Wall Street – Engine Media …. μία πρώτη γνωριμία- με την υπογραφή του… αμερικάνου (8 Αυγούστου 2021)

Engine Media … εδώ …

  • Διαπραγματεύεται στο Nasdaq με τον κωδικό GAME … εδώ ….
    Αριθμός μετοχών : 15.364.425 εκατομμύρια μετοχές
    Options & Warrants 6,1 εκατομμύρια

Presentation Engine Media  … εδώ …

  • Η εταιρεία ήταν παλαιότερα γνωστή ως Torque Esports Corp. και άλλαξε το όνομά της σε Engine Media Holdings, Inc.
    H ονομασία Engine Media προέκυψε από το αρκτικόλεξο …. Esports, News, Gaming, Interactive, Network, Engagement.
  • Η Engine Media Holdings Inc ασχολείται με την παροχή δεδομένων esports, τη διοργάνωση τουρνουά esports και τους αγώνες esports. Οι λειτουργικοί τομείς της εταιρείας περιλαμβάνουν E-Sports, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Διαφήμιση. Η εταιρεία δημιουργεί έσοδα κυρίως από το τμήμα Μέσων και Διαφήμισης. Το τμήμα Μέσων και Διαφήμισης περιλαμβάνει υπηρεσίες πλατφόρμας και διαφήμισης που παρέχονται σε άλλους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, κυρίως τοπικούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς φορείς.
  • Στις 13 Αυγούστου 2020, η Torque Esports μετονομάζεται σε Engine Media Holdings και ταυτόχρονα συγχωνεύεται με την Frankly Media και την θυγατρικής αυτής την WinView.
  • Στις 8 Ιουλίου 2021 ξεκινά η διαπραγμάτευση της εταιρείας και στον Nasdaq, εκτός από το Toronto Stock Exchange.

  • Η Engine Media Holdings, Inc., μαζί με τις θυγατρικές της, ασχολείται με την ανάπτυξη και πώληση εφαρμογών παιχνιδιών. Παρέχει e-sport, αθλητικές εκδηλώσεις, υπηρεσίες τουρνουά, ενώ προσφέρει σύστημα διαχείρισης περιεχομένου, λογισμικό βίντεο, εφαρμογές για κινητά και λύσεις πλατφόρμας δεδομένων ηλεκτρονικού αθλητισμού. Επίσης δημιουργεί και τοποθετεί διαφημιστικές καμπάνιες που τρέχουν το δίκτυο εκδοτών, ενώ παρέχει υπηρεσίες εγκατάστασης και σχεδιασμού ιστοσελίδων, καθώς και παράδοση αναφοράς ανάλυσης δεδομένων.
  • Η εταιρεία προσφέρει επίσης πλατφόρμα Esports για διαδικτυακά τουρνουά.
  • H Engine Media είναι μια εταιρεία βίντεο παιχνιδιών και ταυτόχρονα μια εταιρεία λύσεων πολυμέσων. Υπάρχουν τρεις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα βίντεο παιχνίδια (WinView Games, Eden Games και UMG Gaming) και τρεις επιχειρήσεις που εστιάζουν στη διαφήμιση μέσω προγραμματισμού, το μάρκετινγκ με επιρροές, τα δεδομένα και τα αναλυτικά στοιχεία που σχετίζονται με τη ζωντανή ροή (Frankly Media, Stream Hatchet και Sideqik).
  • H Engine Media μέσω των 6 θυγατρικών της δραστηριοποιείται στη βιομηχανία esports, στην παροχή ειδήσεων και στα βιντεοπαιχνίδια.
  • WinView Games, ένας καινοτόμος κλάδος σε παιχνίδια δεύτερης οθόνης κοινού κατά τη διάρκεια ζωντανών εκδηλώσεων. 
  • Eden Games, κορυφαίος προγραμματιστής και εκδότης βιντεοπαιχνιδιών με πολυάριθμα franchise παιχνιδιών κονσόλας και κινητών τηλεφώνων.  
  • UMG Gaming, μια ανταγωνιστική πλατφόρμα esports που δίνει τη δυνατότητα στην επαγγελματική και ερασιτεχνική κοινότητα esport να παίρνουν μέρος σε τουρνουά και σε αγώνες και να κερδίζουν χρηματικά έπαθλα.  Μέσω του UMG TV μπορεί να παρακολουθήσει κάποιος αγώνες esports.
  • Frankly Media, μια ψηφιακή πλατφόρμα εκδόσεων που δίνει τη δυνατότητα στους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς να δημιουργούν, να διανέμουν και να δημιουργούν έσοδα από περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια 
  • Stream Hatchet, ένας παγκόσμιος ηγέτης στην ανάλυση διανομής βίντεο παιχνιδιών.
  • Η Engine Media παράγει έσοδα μέσω ενός συνδυασμού τελών συνδρομής,τεχνολογία ροής, προσφορές βάσει δεδομένων SaaS, διαφήμιση μέσω προγραμματισμού και μέσω χορηγιών.

