Wall Street, με την υπογραφή του… αμερικάνου (04/08/2020)

Wall Street, με την υπογραφή του… αμερικάνου (04/08/2020)

  • Envision Solar International …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στον Nasdaq με τον κωδικό EVSI … εδώ ….

Αριθμός μετοχών : 6.671.749  μετοχές

  • Εντός του 2020, θα αποφασιστεί η αλλαγή της επωνυμίας της εταιρείας απο Envision Solar σε Beam Global.
  • Τον Απρίλιο του 2019, η Εταιρεία πραγματοποίησε reverse split, όπου οι 50 μετοχές αντικαταστάθηκαν από 1, οπότε 145,331 εκατομμύρια μετοχές μειώθηκαν σε 2,906 εκατομμύρια.
  • Επίσης τον Απρίλιο του 2019 εκδόθηκαν 2,2 εκατομμύρια στην τιμή των 6,00 δολαρίων. Στο ταμείο της εταιρείας εισρέουν 13,2 εκατ. δολάρια. Για κάθε μια μετοχή εκδίδεται και ένα ένταλμα το οποίο έχει δικαίωμα την απόκτηση 1 κοινής μετοχής σε τιμή άσκησης 6,30 $ ανά μετοχή.
  • Στις 8 Ιουλίου 2020 εκδόθηκαν 1,393 εκατομμύρια στην τιμή των 8,25 δολαρίων. Στο ταμείο της εταιρείας εισρέουν 11,5 εκατ. δολάρια.

Η εταιρεία Envision Solar International, Inc., είναι μια εταιρεία της Νεβάδας, με έδρα το Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας.

Η Envision Solar εφευρίσκει, σχεδιάζει, κατασκευάζει και πωλεί προϊόντα ηλιακής ενέργειας και αποκλειστικές τεχνολογικές λύσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες και διεθνώς. Η εταιρεία επικεντρώνεται στη δημιουργία ανανεώσιμων πηγών ενέργειας για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

Πουλάει προϊόντα ηλιακής ενέργειας που επιτρέπουν ζωτικές και πολύτιμες υπηρεσίες σε τοποθεσίες όπου το ηλεκτρικό ρεύμα είναι πολύ ακριβό ή όπου οι απαιτήσεις για ηλεκτρική ενέργεια είναι σημαντικές.
Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της βασίζεται στις πατενταρισμένες γραμμές EV ARC ™ και Solar Tree®. Όλα τα προϊόντα είναι βελτιωμένα με πατενταρισμένη την ηλιακή παρακολούθηση Envision Trak ™, την αποθήκευση ενέργειας ARC Technology ™ και μπορεί να περιλαμβάνει φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων Sun Charge ™.

EV ARC ™ 2020

Το κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας EV ARC (Electric Vehicle Autonomous Renewable Charger) είναι η μόνη παγκοσμίως μεταφερόμενη αλλά μόνιμη λύση υποδομής φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV). Το EV ARC, αναπτύσσεται και τοποθετείται σε λίγα λεπτά χωρίς χρονοβόρα και δαπανηρή άδεια, κατασκευή ή ηλεκτρική εργασία. Υποστηρίζει οποιονδήποτε φορτιστή και τον παροχέα υπηρεσιών του πελάτη.

Το EV ARC παράγει και αποθηκεύει όλη τη δική του ενέργεια και δεν χρεώνεται ο πελάτης ηλεκτρικό ρεύμα από κανέναν πάροχο. Είναι μια κατοχυρωμένη πατέντα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και ενισχύει, μέσω του EnvisionTrak, την ηλιακή παραγωγή ενέργειας έως και 25%. Το EV ARC ™ 2020 επιτρέπει καθαρή και αξιόπιστη φόρτιση EV .

Το EV ARC καταλαμβάνει χώρο μίας θέσης στάθμευσης και δεν μειώνεται ο διαθέσιμος χώρος στάθμευσης. Παράγει αρκετό καθαρό ηλιακό ηλεκτρισμό για να τροφοδοτήσει έως και 225 μίλια EV οδήγησης σε μια μέρα. Τα συστήματα γρήγορης φόρτισης EV ARC ™ HP DC παρέχουν έως και 1.100 μίλια την ημέρα.

