Wall Street – Lemonade Insurance, με την υπογραφή του… αμερικάνου (21.11.2021)

Lemonade Insurance  …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό LMND … εδώ ….
Αριθμός μετοχών : 61.627.462 μετοχές
Investror Lemonade … εδώ 

Είναι μία διαδικτυακή ασφαλιστική εταιρεία που υποστηρίζεται από τη SoftBank, η οποία ελέγχει περίπου το 21%  του μετοχικού κεφαλαίου. Η Lemonade έχει ως στόχο να αναστατώσει την παραδοσιακή ασφαλιστική αγορά έχοντας δημιουργήσει μια εφαρμογή για κινητά με σκοπό να μετατρέψει την ασφάλιση περιουσίας σε ένα προϊόν φιλικό προς τη γενιά Millennial και με επίκεντρο τον καταναλωτή. Εμφανίστηκε πρόσφατα, το 2019, στο Forbes, στη λίστα των 50 πιο πολλά υποσχόμενων εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης της Αμερικής.


Τον Δεκέμβριο του 2015, η εταιρεία εξασφάλισε 13 εκατομμύρια δολάρια σε χρήματα από τη Sequoia Capital και την Aleph.
Τον Αύγουστο του 2016, η εταιρεία συγκέντρωσε χρηματοδότηση 13 εκατομμυρίων δολαρίων από την XL Innovate (μέρος του Ομίλου XL), ακολουθούμενη από έναν κύκλο χρηματοδότησης 34 εκατομμυρίων δολαρίων Series B τον Δεκέμβριο του 2016. Ο γύρος της Series B ηγήθηκε από την General Catalyst με τη συμμετοχή της Thrive Capital, Tusk Ventures και GV (πρώην Google Ventures).
Τον Απρίλιο του 2017, η εταιρεία ανακοίνωσε επιπλέον επενδυτές: την Allianz and Ashton Kutcher ‘s Sound Ventures.
Τον Δεκέμβριο του 2017, η Softbank επένδυσε επιπλέον 120 εκατομμύρια δολάρια στην εταιρεία σε έναν γύρο Series C, αυξάνοντας τα συνολικά χρήματα που συγκέντρωσε η εταιρεία σε περίπου 180 εκατομμύρια δολάρια.
Τον Απρίλιο του 2019, η Lemonade ανακοίνωσε μια επιπλέον επένδυση 300 εκατομμυρίων δολαρίων σε μια χρηματοδότηση Series D με επικεφαλής τον Όμιλο SoftBank, με συμμετοχή των Allianz, General Catalyst, GV, OurCrowd και Thrive Capital, αυξάνοντας τα συνολικά χρήματα που συγκέντρωσε η εταιρεία σε 480 εκατομμύρια δολάρια.

Τον Απρίλιο του 2020, η εταιρεία ξεκίνησε δραστηριότητα στην Ολλανδία.
Τον Δεκέμβριο του 2020, άρχισε να προσφέρει ασφάλιση στη Γαλλία.

Τον Μάιο του 2016, η Lemonade έγινε μια από τις λίγες ασφαλιστικές εταιρείες που έλαβαν πιστοποίηση B-Corporation.



Η Εταιρεία ολοκλήρωσε την IPO της στις 2 Ιουλίου 2020, όπου εξέδωσε και πούλησε 12.650.000 μετοχές της κοινής μετοχής της σε τιμή δημόσιας διάθεσης 29 δολάρια ανά μετοχή, συμπεριλαμβανομένων 1.650.000 μετοχές που πωλήθηκαν κατά την άσκηση του δικαιώματος του αναδόχου να αγοράσει πρόσθετες μετοχές. Μετά από εκπτώσεις και προμήθειες αναδόχου και άλλα κόστη προσφοράς, τα καθαρά έσοδα από την IPO ήταν περίπου 335,6 εκατομμύρια δολάρια.

Η εταιρεία είχε αρχικά υποδείξει ένα εύρος τιμών από 23 $ έως 26 $ για τις κοινές μετοχές της. Ωστόσο, λίγο αργότερα, αύξησε την τιμή της μετοχής της αρχικής δημόσιας προσφοράς (IPO) στα 29 $.
Στην τιμή της IPO των 29 δολαρίων η Lemonade αποτιμήθηκε σε περίπου 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια. Αυτή η αποτίμηση είναι μειωμένη σε σχέση με τον τελευταίο γύρο ιδιωτικής συγκέντρωσης κεφαλαίων, με επικεφαλής τη SoftBank τον Απρίλιο του 2019 όπου η Lemonade αποτιμήθηκε σε 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια εκείνη την εποχή.

Στις 6 Ιουλίου 2020, η μετοχή της LMND ξεκίνησε να διαπραγματεύεται στα 50,06 δολάρια και τέσσερις ημέρες αργότερα, εκτινάχθηκε στα 96,51 δολάρια. Μέχρι τις 11 Ιανουαρίου 2021, η τιμή της μετοχής Lemonade έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 188,30 δολαρίων.
Το υπόλοιπο του 2021, μέχρι στιγμής, δεν ήταν τόσο καλό για τους μετόχους. Εν μέσω μιας πολύμηνης πτώσης, η μετοχή της LMND έπεσε κάτω από τα 100 δολάρια τον Μάρτιο, τα 75 δολάρια τον Αύγουστο και τα 65 δολάρια τον Οκτώβριο του 2021.



