Wall Street- FUBO TV: Με την υπογραφή του… αμερικάνου (Τετάρτη 05 ΙΑΝ 2022)

FUBO TV  …. εδώ …. Come for the sports, stay for the entertainment.

Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό FUBO … εδώ ….
Αριθμός μετοχών : 144.583.674 εκατομμύρια μετοχές

Presentation Fubo … εδώ …

H FUBO TV είναι μια κορυφαία πλατφόρμα ζωντανής τηλεοπτικής ροής για αθλήματα, ειδήσεις και ψυχαγωγία. Τα έσοδα της Εταιρείας προέρχονται σχεδόν εξ ολοκλήρου από την πώληση συνδρομητικών υπηρεσιών και την πώληση διαφημίσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες, αν και η Εταιρεία έχει αρχίσει να επεκτείνετε σε διεθνείς αγορές, με δραστηριότητες στον Καναδά, την Ισπανία και στη Γαλλία.
Οι υπηρεσίες της Fubo που βασίζονται σε συνδρομές προσφέρονται σε καταναλωτές που μπορούν να εγγραφούν για λογαριασμούς στο https://fubo.tv. Εκτός από τον ιστότοπο, οι καταναλωτές μπορούν επίσης να εγγραφούν μέσω ορισμένων συσκευών που είναι συνδεδεμένες στην τηλεόραση.

Επίσης η εταιρεία έχει ξεκινήσει μια επιχείρηση διαδικτυακού αθλητικού στοιχήματος από επιχειρήσεις σε καταναλωτές (“Online Sportsbook”) στην πολιτεία της Αϊόβα τον Νοέμβριο του 2021 και στην Αριζόνα το Δεκέμβριο του 2021. Σχεδιάζει να ξεκινήσει και σε επιπλέον πολιτείες κατά τη διάρκεια του 2022.

Η FuboTV Inc, έχει έδρα στη Nέα Υόρκη και λειτουργεί μια πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης που περιλαμβάνει κυρίως αθλητικά γεγονότα, ειδήσεις και ψυχαγωγικό περιεχόμενο. Δραστηριοποιείται στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η πλατφόρμα της FUBO TV επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στο πρόγραμμα της μέσω συσκευών ροής, καθώς και σε SmartTV, κινητά τηλέφωνα, tablet και υπολογιστές.

Η FuboTV ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2015 από τους David Gandler (CEO), Alberto Horihuela (CMO) και Sung Ho Choi. Στους πρώτους μήνες της λειτουργίας της η συνδρομή κόστιζε 7 δολάρια ανά μήνα και προσέφερε ζωντανές ροές από κανάλια με επίκεντρο το ποδόσφαιρο. Όμως από τότε έχει εξελιχθεί σε μια εξαιρετική εναλλακτική καλωδιακής τηλεόρασης.
Στις αρχές του 2017, η Fubo επεκτάθηκε με σκοπό να γίνει μια ευρύτερη υπηρεσία ροής, προσθέτοντας ψυχαγωγία και ειδησεογραφικό πρόγραμμα εκτός από ποδόσφαιρο και αθλητικά από NFL, NBA, MLB και NHL.

****

Ο DAVID GANDLER είναι Συνιδρυτής και ο Διευθύνων Σύμβουλος της FuboTV.
Υπό την ηγεσία του, η FuboTV εξελίχθηκε γρήγορα σε ένα κορυφαίο εικονικό MVPD (Multichannel Video Programming Distributor) με έμφαση στην καινοτομία. Οι διανομείς προγραμματισμού βίντεο πολλαπλών καναλιών (MVPD) είναι πάροχοι υπηρεσιών που παρέχουν περιεχόμενο βίντεο σε έναν καταναλωτή στην τηλεόρασή τους, μέσω δορυφόρου, ή καλωδιακής ή γραμμικής εκπομπής.


Η Fubo κυκλοφόρησε το 2015 ως υπηρεσία ροής ποδοσφαίρου και σήμερα εστιάζει σε ολόκληρο τον αθλητισμό.
Η εταιρεία είναι σταθερά πρώτη στην αγορά σε διάφορους τομείς, όπως στο προϊόν και στη τεχνολογία (το πρώτο και ακόμα μόνο vMVPD για ροή σε 4K), στη διαφήμιση (κυκλοφόρησε η εισαγωγή δυναμικής διαφήμισης τον Ιανουάριο του 2018 πριν από τους περισσότερους ανταγωνιστές) και στο περιεχόμενο (συμφωνίες διανομής με 120+ κανάλια και 600+ τοπικούς σταθμούς δικτύου στο 98% των ΗΠΑ).