Η ηλιακή ηλεκτρική παραγωγή του συστήματος EV ARC ενισχύεται από το EnvisionTrak (κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας) που κατευθύνει την ηλιακή συστοιχία να ακολουθεί τον ήλιο, παράγοντας έως και 25% περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από μια σταθερή συστοιχία. Η ενέργεια αποθηκεύεται στην ενσωματωμένη ενεργειακή αποθήκευση του προϊόντος EV ARC για φόρτιση μέρα ή νύχτα, αλλά και για να παρέχει φόρτιση EV και ισχύ έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια αστοχίας του δικτύου. Το προϊόν EV ARC είναι μια μόνιμη λύση που παρέχει γρήγορη φόρτιση επιπέδου I, επιπέδου II και DC και δεν απαιτεί καμία χάραξη, θεμέλια ή εργασίες εγκατάστασης οποιουδήποτε είδους.

Αναπτύσσεται σε λίγα λεπτά και μπορεί να μετακινηθεί σε νέα τοποθεσία με ευκολία. Τα προϊόντα EV ARC κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Σαν Ντιέγκο.

Το EV ARC μπορεί να φορτίσει έως και έξι EV τη φορά και μπορεί να φτάσει έως και δέκα θέσεις στάθμευσης.

Solar Tree ™

Οι μονάδες Solar Tree® είναι μεγάλες και εξαιρετικά ορατές, παρόλο που δεν επηρεάζουν τις υπάρχουσες ρυθμίσεις στάθμευσης.

Στις 31 Δεκεμβρίου 2019, εκδόθηκε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το προϊόν EV-Standard ™ που η παραγωγή του βρίσκεται σε εξέλιξη και θα χρησιμοποιήσει μια υπάρχουσα σύνδεση βάσης και πλέγματος streetlamp και θα το μετατρέψει σε έναν ηλιακό και ανεμοκίνητο φορτιστή EV Level II για φόρτιση “curbside” ή “on street”. Ο σχεδιασμός EV-Standard ™ περιλαμβάνει μια γεννήτρια ελαφρού ανέμου που βρίσκεται πάνω σε ένα νέο φανό δρόμου. Επίσης ενσωματωμένο είναι ένα ηλιακό πάνελ παρακολούθησης και αποθήκευση μπαταρίας επί του σκάφους. Ο σχεδιασμός προϊόντος EV-Standard ™ παίρνει ενέργεια από την υπάρχουσα σύνδεση πλέγματος streetlamp και το χρησιμοποιεί για να φορτίζει τις ενσωματωμένες μπαταρίες.

Το προϊόν φόρτισης drone UAV ARC ™ αναμένει έγκριση διπλώματος ευρεσιτεχνίας και βρίσκεται σε εξέλιξη. Το UAV ARC ™ είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο, εξαιρετικά επεκτάσιμο, εκτεταμένο εύρος προϊόντων επαναφόρτισης drone που σχηματίζει ένα δίκτυο. Δεν απαιτεί σύνδεση τροφοδοσίας ή τροφοδοσίας, διότι παράγει και αποθηκεύει όλη τη δική του ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές

Τα προϊόντα και οι αποκλειστικές τεχνολογικές λύσεις της Envision στοχεύουν σε τρεις αγορές που παρουσιάζουν σημαντική ανάπτυξη με ετήσιες παγκόσμιες δαπάνες σε δισεκατομμύρια δολάρια:

  • υποδομή φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων · 
  • πλατφόρμες διαφημίσεων εκτός σπιτιού · και 
  • ενεργειακή ασφάλεια και ετοιμότητα για καταστροφές.

Η εταιρεία επικεντρώνεται στη δημιουργία ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, υψηλής ποιότητας προϊόντων για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων (“EV”), καθώς και στην ενεργειακή ασφάλεια, που μπορούν να αναπτυχθούν γρήγορα και να σχεδιάσουν με ελκυστικό τρόπο.

