Wall Street, με την υπογραφή του… αμερικάνου (21 Νοεμβρίου 2020)

Arrival …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στον Nasdaq (ως Spac) με τον κωδικό CIIC … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ARVL

Αριθμός μετοχών : 601,179 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Παρουσίαση Arrival … εδώ …

 


Η βρετανική εταιρεία ηλεκτρικών φορτηγών Arrival ιδρύθηκε το 2015, με έδρα το Λονδίνο και με επικεφαλή τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Denis Sverdlov. Σκοπός της είναι να καταστήσει τις πόλεις καθαρότερες και πιο υγιεινές περιοχές διαβίωσης. Από τότε έχει εξελιχθεί σε μια ομάδα περισσότερων από 1200 υπαλλήλων που δραστηριοποιείται σε 11 πόλεις και σε 8 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Στις 18 Νοεμβρίου 2020, η Arrival συμφώνησε να συγχωνευθεί με τo spac CIIG Merger Corp (CIIC) προκειμένου να εισαχθεί στις ΗΠΑ και να διαπραγματεύεται στον Nasdaq. Η CIIG είναι μια εταιρεία εξαγοράς ειδικού σκοπού (SPAC). Μια επιχείρηση που συγκεντρώνει χρήματα στο χρηματιστήριο για να αγοράσει μια εταιρεία που λειτουργεί.

Η Arrival θα λάβει περίπου 660 εκατομμύρια δολάρια από τη συμφωνία, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021. Στο ποσόν αυτό περιλαμβάνονται τα 260 εκατομμύρια δολάρια του spac CIIG που συγκεντρώθηκαν στην αρχική δημόσια προσφορά του πέρυσι και άλλα 400 εκατομμύρια δολάρια που συγκεντρώθηκαν, μέσω PIPE, από θεσμικούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων της Black Rock.
Η BlackRock είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος της CIIG με ποσοστό 7,5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv Eikon.

Η Arrival όταν ολοκληρωθεί η συγχώνευση θα διαπραγματεύεται στο Nasdaq με το σύμβολο «ARVL».
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι μέτοχοι του spac CIIG και ο σπόνσορας, θα διατηρήσουν στην κυριότητα τους μόνο το 5% της συνδυασμένης εταιρείας. Οι μέτοχοι του PIPE, δηλαδή οι Fidelity, Wellington Management, BNP Paribas, Asset Management Energy Transition Fund, με ενορχηστρωτή την BlackRock, θα βάλουν 400 εκατομμύρια για να πάρουν μόλις ένα 7% .

Οι υφιστάμενοι μέτοχοι του Arrival θα λάβουν το 88,1% της νέας εταιρείας.


Η Arrival συγκέντρωσε 118 εκατομμύρια δολάρια από τη BlackRock μόνο τον προηγούμενο μήνα, ενώ τον Ιανουάριο 2020 είχε εκτιμηθεί σε 3,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τον ιστότοπο επενδυτών PitchBook.
Μετά τη συμφωνία οι μέτοχοι της CIIC θα κατέχουν περίπου το 12% της μετοχής της Arrival, με τους υπόλοιπους επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων της UPS, της Black Rock, της Kia Motor και της Hyundai να κατέχουν περίπου το 88%.


Ο σκοπός της Arrival είναι να παράγει EV σε ανταγωνιστικές τιμές. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει αναπτύξει μια νέα μέθοδο σχεδιασμού και παραγωγής οχημάτων μηδενικών εκπομπών, χρησιμοποιώντας ιδιόκτητες τεχνολογίες υλικού, λογισμικού και ρομποτικής και μικροπαραγωγές χαμηλού κόστους.

Ένα από τα πράγματα που ξεχωρίζει η Arrival από τους ανταγωνιστές της, όπως είναι η Rivian (υποστηρίζεται από την Ford Motor και την Amazοn), είναι τα μικρο-εργοστάσιά της.

