Wall Street, με την υπογραφή του… αμερικάνου (24 Νοεμβρίου 2020)

Nuvve … εδώ …

Διαπραγματεύεται στον Nasdaq με τον κωδικό NBAC … εδώ ….

Αριθμός μετοχών : 20,2 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)

Παρουσίαση Nuvve … εδώ …


Τι είναι το V2G;
Το V2G (vehicle-to-grid) σημαίνει “όχημα σε πλέγμα” και είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει την ενέργεια να ωθείται πίσω στο ηλεκτρικό δίκτυο από την μπαταρία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Με την τεχνολογία οχήματος – προς – πλέγμα, μια μπαταρία αυτοκινήτου μπορεί να φορτιστεί και να αποφορτιστεί με βάση διαφορετικά σήματα, όπως παραγωγή ενέργειας ή κατανάλωση σε κοντινή απόσταση.

Η τεχνολογία V2G, επιτρέπει στα δίκτυα ηλεκτρικού ρεύματος να χρησιμοποιούν την ενέργεια που αποθηκεύεται στις μπαταρίες αυτοκινήτων για να καλύψουν τη ζήτηση κατά τις ώρες αιχμής.
Βάσει ερευνών, δίνοντας ενέργεια πίσω στο ηλεκτρικό δίκτυο από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορεί να αυξήσει την διάρκεια ζωής της μπαταρίας του.

Φορτίζοντας το αυτοκίνητο το βράδυ και καθώς τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι παρκαρισμένα το 90-95% του χρόνου, μπορούν να επιστρέψουν ενέργεια πίσω στο ηλεκτρικό δίκτυο, τροφοδοτώντας το σε ώρες αιχμής. Αυτό αποτελεί και μία κερδοφόρα στρατηγική.

Η πατενταρισμένη τεχνολογία V2G της Nuvve βελτιστοποιεί τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV), μειώνει το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας των EV και αυξάνει τις θετικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις των EV, υποστηρίζοντας την εισαγωγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, όπως η αιολική και η ηλιακή, ως εναλλακτική λύση για τις μονάδες παραγωγής ενέργειας από ορυκτά καύσιμα

Μέχρι σήμερα, η Nuvve είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που διαθέτει πιστοποίηση με διάφορους φορείς εκμετάλλευσης συστημάτων που παρέχουν εμπορικά υπηρεσίες ευελιξίας δικτύου V2G σε ηλεκτρικές συσκευές και σύστημα χειριστές από μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων. ”

Η τεχνολογία V2G, ειδικά οι πιο προηγμένες μορφές V2G, όπως η βοηθητική υπηρεσία που παρέχει ρύθμιση συχνότητας στο ηλεκτρικό δίκτυο από κατανεμημένα ηλεκτρικά οχήματα, σχεδιάστηκε στο Πανεπιστήμιο του Ντελαγουέρ από τον καθηγητή Willett Kempton (επίσης CTO του Nuvve) και έκτοτε έχει αναπτυχθεί και εμπορεύεται από την Nuvve Corporation.

Η Nuvve κατέχει ένα παγκόσμιο χαρτοφυλάκιο βασικών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας τεχνολογίας V2G που καλύπτουν αμφίδρομες δυνατότητες και υπηρεσίες δικτύου με συγκεντρωτικά ηλεκτρικά οχήματα και συνέχισε να αξιοποιεί το χαρτοφυλάκιο πνευματικής ιδιοκτησίας της, προωθώντας την τεχνολογία V2G με εμπορικές εφαρμογές στόλου EV με ελαφριά και βαριά χρήση οχήματα.
Η πιο καθιερωμένη εμπορική λειτουργία της Nuvve είναι στη Δανία , όπου παρέχει υπηρεσίες V2G για περισσότερα από 4 χρόνια με καθημερινή προσφορά στις αγορές ενέργειας.

Μετά από πρόσφατες ανακοινώσεις με κορυφαίους κατασκευαστές στην κατηγορία ηλεκτρικών σχολικών λεωφορείων της Βόρειας Αμερικής, η Nuvve αναπτύσσει περαιτέρω τις προσφορές της συνδυάζοντας τις λύσεις V2G με το κλειδί στο χέρι με πακέτα χρηματοδότησης στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένων χρηματοδότησης εξοπλισμού, υπηρεσιών V2G, υποδομών και εργασιών συντήρησης.

Ανεξάρτητοι αναλυτές της βιομηχανίας έχουν προβλέψει ότι η παγκόσμια αγορά τεχνολογίας V2G θα αξίζει πάνω από 17 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027.