Στις 14 Ιανουαρίου 2021, ολοκληρώθηκε μια επιπλέον προσφορά κοινών μετοχών, στην οποία εκδόθηκαν και πωλήθηκαν 3.300.000 κοινές μετοχές από την εταιρία και 1.524.314 κοινές μετοχές από ορισμένους μετόχους. Δημιουργήθηκαν για την εταιρία καθαρά έσοδα 525,7 εκατομμυρίων δολαρίων μετά την αφαίρεση των εκπτώσεων αναδοχής και άλλων δαπανών προσφοράς. Η διάθεση είχε οριστεί στα 160 δολάρια ανά μετοχή.
Την 1η Φεβρουαρίου 2021, οι ανάδοχοι άσκησαν το δικαίωμά τους και αγόρασαν επιπλέον 718.647 μετοχές, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν επιπλέον καθαρά έσοδα 114,6 εκατομμύρια δολάρια.

Η Lemonade αρχικά ξεκίνησε να προσφέρει μόνο ασφάλιση ενοικιαστών και ιδιοκτητών σπιτιού.

Κατόπιν η εταιρεία, το δεύτερο εξάμηνο του 2020, πρόσθεσε ασφάλιση κατοικίδιων ζώων και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε ασφάλιση ζωής το πρώτο εξάμηνο του 2021.

Η προσφορά ασφάλισης για κατοικίδια είναι μια έξυπνη κίνηση. Η Lemonade εξηγεί ότι το 70% των νοικοκυριών των ΗΠΑ έχουν κατοικίδιο και είναι μια τάση που φαίνεται να είναι σε άνοδο.
Τον Σεπτέμβριο του 2021, η Lemonade έφτασε στο σημείο να λανσάρει ένα πακέτο προληπτικής φροντίδας σχεδιασμένο ειδικά για κουτάβια και γατάκια κάτω των δύο ετών.

Ασφάλεια Lemonade
Με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ενοικιαστών να ξεκινούν από 5 $ το μήνα και τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ιδιοκτητών σπιτιού να ξεκινούν από 25 $ το μήνα, η Lemonade κάνει την ασφαλιστική κάλυψη προσιτή και προσβάσιμη για τους περισσότερους ενοικιαστές και ιδιοκτήτες σπιτιού. Το επιχειρηματικό μοντέλο υψηλής τεχνολογίας χρησιμοποιεί μια εφαρμογή για κινητά και τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) για να βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους ώστε να λάβουν μια προσφορά, να εξυπηρετήσουν την πολιτική τους, να πραγματοποιήσουν πληρωμές και να υποβάλουν αξιώσεις.

Ασφάλιση υγείας κατοικίδιων ζώων
Η Lemonade θα ασφαλίσει κάθε κατοικίδιο από μόλις 10 $ το μήνα. Εάν το ζώο αρρωστήσει ή είναι σε καλυμμένο ατύχημα, το ασφαλιστήριο συμβόλαιο υγείας κατοικίδιων ζώων θα καλύψει το κόστος των διαγνωστικών εξετάσεων, των θεραπειών και της φαρμακευτικής αγωγής, εξοικονομώντας ενδεχομένως χιλιάδες ιατρικούς λογαριασμούς.

Η ασφάλιση του κατοικίδιου μπορεί να αναβαθμιστεί με την προσθήκη του πακέτου ευεξίας. Αυτό θα καλύπτει ετήσιους ελέγχους, εξετάσεις για την καρδιά, εμβόλια και αιματολογικές εξετάσεις. Παρέχει επίσης πρόσβαση σε έναν ειδικό στην υγεία των κατοικίδιων ζώων για ερωτήσεις.

Ασφάλεια ζωής
Η Lemonade προσφέρει ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής από μόλις 9 $ το μήνα. Δεν απαιτούνται ιατρικές εξετάσεις και η κάλυψη μπορεί να αγοραστεί σε μόλις πέντε λεπτά. Η Lemonade πουλά ασφαλιστήρια συμβόλαια με διάρκεια από πέντε έως 30 χρόνια με έως και όφελος θανάτου 1,5 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ασφάλεια αυτοκινήτου
Αν και δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το νέο προϊόν ασφάλισης αυτοκινήτων της Lemonade, η εταιρεία ανακοίνωσε την πρόθεσή της να ξεκινήσει την πώληση κάλυψης, μέσω του Lemonade Car.

Ωστόσο ….
Στις 8 Νοεμβρίου 2021, η Lemonade σύναψε οριστική συμφωνία για την εξαγορά της Metromile, Inc. Σύμφωνα με τους όρους, η Εταιρεία θα αποκτήσει το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Metromile, μέσω μιας συναλλαγής όλων των μετοχών που θα ολοκληρωθεί με βάση την αναλογία μετατροπής 19 μετοχές της Metromile για 1 μετοχή Lemonade. Η συναλλαγή αναμένεται να κλείσει το δεύτερο τρίμηνο του 2022 αφού εγκριθεί από τους μετόχους της Metromile.
Η Metromile είναι μια κορυφαία ψηφιακή ασφαλιστική πλατφόρμα στις Ηνωμένες Πολιτείες με κύρια εστίαση στην επιστήμη των δεδομένων σχετικά με εξατομικευμένα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων. Η Metromile προσφέρει επίσης λογισμικό που βασίζεται σε σύννεφο ως υπηρεσία που αυτοματοποιεί τις αξιώσεις.