Τι είναι τα μικροεργοστάσια
Η Arrival σχεδιάζει να κατασκευάσει τρία ή τέσσερα μικροεργοστάσια, τα οποία είναι μικρότερες γραμμές παραγωγής αυτοκινήτων. Τα μικροεργοστάσια είναι 20.000 τετραγωνικών ποδιών και κοστίζουν περίπου 45 εκατομμύρια δολάρια το καθένα για να φτιαχτούν. Κάθε μικρο-εργοστάσιο θα έχει στόχο την παραγωγή 10.000 ηλεκτρικών φορτηγών το χρόνο.

Ένα παραδοσιακό εργοστάσιο 2.200.0000 τετραγωνικών ποδιών κοστίζει περίπου 950 εκατομμύρια δολάρια και μπορεί  να κατασκευάσει 100.000 λεωφορεία το χρόνο.

Συνεπώς, σύμφωνα με την Arrival, κατασκευάζοντας 10 μικροεργοστάσια, θα κοστίσουν 450 εκατομμύρια δολάρια και θα μπορεί να κατασκευάσει 100.000 λεωφορεία, όσα και ένα παραδοσιακό εργοστάσιο.
Το κάθε μικροεργοστάσιο για να κατασκευαστεί χρειάζεται 6 μήνες, ενώ το παραδοσιακό εργοστάσιο 36 μήνες.  


Τον Οκτώβριο του 2020 η Arrival ιδρύει το πρώτο της μικροεργοστάσιο της στην κομητεία του York της Αμερικής. Το Microfactory θα βρίσκεται στο Rock Hill.
Η επένδυση είναι 46 εκατομμυρίων δολαρίων και θα δημιουργήσει 240 νέες θέσεις εργασίας.

Η Arrival θα επικεντρωθεί στην εμπορική αγορά και όχι στην πώληση στους καταναλωτές. Η εταιρεία θα καλύψει την παραγωγή έως την ανάπτυξη με πλήρη καθετοποίηση.

Μοντέλα
H Arrival ισχυρίζεται ότι θα θέσει σε λειτουργία τα εξής μοντέλα:

  • Ηλεκτρικό λεωφορείο Arrival το 4ο τρίμηνο του 2021.

Αυτονομία 240 – 400km …. Ωφέλιμο φορτίο 80 – 125 ….. Παραγγελίες: Σε προχωρημένες συζητήσεις

  • Ηλεκτρικό φορτηγό Arrival το 3ο τρίμηνο του 2022 

Αυτονομία 150 – 340 χλμ …. Ωφέλιμο φορτίο 975 – 2.000 κιλά …. Παραγγελίες > 10.000

  • Μεγάλο ηλεκτρικό φορτηγό το 3ο τρίμηνο του 2022

Αυτονομία 190 – 400 χιλιόμετρα ….. Ωφέλιμο φορτίο 4.000 κιλά …. Παραγγελίες > 2.500

  • Μικρό  ηλεκτρικό φορτηγό το 3ο τρίμηνο του 2023 
 Αυτονομία 100 – 300km …. Ωφέλιμο φορτίο 450 – 800kg



1,2 δισεκατομμύρια δολάρια σε παραγγελίες
Η Arrival έχει συμφωνήσει με την UPS για 10.000 ηλεκτρικά φορτηγά. Τα οχήματα θα κατασκευαστούν ειδικά για το UPS και η οποία θα βοηθήσει στη συν-ανάπτυξη των οχημάτων.
Μερικά από τα οχήματα θα δοκιμαστούν στο Λονδίνο και το Παρίσι αργότερα φέτος. Το ζευγάρι ελπίζει στη συνέχεια να αναπτύξει τα φορτηγά σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Εάν όλα πάνε καλά, η UPS έχει τη δυνατότητα να αγοράσει άλλα 10.000 οχήματα.
Τα πρώτα φορτηγά UPS της Arrival θα κατασκευαστούν στο Banbury του Oxfordshire, της Αγγλίας, όπου λειτουργεί επί του παρόντος μια εγκατάσταση έρευνας και ανάπτυξης. Η πλειοψηφία των 10.000 παραγγελιών θα κατασκευαστούν τοπικά στο σημείο που χρειάζονται.

