Wall Street- Esports Entertainment, με την υπογραφή του… αμερικάνου (Δευτέρα 16 Αυγούστου 2020)

Esports Entertainment  …. εδώ ….

Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό GMBL … εδώ ….
Αριθμός μετοχών : 20.357.959 μετοχές

Presentation Esports Entertainment … εδώ

Η Esports Entertainment Group, Inc. ιδρύθηκε στην πολιτεία της Νεβάδα στις 22 Ιουλίου 2008, ως VGambling, Inc. Στις 18 Απριλίου 2017, η εταιρεία άλλαξε το όνομα της από VGambling, Inc. σε Esports Entertainment Group, Inc.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στα esports, στο igaming και στα παραδοσιακά αθλητικά στοιχήματα παγκοσμίως. Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργήσει και να αποκτήσει άδειες στοιχημάτων και σχετικές πλατφόρμες στις επιχειρήσεις igaming και παραδοσιακών αθλητικών στοιχημάτων και να τις χρησιμοποιήσει στην ανάπτυξη της επιχείρησης esports. Η Εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως σε τρεις κάθετες αγορές, συγκεκριμένα την ψυχαγωγία esports, τα στοιχήματα esports και το iGaming όπως και στα παραδοσιακά αθλητικά στοιχήματα.


Την 14 Aπριλίου 2020 ανακοινώθηκε η τιμολόγηση της δημόσιας προσφοράς 1.980.000 μετοχών με τιμή προς το κοινό 4,25 δολάρια ανά μονάδα. Κάθε μετοχή που εκδίδεται περιέχει και ένα warrant Μονάδας Α για να αγοραστεί μία επιπλέον μετοχή και ένα warrant Μονάδας Β για να αγοράσει μία επιπλέον μετοχή. Το κοινό απόθεμα, τα εντάλματα μονάδας Α και τα εντάλματα μονάδας Β είναι άμεσα διαχωρίσιμα από τις μονάδες και θα εκδοθούν ξεχωριστά. Οι κοινές μετοχές και τα Εντάλματα Μονάδας Α αναμένεται να ξεκινήσουν διαπραγμάτευση στην Nasdaq Capital Market στις 14 Απριλίου 2020, με τα σύμβολα «GMBL» και «GMBLW» αντίστοιχα.

Κάθε warrant Μονάδας Α μπορεί να ασκηθεί αμέσως για μία μετοχή κοινής μετοχής σε τιμή άσκησης 4,25 δολάρια ανά μετοχή και θα λήξει 5 χρόνια από την έκδοση και κάθε warrant Μονάδας Β μπορεί να ασκηθεί αμέσως σε τιμή άσκησης 4,25 δολάρια ανά μετοχή και θα λήξει ένα έτος από την έκδοση.

Το Φεβρουάριο 2021 η Esports Entertainment, ανακοίνωσε μια νέα προσφορά με έκδοση 2.000.000 μετοχών στην τιμή των 15,00 δολαρίων ανά μετοχή, για συνολικά ακαθάριστα έσοδα 30 εκατομμυρίων δολαρίων. Τα χρήματα της έκδοσης έχουν χρησιμοποιηθεί για να ολοκληρωθεί η εξαγορά της Lucky Dino.

Τέλος, στις 28 Μαΐου 2021, η Esports Entertainment ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει οριστική συμφωνία με θεσμικό επενδυτή για την έκδοση ομολογιακού δανείου 35 εκατομμυρίων δολαρίων με επιτόκιο 8,0% μετατρέψιμο σε μετοχές και τιμή μετατροπής 17,50 δολάρια ανά μετοχή.
Σε σχέση με την ιδιωτική τοποθέτηση, η Εταιρεία εκδίδει στον επενδυτή εντάλματα Σειράς Α για αγορά έως 2.000.000 μετοχών κοινών μετοχών και εγγυήσεις Σειράς Β για αγορά έως και 2.000.000 μετοχών κοινών μετοχών. Τα εντάλματα της σειράς Α και της σειράς Β έχουν τιμή άσκησης 17,50 $ και τα εντάλματα σειράς Α μπορούν να ασκηθούν για τέσσερα χρόνια μετά την ημερομηνία έκδοσης και τα εντάλματα της σειράς Β είναι ασκήσιμα για δύο χρόνια μετά την ημερομηνία έκδοσης.