Με την ολοκλήρωση της απορρόφησης  της Metromile από την Lemonade θα εκδοθούν επιπλέον 6,7 με 7 εκατομμύρια νέες μετοχές που θα δοθούν στους παλαιούς μετόχους της Μetromile. Συνεπώς θα υπάρξει ένα μικρό dilution !!!

Η Lemonade κοστολόγησε τη Metromile σε περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια και στο ταμείο της Metromile υπάρχουν 160 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά.
Αυτή η εξαγορά θα βοηθήσει την επιχείρηση ασφάλισης αυτοκινήτων της Lemonade με διάφορους τρόπους. Οι αισθητήρες ακριβείας που είναι τοποθετημένοι στα αυτοκίνητα της Metromile έχουν πραγματοποίησει περισσότερα από 400 εκατομμύρια οδικά ταξίδια τα τελευταία χρόνια, καλύπτοντας δισεκατομμύρια μίλια, ενώ η Metromile διαθέτει άδεια σε 49 πολιτείες και έχει πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρο. Η ψηφιακή ασφάλιση αυτοκινήτου της Metromile θα επιταχύνει την αναπτυξιακή τροχιά της Lemonade στην ασφάλιση αυτοκινήτου.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής, Daniel Schreiber, της Lemonade δήλωσε ….
”Νομίζω ότι η Lemonade, γενικά, έχει χαρακτηριστεί από μεγαλύτερη έμφαση στην ανάπτυξη. Σίγουρα, αν κοιτάξετε την παρουσίαση των προηγούμενων προϊόντων μας και τα συγκρίνετε με τη Metromile, είμαστε πιο επιθετικοί από αυτή την άποψη. Επομένως, αναμένω ότι με ή χωρίς τη Metromile, θα αναζητούσαμε μια ταχεία ανάπτυξη σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες και είδαμε τη Metromile ως επιταχυντή για αυτό.”



Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου είναι περίπου 300 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο στις ΗΠΑ, και είναι περίπου 70 φορές μεγαλύτερη από την ασφαλιστική αγορά των ενοικιαστών και 80 φορές μεγαλύτερη από την αγορά ασφάλισης κατοικίδιων ζώων. Είναι επίσης τρεις φορές μεγαλύτερη από το σύνολο της αγοράς ιδιοκτητών σπιτιού.

Οι τάσεις της Google δείχνουν ότι οι αναζητήσεις για ασφάλιση αυτοκινήτου Lemonade υπερτερούν των αναζητήσεων σε σχέση με την ασφάλεια σπιτιού Lemonade. Οι διοικούντες της Lemonade αισιοδοξούν ότι έχουν πολλές πιθανότητες να πάρουν ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς από την τεράστια πίτα των ασφαλίσεων αυτοκινήτου. Παράλληλα το Lemonade Car, θα προσφέρει επίσης μεγαλύτερα περιθώρια αξίας και για τις υπάρχουσες ασφαλίσεις Lemonade. Oι πελάτες ασφάλισης των ιδιοκτητών σπιτιού Lemonade ξοδεύουν ήδη περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για ασφάλιση αυτοκινήτου, αλλά δεν μπόρεσαν να το ξοδέψουν στη Lemonade και η προσεχής κυκλοφορία του Lemonade Car θα το λύσει. Τέλος οι ασφάλειες ιδιοκτητών σπιτιού Lemonade θα μπορούν να συνδυάσουν και την ασφάλεια αυτοκινήτου.

Ο Daniel Schreiber, της Lemonade υπογραμμίζει.
” Το Lemonade Car όχι μόνο ανοίγει μια τεράστια νέα αγορά, αλλά αναμένω ότι θα είναι μια ώθηση και για τις υπάρχουσες επιχειρήσεις ιδιοκτητών σπιτιού μας. Η επόμενη ερώτηση που μου κάνουν είναι κάπως έτσι. Με τέτοιους απαγορευτικούς κατεστημένους φορείς όπως η GEICO και η Progressive, οι οποίοι έχουν πραγματικά επιτύχει κυριαρχία στον χώρο ασφάλισης αυτοκινήτων, απευθείας στον καταναλωτή, πώς μπορεί να ανταγωνιστεί η Lemonade; Λοιπόν, αυτές οι εταιρείες είναι όντως τρομερές και κάνουν τη δουλειά τους από το 1936 και το ’37, αντίστοιχα. Ο καθένας τους έχει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια για να πριμοδότησει την εταρεία και ξοδεύει δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για διαφημίσεις και το κάνει για πολλά, πολλά χρόνια.

Όλα αυτά αποτελούν πραγματικό βάρος και τρέφουμε τεράστιο σεβασμό για αυτούς τους ανταγωνιστές, όπως θα έπρεπε. Αλλά τα δυνατά σημεία και οι αδυναμίες είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος και όλη αυτή η κληρονομιά και ο όγκος έρχονται σε βάρος της ευκινησίας. Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα για αυτούς, δεδομένου ότι η αυτοκινητοβιομηχανία περνά από μια αναδιάρθρωση που συμβαίνει κάθε έναν αιώνα και αυτό μπορεί να ευνοήσει τους νεώτερους και καινοτόμους. Τα αυτοκίνητα μετατρέπονται από μηχανικές πλατφόρμες σε ψηφιακές πλατφόρμες, μεταμορφώνονται από χαζές συσκευές σε έξυπνα ρομπότ και από απομονωμένες συσκευές σε κόμβους σε ένα δίκτυο. Η Tesla δείχνει ξεκάθαρα το δρόμο.”


