Wall Street, με την υπογραφή του… αμερικάνου (27 Νοεμβρίου 2020)

Δημιουργία – Ίδρυση Kensington Capital
……………..
Η Kensington Capital (KCAC … εδώ …) ιδρύθηκε στις 17 Απριλίου 2020. Η KCAC είναι μια εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού ή SPAC, όπως αποκαλούνται αυτές οι εταιρείες. Είναι ένας τύπος εταιρείας που δημιουργήθηκε ειδικά για να αποκτήσει (ή να συγχωνευθεί) με μία ή περισσότερες άλλες εταιρείες. Οι εταιρείες SPAC είναι “εταιρείες κέλυφος” και γενικά δεν έχουν έσοδα, ούτε κάποια δραστηριότητα.
Αρχικά είχε 5.750.000 μετοχές κατηγορίας Β.

  • Οι μετοχές Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 26 Ioυνίου 2020, η εταιρεία εισάγεται στο N.Y.S.E εκδίδοντας 23.000.000 μετοχές, στην τιμή των 10.00 δολαρίων ανά μετοχή.
Συγκεντρώθηκαν 230.000.000 δολάρια.

Κάθε 2 μετοχές δικαιούνται από ένα εξαγοράσιμο ένταλμα. Κάθε Ένταλμα παρέχει στον κάτοχο τη δυνατότητα να αγοράσει μία μετοχή στην τιμή των 11,50 δολαρίων ανά μετοχή.

Η KCAC χρηματοδοτείται και διευθύνεται από την ομάδα του Kensington Capital, μια επενδυτική τράπεζα που επικεντρώνεται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η Kensington Capital ιδρύθηκε από τον Justin Mirro το 1999, ο οποίος πέρασε δεκαετίες ως μηχανικός της General Motors και της Toyota, προτού ηγηθεί της επενδυτικής τραπεζικής αυτοκινήτων στην RBC, Moelis & Co. και Jefferies & Co.

Στην ομάδα της Kensington Capital συμπεριλαμβάνονται ο Tom LaSorda (πρώην διευθύνων σύμβουλος της Chrysler, ο Anders Pettersson (πρώην διευθύνων σύμβουλος της Thule Group), ο Don Runkle (πρώην διευθυντής της Advanced Vehicle Engineering στη GM και πρώην CEO Chevrolet και ο Matt Simoncini (πρώην διευθύνων σύμβουλος της Lear Corporation.

Η διοίκηση και το διοικητικό συμβούλιο της Kensington Capital έχουν μεγάλη εμπειρία στο χώρο του αυτοκινήτου. Η ομάδα έχει τεράστια ιστορία και αποδεδειγμένο ιστορικό δημιουργίας σημαντικής αξίας μετόχων στις επιχειρήσεις αυτοκινήτων.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την QuantumScape
Τη Δευτέρα 3 Αυγούστου 2020 η Kensington Capital (KCAC) ανακοίνωσε ότι θα συγχωνευθεί με την QuantumScape και με αυτόν τον τρόπο θα εισαχθεί η QuantumScape στο NYSE.

 


Η συναλλαγή υποστηρίζεται από 500 εκατομμύρια δολάρια PIPE (στα 10,00 $ ανά μετοχή), στο οποίο συμμετέχουν διάφοροι θεσμικοί επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των Fidelity Management & Research Company LLC και Janus Henderson Investors.

H συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο “QS
Ο αριθμός των συνολικών μετοχών θα είναι 447,6 εκατομμύρια μετοχές και η εταιρεία στα 10 δολάρια αποτιμάται σε 4,476 δισεκατομμύρια δολάρια.


Η QuantumScape θα έχει μετρητά 1,15 δισεκατομμύρια δολάρια, κανένα χρέος και δεσμεύσεις χρηματοδότησης, συμπεριλαμβανομένης χρηματοδότησης με επικεφαλής τον Όμιλο Volkswagen και την Αρχή Επενδύσεων του Κατάρ, το κρατικό ταμείο πλούτου του Περσικού Κόλπου.

Οι υπάρχοντες μέτοχοι έχουν δεσμευτεί ότι δεν θα μπορέσουν να πουλήσουν για 6 μήνες.