Η Esports Entertainment είναι μια διαδικτυακή εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που προσφέρει ψυχαγωγία esports, στοιχήματα σε παιχνίδια esports καθώς και παραδοσιακά αθλητικά στοιχήματα. Η εταιρεία προσφέρει στοιχήματα, φαντασία και αποδόσεις σε διάφορα γεγονότα esports στην αδειοδοτημένη και ασφαλή πλατφόρμα στοιχηματισμού της Vie.gg και κατέχει και λειτουργεί ένα διαδικτυακό αθλητικό βιβλίο στο SportNation.bet. Στα τέλη του 2020, η Esports Entertainment έγινε η πρώτη επιχείρηση τυχερών παιχνιδιών με επίκεντρο τα esports που απέκτησε άδεια τζόγου στις ΗΠΑ.

Esports – Μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά
Η αγορά τυχερών παιχνιδιών αποτελείται από 2,7 δισεκατομμύρια παίκτες παγκοσμίως και σχεδόν 500 εκατομμύρια είναι οπαδοί των esports. Οι έρευνες δείχνουν ότι το 50% των gamers θα ήθελαν να ποντάρουν στα αποτελέσματα των παιχνιδιών, δημιουργώντας μια αγορά στοιχηματισμού esports αξίας 750 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία αναμένεται να επεκταθεί σε 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε πέντε χρόνια.
Τα Esports είναι ήδη μεγάλα, αλλά οι δυνατότητές τους είναι πολύ μεγαλύτερες. Τα παγκόσμια έσοδα για τη βιομηχανία αναμένεται να φτάσουν σχεδόν τα 1,1 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, αυξημένα κατά 14,5% από το 2020 και σύμφωνα με τα δεδομένα από την Newzoo πάνω από το 75% αυτού του αριθμού, ή 834 εκατομμύρια δολάρια, θα προέλθουν από δικαιώματα μέσων ενημέρωσης και χορηγίες.

Το 2021, η παγκόσμια αγορά eSports αποτιμήθηκε σε λίγο περισσότερο από 1,08 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Επιπλέον, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς του κλάδου eSports προβλέπεται να αυξηθούν σε 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Η Ασία και η Βόρεια Αμερική αντιπροσωπεύουν σήμερα τις μεγαλύτερες αγορές eSports από πλευράς εσόδων, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα πέμπτο της αγοράς. Η Κίνα αναμένεται πως θα είναι η μεγαλύτερη αγορά eSports παγκοσμίως το 2021, αποφέροντας περίπου 360,1 εκατομμύρια δολάρια στον κλάδο, οι HΠΑ 243 και η Δυτική Ευρώπη 205,8.

Το μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων της αγοράς eSports προέρχεται από χορηγίες και διαφημίσεις το 2021. Συνολικά, τα παγκόσμια έσοδα της αγοράς eSports από χορηγίες και διαφημίσεις ανήλθαν σε 641 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Η επόμενη υψηλότερη πηγή εσόδων ήταν τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης λίγο παραπάνω 192 εκατομμύρια δολάρια.

Το 2021, το παγκόσμιο κοινό του eSports προβλέπεται πως θα φθάσει τα 474 εκατομμύρια άτομα. Τα επόμενα χρόνια, όλο και περισσότεροι θεατές αναμένεται να συντονιστούν για να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια που παίζονται από μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Μέχρι το 2024, αναμένεται να υπάρχουν πάνω από 577 εκατομμύρια θεατές eSports παγκοσμίως.
Από την άποψη του μάρκετινγκ, το βασικό σημείο είναι ότι το 62% των παικτών esports είναι μεταξύ 16 και 34 ετών (σύμφωνα με το GlobalWebIndex.

Μεγάλες εταιρείες, όπως η GameStop, η AT&T και η Hasbro, παρατάσσονται πίσω από ομάδες και πρωταθλήματα esports για να αποτελέσουν μέρος της ευκαιρίας, γιατί αναμφισβήτητα η πιο σημαντική εξέλιξη είναι ότι το παγκόσμιο κοινό ζωντανής ροής θα αυξηθεί και εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ανθρώπους το 2027. Αυτές οι εταιρείες θέλουν να διασφαλίσουν ότι οι μάρκες τους θα είναι στο προσκήνιο και στο κέντρο ενδιαφέροντος.