Η Lemonade προσφέρει ασφάλιση χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και chatbots. Αντί να πωλεί ασφαλιστήρια συμβόλαια που υποστηρίζονται από καθιερωμένους ασφαλιστές, η Lemonade διατηρεί την ευθύνη αποζημίωσης στον δικό της ισολογισμό, επιτρέποντάς της να εξοφλήσει τις ασφαλιστικές απαιτήσεις σε λίγα λεπτά ή και δευτερόλεπτα.

.

Μια συνομιλία δύο λεπτών με το bot, AI Maya, είναι ό,τι χρειάζεται για να ολοκληρωθούν οι ασφάλειες ενοικιαστών ή ιδιοκτητών σπιτιού, η ασφάλιση κατοικίδιων ζώων ή ζωής. Οι αξιώσεις υποβάλλονται μέσω συνομιλίας με ένα άλλο bot, τον AI Jim, ο οποίος πληρώνει τις αξιώσεις σε μόλις τρία δευτερόλεπτα.

Αυτή η συναρπαστική εμπειρία επιτυγχάνεται χάριν της εξαιρετικής τεχνολογίας που της δίνει η πλατφόρμα αιχμής που εκτείνεται από το μάρκετινγκ έως την αναδοχή, την εξυπηρέτηση πελατών έως την επεξεργασία αξιώσεων, τη χρηματοδότηση έως τη ρύθμιση. Η φιλοσοφία του project της Lemonade είναι να συνδυαστεί η τεχνητή νοημοσύνη με το ανθρώπινο είδος και να μαθαίνει από τα εκπληκτικά δεδομένα που παράγει ώστε να γίνεται όλο και καλύτερη για να ικανοποιούνται οι πελάτες και να ποσοτικοποιείται ο κίνδυνος.

Maya υποστηρίζει πελάτες Lemonade στα Αγγλικά και στα Γερμανικά, μέσω της εφαρμογής Lemonade για κινητά. Το chatbot επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν ασφάλιση, να υποβάλλουν αξιώσεις και να επιλύουν ερωτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Με την υποστήριξη της τεχνολογίας, η Lemonade είναι σε θέση να συλλέγει περίπου 100 φορές περισσότερες πληροφορίες δεδομένων ανά πελάτη από τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες (είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω της εφαρμογής).

Τα ρομπότ της Lemonade που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη έχει σχεδιαστεί με αλγόριθμους αναδοχής, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι πελάτες μπορούν να ασφαλιστούν άμεσα. Αυτά τα ρομπότ δίνουν στη Lemonade το ξεχωριστό πλεονέκτημα όσον αφορά την ακρίβεια όσον αφορά τη σύνταξη πολιτικών, ενώ οι ανθρώπινοι ασφαλιστές της Lemonade μπορούν να διασφαλίσουν ότι το χαρτοφυλάκιο κινδύνου Lemonade είναι ισορροπημένο, να βοηθήσουν τους πελάτες να προσαρμόσουν την κάλυψή τους και να συμβουλεύσουν ποια επιπλέον κάλυψη να προσθέσουν για πολύτιμα αντικείμενα .

Η Lemonade εστιάζει στην προσέλκυση πελατών νεώτερης ηλικίας στοχεύοντας την γενιά των Millennials (γεννηθέντες 1980 – 2000). Πάνω από το 70% των πελατών της είναι κάτω των 35 ετών και το 90% είναι πελάτες που έχουν αγοράσει κάποια ασφάλεια για πρώτη φορά.
Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της Lemonade, Tim Bixby, είναι βασικό μέρος της στρατηγικής της εταιρείας να αποκτάει νεότερους αγοραστές προτού γίνουν ελκυστικοί για μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες. Καθώς αυτοί οι πελάτες γερνούν, αυτό αυξάνει την αξία των αντικειμένων τους, την ανάγκη τους για ασφάλιση και την αξία για την Lemonade.
Οι συνιδρυτές της Lemonade Shai Wininger και Daniel Schreiber

Η Lemonade ξαναχτίζει την ασφάλιση από την αρχή σε ένα ψηφιακό υπόστρωμα και ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο. Αξιοποιώντας την τεχνολογία, τα δεδομένα, την τεχνητή νοημοσύνη και το σύγχρονο σχεδιασμό έχει στόχο να καταστεί η ασφάλιση πιο ευχάριστη, πιο προσιτή, πιο οικονομική και πιο κοινωνικά επιδραστική.

  • Ενώ οι πωλητές ασφαλειών παλαιού τύπου εξακολουθούν να βασίζονται σε αντιπροσώπους και αναλογιστές για την πώληση ασφαλειών και συμβολαίων τιμών, η Lemonade ολοκληρώνει αυτές τις εργασίες με μεγάλα δεδομένα και μηχανική μάθηση, μια προσέγγιση που θα πρέπει (θεωρητικά) να κάνει την επιχείρησή της πιο αποτελεσματική.

Η Lemonade απασχολεί μόνο ένα άτομο ανά 1.700 πελάτες, ενώ οι παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες χρειάζονται έναν υπάλληλο ανά 150 έως 450 πελάτες. Η πρώτη της ψηφιακή πλατφόρμα μπορούσε να συγκεντρώσει 100 φορές περισσότερα δεδομένα από τα παραδοσιακά συστήματα και η Lemonade χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα για να ποσοτικοποιήσει τον κίνδυνο, να αναλάβει πολιτικές και να ανιχνεύει απάτες.