Ο μεγαλύτερος πελάτης της Envision είναι η Πόλη της Νέας Υόρκης ακολουθούμενη από την Πολιτεία της Καλιφόρνιας. Επί του παρόντος, οι πιο ελκυστικές αγορές για το Envision είναι η Νέα Υόρκη, η Καλιφόρνια και το Κολοράντο.
Τα προϊόντα της εταιρείας χρησιμοποιούνται σε 21 πολιτείες των ΗΠΑ, σε 106 δήμους, δύο διεθνείς χώρες, στις Παρθένες Νήσους των ΗΠΑ και στην Καραϊβική.

Η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αναπτυχθεί με ταχύ ρυθμό. Σύμφωνα με την Goldman Sachs, η αγορά υποδομής EV αναμένεται να λάβει επενδύσεις ύψους 6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων για τη δημιουργία της υποδομής γύρω από πράσινα αυτοκίνητα. Το Bloomberg προβλέπει 559M EV στο δρόμο μέχρι το 2040.

Η Envision Solar International δεν είναι κερδοφόρα εταιρεία, επομένως η τιμή της μετοχής δεν συσχετίζεται με βάση τα κέρδη ανά μετοχή (EPS). Συνεπώς δεν είναι καλός σύμβουλος το P/E ως αριθμοδείκτης.
Οπότε τα έσοδα είναι η επόμενη καλύτερη επιλογή. Εάν η εταιρεία αναπτύσσεται και επιτυγχάνει γρήγορη αύξηση των εσόδων, τότε αυτό οδηγεί συχνά σε αύξηση της τιμής της μετοχής, αλλά και μετέπειτα σε γρήγορη αύξηση των κερδών.

Η μονάδα παραγωγής της εταιρείας είναι ένα εργοστάσιο στο Σάν Ντιέγκο, 50.000 τετραγωνικών ποδών. Σε αυτήν την εγκατάσταση, επί του παρόντος, λειτουργεί μία βάρδια, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Η μέγιστη δυνατή παραγωγή μπορεί να φτάσει στις 260 μονάδες ετησίως, οι οποίες θα αποφέρουν περίπου 16 εκατομμύρια έως 17 εκατομμύρια δολάρια. Συνεπώς η κάθε μονάδα της εταιρείας έχει τιμή πώλησης περίπου 60.000 με 65.000 δολάρια.

Η διοίκηση τονίζει ότι έχει τη δυνατότητα, μεταβαίνοντας σε τρεις βάρδιες για επτά ημέρες την εβδομάδα, και επενδύοντας σε έναν αρκετά ελαφρύ αυτοματισμό, πως θα μπορέσει σε αυτό το εργοστάσιο, να φτάσει να παράγει πάνω από 2.000 μονάδες. Αυτό θα έδινε έσοδα από 130 εκατομμύρια έως 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως, ανάλογα με το συνδυασμό προϊόντων που θα πουλιούνται.

Αν η εταιρεία έφτανε να έχει 130 με 150 εκατομμύρια πωλήσεις και συνέχιζε να αναπτύσσεται θα μπορούσε η μετοχή να είχε μια κεφαλαιοποίηση 4 με 5 φορές ψηλότερα των πωλήσεων (P/S = Price/Sale = 4 με 5), δηλαδή 550 με 700 εκατομμύρια δολάρια κεφαλαιοποίηση. Πολλές φορές μια ταχέως αναπτυσσόμενη, καινοτόμος και γενικά hot εταιρία, μπορεί να την δούμε να διαπραγματεύεται με P/S = 10 ή και πολύ ψηλότερα.

Οι εκτιμήσεις για τις πωλήσεις και τα κέρδη της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια είναι :

  • Πωλήσεις 2020 : 5,6 εκατομμύρια δολάρια … ΖΗΜΙΑ 2,5
  • Πωλήσεις 2021 : 22,1 εκατομμύρια δολάρια … Κέρδος 0,8
  • Πωλήσεις 2022 : 27,8 εκατομμύρια δολάρια … Κέρδος 1,4

Με 30 εκατομμύρια πωλήσεις, θα μπορούσε η κεφαλαιοποίηση να ανέλθει στα 120 με 150 εκατομμύρια δολάρια. Σήμερα η εταιρεία έχει κεφαλαιοποίηση λίγο κάτω απο τα 100 εκατομμύρια.

