Wall Street – OUSTER: Με την υπογραφή του… αμερικάνου (29 Δεκεμβρίου 2020)

OUSTER …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό CLA … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι OUST
Αριθμός μετοχών : 185 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Presentation Ouster … εδώ …

Το SPAC του CLA
Στις 4 Ιουνίου 2020 ιδρύεται η εταιρεία  Colonnade Acquisition Corp. Εκδόθηκαν για τον χορηγό 5.750.000 κοινές μετοχές κατηγορίας Β …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – CLA.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 25 Αυγούστου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 20.000.000 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 200.000.000 δολάρια.

Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Πρότασης, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την πώληση 6.000.000 ενταλμάτων, στην τιμή του 1 δολαρίου ανά ένταλμα, στο χορηγό Colonnade Sponsor LLC.
Η εταιρεία SPAC – CLA εισάγεται στον NYSE, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την Ouster
Την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2020 το spac CLA, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Ouster.
Η OUSTER θα συγκεντρώσει 300
 εκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 100.000.000 δολαρίων, που θα καλυφθεί από θεσμικούς επενδυτές όπως οι  Cox Enterprises, Fontinalis Partners και WWJr Enterprises.
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το νέο σύμβολο “OUST

Υποθέτοντας ότι κανένας δημόσιος μέτοχος της CLA δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της OUST (81%), τους μετόχους της CLA (11%), τον χορηγό της CLA (3%) και τους επενδυτές PIPE (5%).
Η επιχειρηματική αξία της συγχώνευσης Pro Forma είναι 1,57 δισεκατομμύρια δολάρια ενώ η συνδυασμένη εταιρεία αναμένεται να έχει περίπου 280 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μηδενικό χρέος.


Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η Ouster θα διατηρήσει την ομάδα διαχείρισης της. Ο συνιδρυτής Angus Pacala θα συνεχίσει να υπηρετεί ως Διευθύνων Σύμβουλος, ο συνιδρυτής Mark Frichtl θα συνεχίσει ως CTO και η Anna Brunelle θα συνεχίσει να υπηρετεί ως CFO. Ο Remy Trafelet, της CLA, θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο του Ouster μετά το κλείσιμο του συνδυασμού επιχειρήσεων.

H Ouster είναι ένας πάροχος ψηφιακών αισθητήρων lidar υψηλής ανάλυσης που δίνουν προηγμένη τρισδιάστατη όραση σε ρομπότ, οχήματα και σε σταθερά στοιχεία υποδομής, επιτρέποντας σε κάθε έναν να κατανοήσει και να οπτικοποιήσει τον περιβάλλοντα κόσμο, προσφέροντας ασφαλή αυτονομία.
Με την κατοχυρωμένη τεχνολογία ψηφιακού lidar, η Ouster σχεδιάζει και κατασκευάζει αισθητήρες που διατίθενται σήμερα σε καθεμία από τις τέσσερις αγορές-στόχους της :
1) βιομηχανικός αυτοματισμός, 2) έξυπνη υποδομή, 3) ρομποτική και 4) αυτοκίνητα.

Οι Angus Pacala και Mark Frichtl ίδρυσαν την Ouster, το 2015, με ένα όραμα ότι, με τον σωστό συνδυασμό χαμηλότερων τιμών και υψηλότερης απόδοσης, το lidar θα είναι πανταχού παρόν και θα κάνει τον κόσμο πιο έξυπνο, ασφαλέστερο και πιο αποτελεσματικό, όπως άλλες τεχνολογίες αισθητήρων πριν από το lidar.
Η δουλειά τους είχε ως αποτέλεσμα την εφεύρεση του ψηφιακού lidar, OS1-64, υψηλής απόδοσης, βασισμένο σε ειδικά σχεδιασμένους ημιαγωγούς και οπτικές καινοτομίες, τις οποίες έφεραν στην αγορά το 2018.