  • WinView … εδώ …
    Η WinView, Inc. είναι μια εταιρεία που εδρεύει στη Silicon Valley και δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ στα τηλεοπτικά αθλητικά παιχνίδια μέσω κινητών συσκευών. Μέσω της WinView το κοινό μπορεί να παίζει ποντάροντας σε ζωντανά αθλήματα και σε αγώνες esports. Αφού δηλωθεί η συμμετοχή στους διαγωνισμούς πληρώνεις για να προβλέψεις τι θα συμβεί στη συνέχεια. Επιλέγεις ένα παιχνίδι NBA, MLB, NHL ή NFL που είναι στην τηλεόραση και λαμβάνεις μέρος σε έναν δωρεάν ή επί πληρωμή διαγωνισμό. Απαντάς σε 5 ερωτήματα πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Στη συνέχεια, την ώρα του παιχνιδιού, απαντάς σε ζωντανές ερωτήσεις καθώς το παιχνίδι εξελίσσεται.
  • Το WinView διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο 80 διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που περιλαμβάνουν 1.200+ αξιώσεις ευρεσιτεχνίας.
    Το 85% του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει πρόσβαση στο WinView, δίνοντας στην Engine Media μια πραγματική ευκαιρία να ξεχωρίσει στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό χώρο των παιχνιδιών.
  • Η Εngine Media απέκτησε τη WinView την 11η Μαΐου 2020.
  • Αποκτήθηκαν όλες οι μετοχές της μητρικής, της Winview, Frankly Media με αντάλλαγμα μία κοινής μετοχής Torque για κάθε μία κοινή μετοχή, με αποτέλεσμα την έκδοση 33.249.106 κοινών μετοχών της Torque κατά το κλείσιμο της συνένωσης των επιχειρήσεων. Έτσι η Torque απέκτησε, έμμεσα, το WinView.
  • Η Engine Media έχει καταθέσει αγωγές τόσο κατά της Draftkings Inc. όσο και της FanDuel. Συγκεκριμένα, την 20 Ιουλίου 2021 η Engine Media καταθέτει αγωγή κατά της Draftkings ισχυριζόμενη παραβίαση διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που κατέχει η Winview.
    Η αγωγή ισχυρίζεται ότι διάφορες υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών που παρέχονται από το FanDuel παραβιάζουν το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Winview με αριθμό 9,878,243 (το “‘243 δίπλωμα ευρεσιτεχνίας”) με τίτλο “Μεθοδολογία για την εξίσωση συστημικών καθυστερήσεων στην τηλεοπτική λήψη σε σύνδεση με παιχνίδια δεξιοτήτων που παίζονται σε σύνδεση με ζωντανή τηλεοπτική εκπομπή”.
 
 
Eden Games … εδώ …
Η Eden Games ιδρύθηκε στη Λυών της Γαλλίας το 1998 και ειδικεύεται στον σχεδιασμό και την παραγωγή βιντεοπαιχνιδιών αγώνων ταχύτητας εδώ και 25 χρόνια. Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη κυρίως αγωνιστικών βιντεοπαιχνιδιών και είναι δημιουργός των V-Rally για το Play Station, όπως και του Test Drive Unlimited.