Πριν από την ίδρυση της FuboTV, ο Gandler είχε μια παραγωγική διαφημιστική καριέρα με περισσότερα απο 15 χρόνια πωλήσεων βίντεο σε τοπικές εκπομπές και στην καλωδιακή τηλεόραση, τόσο στην Αμερικάνικη αγορά, όσο και στην ισπανόφωνη αγορά, συμπεριλαμβανομένων των Scripps Networks Interactive, Time Warner Cable Media Sales και NBCUniversal’s Telemundo Media.

Ο Gandler αναγνωρίστηκε ως κορυφαίος στέλεχος για παρακολούθηση στην Έκθεση Ψηφιακών Επιπτώσεων Ψυχαγωγίας 2018 του Variety και ονομάστηκε το 2017 B&C και Multichannel News Power 100. Αναφέρεται συχνά σε σημαντικές εκδόσεις και υπήρξε ομιλητής σε κορυφαία συνέδρια βιομηχανίας και τραπεζών.

Ο David Gandler διορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος και διευθυντής της Fubo τον Απρίλιο του 2020 και είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος από τον Ιανουάριο του 2015.

****

Ο Alberto Horihuela είναι συνιδρυτής και ο διευθύνων σύμβουλος ανάπτυξης της FuboTV.
Ως επικεφαλής ανάπτυξης, o Horiheula επιβλέπει τη στρατηγική επέκτασης της fuboTV στις ΗΠΑ και διεθνώς, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης του μάρκετινγκ και των συνδρομών. Συνίδρυσε την εταιρεία το 2015, μαζί με τον David Gandler και τον Sung Ho Choi και είναι ο επικεφαλής μάρκετινγκ της εταιρείας (2015-2021). Ως CMO, ο Horihuela οδήγησε το συνολικό όραμα μάρκετινγκ της εταιρείας, από την τοποθέτηση της επωνυμίας έως την απόκτηση συνδρομητών, τη δέσμευση και τη διατήρηση.

Πριν από τη ίδρυση της FuboTV, ο Horihuela ήταν επικεφαλής της Λατινικής Αμερικής για την υπηρεσία SVOD DramaFever (αργότερα αποκτήθηκε από τη Softbank και μέρος της Warner Bros. Digital Networks).
Ο Horihuela είναι ένας επιχειρηματίας και έχει ιδρύσει την Primerad Network, όπου ήταν επίσης Διευθύνων Σύμβουλος αυτού του κορυφαίου δικτύου ψηφιακών διαφημίσεων βίντεο που ειδικεύεται στις ισπανόφωνες αγορές των ΗΠΑ, συνδέοντας επωνυμίες με το κοινό μέσω εκδοτών βίντεο υψηλής ποιότητας. Παλαιότερα εργάστηκε ως οικονομολόγος και αναλυτής στις Morgan Stanley και DeMatteo Monness.

Ο Horihuela γνωρίζει τρεις γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά) και αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Σικάγο το 2009 με πτυχίο στα Οικονομικά. Το όνομά του ήταν στη λίστα Multichannel News 40 Under 40 το 2016.

Την 8η Οκτωβρίου 2020, εκδόθηκαν 19.706.708 μετοχές σε μια δημόσια προσφορά στα 10,00 δολάρια ανά μετοχή, δημιουργώντας καθαρά έσοδα 183,3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η FuboTV άρχισε να διαπραγματεύεται στο NYSE με το σύμβολο “FUBO” στις 8 Οκτωβρίου 2020.

Στις 2 Φεβρουαρίου 2021, η Εταιρεία εξέδωσε ομόλογα 402,5 εκατομμυρίων δολαρίων μετατρέψιμα σε μετοχές. Τα Ομόλογα λήγουν στις 15 Φεβρουαρίου 2026 και φέρουν τόκους, με επιτόκιο 3.25% ετησίως, πληρωτέους εξαμηνιαίως.
Τα καθαρά έσοδα από αυτήν την προσφορά ήταν περίπου 389,4 εκατομμύρια δολάρια. Η Εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα έσοδα από αυτή την προσφορά για γενικούς εταιρικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένων κεφαλαίων κίνησης, επιχειρηματικής ανάπτυξης, δραστηριοτήτων πωλήσεων και μάρκετινγκ και κεφαλαιουχικών δαπανών.