Οι αισθητήρες Ouster είναι αξιόπιστοι, συμπαγείς και εξαιρετικά προσαρμόσιμοι, θέτοντας τα θεμέλια για την ψηφιακή παρουσία παντού. Ήδη εκατοντάδες πελάτες έχουν ενσωματώσει τους Ouster lidar αισθητήρες σε τρέχοντα προϊόντα.
Ενώ η επιχείρηση της Luminar επικεντρώνεται στις αυτόνομες μεταφορές, η Ouster, καθώς και η Velodyne, έχουν μια πιο διαφορετική πελατειακή βάση.

Η Ouster έχει πάνω από 450 πελάτες , σε 50 χώρες και σε τομείς όπως αυτόνομα οχήματα, ρομποτική, χαρτογράφηση και εφαρμογές έξυπνης πόλης.

Ο πρώτος τρισδιάστατος αισθητήρας lidar εισήχθη από τη Velodyne περισσότερο από μια δεκαετία πριν. Η περιστρεφόμενη μονάδα της Velodyne κόστισε περίπου 75.000 δολάρια και ήταν σημαντικά μεγαλύτερη από ένα smartphone. Η Apple χρειάστηκε να κάνει τους αισθητήρες lidar φθηνότερους και μικρότερους για να μπορέσει να τους τοποθετήσει έναν σε κάθε iPhone και τα VCSEL τη βοήθησαν να το κάνει.
Ο συνδυασμός VCSEL και SPAD επιτρέπει μια δραματική απλοποίηση των σχεδίων lidar. Το πρωτότυπο τρισδιάστατο καπάκι της Velodyne τοποθέτησε 64 ξεχωριστά συσκευασμένα λέιζερ σε μια στήλη που περιστρεφόντουσαν. Κάθε λέιζερ είχε έναν αντίστοιχο ανιχνευτή. Η πολυπλοκότητα αυτού του σχεδιασμού και η ανάγκη ακριβούς ευθυγράμμισης κάθε λέιζερ με τον αντίστοιχο ανιχνευτή ήταν ένας λόγος για τον οποίο οι πρώιμες μονάδες της Velodyne ήταν τόσο ακριβές.

Πιο πρόσφατα, πολλές εταιρείες έχουν πειραματιστεί με τη χρήση μικρών καθρεπτών για να «κατευθύνουν» μια ακτίνα λέιζερ σε ένα σχέδιο σάρωσης. Αυτός ο σχεδιασμός απαιτεί μόνο ένα λέιζερ αντί για 64. Αλλά εξακολουθεί να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα κινούμενο μέρος.
Αντίθετα, οι Apple, Ouster και Ibeo κατασκευάζουν αισθητήρες lidar χωρίς καθόλου μέρη. Με εκατοντάδες ή χιλιάδες λέιζερ σε ένα τσιπ, τα καπάκια με βάση το VCSEL μπορούν να διαθέτουν ειδικό λέιζερ για κάθε σημείο στο οπτικό πεδίο του καπακιού. Και επειδή όλα αυτά τα λέιζερ είναι προσυσκευασμένα σε ένα τσιπ, η συναρμολόγηση είναι πολύ πιο απλή από τον κλασικό σχεδιασμό περιστροφής της Velodyne.

Το πιο ισχυρό lidar με βάση το VCSEL της Ouster, για παράδειγμα, διαθέτει εύρος περίπου 100 μέτρων για την ανίχνευση αντικειμένων με ανακλαστικότητα 10%.