Όταν πάψει μια εταιρεία να αναπτύσσεται και έχει αρχίσει να είναι κερδοφόρος τότε αρχίζει η αγορά να την αξιολογεί βάσει της κερδοφορίας της. Αν υποθέσουμε ότι καταφέρει η εταιρεία να εμφανίσει κέρδη 15 εκατομμύρια δολάρια (1/10 των πωλήσεων των 150 εκατομμυρίων) τότε δεν θα ήταν παράλογο να την αποτιμάει με ένα P/E 20 ως 30 …. δηλαδή να της δώσει μια κεφαλαιοποίηση 300 με 450 εκατομμύρια δολάρια.

Κατά τη διάρκεια του 2019, η εταιρεία είχε δύο πελάτες, την Πόλη της Νέας Υόρκης και την περιοχή Monterey Bay Air Resources District που αντιπροσώπευαν το 44% και το 22% των εσόδων της, αντίστοιχα.

Ιστορικά, η εταιρεία έχει κερδίσει έσοδα κυρίως από την πώληση EV ARCs σε μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις, όπως η Google, η Genentech και η Johnson & Johnson, και κυβερνητικές υπηρεσίες όπως η Πόλη της Νέας Υόρκης, η Πολιτεία της Καλιφόρνια και το Ναυτικό των ΗΠΑ. Το συμβόλαιό της με την πόλη της Νέας Υόρκης ανανεώθηκε τον Μάρτιο του 2020 και παρατάθηκε έως τον Απρίλιο του 2021 … ενώ το συμβόλαιο με την Πολιτεία της Καλιφόρνιας λήγει στις 23 Ιουνίου 2020, έχει δύο επιλογές ανανέωσης ενός έτους έως τις 23 Ιουνίου 2022, σύμφωνα με την επιλογή της Πολιτείας της Καλιφόρνια.

Ετήσια αποτελέσματα 2019
Τα έσοδά της εταιρείας για το έτος 2019 ήταν 5,111 εκατομμύρια δολάρια όπου σε σύγκριση με τα 6,162 εκατομμύρια δολάρια του 2018 παρουσιάστηκε μια πτώση 17% στις πωλήσεις. Αυτά τα έσοδα προήλθαν κυρίως από την παράδοση 65 μονάδων EV ARC το 2019, σε σύγκριση με 90 μονάδες που παραδόθηκαν το 2018.

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας είναι ζημιογόνα κατά 153.774 δολάρια, όπου σε σύγκριση με τη μεικτή ζημία 192.100 δολαρίων του 2018, παρατηρήθηκε μια μείωση κατά 20%. Η ζημιά στο μικτό κέρδος βελτιώθηκε στα προϊόντα που παραδόθηκαν, κυρίως επειδή στην μονάδα EV ARC έχουν πραγματοποιηθεί βελτιώσεις κόστους.

Τα έξοδα λειτουργίας ανήλθαν σε 3.117.793 δολάρια αυξημένα κατά 33% σε σύγκριση με τα 2.337.446 δολάρια του 2018. Η αύξηση των εξόδων οφείλεται :

  • στην αύξηση των δαπανών Ε & Α κατά 248.472 δολάρια, συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής εργασίας και της μηχανικής συμβολαίων, που σχετίζονται με την ανάπτυξη του EV ARCTM 2020, του συστήματος γρήγορης φόρτισης EV ARCTM DC και του Solar Tree® DC Fast Χρέωση προϊόντος 
  • 126.500 δολάρια για αποζημίωση και κόστος πρόσληψης που σχετίζεται με τη θέση του Chief Financial Officer 
  • 99.965 δολάρια για δαπάνες σχέσεων με επενδυτές και δημοσίων σχέσεων
  • 81.917 δολάρια για Nasdaq και τέλη κατάθεσης λόγω εγγραφής
  • 80.000 δολάρια για έξοδα συμβούλου για έναν πρώην διευθυντή για ανάπτυξη επιχείρησης
  • 70.000 δολάρια για δεδουλευμένο μπόνους
  • 55.774 δολάρια για έξοδα αποζημίωσης εκτός μετρητών για την κατοχή μεριδίων περιορισμένης ευθύνης του διευθυντή που αντισταθμίζονται από χαμηλότερα έξοδα μετοχών και άλλες αυξήσεις 17.713 $.