Όλα αυτά σημαίνουν ότι η εταιρεία θα μπορεί να πληρώσει λιγότερα σε απαιτήσεις από τους ανταγωνιστές της, ενώ θα έχει χαμηλότερα έξοδα μισθοδοσίας και ο χαμηλότερος δείκτης ζημιών θα είναι δυνατόν να οδηγήσει σε χαμηλότερες τιμές για τους καταναλωτές.
Σε αυτό το μέτωπο, τα πράγματα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Οι πολιτικές για τους πελάτες της Lemonade είναι  δυνατόν να είναι ακόμη και 50% φθηνότερες από τον μέσο όρο του κλάδου.

Εκτός από την ψηφιοποίηση της ασφάλισης, η διοίκηση αποφάσισε να επανασχεδιάσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Lemonade και να ελαχιστοποιήσει την αστάθεια των αποτελεσμάτων μεγιστοποιώντας παράλληλα την εμπιστοσύνη και τον κοινωνικό αντίκτυπο. Έτσι αποφασίστηκε από τα ασφαλιστήρια συμβόλαια να διατηρείται, επί του παρόντος, μια σταθερή αμοιβή, 25% των ασφαλίστρων και τα μικτά περιθώρια  να αλλάζουν ελάχιστα σε καλές και κακές χρονιές. 

Στη Lemonade, οι πλεονάζουσες απαιτήσεις δίνονται γενικά στους αντασφαλιστές, ενώ τα επιπλέον ασφάλιστρα συνήθως δωρίζονται σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που επιλέγονται από τους πελάτες της ως μέρος της ετήσιας “Επιστροφής”. Η αντασφάλιση και η επιστροφή θα μειώσουν τη μεταβλητότητα, ενώ δημιουργούν μια ευθυγραμμισμένη, αξιόπιστη και πλούσια σε αξίες σχέση με τους πελάτες.

Παρά την αλλαγή στις συμφωνίες αντασφάλισης τον Ιούλιο του 2020, τα συνολικά έσοδά, του 9-μήνου 2021, ήταν 87,4 εκατομμύρια δολάρια, από 73,9 εκατομμύρια δολάρια για το εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2020. Η καθαρή ζημιά ήταν 171,0 εκατομμύρια δολάρια για το εννιάμηνο που έληξε 30 Σεπτεμβρίου 2021 σε σύγκριση με 88,4 εκατομμύρια δολάρια για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2020.

Για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, η αναλογία ακαθάριστων απωλειών 88% επηρεάστηκε σημαντικά από τη σφοδρή χειμερινή καταιγίδα που επηρέασε τους πελάτες στις πολιτείες του Τέξας και της Οκλαχόμα κατά την περίοδο (“Winter Storm Uri”). Ο αντίκτυπος αυτής της χειμερινής καταιγίδας, μαζί με άλλες απώλειες από καταστροφές, στο ακαθάριστο ποσοστό ζημιών για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2021 ήταν 22%.


Θεμελιωδη Lemonade
Η ετήσια αύξηση των εσόδων της Lemonade κατά τους τελευταίους 12 μήνες διαστρεβλώθηκε από την έναρξη αναλογικών συμφωνιών αντασφάλισης το τρίτο τρίμηνο του 2020. Με αυτές τις συμφωνίες, η Lemonade εκχωρεί το 75% των ασφαλίστρων της σε αντασφαλιστές με αντάλλαγμα μια προμήθεια 25% για κάθε δολάριο που εκχωρείται.
Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο μπορεί να δημιουργεί λιγότερα έσοδα για τη Lemonade, αλλά ενισχύει τα μεικτά περιθώρια κέρδους της εταιρείας και μειώνει τις κεφαλαιακές απαιτήσεις της. Αυτή η αλλαγή περιόρισε προσωρινά την ετήσια αύξηση των αναφερόμενων εσόδων της Lemonade.

Τρίτο τρίμηνο 2021
Το συνολικό ετήσιο ασφάλιστρο (In Force Premium – IFP) αυξήθηκε κατά 84% στα 346,7 εκατομμύρια δολάρια σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της αύξησης του αριθμού των πελατών κατά 45% καθώς και λόγω της αύξησης 26% στο ασφάλιστρο ανά πελάτη.
Ο αριθμός των πελατών αυξήθηκε κατά 45% σε 1.363.754 σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020.
….
Το Ασφάλιστρο ανά πελάτη (ορίζεται ως το ισχύον συνολικό ασφάλιστρο διαιρούμενο με τους πελάτες) ήταν 254 δολάρια στο τέλος του τρίτου τριμήνου, παρουσιάζοντας αύξηση 26% από το τρίτο τρίμηνο του 2020. Αυτό οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη στροφή του επιχειρηματικού μείγματος της εταιρείας προς προϊόντα με υψηλότερες μέσες τιμές ασφάλισης.
Ο δείκτης ζημιών (Loss ratio) ανήλθε στο 77% και επιδεινώθηκε κατά 5% από έτος σε έτος. Η εταιρεία εκτιμά ότι ο δείκτης ζημιών θα είναι μικρότερος του 75% μακροπρόθεσμα.