Η αρχική ισοδύναμη τιμή μετατροπής των Μετατρέψιμων Ομολογιών 2026 είναι 57,78 δολάρια ανά μετοχή της κοινής μετοχής της Εταιρείας. Οι κάτοχοι μπορούν να μετατρέψουν τις Μετατρέψιμες Ομολογίες το 2026 ή μετά τις 15 Νοεμβρίου 2025.

Η Εταιρεία μπορεί επίσης να εξαργυρώσει το σύνολο ή οποιοδήποτε μέρος των Μετατρέψιμων Ομολογιών 2026 μετά τις 20 Φεβρουαρίου 2024, εάν η τιμή πώλησης της κοινής μετοχής της Εταιρείας είναι τουλάχιστον 130% της τιμής μετατροπής που ισχύει τότε για τουλάχιστον 20 ημέρες διαπραγμάτευσης κατά τη διάρκεια οποιαδήποτε περίοδου 30 συνεχόμενων ημερών διαπραγμάτευσης. Κατά τη μετατροπή, η Εταιρεία μπορεί να επιλέξει να παραδώσει μετρητά ή μετοχές ή συνδυασμό μετρητών ή μετοχών.

Επομένως, εάν τελικά μετατραπούν τα ομόλογα σε μετοχές θα εκδοθούν 6,966 εκατομμύρια μετοχές FUBO.

Την 30η Σεπτεμβρίου 2021, η Εταιρεία έλαβε καθαρά έσοδα ύψους περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια από τις πωλήσεις 2.412.968 μετοχών της κοινής μετοχής, σε σταθμισμένη μέση τιμή πώλησης 29,77 δολάρια ανά μετοχή σύμφωνα με μια Συμφωνία Πωλήσεων At-The-Market με τους αντιπροσώπους πωλήσεών της, Evercore Group LLC, Needham & Company, LLC και Oppenheimer & Co. Inc., με ισχύ από 13 Αυγούστου 2021.

 

Το αρχικό πρόγραμμα κοστίζει 65 $ και διατίθεται με περισσότερα από 120 κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων δικτύων εκπομπής και καλωδίων. Υποστηρίζει ροή 4K για επιλεγμένο περιεχόμενο (ορισμένοι από τους ανταγωνιστές δεν το κάνουν)
Η διεπαφή του FuboTV είναι κομψή και καλοσχεδιασμένη και διαθέτει 250 ώρες Cloud DVR.

Η FuboTV προσφέρει μια δωρεάν δοκιμή επτά ημερών του προεπιλεγμένου προγράμματος εκκίνησης, το οποίο κοστίζει 64,99 $ το μήνα.
Το πρόγραμμα Ultra κοστίζει 84,99 $ και προσθέτει τα πακέτα Fubo Extra και Sports Plus πάνω από το οικογενειακό πρόγραμμα.
Όλα τα πακέτα διαθέτουν έξι προφίλ ανά λογαριασμό, ώστε οι φίλοι και τα μέλη της οικογένειας να μπορούν να προσαρμόσουν τις προτιμήσεις τους.

Εκτός από ένα από τα προγράμματα, οι χρήστες του Fubo μπορούν να πληρώσουν για πρόσθετα, όπως το Showtime και το Starz. Υπάρχουν επίσης πάνω από δώδεκα επιπλέον πακέτα και κανάλια premium.
Τα πρόσθετα πακέτα που μπορεί κάποιος να έχει από από τη Fubo TV είναι:
Showtime ($10.99)
AMC Premiere ($4.99)
$10.99 for Sports Plus (NFL Red Zone, NBA TV, Tennis Channel, GolTV)
$11.99 for Fubo Cycling
$5.99 for International Sports Plus (Zona Futbol, Fox Soccer Plus)
$4.99 for Adventure Plus (Outdoor Channel, Sportsman Channel, Outside TV)
$7.99 for Latino Plus
$7.99 for Rai Italia
$14.99 for Portuguese Plus
$4.99 for Entretenimiento Plus
$5.99 for Fubo Extra (Cooking Channel, Game Show Network, Logo, TeenNick)
Η fuboTV Inc. δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ισπανία και, μέσω της εξαγοράς της Molotov και στη Γαλλία.
Οι πιο ακριβές, αλλά και πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες ροής είναι γνωστές ως εναλλακτικές λύσεις καλωδιακής τηλεόρασης. Αυτό περιλαμβάνει υπηρεσίες όπως το Sling TV, AT&T TV Now, YouTube TV και η Hulu with Live TV.