Συνέπεια όλων των παραπάνω είναι πως η εταιρεία εμφάνισε ζημιές 3,933 εκατομμύρια δολάρια αυξημένες κατά 9% σε σχέση με τις ζημιές των 3,598 εκατομμυρίων δολαρίων του 2018.

H εταιρεία έχει συσσωρευμένες ζημιές 45,809 εκατομμύρια δολάρια. Από την έναρξη των δραστηριοτήτων της, το 2009, εμφανίζει ζημιές, σε κάθε τρίμηνο. Για αυτά τα 11 χρόνια, οι συνολικές λειτουργικές εκροές της είναι ύψους 21 εκατομμύρια δολάρια. Για να λειτουργήσει και να μπορέσει να αναπτυχθεί, χρειάζεται απαραιτήτως χρηματοδότηση. Αυτό συμβαίνει αυτά τα 11 χρόνια, με συνέπεια κάθε φορά την αραίωση των μετόχων.

Τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας έως και το 2018 ήταν αρνητικά κατά 2,481 εκατομμύρια δολάρια. Το 2019 (και κατόπιν το 2020) με την έκδοση μετοχών που έκανε η εταιρεία και τη χρηματοδότηση που έλαβε, τα ίδια κεφάλαια, γυρίζουν θετικά σε 5,269 εκατομμύρια δολάρια (Μάρτιος 2020).
Να σημειώσουμε εδώ ότι με την αύξηση κεφαλαίου κατά 11,5 εκατομμύρια που έγινε τον Απρίλιο του 2020, θα δούμε τα ίδια κεφάλαια, στα εξαμηνιαία αποτελέσματα να ανεβαίνουν, περίπου, στα 15 εκατομμύρια δολάρια.

Ά Τρίμηνο 2020

Στους τρεις πρώτους μήνες του 2020 η εταιρεία είχε μια ποικιλία πελατών, συμπεριλαμβανομένων των δήμων από τέσσερις πολιτείες, δύο κολέγια και μια μεγάλη εμπορική επιχείρηση. Φαίνεται πως η εταιρεία επιτυγχάνει επέκταση του εύρος των πελατών της.

Τα έσοδα του Α τριμήνου 2020 ανήλθαν σε 1,317 εκατομμύρια δολάρια αυξημένα σε σχέση με τα 1,189 εκατομμύρια δολάρια του Α τριμήνου του 2019, τα οποία όμως είχαν προκύψει από την παράδοση 18 μονάδων σε έναν μόνον πελάτη, που ήταν η πόλη της Νέας Υόρκης.

Το μεικτό κέρδος ήταν ζημιογόνο κατά 39.641 δολάρια όπου σε σύγκριση με τα 53.102 δολάρια του αντίστοιχου τριμήνου του 2019, ήταν βελτιωμένο κατά 25%.

Envision Solar Further Reduces the Time Required to Deploy ...

Η εταιρεία παρουσίασε ζημιά 942.521 δολάρια για τους τρεις μήνες που έληξαν στις 31 Μαρτίου 2020 απο ζημιά 949.631 δολάρια για την ίδια περίοδο το 2019. Η μείωση των εξόδων τόκων που προέκυψε από την εξάλειψη του χρέους επενδύθηκε σε υψηλότερα λειτουργικά έξοδα κυρίως για πωλήσεις και δραστηριότητες μάρκετινγκ που στοχεύουν στην αύξηση των εσόδων.