  • Το ακαθάριστο ασφάλιστρο του τρίτου τριμήνου 2021 ήταν 79,6 εκατομμύρια δολάρια και αυξήθηκε κατά 36,7 εκατομμύρια δολάρια ή 86% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της αύξησης του ασφάλιστρου ισχύος που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια του τριμήνου. 
Τα συνολικά έσοδα τρίτου τριμήνου ήταν ύψους 35,7 εκατομμυρίων δολαρίων (ξεπέρασε τις εκτιμήσεις κατά 2,3 εκατομμύρια δολάρια) και αυξήθηκαν κατά 17,9 εκατομμύρια δολάρια ή 101% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της αύξησης του ακαθάριστου κερδισμένου ασφάλιστρου κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αυξήσεις στις καθαρές επενδύσεις έσοδα και έσοδα από προμήθειες, και μια μέτρια μείωση του πεδίου εφαρμογής μας πρόγραμμα κατανομής ποσοστώσεων. 
  • Το καθαρό ασφάλιστρο ανέρχεται σε 21,5 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί στο 27% επί των ασφαλίστρων 
  • Τα έσοδα που αποτελούν προμήθεια από την εκχώρηση  ασφαλίστρων σε αντασφαλιστές ανέρχονται σε 12,3 εκατομμύρια και αντιστοιχούν στο 15,45% επί των ασφαλίστρων.

Τα μικτά κέρδη του τρίτου τριμήνου ήταν ύψους 11,9 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξήθηκαν κατά 4,3 εκατομμύρια δολάρια ή 60% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2020, κυρίως λόγω της αύξησης του ακαθάριστου κερδισμένου ασφαλίστρου, που αντισταθμίζεται εν μέρει από υψηλότερο δείκτη καθαρών ζημιών.

Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα, εξαιρουμένων των καθαρών ζημιών και των εξόδων προσαρμογής ζημιών, ανήλθαν στα 82,4 εκατομμύρια δολάρια και παρουσίασαν αύξηση 98% σε σύγκριση με τα 41,6 εκατομμύρια δολάρια του τρίτου τριμήνου του 2020, λόγω των υψηλότερων εξόδων των εξόδων πωλήσεων και μάρκετινγκ, των εξόδων ανάπτυξης τεχνολογίας και των γενικών και διοικητικών εξόδων.

  • Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ ανήλθαν σε 42,2 εκατομμύρια δολάρια από 22,2 εκατομμύρια.
  • Τα έξοδα ανάπτυξης της τεχνολογίας ανήλθαν σε 14,3 εκατομμύρια δολάρια από 5,3 εκατομμύρια.
  • Τα γενικά και διοικητικά έξοδα ανήλθαν σε 19,6 εκατομμύρια δολάρια από 10,6 εκατομμύρια.


Η καθαρή ζημιά το τρίτο τρίμηνο ήταν 66,4 εκατομμύρια δολάρια ή (1,08 δολάρια) ανά μετοχή, αυξημένη σε σύγκριση με την ζημιά των 30,9 εκατομμυρίων δολαρίων ή (0,57 δολάρια) ανά μετοχή, του τρίτου τρίμηνου του 2020.
 

Η προσαρμοσμένη ζημιά EBITDA είναι ύψους 51,3 εκατομμυρίων δολαρίων, μεγαλύτερη από τη ζημιά των 27,6 εκατομμυρίων δολαρίων του τρίτου τριμήνου 2020 και αυξήθηκε κατά 23,7 εκατομμύρια δολάρια.

9-μηνο 2021
Το ακαθάριστο ασφάλιστρο του 9-μήνου 2021 ήταν 202,7 εκατομμύρια δολάρια και αυξήθηκε κατά 102% από τα 100,2 εκατομμύρια δολάρια του 9-μήνου του 2020.

 
Τα συνολικά έσοδα 9-μήνου ήταν ύψους 87,4 εκατομμυρίων δολαρίων και αυξήθηκαν κατά 13,5 εκατομμύρια δολάρια ή 18,26% σε σύγκριση με το 9-μήνο του 2020.
  • Το καθαρό ασφάλιστρο ανέρχεται σε 51,6 εκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχεί στο 25,45% επί των ασφαλίστρων 
  • Τα έσοδα που αποτελούν προμήθεια από την εκχώρηση  ασφαλίστρων σε αντασφαλιστές ανέρχονται σε 31,9 εκατομμύρια και αντιστοιχούν στο 15,73% επί των ασφαλίστρων.

Τα μικτά κέρδη του 9-μήνου ήταν ύψους 24,1 εκατομμυρίων δολαρίων, αυξήθηκαν κατά 6,4 εκατομμύρια δολάρια ή 36,15% σε σύγκριση με το 9-μήνο του 2020.

Τα συνολικά λειτουργικά έξοδα, εξαιρουμένων των καθαρών ζημιών και των εξόδων προσαρμογής ζημιών, ανήλθαν στα 205,6 εκατομμύρια δολάρια και παρουσίασαν αύξηση 77,39% σε σύγκριση με τα 115,9 εκατομμύρια δολάρια του 9-μήνου του 2020.

  • Τα έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ ανήλθαν σε 104,4 εκατομμύρια δολάρια από 57,5 εκατομμύρια.
  • Τα έξοδα ανάπτυξης της τεχνολογίας ανήλθαν σε 35,4 εκατομμύρια δολάρια από 13 εκατομμύρια.
  • Τα γενικά και διοικητικά έξοδα ανήλθαν σε 49,5 εκατομμύρια δολάρια από 34,6 εκατομμύρια.
Η καθαρή ζημιά του 9-μήνου ήταν 171 εκατομμύρια δολάρια, αυξημένη σε σύγκριση με την ζημιά των 88,4 εκατομμυρίων δολαρίων του 9-μήνου του 2020.
 