Το SPAC – Newborn Acquisition Corp. (NBAC)
Η Newborn Acquisition Corp. ιδρύθηκε στις Νήσους Κέιμαν στις 12 Απριλίου 2019.
Η Εταιρεία ολοκλήρωσε τη Δημόσια Προσφορά στις 19 Φεβρουαρίου 2020. Εκδόθηκαν 5.750.000 μετοχές στα 10 δολάρια. Ταυτόχρονα με τη Δημόσια Προσφορά, η Εταιρεία πούλησε στον χορηγό της 272.500 μετοχές με 10 δολάρια ανά μετοχή.
Η Εταιρεία έλαβε καθαρά έσοδα περίπου 57.989.380 δολάρια.

Επίσης εκδόθηκε ισόποσος αριθμός ενταλμάτων. Για κάθε 2 εντάλματα αναλογεί 1 δικαίωμα αγοράς μετοχής στα 11,5.

Στις 11 Νοεμβρίου 2020, η Newborn συνήψε Συμφωνίες Συνδρομής με ορισμένους διαπιστευμένους επενδυτές σύμφωνα με τις οποίες οι επενδυτές συμφώνησαν να αγοράσουν 1.425.000 κοινές μετοχές της Newborn, σε τιμή αγοράς 10 δολάρια ανά μετοχή, για μια συνολική αγορά τιμή 14.250.000 δολάρια (PIPE).
Οι επενδυτές θα λάβουν επίσης δικαιώματα για την αγορά 1.353.750 νέων μετοχών. Τα εντάλματα θα μπορούν να ασκηθούν στα 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Τα καθαρά μετρητά που θα διατεθούν στη Nuvve μετά το κλείσιμο της συμφωνίας και μετά από εκτιμώμενες χρεώσεις και έξοδα αναμένεται να είναι περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια , αποτελούμενα από περίπου 57,5 εκατομμύρια δολάρια στον λογαριασμό εμπιστοσύνης της Newborn και καθαρά έσοδα 18 εκατομμυρίων δολαρίων PIPE.

Η επαγγελματική αξία της εταιρείας Nuvve εκτιμήθηκε σε περίπου 132 εκατομμύρια δολάρια. Τα έσοδα από τη συναλλαγή θα χρησιμοποιηθούν για γενικό κεφάλαιο κίνησης, για σκοπούς ανάπτυξης και απόσυρσης 0,6 εκατομμυρίων μετοχών από τους παλαιούς μετόχους της Nuvve.

  • Η Nuvve θα κατέχει ~ 53% της συνδυασμένης εταιρείας. 
  • Περίπου 66 εκατομμύρια δολάρια θα αποτελέσουν μετρητά στον ισολογισμό. 
  • Οι παλαιοί μέτοχοι της Nuvve θα δικαιούνται Bonus 4 εκατομμυρίων μετοχών που έχουν εάν τα έσοδα του 2021 της Nuvve υπερβαίνουν τα 30 εκατομμύρια δολάρια.

Οι υφιστάμενοι μέτοχοι της Nuvve συμφώνησαν να ”κλειδώσουν” για ένα έτος, από το κλείσιμο της συγχώνευσης, τις μετοχές τους, με την επιφύλαξη μερικής απελευθέρωσης, εάν μετά από 6 μήνες από τη λήξη της συγχώνευσης, τη τιμή ξεπεράσει τα 12,50 δολάρια για 20 από 30 συνεχόμενες ημέρες διαπραγμάτευσης.

Η Nuvve έχει πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας σε έργα και αναπτύξεις V2G με δραστηριότητες σε τέσσερις ηπείρους παρέχοντας διάφορα επίπεδα υπηρεσιών. Το V2G επιτρέπει μια πιο αποδοτική χρήση ενέργειας στον ιστότοπο όπου σταθμεύουν τα οχήματα με έξυπνη διαχείριση των φορτίων ενέργειας σε συνδυασμό με τοπικά κτίρια. Οι πελάτες μπορούν να εξοικονομήσουν χρήματα μέσω μειωμένου ενεργειακού κόστους, καθώς τα EV μπορούν να χρεωθούν όταν η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή και το κόστος βελτιστοποιείται.

Η Nuvve έχει πάνω από 33 υπαλλήλους και συμβούλους πλήρους απασχόλησης. Έχει την έδρα της στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια, με γραφεία στην Κοπεγχάγη και στο Νιούαρκ (Ντέλαγουερ). Έχει επίσης γραφεία στο Λονδίνο και το Παρίσι για την κοινοπραξία DREEV, όπου συμμετέχει με τον Όμιλο EDF.

Joint Venture with EDF … εδώ 

 

H EDF Group και η Nuvve μέσω της κοινοπραξίας τους αναλαμβάνουν τη διαχείριση εμπορικών δραστηριοτήτων στο Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

19 Nοεμβρίου 2020
Η Lion Electric Co. (Lion Electric), ένας κορυφαίος κατασκευαστής γνήσιου εξοπλισμού όλων των ηλεκτρικών βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, με έδρα το Saint-Jérôme (Κεμπέκ, Καναδάς ), ανακοίνωσε τη συνεργασία του, με τη Nuvve, για την εκτόξευση της τεχνολογίας οχήματος-προς-πλέγμα (V2G) ως τυπικό χαρακτηριστικό των σχολικών λεωφορείων μηδενικών εκπομπών.