Το βασικό πρόγραμμα της Fubo ΤV κοστίζει το ίδιο με τους δύο κύριους ανταγωνιστές της ζωντανής τηλεόρασης, το YouTube TV (64,99 $ το μήνα με 80 όμως κανάλια) και το Hulu with Live TV (64,99 $ το μήνα με μόνο 70 κανάλια). Και οι δύο αυτές υπηρεσίες μεταδίδουν τοπικά δίκτυα στις περισσότερες περιοχές, όπως και η Fubo. Άλλες υπηρεσίες ροής είναι φθηνότερες, αλλά οι τιμές τους επίσης ανεβαίνουν. Το Sling TV τώρα κοστίζει 35 $ το μήνα για νέα μέλη και το Philo TV κοστίζει 25 $ για 59 κανάλια, αν και κανένα από τα δύο δεν έχει τόσο εκτεταμένη σειρά καναλιών.

Οι υπηρεσίες ροής αντικατάστασης καλωδίων λειτουργούν ακριβώς με τον ίδιο τρόπο με την καλωδιακή τηλεόραση αλλά μεταδίδονται μέσω Διαδικτύου και όχι μέσω αναλογικού καλωδίου.
Ένα από τα κύρια μειονεκτήματα της Fubo TV ήταν ο χαμηλός χώρος αποθήκευσης Cloud DVR. Αλλά μια πρόσφατη αναθεώρηση του πακέτου, βελτιστοποίησε, για το Οικογενειακό Πρόγραμμα, το χώρο αποθήκευσης σε 250 ώρες. Όμως το YouTube TV και το Philo παρέχουν και τα δύο απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο.

Η FUBO TV αξιοποιώντας την ιδιόκτητη πλατφόρμα δεδομένων και τεχνολογίας της, βελτιστοποιημένη για τηλεθέαση ζωντανής τηλεόρασης και αθλητικών, στοχεύει να μετατρέψει τους παθητικούς θεατές σε ενεργούς συμμετέχοντες και να ορίσει μια νέα κατηγορία διαδραστικής αθλητικής και ψυχαγωγικής τηλεόρασης.

Το FuboTV προσπαθεί να κάνει περισσότερα από μια απλή ροή αθλητικών αγώνων. Θέλει επίσης να δημιουργήσει έναν κόμβο για αθλητικά στοιχήματα. Εντός του 2021 κυκλοφόρησε το Fubo Sportsbook, μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα, όπου οι χρήστες μπορούν να στοιχηματίζουν απρόσκοπτα σε αθλήματα σε πραγματικό χρόνο ενώ παρακολουθούν το παιχνίδι στην πλατφόρμα Fubo.
Προς το παρόν το Fubo Sportsbook είναι διαθέσιμο μόνο στην Αϊόβα, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να επεκταθεί σύντομα σε τέσσερις επιπλέον πολιτείες όπου διαθέτει άδειες αθλητικών στοιχημάτων

Την 20η Δεκεμβρίου 2021 η Fubo Gaming, θυγατρική της κορυφαίας πλατφόρμας ζωντανής μετάδοσης ζωντανής τηλεόρασης, FuboTV, ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Fubo Sportsbook και στην Αριζόνα, σηματοδοτώντας τη δεύτερη πολιτεία στην οποία είναι διαθέσιμο το αθλητικό στοίχημα της Fubo.

Η Fubo Gaming ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 2021, είναι θυγατρική της πλατφόρμας ζωντανής μετάδοσης τηλεοπτικής ροής FuboTV και προγραμματιστής – διανομέας του Fubo Sportsbook. Το Fubo Sportsbook έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ενσωματώνεται με τη FuboTV, δημιουργώντας μια εξατομικευμένη εμπειρία σε όλη την οθόνη που μετατρέπει τους παθητικούς θεατές σε ενεργούς και αφοσιωμένους συμμετέχοντες.
Το Fubo Sportsbook κυκλοφόρησε επίσημα τον Νοέμβριο του 2021 και αυτή τη στιγμή βρίσκεται ζωντανά στην Αϊόβα και την Αριζόνα. Έχει συμφωνίες πρόσβασης στην αγορά στην Πενσυλβάνια μέσω των ”The Cordish Companies” και της Ιντιάνα και του Νιου Τζέρσεϋ μέσω της ”Caesars Entertainment Inc”.