Η προσαρμοσμένη ζημιά EBITDA είναι ύψους 133 εκατομμυρίων δολαρίων, μεγαλύτερη από τη ζημιά των 68,2 εκατομμυρίων δολαρίων του 9-μήνου 2020.



Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, τα μετρητά, τα ταμειακά ισοδύναμα και οι επενδύσεις της Lemonade ανέρχονται σε 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια (319,4 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών και 805,1 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις) και είναι περίπου διπλάσια από τα 578 εκατομμύρια του τέλους του 2020. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τα καθαρά έσοδα της δημόσιας προσφοράς, εν μέρει αντισταθμισμένα από μετρητά που χρησιμοποιήθηκαν στις εργασίες.

  • Η Lemonade έχει μηδενικό χρέος!!
    Στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, η Lemonade είχε περιουσιακά στοιχεία αξίας 1,521 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 44,1% από το επίπεδο στο τέλος του 2020.
  • Τα ίδια κεφάλαια στο τέλος του 9-μήνου ήταν 1,048 δισεκατομμύριο δολάρια, περίπου υπερδιπλάσια από τα 541 εκατομμύρια δολάρια του τέλους του 2020.

Τα μετρητά που χρησιμοποιήθηκαν στις εργασίες ήταν 94,7 εκατομμύρια δολάρια, υψηλότερα από τα 71 εκατομμύρια δολάρια που χρησιμοποιήθηκαν το προηγούμενο 9-μηνο.

Να σημειωθεί εδώ πως από την ημερομηνία έναρξης των εργασιών της Lemonade, οι ταμειακές ροές είναι αρνητικές και η εταιρεία χρηματοδοτεί τις δραστηριότητές της κυρίως μέσω ιδιωτικών και δημόσιων πωλήσεων μετοχών.

Guidance 2021
Το ισχύον ασφάλιστρο στο τέλος του έτους προβλέπεται μεταξύ 380 και 384 εκατομμυρίων δολαρίων (έναντι 376 και 382 εκατομμυρίων δολαρίων που είχαν καθοδηγηθεί). 

Το ακαθάριστο μηνιαίο ασφάλιστρο στο τέταρτο τρίμηνο του 2021 αναμένεται να κυμαίνεται από 88 έως 89 εκατομμύρια δολάρια. Αναμένονται έσοδα τετάρτου τριμήνου μεταξύ 39 και 40 εκατομμυρίων δολαρίων. Η προσαρμοσμένη απώλεια EBITDA, τέταρτου τριμήνου, αναμένεται να είναι 50-52 εκατομμύρια δολάρια. Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες υπολογίζονται σε 3 εκατομμύρια δολάρια.

Για ολόκληρο το έτος 2021 :

Το ακαθάριστο ετήσιο ασφάλιστρο αναμένεται να κυμαίνεται από 291 έως 292 εκατομμύρια δολάρια (από 279 εκατομμύρια δολάρια έως 283 εκατομμύρια δολάρια που είχαν προσδιοριστεί στην προηγούμενη οδηγία). 
Τα έσοδα αναμένονται μεταξύ 126 και 127 εκατομμυρίων δολαρίων (από 117 εκατομμύρια δολάρια σε 120 εκατομμύρια δολάρια νωρίτερα). Η προσαρμοσμένη απώλεια EBITDA αναμένεται να κυμαίνεται από 182 έως 185 εκατομμύρια δολάρια. 

Οι κεφαλαιουχικές δαπάνες υπολογίζονται σε 11 εκατομμύρια δολάρια.



Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών που καλύπτουν τη Lemonade, δίχως όμως να έχει προβλεφθεί η συγχώνευση με τη Metromile είναι :

  • Το 2021 τα έσοδα θα ανέλθουν σε 127 εκατομμύρια, η ζημιά θα είναι 241 εκατομμύρια δολάρια.
  • Το 2022 τα έσοδα θα είναι 213 εκατομμύρια, η ζημιά θα είναι 278 εκατομμύρια δολάρια.
  • Το 2023 τα έσοδα θα είναι 322 εκατομμύρια, η ζημιά θα είναι 260 εκατομμύρια δολάρια.

Η ετήσια αύξηση των εσόδων της Lemonade κατά τους τελευταίους 12 μήνες διαστρεβλώθηκε από την έναρξη αναλογικών συμφωνιών αντασφάλισης το τρίτο τρίμηνο του 2020. Με αυτές τις συμφωνίες, η Lemonade εκχωρεί το 75% των ασφαλίστρων της σε αντασφαλιστές με αντάλλαγμα μια προμήθεια 25% για κάθε δολάριο που εκχωρείται.

Αυτή η αλλαγή περιορίζει, προσωρινά, την ετήσια αύξηση των αναφερόμενων εσόδων της Lemonade. Αυτός είναι ο λόγος που τα έσοδα 9μηνου της lemonade ήταν αυξημένα μόλις 18,26%.

Επομένως από τα έσοδα της Lemonade δεν είναι δυνατόν να φανεί ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας. Γιαυτό πρέπει να επικεντρωθούμε και να παρατηρήσουμε την αύξηση των πελατών της Lemonade, στο ασφάλιστρο ανά πελάτη, στο συνολικό ετήσιο ασφάλιστρο και στο ακαθάριστο κερδισμένο ασφάλιστρο.