Οι περισσότερες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Tesla, συναρμολογούν τα οχήματά τους σε κάποιο μεγάλο εργοστάσιο και στη συνέχεια τα στέλνουν σε όλο τον κόσμο. Η Arrival, ωστόσο, θέλει να κατασκευάσει τα ηλεκτρικά της φορτηγά φθηνότερα και στα “μικρο εργοστάσια” που θα βρίσκονται κοντά στον τελικό πελάτη. Αυτές οι εγκαταστάσεις, για να δημιουργηθούν, θα διαρκέσουν τρεις έως έξι μήνες και θα είναι κερδοφόρες, όπως υποσχέθηκε η εταιρεία.

«Αναλαμβάνοντας ενεργό επενδυτικό ρόλο στο Arrival, η UPS μπορεί να συνεργαστεί για το σχεδιασμό και την παραγωγή των πιο προηγμένων ηλεκτρικών οχημάτων παράδοσης στον κόσμο.»
Είπε ο Διευθυντής Πληροφοριών της UPS Juan Perez όταν ανακοινώθηκε η συμφωνία.
Η UPS, επίσης, έχει επενδύσει ένα άγνωστο ποσό στην Arrival, ενώ HΥUNDAI και ΚΙΑ ΜΟΤΟRS έχουν επενδύσει στην Arrival 110 εκατομμύρια δολάρια.


Η Arrival θα αρχίσει να κατασκευάζει τα ηλεκτρικά λεωφορεία το τέταρτο τρίμηνο του 2021 και ηλεκτρικά φορτηγά το δεύτερο τρίμηνο του 2022.

Τα οχήματα θα έχουν παρόμοια τιμή ή θα είναι φθηνότερα από τα οχήματα ντίζελ.

Οι ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών φορτηγών, όπως εκτιμά το BloombergNEF, θα αυξηθούν σε 2,3 εκατομμύρια μονάδες στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα έως το 2030. Ο βασικός λόγος είναι ότι μεγάλοι φορείς εκμετάλλευσης στόλων όπως η Amazon.com Inc., η DHL και η Anheuser-Busch InBev SA θα αυξήσουν τη ζήτηση.
Οι αυστηρότεροι κανονισμοί εκπομπών στην Ευρώπη, την Κίνα και την Καλιφόρνια αναμένεται να οδηγήσουν σε αύξηση τη ζήτηση για επαγγελματικά ηλεκτρικά οχήματα. Η ερευνητική εταιρεία IDTechEx προβλέπει ότι οι ετήσιες παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών φορτηγών θα φτάσουν σε περίπου 2 εκατομμύρια μονάδες έως το 2030 και 7,3 εκατομμύρια έως το 2041.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Arrival η εμπορική αγορά των φορτηγών θα υπερβεί τα 2 εκατομμύρια οχήματα έως το 2025 λόγω της ζήτησης για παράδοση την ίδια ημέρα.
Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα της αγοράς και με αυξημένη εξάρτηση από τις δημόσιες συγκοινωνίες, η προβλεπόμενη αγορά για φορτηγά και λεωφορεία ανέρχεται σε 430 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025.

 

Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση το Arrival θα αποτιμάται 6,06 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύει :

  • 0,42 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 14,135 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 1,18 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 5,099 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 6 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,009 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.

Με την τιμή της μετοχής στα 20 δολάρια και μετά την ενοποίηση το Arrival θα αποτιμάται 12,12 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύει :

  • 0,85 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 14,135 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 2,37 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 5,099 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 12 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,009 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.


    Mε την υπογραφή του… αμερικάνου

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

    • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

    Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

    • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

    Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.