Το Fubo Sportsbook είναι ένας σημαντικός πυλώνας της FuboTV να ενσωματώσει τη διαδραστικότητα στην πλατφόρμα μας ζωντανής τηλεοπτικής ροής και να ορίσει μια νέα κατηγορία διαδραστικών αθλητικών και ψυχαγωγικών τηλεοπτικών προγραμμάτων», δήλωσε ο David Gandler, συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της fuboTV. “Είμαι πολύ περήφανος για το πόσο γρήγορα η ομάδα Fubo Gaming έφερε το Fubo Sportsbook στην αγορά: από την ανακοίνωσή μας να επεκταθούμε στο διαδικτυακό αθλητικό στοίχημα μέχρι την κυκλοφορία του Fubo Sportsbook στην Αριζόνα, τη δεύτερη πολιτεία.

Ενώ ορισμένες υπηρεσίες πολυμέσων ροής επικεντρώνονται σε σειρές και ταινίες (για παράδειγμα το Netflix) και άλλοι αντίπαλοι μπορεί να προσφέρουν κάποια ζωντανά αθλήματα (για παράδειγμα, το ESPN+ της Walt Disney), πολύ λίγες εταιρείες ροής επικεντρώνονται κυρίως στη ζωντανή ροή με τον τρόπο που το κάνει η FuboTV. Μαζί με τα τυπικά αγαπημένα του εκάστοτε δικτύου, προσφέρει ζωντανή ροή 10 διαφορετικών αθλημάτων σε όλο τον κόσμο. Η επιθυμία να παρακολουθούν ζωντανά αθλητικά γεγονότα μπορεί να είναι ένας από τους κύριους λόγους που πολλοί άνθρωποι διατηρούν τις συνδρομές τους στη καλωδιακή τηλεόραση.
Στις ΗΠΑ 4 στα 5 νοικοκυριά διαθέτουν συνδρομή βίντεο Netflix, Amazon Prime ή Hulu. Πάνω από το 60% των νοικοκυριών των ΗΠΑ εξακολουθούν να πληρώνουν για καλωδιακή τηλεόραση. Το πιο συνηθισμένο μέσο ψυχαγωγίας είναι το Netflix και η καλωδιακή τηλεόραση, καθώς στον μέσο Αμερικάνο αρέσουν οι ζωντανές τηλεοπτικές εκπομπές και τα αθλήματα – δύο πράγματα που οι σημερινές μεγαλύτερες υπηρεσίες ροής δεν προσφέρουν.
Όμως η FuboTV τους δείχνει τον τρόπο να φύγουν από την καλωδιακή τηλεόραση.

Το τρίτο τρίμηνο 2021, οι συνδρομητές της FuboTV ανήλθαν σε 944.605 και αυξήθηκαν κατά 108% από 455.000 που ήταν στο περσινό τρίτο τρίμηνο 2020, ενώ αυξήθηκαν κατά 39% από 681.721 που ήταν στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Στο τέλος του 2020 η FUBO TV είχε 547.880 συνδρομητές και η διοίκηση εκτιμάει ότι στο τέλος του 2021 θα έχει 1,065 εκατομμύρια συνδρομητές.

Η FUBO προς το παρόν δείχνει να έχει πετυχημένη διείσδυση στην αγορά, αλλά ακόμη έχει δύσκολες προκλήσεις να ξεπεράσει.
Η εταιρεία έχει φθάσει να έχει περισσότερους από 1 εκατομμύριο συνδρομητές, ωστόσο εξακολουθούν να υπάρχουν πάνω από 72 εκατομμύρια παραδοσιακοί χρήστες τηλεόρασης διαθέσιμοι στην αγορά.

