Wall Street- Lightning eMotors: Με την υπογραφή του… αμερικάνου (19 Δεκεμβρίου 2020)

Wall Street- Lightning eMotors: Με την υπογραφή του… αμερικάνου (19 Δεκεμβρίου 2020)


Lightning eMotors …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό GIK … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι ZEV
Αριθμός μετοχών : 82,325 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο Nasdaq)
Presentation Lightning eMotors … εδώ …

Το SPAC του GIK
Στις 3 Φεβρουαρίου 2020 ιδρύεται η εταιρεία GigCapital3 και δημιουργήθηκε το Spac – GIK . Εκδόθηκαν για τον χορηγό 5.000.000 κοινές μετοχές.

Στις 18 Mαίου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 20.893.479 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 208.934.790 δολάρια.
Η Cohen & Company, υπήρξε βασικός επενδυτής και συνεισέφερε 17 εκατομμύρια δολάρια. Ο χορηγός της εταιρείας, η GigAcquisitions3, LLC, αγόρασε 650.000 ιδιωτικές μονάδες και οι Nomura, Oppenheimer και Odeon αγόρασαν συνολικά 243.479 ιδιωτικές μονάδες.
Η εταιρεία SPAC – GIK εισάγεται στον NYSE, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και τα τρία τέταρτα ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την Lightning eMotors
Την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020 το spac GIK, σύνηψε 
οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία Lighting eMotors.
Η Lighting eMotors θα συγκεντρώσει 
227 εκατομμύρια δολάρια μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 25.000.000 δολαρίων.

Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το νέο σύμβολο “ΖΕV
Ο συνδυασμός επιχειρήσεων αποτιμά την ELMS, με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια, σε περίπου 823,2 εκατομμύρια δολάρια.

Υποθέτοντας ότι κανένας δημόσιος μέτοχος της GIK δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της Lightning eMotors (65,5%), τους μετόχους της GIK (24,3%), τον χορηγό της GIK (7,2%) και τους επενδυτές PIPE (3%).
Η επιχειρηματική αξία της συγχώνευσης Pro Forma είναι 650,6 εκατομμύρια δολάρια ενώ η συνδυασμένη εταιρεία αναμένεται να έχει περίπου 172,5 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μηδενικό χρέος.


Η Lightning eMotors είναι μία εταιρεία που δραστηριοποιείται στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων μεσαίας χρήσης, με ιδιόκτητο λογισμικό ελέγχου οχημάτων, λογισμικό ενσωμάτωσης πλαισίων EV και analytics, μαζί με προσαρμοσμένα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων φόρτισης.

H Lightning eMotors παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις ηλεκτροκίνησης σε εμπορικούς στόλους – από φορτηγά κατηγορίας 3 και φορτηγά επιβατών έως φορτηγά εργασίας κατηγορίας 6, σε αστικά λεωφορεία κατηγορίας 7 και σε μηχανοκίνητα πούλμαν κατηγορίας 8.

Η Lightning eMotors παράγει ηλεκτρικά οχήματα μεσαίου και βαρέως τύπου οχήματος, συμπεριλαμβανομένων φορτηγών παράδοσης, μεταφοράς με λεωφορείο, φορτηγών επιβατών, μοντέλων αμαξοστοιχίας σασί και αστικών λεωφορείων.
Τα προϊόντα Lightning περιλαμβάνουν ενσωματωμένους ηλεκτροκινητήρες για τα φορτηγά Ford Transit 350HD, E-450 Ford E-450, Ford F-59 step / food, φορτηγά και λεωφορεία Ford F-550, Chevrolet 6500XD Μοντέλο Low Cab Forward και για λεωφορεία διέλευσης 30 ποδιών, 35 ποδιών και 40 ποδιών.

Η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα ένα νέο τμήμα, το Lightning Energy, που προσφέρει τεχνολογίες φόρτισης και φόρτιση ως υπηρεσία (CaaS) σε εμπορικούς και κυβερνητικούς στόλους. Η Lightning Energy δημιουργήθηκε το 2020 και σχεδιάζει, εγκαθιστά, παρέχει υπηρεσίες και διαχειρίζεται λύσεις φόρτισης, παρέχοντας στους στόλους μια εύκολη είσοδο και πλήρη υποστήριξη στην ηλεκτροδότηση.
Tο Lightning eMotors διαθέτει ιδιόκτητο λογισμικό ελέγχου οχημάτων, λύσεις φόρτισης κινητής τηλεφωνίας και άλλες ενσωματώσεις λογισμικού και analytics για EV.

Η έδρα της Lightning eMotors, οι κατασκευαστικές εργασίες, η έρευνα και η ανάπτυξη βασίζονται στην πρώην πανεπιστημιούπολη Hewlett-Packard / Agilent, βόρεια του Ντένβερ στο νοτιοδυτικό Loveland του Κολοράντο.
Η Lightning eMotors έχει τη μεγαλύτερη εμπορική εγκατάσταση μηχανοκίνητων οχημάτων στόλου παραγωγής στις ΗΠΑ με ετήσια παραγωγική ικανότητα 1.000 οχημάτων σήμερα και θα επεκταθεί σε 3.000 το 2021 και πάνω από 20.000 έως το 2025.

Η διοίκηση της Light eMotors προβλέπει πως τα έσοδα του 2021 θα κινηθούν στα 63 εκατομμύρια δολάρια και στα 354 εκατομμύρια δολάρια το 2022. Το 2024 αναμένεται οι πωλήσεις να ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια και το 2025 τα 2 δισεκατομμύρια.

Οι Lightning eMotors πιστεύουν πως θα φτάσουν στην παραγωγή 20.000 EV μεσαίας χρήσης έως το 2025.
Αυτήν τη στιγμή, η Lightning eMotors ξεχωρίζει επειδή τα οχήματά της είναι ήδη σε παραγωγή και έχει μια παραγγελία περίπου 1.500 οχημάτων για παράδοση το 2021 και 2022, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου ηλεκτρικού φορτηγού κατηγορίας 6 κυψελών καυσίμου στον κόσμο.

Με την τιμή της μετοχής στα 10 δολάρια και μετά την ενοποίηση η Lightning eMotors θα αποτιμάται 823,25 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :

  • 0,4 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 2,012 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 0,7 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 1,165 δισεκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 1,28 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 640 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 2,32 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 354 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.
  • 13 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 63 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2021.

και σε σχέση με τα EBITDA

  •  2,61 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025.
  • 5,31 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.
  • 16,46 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2023.

Με την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.