Wall Street- Metromile, με την υπογραφή του… αμερικάνου (Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021)

Metromile …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό MILE … εδώ ….

Αριθμός μετοχών : 126.727.134 μετοχές
Αριθμός ενταλμάτων : 7.846.646 με τιμή άσκησης 11,5 δολάρια.
Presentation Metromile … εδώ …

H Metromile ιδρύθηκε το 2011 στο Redwood City του Σαν Φρανσίσκο, από τον Ντέιβιντ Φρίντμπεργκ και δραστηριοποιείται στη Βιομηχανία Ασφάλειας Αυτοκινήτων.
Η Metromile είναι μια εταιρεία ασφάλισης αυτοκινήτων, του Σαν Φρανσίσκου,  που προσφέρει ασφάλιση πληρωμής ανά μίλι.
Η ασφάλιση πληρωμής ανά μίλι είναι ένας τύπος ασφάλισης όπου ο ασφαλισμένος ασφαλίζεται και πληρώνει ανάλογα με τα μίλια που διανύει μηνιαίως, έχοντας όμως μια πάγια κατώτατη ασφάλιση του αυτοκινήτου του.

Η Metromile είναι μια πρωτοποριακή εταιρεία που παρέχει ασφάλιση αυτοκινήτου με πληρωμή, ανάλογα με τον αριθμό των μιλίων που έχουν διανυθεί. Προσφέρει τις καλύτερες τιμές, επειδή είναι σε θέση να συσχετίσει το ασφάλιστρο με το πόσο συχνά οδηγεί ο ασφαλισμένος. ‘Έτσι μπορεί να προσφέρει μια προσιτή τιμή για όλους.
Ο ασφαλισμένος μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα οδηγώντας λιγότερο. Αυτή είναι η ιδέα πίσω από το project της Metromile, καθώς η εταιρεία σχεδιάζει ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτου με βάση το πόσο συχνά οδηγεί κάποιος. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της, η Metromile μπορεί να υπολογίζει τον αριθμό των χιλιομέτρων που έχει οδηγήσει ο ασφαλισμένος και να προσαρμόζει αναλόγως τα ασφάλιστρα.
Η ασφάλιση των αυτοκινήτων στις ΗΠΑ είναι άνω των 250 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Υπάρχουν 16 ασφαλιστές που αντιπροσωπεύουν το 80% της αγοράς ασφάλισης αυτοκινήτων …… όμως το υπόλοιπο 20% (περίπου 50 δισεκατομμύρια δολάρια) είναι πολύ κατακερµατισµένο.

Σύμφωνα με τη Metromile το εκτιμώμενο ασφάλιστρο 160 δισεκατομμυρίων δολαρίων αντιπροσωπεύει αυτό που θεωρεί ότι είναι υπερτιμημένες τιμολογήσεις για οδηγούς που διανύουν λίγα χιλιόμετρα σε σχέση με το ασφάλιστρο που πληρώνουν.
Περίπου τα δύο τρίτα των οδηγών των ΗΠΑ θεωρείται ότι διανύουν μικρές αποστάσεις σε μίλια και θα μπορούσαν να πληρώνουν μικρότερα ποσά για την ασφάλιση των αυτοκινήτων τους. Αυτό θα μπορούσε να συμβεί, εφόσον ασφαλιζόντουσαν πληρώνοντας ασφάλιστρα ανάλογα των μιλίων που διανύουν. Σήμερα, οι ασφαλιστικοί πελάτες της Metromile εξοικονομούν κατά μέσο όρο 47% σε σύγκριση με όσα πλήρωναν στους προηγούμενους ασφαλιστές των αυτοκινήτων τους.

Συνεπώς, η Metromile έχει μια μεγάλη αγορά για να δραστηριοποιηθεί η οποία ουσιαστικά δεν κυριαρχείται από καμία εταιρεία. Επειδή οι οδηγοί δεν δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο εμπορικό σήμα της ασφαλιστικής που θα ασφαλίσουν το αυτοκίνητο τους, η Metromile θα έχει ένα πλεονέκτημα με τους ανταγωνιστές της καθώς έχει την ικανότητά να βοηθά τους οδηγούς να εξοικονομήσουν 47% ή περισσότερο στα ετήσια ασφάλιστρα τους.