Στις 9 Νοεμβρίου 2021 η Fubo ανακοίνωσε την εξαγορά της εταιρείας νούμερο ένα ζωντανής τηλεοπτικής ροής στη Γαλλία, Molotov SAS. Η εξαγορά, αναμένεται να κλείσει το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Οι συνέργειες μεταξύ της τεχνολογίας και των ομάδων της fuboTV και της Molotov αναμένεται να επιτρέψουν στις δύο εταιρείες να συνεχίσουν σε μονοπάτια επιταχυνόμενης ανάπτυξης στις αντίστοιχες χώρες καταγωγής τους και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους για να βελτιώσουν και τα δύο επιχειρηματικά μοντέλα σε μεγαλύτερη κλίμακα. Οι μοναδικές προσφορές της Molotov περιλαμβάνουν την υπηρεσία live streaming τηλεοπτικής ροής απευθείας στον καταναλωτή και την υπηρεσία διαφήμισης βίντεο κατά παραγγελία (AVOD), Mango, η οποία συνδύαζε συνολικά σχεδόν τέσσερα εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες στη Γαλλία (Σεπτέμβριος 2021). Η πλατφόρμα ροής Molotov σχεδιάστηκε για να προσαρμόζεται εύκολα σε νέες αγορές και γλώσσες, διευκολύνοντας την αποτελεσματική κυκλοφορία σε άλλες χώρες, καθώς η fuboTV εξετάζει το ενδεχόμενο να επεκτείνει το παγκόσμιο αποτύπωμά της και να λανσάρει τη διαδραστική πλατφόρμα ροής αθλητικών και ψυχαγωγίας σε παγκόσμια κλίμακα.

Η Μοlotov θα συνεχίσει να εδρεύει στο Παρίσι με επικεφαλή τον Jean David Blanc, ο οποίος έχει οριστεί πρόεδρος και θα αναφέρεται απευθείας στον David Gandler, συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της fuboTV. Οι περίπου 100 υπάλληλοι της Molotov θα παραμείνουν στην Εταιρεία και η FuboTV σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω την ομάδα προϊόντων και μηχανικών στο Παρίσι. Η Molotov ιδρύθηκε το 2015 από τον Blanc (ιδρυτή της AlloCiné) και τον Pierre Lescure.

H Molotov SAS, εξαγοράζεται έναντι 164,3 εκατομμύρια ευρώ (περίπου 190 εκατομμύρια δολάρια). Το αντάλλαγμα θα καταβληθεί σε μετρητά και μετοχές της κοινής μετοχής της Fubo, εκ των οποίων τουλάχιστον το 85% αναμένεται να είναι σε μετοχές.
Στις 4 Νοεμβρίου 2021, η Εταιρεία συνήψε συμφωνία για την απόκτηση της Edisn Inc., μιας πλατφόρμας υπολογιστικής όρασης με τεχνητή νοημοσύνη και τεχνολογίες αναγνώρισης βίντεο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Η Edisn έχει έδρα το Bangalore της Ινδίας και αποκτήθηκε έναντι 20 εκατομμυρίων δολαρίων. Το αντάλλαγμα θα καταβληθεί σε μετρητά και μετοχές της κοινής μετοχής της Fubo.
Το Edisn.ai …. εδώ …. είναι μια πλατφόρμα αφοσίωσης θαυμαστών με τεχνητή νοημοσύνη που προσφέρει παράδοση περιεχομένου με βάση τα συμφραζόμενα.
Πώς λειτουργεί; Η πλατφόρμα ουσιαστικά επιτρέπει στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να προσελκύουν τους θαυμαστές τους με πληροφορίες. Ας πούμε, για παράδειγμα, ο παίκτης του κρίκετ Ravindra Jadeja είναι στο γήπεδο και αγωνίζεται. Το AI καταγράφει τις κινήσεις του και είναι σε θέση να πει στον θεατή πώς κάθε τρέξιμο που αποθηκεύεται μπορεί να είναι κρίσιμο για την ομάδα. Παρέχοντας περιεχόμενο με βάση τα δεδομένα του παρελθόντος, ο φορέας μετάδοσης μπορεί να προσελκύσει θαυμαστές που θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει με κάθε αποθηκευμένο στιγμιότυπο.

Αποτελέσματα τρίτου τριμήνου 2021
Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου 2021 ανήλθαν σε 156,69 εκατομμύρια δολάρια, από 61,202 εκατομμύρια δολάρια στο Γ΄ τρίμηνο του 2020, παρουσιάζοντας μια αύξηση της τάξης του 156%. Στο Β΄ τρίμηνο 2021 οι πωλήσεις ήταν 130,884 εκατομμύρια δολάρια.
Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου από συνδρομές αυξήθηκαν σε 138,119 εκατομμύρια δολάρια, ενώ τα έσοδα από διαφημίσεις ανήλθαν σε 18,57 εκατομμύρια δολάρια. Οι συνδρομητές της FUBO TV αυξήθηκαν κατά 108% και ανήλθαν σε 945 χιλιάδες στο τέλος του Γ΄ τριμήνου, από 454 χιλιάδες του Γ΄ τριμήνου 2020.