QuantumScape … εδώ …  η παρουσίαση … εδώ ..
Η QuantumScape Corporation ιδρύθηκε το 2010 και είναι ένας προμηθευτής μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα αναπτύξει τη μόνη μπαταρία λιθίου-στερεάς κατάστασης, μία μπαταρία επόμενης γενιάς για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν φτάσει το φυσικό τους όριο.
Το QuantumScape διαθέτει μια ιδιόκτητη μπαταρία που έχει μεγαλύτερη εμβέλεια, ταχύτερη φόρτιση και ασφαλέστερη που έχει επικυρωθεί από τον συνεργάτη της Volkswagen.

Σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης φορτίζονται γρηγορότερα και έχουν μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, πράγμα που σημαίνει ότι τα οχήματα μπορούν να πάνε μακρύτερα με την ίδια μπαταρία μεγέθους, αλλά οι μπαταρίες είναι εξαιρετικά δαπανηρές στην παραγωγή.

Μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Οι μπαταρίες καλύπτονται από 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, για το 70% της χωρητικότητάς τους.
Αυτό σημαίνει ότι οι μπαταρίες μετά από αυτό το διάστημα δεν θα είναι άχρηστες, αλλά ότι θα διατηρήσουν τουλάχιστον το 70% της χωρητικότητάς τους, για τουλάχιστον 8 έτη.
Όταν λήξει η εγγύηση των μπαταριών δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα είναι άχρηστες. Ανάλογα με τη χρήση που έχουμε κάνει και τις καιρικές συνθήκες (οι μπαταρίες ταλαιπωρούνται περισσότερο στο υπερβολικό κρύο της Βόρειας Ευρώπης απ’ ό,τι στη ζέστη της Ελλάδας), οι μπαταρίες μπορεί να αντέξουν περισσότερο ή λιγότερο.

Αν η απόδοσή τους έχει πέσει τόσο πολύ ώστε επιβάλλεται η αλλαγή τους, τότε το κόστος είναι αρκετές χιλιάδες ευρώ (εκτιμάται σε περίπου 7.000 – 8.000 ευρώ σε ένα μεσαίο ηλεκτρικό αυτοκίνητο). Ορισμένες εταιρείες πάντως έχουν ανακοινώσει ότι θα αλλάζουν μόνο τα προβληματικά στοιχεία της μπαταρίας, μειώνοντας σημαντικό το κόστος.

  • Η εξέλιξη της τεχνολογίας τους, ρίχνει πάντως με γρήγορους ρυθμούς τις τιμές των μπαταριών. Το 2010 η μέση τιμή ήταν περίπου 1.000 ευρώ ανά kWh. Το 2018 έπεσε κάτω από τα 160 ευρώ και το 2023 αναμένεται να υποχωρήσει κάτω από τα 100 ευρώ ανά kWh.Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία ενός compact ηλεκτρικού, χωρητικότητας 50 kWh (όπως στην περίπτωση του Opel Corsa-e και του Renault ZOE) θα κοστίζει το 2023 περίπου 5.000 ευρώ.
  • Αν όμως κάποιος αγοράσει σήμερα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και αλλάξει μπαταρία μετά από 8 χρόνια, το 2028, μπορεί τότε να στοιχίσει κάτω από 2.500 ευρώ. Ένα ποσό που σίγουρα δεν είναι αμελητέο, όμως μέσα στην 8ετία έχει γίνει σίγουρα απόσβεσή του από το μειωμένο κόστος χρήσης (π.χ. κόστος ηλεκτρικού ρεύματος σε σχέση με βενζίνη, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας κ.α., μειωμένο κόστος σέρβις κ.α.)

Σήμερα οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, σαν αυτές που χρησιμοποιεί και η Romeo Power (RΜΟ).

Ωστόσο πολλές εταιρείες τεχνολογίας αλλά και κατασκευαστές που εμπλέκονται στην ηλεκτροκίνηση τονίζουν πως είμαστε πολύ κοντά σε μια αλλαγή που θα αλλάξει τις ισορροπίες. Πρόκειται για τις νέες μπαταρίες ξηρού τύπου (solidstate) οι οποίες θα προσφέρουν πολλαπλάσια απόδοση και αυτονομία έχοντας παράλληλα πολύ μικρότερες διαστάσεις και χαμηλότερο βάρος.