H Lion κυκλοφόρησε πρόσφατα το LionA, ένα ηλεκτρικό μίνι σχολικό λεωφορείο, πάνω από ένα ήδη εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων (EV), συμπεριλαμβανομένων των σχολικών λεωφορείων LionC και LionD και μια μεγάλη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών. Η Lion μοιράζεται την ηλεκτρική της τεχνολογία στις διάφορες πλατφόρμες οχημάτων της, πράγμα που σημαίνει ότι η εμπειρία και τα διδάγματα από τα 6 εκατομμύρια μίλια της πραγματικής λειτουργίας του μεταβιβάζονται σε όλα τα προϊόντα της. Με αυτήν τη συνεργασία, τα λεωφορεία Lion και η τεχνολογία V2G της Nuvve θα ενσωματωθούν πλήρως, τα οποία θα επιτρέψουν στις μπαταρίες των οχημάτων Lion να αποθηκεύουν δυναμικά και να αποφορτίζουν ενέργεια όταν συνδέονται και ελέγχονται από την πλατφόρμα λογισμικού της Nuvve.

Η Nuvve και η Lion έχουν ήδη συνεργαστεί σε βασικά έργα που αποδεικνύουν τη σκοπιμότητα του V2G για σχολικές περιοχές και βοηθητικά προγράμματα στην Καλιφόρνια και τη Νέα Υόρκη . Ένα κοινό έργο στο White Plains, NY λειτουργεί επί του παρόντος με αμφίδρομη ροή ισχύος.

“Σχεδιάσαμε την εφαρμογή V2G στις πλατφόρμες μας, έτσι ώστε να παρέχουμε στους πελάτες μας την πιο προηγμένη τεχνολογία που διατίθεται σήμερα”, δήλωσε ο Marc Bédard, Διευθύνων Σύμβουλος και Ιδρυτής της Lion Electric. “Η Nuvve φέρνει την κορυφαία και έμπειρη πλατφόρμα συγκέντρωσης για να συμπληρώσει την ισχυρή προσφορά προϊόντων μας, προσφέροντας στους πελάτες μας προστιθέμενη αξία στη διαδικασία.”

ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ NUVVE – H Nuvve εκτιμάει ότι τα έσοδα της για το 2021 θα είναι 32,3 εκατομμύρια δολάρια και για το 2022 πως θα ανέλθουν σε 93,4 εκατομμύρια δολλάρια. Το περιθώριο μεικτού κέρδους θα είναι της τάξης του 50%. Μάλιστα η διοίκηση της Nuvve εκτιμάει ότι θα έχει λειτουργικά κέρδη 3,2 εκατομμύρια το 2021 και 25,4 εκατομμύρια δολάρια το 2022.


Η NUVVE με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια θα έχει μια κεφαλαιοποίηση γύρω στα 200 εκατομμύρια δολάρια. Εφόσον οι εκτιμήσεις της διοίκησης σε ότι αφορά τις πωλήσεις επαληθευθούν  τότε η μετοχή θα διαπραγματεύεται με

  • κεφαλαιοποίηση/πωλήσεις = 6 (με βάση τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2021)
  • κεφαλαιοποίηση/πωλήσεις = 2,14 (με βάση τις εκτιμώμενες πωλήσεις του 2022)

Ο Ισολογισμός της Nuvve δείχνει εξαιρετικά αδύναμος καθώς το Ενεργητικό ανέρχεται σε 3,323 εκατομμύρια δολάρια με 1,251 εκατομμύρια δολάρια Άυλα περιουσιακά στοιχεία και μόλις 50 χιλιάδες ταμείο. Οι συνολικές υποχρεώσεις ανέρχονται σε 5,831 εκατομμύρια δολάρια.

Συνεπώς τα ίδια κεφάλαια της Nuvve είναι αρνητικά, που όμως με τα 70 εκατομμύρια δολάρια που θα ενισχύσουν τον Ισολογισμό της, μετά τη συγχώνευση, θα γυρίσουν τα ίδια κεφάλαια σε θετικά και θα αποκτήσει την απαραίτητη ρευστότητα για να μπορέσει να χρηματοδοτήσει τις δραστηριότητες της και την ανάπτυξη της για τουλάχιστον 2 με 3 χρόνια.

Για τα δεδομένα της Wall Street πρόκειται για μια πολύ μικρή εταιρεία που προσπαθεί να αναπτυχθεί. Εάν τα καταφέρει και πείσει ότι το προϊόν της είναι ανταγωνιστικό και κατακτήσει την αγορά τότε ίσως να ξεχωρίσει. Σε αντίθετη περίπτωση, θα χρειαστεί στήριξη και πολλαπλές χρηματοδοτήσεις.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.