Το Lemonade έκλεισε το τρίτο τρίμηνο με

  • 1.363.754 εκατομμύρια πελάτες από 941.313 πελάτες ένα χρόνο πριν και 562.251 πελάτες δύο χρόνια πριν. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 44,88% σε σχέση με τον περσινό αριθμό πελατών. 
  • 346,7 εκατομμύρια δολάρια ετήσιο ασφάλιστρο από 188,9 ένα χρόνο πριν και 94,9 εκατομμύρια δολάρια δύο χρόνια πριν. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 83,54% σε σχέση με τα περσινά ετήσια ασφάλιστρα.

Το ετήσιο ασφάλιστρο ανά πελάτη ανήλθε σε 254 δολάρια, από 201 δολάρια πριν ένα χρόνο και 169 δολάρια πριν δύο χρόνια. Ο ρυθμός ανάπτυξης είναι 26,68% σε σχέση με τα περσινά ετήσια ασφάλιστρα.



Η Ετήσια Διατήρηση Δολαρίου (“ADR – Annual dollar retention“), ορίζεται ως το ποσοστό του IFP (συνολικό ετήσιο ασφάλιστρο) που διατηρήθηκε σε μια περίοδο δώδεκα μηνών, συμπεριλαμβανομένων των αλλαγών στην αξία του συμβολαίου, των αλλαγών στον αριθμό των πολιτικών και των αλλαγών στον τύπο συμβολαίου.

Για τον υπολογισμό της ADR, η εταιρεία συγκεντρώνει πρώτα το IFP από όλους τους ενεργούς πελάτες στην αρχή της περιόδου. Στη συνέχεια συγκεντρώνει το IFP από αυτούς τους ίδιους πελάτες στο τέλος της περιόδου. Το ADR είναι ίσο με το πηλίκο του τελικού IFP προς το αρχικό IFP. 

Ο υπολογισμός της ADR είναι χρήσιμος για τους αναλυτές και τους επενδυτές, επειδή αποτυπώνει την ικανότητά της εταιρείας να διατηρεί τους πελάτες και να πουλάει πρόσθετα προϊόντα και κάλυψη σε αυτούς με την πάροδο του χρόνου. 
.
Το ADR θεωρείται ως μια σημαντική μέτρηση για τη μέτρηση της ικανότητάς της εταιρείας να διατηρεί τους πελάτες της. Το ADR της Lemonade ανέρχεται στο 82%, από 76% ένα χρόνο πριν και 69% δύο χρόνια πριν.
  • Η μετοχή από το υψηλό των 180 δολαρίων έχει φθάσει να διαπραγματεύεται στα 52 δολάρια έχοντας υποχωρήσει περίπου 70%, μέχρι στιγμής, αλλά εξακολουθεί να διαπραγματεύεται υψηλότερα κατά 80% από την τιμή των 29 δολαρίων της IPO της. 
Στην τιμή των 52 δολαρίων η κεφαλαιοποίηση της Lemonade ανέρχεται στα 3,2 δισεκατομμύρια δολάρια και διαπραγματεύεται 25 φορές τα προβλεπόμενα έσοδα των 127 εκατομμυρίων δολαρίων του έτους 2021.
.

Στο ταμείο της εταιρείας υπάρχουν 1,1 δισεκατομμύριο δολάρια (όσα είναι και τα ίδια κεφάλαια) που αναλογούν σε 18 δολάρια ανά μετοχή. Η αποτίμηση της Lemonade μπορεί να φαντάζει ως απαιτητική, ωστόσο το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Lemonade προέρχεται από είδη ασφάλισης χαμηλού κόστους και ασφάλειες ενοικιαστών. Ο πρώτος στόχος της Lemonade είναι να καταφέρει να πείσει τους 1,1 εκατομμύρια πελάτες της (οι οποίοι είναι πολύ ικανοποιημένοι) να τους πουλήσει ακριβότερα είδη ασφάλισης, όπως είναι η ασφάλιση αυτοκινήτου.

.
Η πλειοψηφία των εργασιών της Lemonade σήμερα προέρχεται από την ασφάλιση ενοικιαστών, η οποία είναι μια μικρή αγορά. Το μέσο ασφαλιστήριο συμβόλαιο των ενοικιαστών είναι περίπου 15 δολάρια το μήνα και ολόκληρη η αγορά είναι περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Αντίθετα, το μέσο ασφαλιστήριο συμβόλαιο αυτοκινήτου είναι περίπου 10 φορές υψηλότερο και η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι μια αγορά σχεδόν 300 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Επιπλέον η ασφάλιση αυτοκινήτου είναι ένας τύπος συμβολαίου που χρειάζεται κάθε οδηγός.

.
Η Lemonade υπολογίζει ότι οι υπάρχοντες πελάτες της ξοδεύουν πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια για ασφάλιση αυτοκινήτων ετησίως και αυτοί είναι πελάτες που είναι πολύ ικανοποιημένοι με την Lemonade. Εάν η εταιρεία καταφέρει να πείσει ένα σημαντικό μέρος των σημερινών 1,1 εκατομμυρίων πελατών της να εγγραφούν για ασφάλιση αυτοκινήτου θα μπορούσε να είναι ο καταλύτης που θα ωθήσει την εταιρεία πολύ υψηλότερα.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.