Το μέσο έσοδο ανά χρήστη αυξήθηκε στα 74,54 δολάρια, ενώ οι συνολικές ώρες περιεχομένου που μεταδόθηκαν από χρήστες fuboTV (επί πληρωμή και δωρεάν δοκιμή) στο τρίμηνο αυξήθηκε στις 284 εκατομμύρια ώρες.

Κατά τη διάρκεια των εννέα μηνών του 2021, τα συνολικά έσοδα ήταν 407,294 εκατομμύρια δολάρια, που προέκυψαν κυρίως από 359,601 εκατομμύρια δολάρια έσοδα από συνδρομές και 47,642 εκατομμύρια δολάρια διαφημιστικών εσόδων.

Η εταιρεία, στις 30 Σεπτεμβρίου 2021, είχε μετρητά 393,19 εκατομμύρια δολάρια, ενώ παρουσίαζε κεφάλαιο κίνησης 181,624 εκατομμυρίων δολαρίων Η εταιρεία υπέστη καθαρή ζημία 272,714 εκατομμυρίων δολαρίων για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου 2021. Οι δραστηριότητες της Εταιρείας χρηματοδοτήθηκαν κυρίως μέσω της πώλησης μετοχών και χρεωστικών τίτλων.

Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται σε 572,922 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό χρέος να είναι 324,469 εκατομμύρια δολάρια και το κυκλοφορούν ενεργητικό να προσεγγίζει τα 433 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο με την έκδοση των ομολογιών το συνολικό χρέος είναι περίπου ισόποσο της έκδοσης των 402 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τα ίδια κεφάλαια της FUBO TV είναι 587,281 εκατομμύρια δολάρια, αλλά με άυλα περιουσιακά στοιχεία και Good Wills 708,343 εκατομμύρια δολάρια !!!

  • Η εταιρεία αναμένεται να συνεχίσει να υφίσταται ζημίες στο άμεσο μέλλον!!

Ένας σημαντικός παράγοντας που θα μπορούσε να επιβραδύνει τη FUBO είναι η πορεία της προς την κερδοφορία. To τρίτο τρίμηνο του 2021 η Fubo κατέγραψε ζημιά 106 εκατομμύρια δολάρια και στο εννεάμηνο η ζημιά έφτασε στα 270 εκατομμύρια δολάρια. Η ταμειακή ροή από λειτουργικές δραστηριότητες ήταν αρνητική κατά 143 εκατομμύρια δολάρια.

Ο ανταγωνισμός είναι οξύς καθώς εταιρείες όπως η AT&T, η Comcast, η Cablevision, η Cox και η Altice, μαζί με τα vMVPD, όπως το YouTube TV, το Hulu Live και το Sling TV προσφέρουν προϊόντα ροής τηλεόρασης που ανταγωνίζονται την πλατφόρμα της FUBO. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτοί οι ανταγωνιστές έχουν τους οικονομικούς πόρους για να επιδοτούν το κόστος των συσκευών ροής τους, προκειμένου να προωθήσουν τα άλλα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, καθιστώντας πιο δύσκολο το έργο της FUBO να αποκτήσει νέους συνδρομητές και να αυξήσει τις ώρες ροής.

  • Ομοίως, ορισμένοι πάροχοι υπηρεσιών, όπως η Comcast και η Cablevision, προσφέρουν εφαρμογές ροής τηλεόρασης ως μέρος των προγραμμάτων καλωδιακής υπηρεσίας τους και μπορούν να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες βάσεις καταναλωτών, τα δίκτυα εγκατάστασης, τα δίκτυα ευρυζωνικής παράδοσης και την αναγνώριση ονόματος για να κερδίσουν μερίδιο αγοράς τηλεοπτικής ροής. Ορισμένες από αυτές τις εταιρείες προωθούν επίσης τις μάρκες τους μέσω παραδοσιακών μορφών διαφήμισης, όπως τηλεοπτικές διαφημίσεις.
    Επιπλέον, πολλές μάρκες τηλεοράσεων, όπως η LG, η Samsung Electronics Co., Ltd. και η VIZIO, Inc., προσφέρουν τις δικές τους λύσεις ροής τηλεόρασης. Άλλες συσκευές, όπως το Xbox της Microsoft και οι κονσόλες παιχνιδιών PlayStation της Sony και πολλές συσκευές αναπαραγωγής DVD και Blu-ray, ενσωματώνουν επίσης τη λειτουργία ροής τηλεόρασης.