Η Esports Entertainment Group διατηρεί γραφεία στο Νιου Τζέρσεϊ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Μάλτα και λειτουργεί έναν αριθμό επιχειρήσεων σε τρεις βασικούς πυλώνες :

  • ψυχαγωγία και υποδομές esports
  • στοιχήματα esports και
  • iGaming.

Η Esports Entertainmet είχε μια πλατφόρμα που δραστηριοποιείται στα esports, τη vie.gg … εδώ … όμως :

Ουσιαστικά, την 31η Ιουλίου 2020, η εταιρεία ξεκίνησε να δημιουργεί έσοδα με την εξαγορά της Argyll Entertainment (Argyll), καθώς απέκτησε το εμπορικό σήμα SportNation, ένα online χειριστή αθλητικών στοιχημάτων και καζίνο.Η Argyll Entertainment, ξεκίνησε τη μάρκα, www.sportnation.bet … εδώ … το καλοκαίρι του 2017. Η Argyll καθιερώθηκε ως μια ταχέως αναπτυσσόμενη και καινοτόμος εταιρεία τυχερών παιχνιδιών μέσα στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της στο μάρκετινγκ, την τεχνολογία, τη διαχείριση κινδύνων και τους κανονισμούς, για να προσφέρει στους πελάτες της μια διασκεδαστική και ασφαλή εμπειρία παιχνιδιού στο διαδίκτυο.
Η Argyll δημιούργησε έσοδα 12 εκατομμυρίων δολαρίων το 2019, έχοντας περισσότερους από 100.000 εγγεγραμμένους χρήστες.
Το www.sportnation.bet ανήκει και λειτουργεί από την Argyll Entertainment AG με άδεια και ρυθμίζεται από την επιτροπή τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου με την άδεια αρ. 000-045143-r-323955-001
Στις 21 Ιανουαρίου 2021, η Εταιρεία ολοκλήρωσε την εξαγορά της Phoenix Games Network Limited, μιας εταιρείας που κατέχει την Esports Gaming League (EGL).
Η EGL … εδώ … είναι ένας B2B-κεντρικός πάροχος ζωντανών και διαδικτυακών εκδηλώσεων και τουρνουά όπου οι παίκτες μπορούν να ανταγωνιστούν και να απολαύσουν αγώνες esports και βιντεοπαιχνίδια σε μια ιδιόκτητη τεχνολογική πλατφόρμα με πάνω από 350.000 εγγεγραμμένους παίκτες. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν εκδηλώσεις πλήρους ετοιμότητας για esports, παραγωγή ζωντανής μετάδοσης, κυκλοφορίες παιχνιδιών και τουρνουά με γνωστά επώνυμα παιχνίδια.

Την 1η Μαρτίου 2021 ολοκληρώθηκε η απόκτηση των λειτουργικών περιουσιακών στοιχείων και οι διαδικτυακές δραστηριότητες των τυχερών παιχνιδιών της Lucky Dino Gaming Limited, μιας εταιρείας που είναι εγγεγραμμένη στη Μάλτα και της Hiidenkivi Estonia OU, της εξ ολοκλήρου θυγατρικής της στην Εσθονία (Lucky Dino).
Η Lucky Dino, για το οικονομικό έτος 2020, είχε έσοδα 21 εκατομμυρίων δολαρίων και 3,8 εκατομμύρια δολάρια EBITDA, έχοντας 25.000 μηνιαίους ενεργούς παίκτες.Η συμφωνία εξαγοράς ήταν ύψους 30 εκατομμυρίων δολαρίων και χρηματοδοτήθηκε μέσω μετρητών που συγκεντρώθηκαν σε προσφορά ιδίων κεφαλαίων τον Φεβρουάριο του 2021.