Οι τρέχοντες αισθητήρες του Ouster είναι όλες οι περιστρεφόμενες μονάδες τύπου Velodyne. Έχουν 16 έως 128 VCSEL στη σειρά σε ένα μόνο chip. Αυτό το chip τοποθετείται στη συνέχεια κάθετα σε ένα περιστρεφόμενο άξονα όπως οι μονάδες της Velodyne. Η απλότητα αυτού του σχεδιασμού στερεάς κατάστασης επέτρεψε στον Ouster να υποτιμήσει τη Velodyne στην τιμή και να αναδειχθεί ως ένας από τους μεγαλύτερους αντιπάλους της Velodyne. Ωστόσο, αυτοί οι περιστρεφόμενοι αισθητήρες lidar από τη Ouster κοστίζουν ακόμη χιλιάδες δολάρια – πολύ ακριβά για χρήση σε mainstream αυτοκίνητα, πολύ περισσότερο για smartphone.

Πρόσφατα, η Ouster ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή ενός νέου προϊόντος, στερεάς κατάστασης, χωρίς κινούμενα μέρη. Αντί να τακτοποιεί 16 έως 128 λέιζερ στη σειρά, όπως στο τρέχον lidar της Ouster, η νέα μονάδα θα έχει πάνω από 20.000 VCSEL σε ένα δισδιάστατο πλέγμα.

Το ψηφιακό lidar της Ouster επιτρέπει προσαρμογή χαμηλού κόστους σε ευρείες εφαρμογές στον κλάδο. Η Ouster διαθέτει μία από τις πιο ολοκληρωμένες γκάμες αισθητήρων lidar στην αγορά. Οι αισθητήρες του χρησιμοποιούνται επί του παρόντος από εκατοντάδες πελάτες παγκοσμίως, παρέχοντας όραμα σε αυτόνομα οχήματα και ρομπότ σε εφαρμογές που κυμαίνονται από εξόρυξη και κατασκευή έως αυτοκίνητα και φορτηγά, έως έξυπνες πόλεις.

Μέχρι τώρα, το lidar θεωρήθηκε πολύ ακριβό για την αγορά αυτοκινήτου, αλλά αυτό έχει αρχίσει να αλλάζει, με πολλές εταιρείες να υπόσχονται αισθητήρες lidar που κοστίζουν λιγότερο από 1.000 δολάρια τα επόμενα χρόνια.
Η Ouster στοχεύει να είναι έτοιμος ο αισθητήρας ES2 για μαζική παραγωγή αυτοκινήτων το 2024. Η εταιρεία αναφέρει ότι θα κοστίσει αρχικά 600 δολάρια σε όγκο, με την τιμή να πέφτει στα 100 δολάρια τα επόμενα χρόνια.

Η εταιρεία πιστεύει ότι η συνολική διευθυνσιοδοτούμενη αγορά  (TAMστην οποία δραστηριοποιείται στους τέσσερις βασικούς κλάδους θα αυξηθεί από περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025 σε 50 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Υπολογίζει ότι τα έσοδά της θα αυξηθούν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης άνω του 140% έως το 2025.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της Ouster το δυναμικό πωλήσεων για τους αισθητήρες lidar είναι μεγαλύτερο στον τομέα των έξυπνων υποδομών, ακολουθούμενο από τις βιομηχανικές, ρομποτικές και αυτοκινητοβιομηχανίες. Εάν η εταιρεία έχει δίκιο, η ποικιλομορφία της θα είναι πλεονέκτημα έναντι της Luminar, η οποία επικεντρώνεται στις μεταφορές.

Σήμερα η Ouster έχει περισσότερους από 450 πελάτες  και κανένας πελάτης δεν υπερβαίνει το 5% των προβλεπόμενων εσόδων. Παράλληλα η εταιρεία δεν εξαρτάται από την αγορά αυτοκινήτων, που αντιπροσωπεύει μόλις το ~ 15% των συνολικών προβλέψεων εσόδων των ετών 2020-25.

Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η OUES θα αποτιμάται 1,85 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :

  • 1,16 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,584 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 2,26 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 818 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 5,72 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 323 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 17,28 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 107 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.

και σε σχέση με τα EBITDA

  •  3,25 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
  • 7,28 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
  • 57,81 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2023.

Με την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.