Η Metromile δραστηριοποιείται σε 8 πολιτείες : Καλιφόρνια, Ιλινόις, Νιου Τζέρσι, Πενσιλβανία, Βιρτζίνια, Ουάσιγκτον, Αριζόνα και Όρεγκον.

Έως το τέλος του 2021 θα ξεκινήσει δραστηριότητα στις πολιτείες: Ιντιάνα, Κολοράντο, Μισούρι, Αϊόβα και Τέξας. Οι νέες πολιτείες θα αρχίσουν να συμβάλλουν ουσιαστικά στις πωλήσεις της εταιρείας από το 2022. Με τη δραστηριοποίηση της Metromile στις 13 Πολιτείες θα μπορεί να προσεγγίσει περισσότερο από το 50% των Αµερικανών.

Σύμφωνα με το αρχικό presentation της εταιρείας, πριν ακόμη εισαχθεί στο Nasdaq, στο τέλος του 2021, προβλεπόταν να έχει 128.864 συμβόλαια. Όμως στο τέλος του Β τριμήνου 2021 είχε 95.314. Προφανώς η εκτίμηση της διοίκησης αποδείχτηκε ιδιαίτερα αισιόδοξη, καθώς η νέα οδηγία αναφέρεται σε περισσότερα από 100.000 συμβόλαια τέλος του 2021.
Η Μέση τιμή ασφάλιστρου ανά αυτοκίνητο είναι περισσότερο απο 100 δολάρια ανά μήνα.
Οπότε με 95.000+ συμβόλαια η Metromile θα μπορεί να παρουσιάζει τουλάχιστον 95000Χ100Χ12 = 115 εκατομμύρια πωλήσεις το 2021, αρκετά χαμηλότερα από τις πωλήσεις των 142 εκατομμυρίων που έδινε οδηγία η διοίκηση στο αρχικό presentation για την εισαγωγή στο Nasdaq μέσω ενός spac.

Για τα επόμενα 3 χρόνια δεν πρόκειται να γυρίσει κερδοφόρος η Μetromile.
Στο τέλος του Β΄ τριμήνου 2021 η Metromile είχε 95.314 συμβόλαια αυτοκινήτων, από 93.117 στο τέλος του Β τριμήνου 2020 και 88.115 στο τέλος του Β τριμήνου 2019. Ήταν το πρώτο τρίμηνο που η Metromile είχε λιγότερα συμβόλαια σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, καθώς στο τέλος του Α τριμήνου 2021 είχε 95.958 συμβόλαια. Φυσικά αυτό το γεγονός δεν πέρασε απαρατήρητο από την αγορά και ερμηνεύτηκε ότι η εταιρεία δεν μπορεί να αναπτυχθεί πλέον, παρόλο που στις πολιτείες στις οποίες δραστηριοποιείται το μερίδιο αγοράς της δεν φτάνει ούτε το 0,2%.

Στο τέλος του Β τριμήνου του 2021 η Metromile είχε 95.314 συμβόλαια που κατά μέσο όρο προσφέρουν ετήσια έσοδα 1.181 δολάρια
Η οδηγία της διοίκησης είναι πως οι πωλήσεις για ολόκληρο το 2021 θα κινηθούν από 115 έως 125 εκατομμύρια δολάρια. Η προηγούμενη πρόβλεψη για πωλήσεις 2021 από 143 έως 176 εκατομμύρια δολάρια αναμένεται να επιτευχθεί το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Τα συμβόλαια στο τέλος του 2021 αναμένεται να είναι περισσότερα από 100.000. Η διοίκηση αναφέρει πως αναμένει τα συμβόλαια σε ισχύ να σταθεροποιηθούν έως ότου τα κανάλια μάρκετινγκ ωριμάσουν στις υπάρχοντες αγορές, ενώ παράλληλα θα ξεκινήσουν πρόσθετες συνεργασίες και νέα κανάλια διανομής. 

Εξαιτίας της στασιμότητας που παρουσίασαν τα αποτελέσματα της Metromile στο Β΄ τρίμηνο του 2021 και της αλλαγής, προς τα κάτω, των νέων προβλέψεων της διοίκησης της Metromile, οι τιμές των μετοχών της εταιρείας μειώθηκαν κατακόρυφα τους τελευταίους μήνες, περισσότερο από 75% και από το υψηλό 52 εβδομάδων στα 20,39 δολάρια, έφθασαν στο χαμηλό των 52 εβδομάδων, στα 4 δολάρια, στις 4 Αυγούστου 2021.