Στις 3 Ιουνίου 2021 ανακοινώθηκε το κλείσιμο της εξαγοράς της Helix eSports LLC (Helix eSports) και της ggCircuit LLC (gg Circuit). Η Esports Entertainment Group συμφώνησε να αποκτήσει τα ggCircuit και Helix σε μια συνδυασμένη συναλλαγή αξίας 43 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η ggCircuit είναι μια εταιρεία λογισμικού B2B που παρέχει διαχείριση βασισμένη σε cloud για κέντρα LAN, πλατφόρμα τουρνουά και ολοκληρωμένες λύσεις πορτοφολιών/σημείων πώλησης για επιχειρηματικούς πελάτες. Το ggCircuit έχει πάνω από 1.000 συνδεδεμένες τοποθεσίες και έχει συνεργαστεί με επιχειρήσεις όπως το GameStop, την Dell, την Best Buy και τη Lenovo καθώς και πανεπιστήμια όπως το Ohio State, τις Συρακούσες και τη Βόρεια Καρολίνα. Το προϊόν ggLeap έχει πάνω από 60 εκατομμύρια ώρες χρήσης από πάνω από δύο εκατομμύρια μοναδικούς παίκτες σε δεκάδες χιλιάδες δημόσιες οθόνες παιχνιδιών εντός κέντρων παγκοσμίως.

Το Helix eSports … εδώ … κατέχει πέντε κέντρα esports, συμπεριλαμβανομένων δύο από τα πέντε μεγαλύτερα κέντρα στις ΗΠΑ, όπου παρέχουν εξυπηρέτηση πελατών παγκόσμιας κλάσης, προγραμματισμό esports και υποδομή τυχερών παιχνιδιών. Το Helix προσφέρει μια ποικιλία εμπειριών, όπως περιστασιακό παιχνίδι, ανταγωνιστικά τουρνουά, προγραμματισμό STEM, πρωταθλήματα λυκείου, μεγάλα γκρουπ και bootcamps esports όλα με στόχο την ισοπέδωση του αγωνιστικού χώρου στα esports και την παροχή δίκαιης πρόσβασης στην τεχνολογία. Τα κέντρα τους έχουν γίνει ο προορισμός για κοινωνικούς και ανταγωνιστικούς παίκτες, με μηνιαία τουρνουά και μοναδικές εμπειρίες.



Η Helix κατέχει επίσης την Genji Analytics (Genji), έναν πάροχο αναλυτικών στοιχείων που έχει αποδειχθεί από τα esports και είναι αξιόπιστος από τους εκδότες. Χρησιμοποιώντας εξελιγμένη όραση υπολογιστή, επεξεργασία φυσικής γλώσσας και εργαλεία μηχανικής μάθησης, η Genji προσφέρει βελτιστοποίηση αιχμής βελτιστοποίησης και ανάλυσης ανίχνευσης ταλέντων. Η Genji συνεργάζεται με κορυφαίους εκδότες esports και αθλητικά πρωταθλήματα, όπως η FIFA και η NBA 2K League, για την ενίσχυση δραστηριοτήτων όπως συνδυασμούς, προσχέδια και επιχειρηματικές αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα. Η Genji έχει επίσης λανσάρει προϊόντα στα Helix eSports Centres που δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες τουρνουά, αξιοποιώντας τόσο την αδρανής υπολογιστική ικανότητα όσο και τις μοναδικές ιδιόκτητες πηγές δεδομένων. Οι ροές εσόδων περιλαμβάνουν πωλήσεις πλατφόρμας σε εκδότες και πρωταθλήματα με σχέδια επέκτασης σε όλους τους ανταγωνιστικούς παίκτες που θέλουν να βελτιώσουν το παιχνίδι τους μέσω ανάλυσης, θεμιτού ανταγωνισμού και βελτιστοποίησης του ρόστερ.

 


Η εξαγορά περιλαμβάνει επίσης το LANduel, την ιδιόκτητη πλατφόρμα στοιχηματισμού player-vs-player της Helix, ενσωματωμένη στο Unity, που επιτρέπει στοιχηματισμό με βάση τις δεξιότητες σε βιντεοπαιχνίδια τρίτων. Η εφαρμογή LANduel που αντιμετωπίζει τον καταναλωτή επιβάλλει αυστηρό έλεγχο ταυτότητας τεσσάρων παραγόντων για να διασφαλίσει το δίκαιο παιχνίδι και την επαλήθευση ταυτότητας. Το LANduel διατηρεί επίσης στενές σχέσεις με πολλούς σημαντικούς εκδότες παιχνιδιών για να διασφαλίσει ότι οι εκδηλώσεις και τα στοιχήματα ακολουθούν τις οδηγίες της κοινότητας. Το LANduel εργάζεται αυτή τη στιγμή παράλληλα με το New Jersey Department of Gaming Enforcement σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα. Μόλις αποδειχθεί το μοντέλο στις θέσεις Helix eSports, το LANduel μπορεί εύκολα να μεταφερθεί σε άλλα κέντρα στις ΗΠΑ σε όλο το δίκτυο ggCircuit και τελικά στα σπίτια των gamers μέσω της ιδιόκτητης σουίτας προϊόντων ggCircuit στο σπίτι