Κυριότερα σημεία του πρώτου τριμήνου του 2020

  • Πώληση και παράδοση προϊόντων σε περισσότερους πελάτες από ό,τι σε οποιοδήποτε άλλο τρίμηνο.
  • Η θυγατρική της Volkswagen, Electrify America, παραγγέλνει 2 εκατομμύρια δολάρια σε προϊόντα Envision Solar που αναμένεται να παραδοθούν το 2020.
  • Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας των ΗΠΑ εκδόθηκε για το EV Standard ™, το ανανεώσιμο ενεργειακό προϊόν streetlamp της εταιρείας, το οποίο παρέχει φόρτιση EV.
  • Εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το προϊόν EV ARC ™ με ασύρματη / επαγωγική φόρτιση.
  • H βετεράνος της Apple, Sandra Peterson, συμμετέχει ως αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Στις 31 Μαρτίου 2020, η εταιρεία είχε μετρητά 2,432 εκατομμύρια δολάρια, που ήταν μειωμένα, σε σύγκριση με τα μετρητά των 3,849 εκατομμυρίων δολαρίων του Δεκεμβρίου 2019. Η μείωση των μετρητών το τρίμηνο προήλθε κυρίως από την ζημία.

Το κεφάλαιο κίνησης (κυκλοφορούν ενεργητικό – βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις) ανέρχεται σε 4,576 εκατομμύρια δολάρια.
Το χρέος της εταιρείας είναι μόλις 224 χιλιάδες δολάρια, οι συνολικές υποχρεώσεις φθάνουν τα 1,744 εκατομμύρια δολάρια, ενώ στο ταμείο υπάρχουν 2,432 εκατομμύρια δολάρια.
Μετά και την τελευταία έκδοση μετοχών και την εισροή στο ταμείο της εταιρείας επιπλέον 11,5 εκατομμύρια δολάρια, ο Ισολογισμός δυναμώνει εξαιρετικά. To Altman Z Score εκτοξεύεται στο 23,05 και η εταιρεία μπορεί να ”κάψει” χρήμα χρηματοδοτώντας τις εργασίες της για άλλα 2 με 3 χρόνια ακόμη.

Envision Solar Announces Repeat Order of EV ARC™ Products from the ...

ΚΙΝΔΥΝΟΙ

  • H εταιρεία, λόγω ζημιογόνων χρήσεων και αρνητικών λειτουργικών ταμειακών ροών, έχει ανάγκη χρηματοδότησης για την επέκταση των πωλήσεων της και των καμπανιών μάρκετινγκ για τις τρέχουσες αγορές καθώς και για την επέκταση της επιχείρησης σε νέες αγορές, όπως η Κίνα και η Ευρώπη.

Ιστορικά, η εταιρεία δεν υπήρξε ποτέ κερδοφόρος και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα καταστεί κερδοφόρα στο μέλλον. Αν δεν μπορέσει κάποια, στιγμή, να βρεί τα απαραίτητα κεφάλαια κίνησης ενδέχεται να μην είναι σε θέση να αναπτύξει, να διαχειριστεί ή να διαθέσει με επιτυχία τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.
Στις 31 Δεκεμβρίου 2019, είχε ένα συσσωρευμένο έλλειμμα 45.809.581 δολάρια και ανεμένονται στο μέλλον επιπρόσθετες ζημίες.
Δεν μπορεί να υπάρξει διαβεβαίωση ότι θα επιτύχει κερδοφορία. Η μελλοντική της βιωσιμότητα, η κερδοφορία και η ανάπτυξη της εξαρτώνται από την ικανότητά της να συγκεντρώσει κεφάλαια ώστε να λειτουργήσει με επιτυχία και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της.

  • Έντονος ανταγωνισμός και κυβερνητικοί κανονισμοί μπορεί να εμποδίσουν την απόδοση της Εταιρείας.
  • Η εταιρεία έχει, ακόμη, μια μικρή πελατειακή βάση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε συγκέντρωση εσόδων και εισπρακτέων λογαριασμών. Το 2019, τα έσοδα από δύο πελάτες αντιπροσώπευαν το 44% και το 22% των συνολικών εσόδων, ενώ για το έτος 2018, τα έσοδα από έναν πελάτη αντιπροσώπευαν το 50% των συνολικών εσόδων, χωρίς κανένα άλλο ο πελάτης να αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 10% των εσόδων.
  • Είναι ακριβό το προιόν που εμπορεύεται (60.000 με 65.000 δολάρια η κάθε μονάδα) και δεν απευθύνεται σε πελάτες λιανικής.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ:

Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάση νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.