το Polestar 5 (ένα premium κουπέ, που θα κυκλοφορήσει το 2025), η εταιρεία στοχεύει να βρίσκεται σε περισσότερες από 30 αγορές με πάνω από 150 τοποθεσίες πωλήσεων.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της διοίκησης η Polestar θα έχει εντυπωσιακή ανάπτυξη.

Για το 2021 η πρόβλεψη είναι πως η Polestar αναμένεται να έχει έσοδα 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων και θα αυξάνονται με έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 83% και το 2025 θα ανέλθουν σε 17,8 δισεκατομμύρια δολάρια, όπου η διοίκηση αναμένει να έχει 290.000 πωλήσεις αυτοκινήτων.

Οι επενδυτές θα πρέπει να είναι προσεκτικοί στις προβλέψεις του SPAC, καθώς είναι σύνηθες φαινόμενο, οι προβλέψεις των spacs, να είναι ιδιαιτέρως αισιόδοξες, ειδικά όταν αυτές γίνονται στον χώρο των ηλεκτρικών οχημάτων. Ο μεγάλος αριθμός νεοσύστατων επιχειρήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό και είναι βέβαιο ότι οι περισσότερες θα αποτύχουν και ορισμένες δεν θα καταφέρουν ποτέ να βγάλουν στην παραγωγή κάποιο μοντέλο.

Η Polestar όπως προβλέπει η διοίκηση θα έχει 3 δισεκατομμύρια δολάρια, συνολικά, αρνητικές ταμειακές ροές έως το 2024. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστούν και επιπλέον κεφάλαια.

Η εταιρική σχέση παραγωγής και τα υπάρχοντα έσοδα είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα της Polestar, ωστόσο όμως δεν εγγυώνται την επιτυχία.
Η αποτίμηση της Polestar, των 21 δισεκατομμυρίων δολαρίων φαίνεται λογική σε σύγκριση, με τη Lucid των 40 δισεκατομμυρίων …..όμως είναι απαιτητική καθώς το 2024 και 2025 η πρόβλεψη είναι ότι τα EBITDA καθίστανται θετικά.

  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.