  • Η αρχή λειτουργίας είναι αντίστοιχη με αυτή των μπαταριών ιόντων λιθίου, κάτι που σημαίνει πως διαθέτουν ηλεκτρόδια μεταξύ των οποίων θα παρεμβάλλεται ο ηλεκτρολύτης που χρησιμοποιείται ως δίοδος των φορτισμένων ιόντων. Ωστόσο, βασικό στοιχείο των μπαταριών ξηρού τύπου, όπως φανερώνει εν μέρει και η ονομασία τους, είναι η χρήση ενός στερεού ηλεκτρολύτη.
Οι μπαταρίες στερεού τύπου αναμένεται να έχουν έως και δέκα φορές υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτές ιόντων λιθίου. Αυτό σημαίνει ότι στο ίδιο μέγεθος με σήμερα θα προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη ισχύ ή αντίστοιχα θα επιτυγχάνουν τη σημερινή απόδοση καταλαμβάνοντας πολύ μικρότερο χώρο και έχοντας χαμηλότερο βάρος. Μάλιστα το όφελος σε βάρος θα είναι συνολικά ακόμα μεγαλύτερο, καθώς λόγω των μειωμένων θερμικών φορτίων δεν θα χρειάζονται πολύπλοκα κυκλώματα ψύξης. 
  • Επιπλέον, ο στερεός ηλεκτρολύτης είναι απαλλαγμένος από τις εξωθερμικές χημικές αντιδράσεις που συμβαίνουν στο υγρό των μπαταριών ιόντων λιθίου ενώ παύει να υφίσταται και το ενδεχόμενο διαρροών, με συνέπεια τη σημαντική αναβάθμιση της ασφάλειας που προσφέρεται. 
Τέλος, η νέα τεχνολογία μπαταριών αναμένεται πως θα επιφέρει και μείωση στους απαιτούμενους χρόνους φόρτισης, καθώς θα είναι δυνατή η συνεχής χρήση ταχυφορτιστών χωρίς συνέπειες στη διάρκεια της ζωής τους. Αυτό συμβαίνει διότι οι μπαταρίες ξηρού τύπου είναι απαλλαγμένες από τη διάβρωση των ηλεκτροδίων που προκαλούν τα χημικά στοιχεία που έχουν σήμερα οι υγροί ηλεκτρολύτες. Έτσι ο κύκλος ζωής των νέων μπαταριών υπολογίζεται ότι θα είναι έως και επτά φορές μεγαλύτερος, κάτι που σημαίνει πως η διάρκεια καλής λειτουργίας τους θα κυμαίνεται στα δέκα χρόνια, όσο δηλαδή και ο μέσος όρος ζωής ενός αυτοκινήτου.


Σύμφωνα με το QuantumScape, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης μπορούν να φτάσουν το 80% της χωρητικότητας σε 15 λεπτά. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι μπαταρίες της είναι ασφαλέστερες από τις τρέχουσες μπαταρίες που χρησιμοποιούνται από τα EVs … όμως δεν αναμένεται να φτάσουν στην αγορά έως το 2024.

Μεταξύ των επενδυτών στο QuantumScape είναι :

  • η Volkswagen, με την οποία συνεργάζεται από το 2012 και η οποία συμφώνησε να διαθέσει πάνω από 300 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία 
  • ο ιδρυτής της Microsoft o Bill Gates και 
  • η Αρχή Επενδύσεων του Κατάρ.

Η QuantumScape ισχυρίζεται ότι η μπαταρία που θα λανσάρει στην αγορά, θα προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις στο εύρος, στο χρόνο φόρτισης, στη διάρκεια ζωής, στο κόστος και στην ασφάλεια. Η εταιρεία διαθέτει μια μεγάλη γκάμα διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας. Η δραστηριότητα της εταιρείας προβλέπεται πως θα ξεκινήσει το 2024 και κατόπιν θα ακολουθήσει ταχεία ανάπτυξη.

Η QuantumScape είναι μία εταιρεία με κλειδωμένες μελλοντικές συμβάσεις, υποστηριζόμενες από μεγάλους και ισχυρούς συνεργάτες. Η τεχνολογία της μπαταρίας υπήρξε από καιρό ο περιοριστικός παράγοντας όχι μόνο της βιομηχανίας ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και της ηλιακής ενέργειας, της ενέργειας ακόμη και της αεροδιαστημικής. 