Ο Grant Johnson, Διευθύνων Σύμβουλος της Esports Entertainment Group με την ανακοίνωση αυτής της εξαγοράς δήλωσε :
«Με την ολοκληρωμένη εξαγορά της Helix και της ggCircuit, δημιουργήσαμε το πιο διαφοροποιημένο, εισηγμένο στις ΗΠΑ κατάλογο esports ψυχαγωγίας σε ολόκληρο το οικοσύστημα. Αυτές οι εξαγορές ενισχύουν σημαντικά τη στρατηγική μας για το Play, Watch, Bet, προσθέτοντας υπερσύγχρονα κέντρα ψυχαγωγίας esports, μια κάθετη επιχείρηση λογισμικού με επίκεντρο τα esports, μια καλύτερη πλατφόρμα ανάλυσης esports και ένα player-vs- πλατφόρμα στοιχηματισμού με βάση τις δεξιότητες των παικτών στη διαφοροποιημένη βάση περιουσιακών στοιχείων μας. Μαζί με αυτό που έχουμε ήδη κατασκευάσει, το Esports Entertainment Group έχει απαράμιλλη κλίμακα και είμαστε στο δρόμο για να γίνουμε παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο».

Η ggCircuit λανσάρει το νεότερο προϊόν της, το ggFuze, το οποίο είναι μια κατανεμημένη υπολογιστική πλατφόρμα. Η πρώτη εφαρμογή αυτού του προϊόντος θα είναι μια έκδοση beta μιας προσαρμοσμένης εφαρμογής εξόρυξης κρυπτογράφησης, η οποία θα προσφέρεται σε μια πιλοτική ομάδα κέντρων LAN που αντιπροσωπεύουν δεκάδες χιλιάδες υπολογιστές τυχερών παιχνιδιών υψηλού επιπέδου στο δίκτυό της. Αρχικά αναπτύχθηκε σε συνδυασμό με τα Helix Esports και Genji Analytics, η εφαρμογή εξόρυξης κρυπτογράφησης δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες κέντρων να χρησιμοποιούν αδρανής υπολογιστική ισχύ για παθητική εξόρυξη για το Ethereum επιλέγοντας την πρωτοβουλία με το πάτημα ενός κουμπιού.


“Η εξόρυξη κρυπτογράφησης κατά τη διάρκεια της αδράνειας του μηχανήματος είναι ένα αίτημα που πολλοί από τους πελάτες μας έχουν ζητήσει και είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να το προσφέρουμε ως εφαρμογή εκκίνησης του διανεμημένου μας υπολογιστικού προϊόντος ggFuze”, δήλωσε ο Zack Johnson, Διευθύνων Σύμβουλος της ggCircuit. “Αυτό είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα των συνεργιών μεταξύ ggCircuit, Helix και Genji και είμαι ενθουσιασμένος που αυτές οι εταιρείες συγκεντρώνονται κάτω από το πανό EEG.”
“Ως ιδιοκτήτης κέντρου, ξέρω πόσο πολύτιμο μπορεί να είναι να αποκτήσουμε επιπλέον έσοδα από την αδρανής υπολογιστική ισχύ στις εγκαταστάσεις μας.” είπε ο Jack Vandervelde, Συνιδρυτής στο Helix Esports. “Είμαστε ευχαριστημένοι που μέσω του δικτύου της ggCircuit, άλλα κέντρα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτήν τη λύση με το πάτημα ενός κουμπιού.”

Από την έναρξη της λειτουργίας beta στις αρχές Μαΐου, πάνω από 100 κέντρα επέλεξαν και εξόρυξαν συνολικά περισσότερα από 250.000 δολάρια σε Ethereum.




Στις 14 Ιουλίου 2021 εξαγοράζεται η Bethard … εδώ ...  μια εταιρεία iGaming που προσφέρει online αθλητικά στοιχήματα και παιχνίδια καζίνο. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2012 και εδρεύει στο St. Julians της Μάλτας.
Η συναλλαγή περιλαμβάνει 16 εκατομμύρια ευρώ (19,5 εκατομμύρια δολάρια) σε μετρητά και 12% καθαρά μερίδια εσόδων από τυχερά παιχνίδια για δύο χρόνια.
Η Bethard, το 2020, δημιούργησε καθαρά έσοδα 31 εκατομμυρίων δολαρίων.