Αυτός ο αυξημένος ανταγωνισμός θα μπορούσε να οδηγήσει σε πίεση τιμών, χαμηλότερα έσοδα και μικτό κέρδος και σε αποτυχία της πλατφόρμας της FUBO να κερδίσει ή να διατηρήσει την ευρεία αποδοχή της αγοράς. Για να παραμείνει η FUBO ανταγωνιστική, πρέπει να επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη και στο μάρκετινγκ προϊόντων. Μπορεί, στο μέλλον, να μην υπάρχουν επαρκείς πόροι για να συνεχίσει να κάνει τις επενδύσεις που απαιτούνται.

Οι δραστηριότητες της Εταιρείας χρηματοδοτούνται μέσω της πώλησης μετοχών και χρεωστικών τίτλων.

Η υπηρεσία αθλητικών στοιχημάτων θα προσφέρει ένα επιπλέον όφελος, επιτρέποντάς στη Fubo να προσελκύσει μια πολύ συγκεκριμένη βάση πελατών στην πλατφόρμα. Παρέχοντας απρόσκοπτη ενσωμάτωση στοιχηματισμού, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να γίνει πρωταρχικός κόμβος για τους καλύτερους αθλητικούς αγώνες και για τους λάτρεις των ζωντανών σπορ.

Οι αναλυτές που καλύπτουν την εταιρεία αναμένουν πως μελλοντικά τα έσοδα θα αυξάνονται κατά μέσο όρο 37,68% ετησίως.
Πιο συγκεκριμένα οι προβλέψεις έχουν ως εξής :
Για το 2020 …. Έσοδα 252 εκατομμύρια …. Ζημιές 433 εκατομμύρια.
Για το 2021 …. Έσοδα 618 εκατομμύρια …. Ζημιές 358 εκατομμύρια.
Για το 2022 …. Έσοδα 1,063 δισεκατομμύρια …. Ζημιές 337 εκατομμύρια.
Για το 2023 …. Έσοδα 1,548 δισεκατομμύρια …. Ζημιές 286 εκατομμύρια.

9 αναλυτές προέβλεψαν πως τα έσοδα θα αυξηθούν σε 618,77 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2021.
Αυτοί οι αναλυτές υπολογίζουν ότι τα έσοδα θα ξεπεράσουν το 1 δισεκατομμύριο δολάρια (1,06 δισεκατομμύρια δολάρια) μέχρι το τέλος του 2022. Αυτό αντιπροσωπεύει έναν πολύ αξιοσέβαστο ρυθμό ανάπτυξης 71% το 2021. Αν και όχι τόσο υψηλός όσο ο ρυθμός του 2020, εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλός .
Τέλος προβλέπουν πως τα έσοδα θα φτάσουν στα 1,55 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2023. Στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει ότι ο μέσος σύνθετος ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης θα είναι 58,3% τα επόμενα 2 χρόνια

H Fubo TV έκλεισε το τρίτο τρίμηνο του 2021 με 944.600 συνδρομητές. Μόνο στις ΗΠΑ υπάρχουν πάνω από 120 εκατομμύρια νοικοκυριά που παρακολουθούν τηλεόραση. Με δεδομένο ότι η FUBO ΤV είναι καινούργια εταιρεία και της δυναμικής που ήδη αναπτύσσει στην προσέλκυση συνδρομητών θα μπορούσε να διεισδύσει στο 8% των Αμερικάνικων νοικοκυριών. Αν το καταφέρει, στο μέλλον, θα αποκτήσει 10 εκατομμύρια συνδρομητές τότε με μηνιαία χρέωση 65 δολάρια θα είχε σε ετήσια βάση έσοδα τουλάχιστον 7,8 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αν υποθέσουμε ότι έχει ένα ένα περιθώριο καθαρών κερδών 10% θα ήταν δυνατόν κάποια στιγμή να εμφανίζει καθαρά κέρδη τουλάχιστον 800 εκατομμύρια δολάρια, μέσα στα επόμενα χρόνια.
Εφόσον επιτευχθούν οι παραπάνω αποδοχές και με ένα λογικό πολλαπλασιαστή P/E = 30, η FUBO TV, μελλοντικά θα μπορούσε να έχει αποτίμηση 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Η σημερινή κεφαλαιοποίηση της εταιρείας με την τιμή της μετοχής στα 20 δολάρια είναι περίπου 2,9 δισεκατομμύρια.

  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.