Οι προοπτικές του 2021 αναθεωρήθηκαν προς τα κάτω και τα συνολικά αποτελέσματα ήταν ασθενέστερα από το αναμενόμενο. Οι χαμηλότεροι χρόνοι οδήγησης κατά τη διάρκεια του COVID-19 φαίνεται να επηρεάζουν την ανάπτυξη σε κάποιο βαθμό. Στην τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της αγοράς (με τιμή μετοχής στα 4 δολάρια) διαπραγματεύεται περίπου 5 φορές τα ασφάλιστρα …. ωστόσο η επιτυχία αυτής της εταιρείας θα οφείλεται στη διαταρακτική της ικανότητα και στην μελλοντική της ανάπτυξη.

Όπως έχει προαναφερθεί το δεύτερο τρίμηνο 2021, η Metromile, διέθετε 95.314 συμβόλαια τα οποία συνεισφέρουν ασφάλιστρα 27,758 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 23% σε σχέση με το Β τρίμηνο του 2020. Σε επίπεδο εξαμήνου η συνολική συνεισφορά των συμβολαίων αντιστοιχεί σε 53,58 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τα υπάρχοντα συμβόλαια υπολογίζεται ότι τα ετήσια ασφάλιστρα της εταιρείας θα είναι ύψους 113 εκατομμυρίων δολαρίων στο τέλος του 2021.

Στον επόμενο πίνακα φαίνεται η κατανομή των ασφαλίστρων ανά πολιτεία που δραστηριοποιείται η Metromile.

Με δεδομένο ότι στις ΗΠΑ ταξινομημένα είναι γύρω στα 250 εκατομμύρια αυτοκίνητα και οι 8 πολιτείες στις οποίες δραστηριοποιείται η Metromile αναλογούν στο 1/3 του συνολικού πληθυσμού των ΗΠΑ τότε είναι εύκολο να κατανοηθεί ότι ακόμη η εταιρεία δεν έχει καταφέρει να προσεγγίσει ούτε το 0,2%.
Τα έσοδα της Metromile προέρχονται από την 1) Ασφάλιση αυτοκινήτου, 2) Αντασφάλιση, 3) Πώληση και αδειοδότηση λογισμικού και υπηρεσιών σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες (Metromile Enterprise).

Μέσω της Metromile Enterprise, η Metromile χορηγεί την τεχνολογική της πλατφόρμα σε ασφαλιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Αυτό το λογισμικό βασίζεται σε cloud και είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει στους παρόχους να λειτουργούν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, να αυτοματοποιούν και να αναλύουν τα διάφορα δεδομένα, να μειώνουν τις απώλειες που σχετίζονται με την απάτη και να ξεκλειδώνουν την παραγωγικότητα των εργαζομένων.
Το Metromile Enterprise, κυκλοφόρησε το 2019 και ουσιαστικά είναι μια υπηρεσία που παρέχει πρόσβαση στην τεχνολογική πλατφόρµα της Metromile.
Το 2024 αναμένεται η Μetromile να πετύχει έσοδα 48,3 εκατομμύρια δολάρια από την τεχνολογική της πλατφόρμα Metromile Enterprise. Αυτό το προϊόν SaaS που προσφέρεται σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες θα μπορούσε να είναι μία ξεχωριστή επιχείρηση ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Η Metromile μπορεί να αδειοδοτήσει τα μοντέλα κινδύνου της σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, να βοηθήσει με την εμπειρία των απαιτήσεων, να βελτιώσει τα περιθώρια λειτουργίας και να μειώσει την απάτη. Όλα αυτά κερδίζοντας χρήματα ανά συμβόλαιο.

Στο τµήµα Metromile Enterprise, δημιουργήθηκαν έσοδα 1,1 εκατομμυρίων δολαρίων κατά το δεύτερο τρίμηνο 2021 και αντιστοιχούν σε 4,2 εκατομμύρια δολάρια ετήσιων επαναλαµβανόµενων εσόδων.
Τα έσοδα Β τριμήνου ανήλθαν σε 28,098 εκατομμύρια δολάρια, όπου τα 26,988 εκατομμύρια ήταν από ασφαλιστικές εισφορές και 1,11 εκατομμύρια δολάρια από την πλατφόρμα Enterpise Value ….. ενώ για ολόκληρο το εξάμηνο του 2021 τα έσοδα ανήλθαν σε 45,374 εκατομμύρια δολάρια, όπου τα 43,216 εκατομμύρια ήταν από ασφαλιστικές εισφορές και 2,158 εκατομμύρια δολάρια από την πλατφόρμα Enterpise Value.