 
  • Η τεχνολογία ιόντων λιθίου, στην τρέχουσα μορφή της , έχει φτάσει ή πλησιάζει στις μέγιστες δυνατότητες της.

Σύμφωνα με την QuantumScape το φυσικό επόμενο βήμα είναι οι μπαταρίες λιθίου στερεάς κατάστασης. Το QuantumScape έχει συγκεντρώσει πάνω από 200 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 100 εμπορικά μυστικά γύρω από τεχνολογία στερεάς κατάστασης που αύξησε με επιτυχία την ενεργειακή πυκνότητα / χωρητικότητα μπαταριών κατά περισσότερο από 80%, μείωσε το χρόνο λειτουργίας σε 15 λεπτά για χωρητικότητα 80% και αύξησε τη συνολική διάρκεια ζωής μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος τουλάχιστον κατά 17% σε ασφαλέστερη, μη καύσιμη, μη εύφλεκτη μορφή.

Τι σημαίνουν αυτές οι εξελίξεις στα ηλεκτρικά οχήματα;
Για sedan της αγοράς η συγκεκριμένη τεχνολογία θα αυξήσει τον όγκο και την πυκνότητα ενέργειας κατά 88%, θα αυξήσει το εύρος κατά 88%, θα μειώσει το χρόνο φόρτισης κατά 75% και θα αυξήσει τη συνολική παραγωγή ισχύος κατά 50%.

Έτσι δεν είναι περίεργο ότι οι Kleiner Perkins, Khosla Ventures, Bill Gates και η Volkwagen έχουν ήδη επενδύσει πάνω από 800 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα. Ειδικότερα, η Volkwagen, ο μεγαλύτερος μέτοχος της QuantumScapes, είναι εταίρος κοινοπραξίας από το 2018 για να καταστήσει δυνατή την παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης σε βιομηχανικό επίπεδο και θα συνεχίσει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο QuantumScape.

Το QuantumScape διαθέτει επίσης μία ομάδα συνεργατών πολύ γνωστών ονομάτων, όπως ο JB Straubel (συνιδρυτής της Tesla), ο John Doerr (Executive Kleiner Perkins), ο Vinod Khosla (Founder Sun Microsystems), ο Brad Buss (Boardmember Tesla, Marvell Technologies and Advanced Auto Parts), ο Frank Blome και ο Jurgen Leohold (και οι δύο Εκτελεστικά μέλη της Volkwagen).


Σήμερα, μόλις το 2% όλων των οχημάτων που πωλούνται είναι ηλεκτρικά.
Σύμφωνα με μια έκθεση της Boston Consulting Group, τον Ιανουάριο του 2020, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνονται ταχύτερα από το αναμενόμενο και θα αντιπροσωπεύουν το ⅓ όλων των πωλήσεων αυτοκινήτων έως το 2025 και 51% έως το 2030, ξεπερνώντας τις πωλήσεις αυτοκινήτων που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αυτό προφανώς αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία στην αγορά εφόσον γνωρίζουμε ότι 90 εκατομμύρια οχήματα παράγονται κάθε χρόνο.

Σύμφωνα με την παρουσίαση του QuantumScape, το νούμερο ένα εμπόδιο τώρα είναι η δυνατότητα κλιμάκωσης σε μια βιομηχανική παραγωγή. Εδώ μπαίνει η συμμετοχή της Volkswagen. Η Volkswagen παρήγαγε 11 εκατομμύρια οχήματα το 2019 και έχει μια από τις πιο προηγμένες γραμμές συναρμολόγησης στον κόσμο. Ο Όμιλος Volkswagen έγραψε στην ετήσια έκθεσή του ότι «το QuantumScape είναι ένα βασικό δομικό στοιχείο στη στρατηγική μπαταριών του Ομίλου», καθώς «θεωρούνται ως η πιο υποσχόμενη προσέγγιση για την ηλεκτρική κινητικότητα για τις επόμενες γενιές». Αυτές είναι κάποιες τολμηρές δηλώσεις από τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο (κατά παραγωγή) που μιλούν για τη σημασία και την αξία της βασικής τεχνολογίας της QuantumScape.

Η QuantumScape αναμένει ότι η παραγωγική ικανότητα θα φτάσει τα 910k οχήματα έως το 2028.