….
  • Η τρέχουσα καθοδήγηση εσόδων για το οικονομικό έτος 2021 (που λήγει στις 30 Ιουνίου 2021) ανέρχεται σε 18 εκατομμύρια δολάρια και με βάση τις εξαγορές που ανακοινώθηκαν έως τον Φεβρουάριο του 2021, η Εταιρεία προβλέπει έσοδα 70 εκατομμυρίων δολαρίων για τη χρήση 2022 (που λήγει στις 30 Ιουνίου 2022).

    Με την εξαγορά της Bethard, η διοίκηση της GMBL, αύξησε την καθοδήγηση των εσόδων για το οικονομικό έτος 2022 σε 100 εκατ.-105 εκατ.

    Οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2021 

Κατόπιν των εξαγορών που επιτεύχθηκαν η GMBL ανακοίνωσε για το 3ο τρίμηνο του 2021 καθαρά έσοδα 5,398 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το μεικτό περιθώριο ως ποσοστό των καθαρών πωλήσεων, το 3ο τρίμηνο του 2017, ήταν 57,0%, (έναντι 43,5% το 2ο τρίμηνο), ενώ τα Έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ ανήλθαν σε 2,399 εκατομμύρια δολάρια και τα Γενικά και διοικητικά έξοδα 6,291 εκατ. δολάρια.
Ενώ οι οικονομικές χρήσεις της εταιρείας λήγουν την 31η Ιουνίου, στο σύνολο του 9μηνου η εταιρεία έχει ανακοινώσει καθαρά έσοδα 7,983 εκατομμύρια δολάρια.
Το μεικτό περιθώριο ως ποσοστό των καθαρών πωλήσεων ήταν 47,0%, με τα Έξοδα πωλήσεων και μάρκετινγκ να ανέρχονται σε  4,891 εκατομμύρια δολάρια και τα Γενικά και διοικητικά έξοδα 14,082 εκατ. δολάρια.

Οι λειτουργικές ζημιές στο 9μηνο έφθασαν στα 23,240 εκατομμύρια δολάρια.

 

Στις 31 Μαρτίου 2021, η Εταιρεία είχε περίπου 16,9 εκατομμύρια δολάρια διαθέσιμα. Στις 14 Μαΐου 2021, διέθετε περίπου 14,6 εκατομμύρια δολάρια διαθέσιμα. Λαμβάνοντας υπόψη το τρέχον διαθέσιμο ταμειακό υπόλοιπο της Εταιρείας, καθώς και τις προσδοκίες της Εταιρείας σχετικά με την ικανότητά της να εξασφαλίζει χρηματοδότηση για προγραμματισμένες εξαγορές, η διοίκηση αναφέρει ότι θα διαθέτει επαρκή μετρητά για να χρηματοδοτήσει τις λειτουργικές της δαπάνες και τις κεφαλαιακές της δαπάνες για τουλάχιστον 12 μήνες μετά τις 17 Μαΐου 2021.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι η Εταιρεία, ιστορικά, έχει διαχρονικά υποστεί  ζημίες και οι ταμειακές ροές της είναι αρνητικές, όμως με μια σειρά εξαγορών που πραγματοποίησε το τελευταίο έτος ετοιμάζεται να αναπτύξει τις δραστηριότητές των esports και να ανταγωνιστεί διεκδικώντας μερίδια αγοράς στο ibeting από τους μεγάλους του κλάδου, όπως είναι η Draftkings.

  • Με αναμενόμενες πωλήσεις άνω των 100 εκατομμυρίων δολαρίων και με κεφαλαιοποίηση λίγο περισσότερο από 200 εκατομμύρια, με την τιμή της μετοχής πλησίον στα 10 δολάρια, η μετοχή διαπραγματεύεται με κεφαλαιοποίηση 2 φορές των αναμενόμενων πωλήσεων ….. όταν την ίδια ώρα η Draftkings έχει αναμενόμενο δείκτη κεφαλαιοποίηση/πωλήσεις  πλησίον του 20!!

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.