Οι απώλειες ατυχήματος για το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν 20,6 εκατομμύρια δολάρια, που αναλογούσαν σε ποσοστό 74,2% επί των ασφαλίστρων, έναντι 49,8% της αντίστοιχης περιόδου του προηγούµενου έτους. Η διαφορά στην αναλογία ζηµιών οφειλόταν κυρίως στην αύξηση τόσο της σοβαρότητας των απαιτήσεων, που παρατηρήθηκε σε ολόκληρο τον κλάδο όσο και της συχνότητας σωµατικών τραυµατισµών, που αντισταθµίστηκε εν µέρει από τα υψηλότερα έσοδα από το µοντέλο τιµολόγησης ανά µίλι.

Εδώ να σημειωθεί ότι η εταιρεία δεν είχε εισχωρήσει, κατά το πρώτο εξάμηνο 2021, μεγάλο μερίδιο των ασφαλίστρων σε αντασφαλιστές.
Τα ταµειακά διαθέσιµα και ισοδύναµα µετρητών στο τέλος του 2ου τριµήνου ήταν 202,584 εκατοµµύρια δολάρια, έναντι 221,5εκατοµµυρίων δολαρίων στο τέλος του πρώτου τριµήνου.
Η εταιρεία ξεκίνησε πριν από 11 χρόνια την λειτουργία της και έχει καταφέρει να αυξήσει τα έσοδά της σε πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και καθώς ξεκινά την κυκλοφορία του προϊόντος της σε ολόκληρη τις ΗΠΑ, αυτά τα έσοδα θα μπορούσαν να αυξηθούν σημαντικά τα επόμενα χρόνια. 
Στην τιμή των 4 δολαρίων η μετοχή διαπραγματεύεται σε : τιμή/πωλήσεις = (P/S) 5 και τιμή/ίδια κεφάλαια (P/B) = 2,17.

Με βάση τα μετρητά των 203 εκατομμυρίων δολαρίων και των μετοχών σε κυκλοφορία 126,7, η εταιρεία έχει 1,60 δολάρια ανά μετοχή σε μετρητά, που σημαίνει ότι μπορεί να χρηματοδοτηθεί επαρκώς για να συνεχίσει την επέκτασή της τουλάχιστον μέχρι και το 2022. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος θα ήταν οι συνεχιζόμενες πιέσεις ύφεσης που προκλήθηκαν από την πανδημία η από μια παρατεταμένη ύφεση της Αμερικάνικης οικονομίας.

 
Όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω γράφημα, μόνο ο κλάδος ασφάλισης αυτοκινήτων στις ΗΠΑ αντιπροσωπεύει περίπου 250 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως. Ακόμη και η διείσδυση 1% θα επέτρεπε δυνητικά έσοδα 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο στις ΗΠΑ.

Προς το τέλος του 2021 και έως το 2022 θα πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε την ανάπτυξη της εταιρείας να αυξάνεται καθώς θα ξεκινήσει να δραστηριοποιείται και στις υπόλοιπες πολιτείες των ΗΠΑ. Τέλος μια ακόμη ευκαιρία για να αναπτυχθεί η εταιρεία θα είναι η ικανότητα της εταιρείας να συνδυάζει ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες για να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερα έσοδα.

Η Metromile μόλις έχει ξεκινήσει συνεργασία με την Hippo Insurance Services, μέλος του ομίλου Hippo που προσφέρει ασφάλειες για τους ιδιοκτήτες σπιτιού.


Οι οδηγοί και οι ιδιοκτήτες σπιτιού θα μπορούν να αγοράζουν ασφάλιση αυτοκινήτων και ασφάλειες σπιτιού από τη Metromile και την Hippo, αντίστοιχα και να εξοικονομούν έως και 15% στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων και σπιτιών τους, όταν ομαδοποιούνται.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.