Προβλέψεις παραγωγικής ικανότητας της QuantumScape.

Όπως μπορείτε να δείτε το QuantumScape θα χρειαστεί ακόμη περίπου 4 χρόνια μέχρι να μπορέσει να εμπορευματοποιήσει πλήρως την παραγωγή των μπαταριών τους και να αρχίσει να αποφέρει έσοδα. Όπως φαίνεται μόλις επιτευχθεί αυτό, η επεκτασιμότητα αυξάνεται αρκετά γρήγορα με ρυθμό 300%, 800%, 760% και 200% χρόνο με το χρόνο από την πρώτη ημερομηνία παραγωγής.


Με βάση τις πωλήσεις των 6,439 δισεκατομμυρίων δολαρίων που εκτιμάει η διοίκηση της QuantumScape, ότι θα έχει το 2028, αναμένεται η αξία της εταιρείας από 32,195 ως 57,95 δισεκατομμύρια δολάρια …. δηλαδή 5 με 9 φορές τις πωλήσεις.

Στα 10 δολάρια η μετοχή η QuntumScape έχει κεφαλαιοποίηση 4,5 δισεκατόμμυρια δολάρια.

 


Κίνδυνοι

Θα πρέπει να γίνει σαφές πως οι μπαταρίες του QuantumScape, δεν αναμένεται να είναι έτοιμες να αναπτυχθούν έως το 2024. Κατά συνέπεια μπορεί να είναι ένα καλό και ελπιδοφόρο bet η μετοχή της QuantumScape, όμως 6 χρόνια μέχρι να κατασκευαστεί και να ”ωριμάσει” η μπαταρία της είναι πολλά. Μέσα στα επόμενα χρόνια μπορεί να βρεθούν ολοκαίνουργιες τεχνολογίες που να αλλάξουν το τρόπο που θα ηλεκτροδοτούνται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
….

Ακόμη και αν όλα εξελιχθούν ομαλά για την QuantumScape και κατασκευάσει με απόλυτη επιτυχία την μπαταρία της επιτυγχάνοντας τη φόρτιση του 80% σε 15 λεπτά, ουδείς μας εγγυάται ότι δεν θα βρεθεί κάποιος άλλος ανταγωνιστής που θα πετύχει όσα λέει η Quantum νωρίτερα. Για παράδειγμα στον ιστότοπο της Tesla αναφέρεται ότι οι υπερφορτιστές της μπορούν να επαναφορτίσουν τις μπαταρίες τους σε περίπου 30 λεπτά. Πιθανόν τα επόμενα χρόνια, πριν από την κυκλοφορία των μπαταριών QuantumScape, οι τεχνολογικές βελτιώσεις να επιτρέψουν την επαναφόρτιση των μπαταριών EV σε 20 λεπτά.
Εάν συμβεί αυτό, δεν θα είναι λογικό πολλοί κατασκευαστές EV να ξοδέψουν το χρόνο και τα χρήματα που θα ήταν απαραίτητα για τη μετάβαση στις μπαταρίες του QuantumScape.
…..
Στο presentation του QuantumScape η διοίκηση έθεσε σαν στόχο ότι το 2028, πως αναμένει πωλήσεις 910.000 μπαταριών που θα οδηγήσουν σε έσοδα 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα EBITDA αναμένονται στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, με περιθώριο 25%. Η ελεύθερη ταμειακή ροή σε αυτό το επίπεδο του EBITDA θα έφτανε περίπου σε 563 εκατομμύρια δολάρια.
Εάν αυτές οι προβλέψεις της διοίκησης επαληθευθούν, τότε με βάση αυτό το σενάριο η QuantumScape πιθανότατα θα ήταν μια εταιρεία αξίας τουλάχιστον 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων …. που αντιστροιχεί σε 17,5 φορές τα EBITDA και 50 φορές τις ελεύθερες ταμειακές ροές.

Ωστόσο αυτές οι προβλέψεις δεν είναι εγγυημένες. Το 2028 είναι αρκετά μακρυά και οι στόχοι δεν ξέρουμε αν επαληθευθούν.
Παράλληλα, ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός, καθώς ορισμένες νεοσύστατες επιχειρήσεις θα αναπτύσσουν τις δικές τους τεχνολογίες. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν, επίσης, εισέλθει στην αγορά μπαταρίας.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.