  • Η Atari ανακοίνωσε τον Απρίλιο του 2011 ότι απέλυσε περισσότερους από 51 από τους 80 υπαλλήλους που εργάζονταν στα στούντιο, γεγονός που οδήγησε τους εργαζόμενους στο στούντιο να κάνουν απεργία. Η Atari ανακοίνωσε αργότερα τον Απρίλιο του 2012 ότι θα προσπαθούσε να χωρίσει από τον προγραμματιστή λόγω διαφωνιών με τους εργαζόμενους στο στούντιο και τη μητρική εταιρεία. Στις 29 Ιανουαρίου 2013, το στούντιο τέθηκε σε δικαστική εκκαθάριση.
  • Στις 31 Οκτωβρίου 2013, υπό την παρόρμηση πρώην υπαλλήλων και με τη χρηματοδότηση των ID Invest και Monster Capital, η Eden Games άνοιξε ξανά ως ένας μικρός ανεξάρτητος προγραμματιστής παιχνιδιών απαλλαγμένος από την Atari. Η εταιρεία είδε την κυκλοφορία του πρώτου της παιχνιδιού, GT Spirit, στο Apple TV τον Δεκέμβριο του 2015 και αργότερα ακολούθησε το Gear. Club μέσω του Nintendo Switch, καθώς και το Gear. Club Unlimited και Gear. Club Unlimited 2.
  • Η Eden Games εργάζεται τώρα για τη νέα της άδεια, το Gear.Club για κινητά και το Nintendo Switch, ενώ επίσης συνεργάζεται με τους Codemasters στο επίσημο παιχνίδι F1 Mobile Racing και με το Microids για το Gear.Club Unlimited Franchise.
    Σε συνεργασία με την EA κυκλοφορεί για κινητά το επίσημο παιχνίδι F1 (Formula 1).
  • UMG Gaming … εδώ …
    Η UMG Gaming, είναι εξ ολοκλήρου θυγατρική της Engine Media Holdings και δραστηριοποιείται σε διαδικτυακούς διαγωνισμούς παιχνιδιών μεταξύ παικτών όσο και σε επαγγελματικά πρωταθλήματα esports. Η ολοκληρωμένη πλατφόρμα του UMG Gaming επιτρέπει στους παίκτες και στους επαγγελματίες να ανταγωνίζονται καθημερινά σε τουρνουά και αγώνες και δίνει την δυνατότητα στους υποψηφίους να κερδίζουν διάφορα χρηματικά βραβεία. Οι προσφορές των τουρνουά της UMG Gaming έχουν οδηγήσει πολλούς εγγεγραμμένους παίκτες σε συνεργασίες με μεγάλους εκδότες παιχνιδιών, μάρκες, ομάδες και οργανισμούς esports.
  • Η UMG Gaming ανανέωσε τη συνεργασία της με το The Coalition της Microsoft, για να συνεχίσει να λειτουργεί ως ο κύριος συνεργάτης Esports για το Gears Esports μετά από μια επιτυχημένη σεζόν. Η UMG θα συνεχίσει να διαχειρίζεται ολόκληρο το πρόγραμμα Gears Esports, συμπεριλαμβανομένων των τουρνουά, των πρωταθλημάτων, των εκδηλώσεων και των εκπομπών.
  • Frankly Media … εδώ …
    Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Νέα Υόρκη.
    Η Frankly Media παρέχει μια πλήρη σειρά λύσεων που δίνουν στους εκδότες μια ενιαία ροή εργασίας για τη δημιουργία, διαχείριση, δημοσίευση και δημιουργία εσόδων μέσω ψηφιακού περιεχομένου σε οποιαδήποτε συσκευή.
    Οι ολοκληρωμένες διαφημιστικές υπηρεσίες της Frankly μεγιστοποιούν την απόδοση επένδυσης (ROI) για τους πελάτες της, συμπεριλαμβανομένων των άμεσων πωλήσεων και της υποστήριξης διαφημίσεων μέσω προγραμματισμού. Με την κυκλοφορία της πλατφόρμας για την εισαγωγή διαφημίσεων από την πλευρά του διακομιστή (SSAI), η Frankly είναι σε καλή θέση για να βοηθήσει τους παραγωγούς βίντεο να επωφεληθούν πλήρως από την αναπτυσσόμενη αγορά διαφήμισης με διευθύνσεις.
  • Τα τεχνολογικά προϊόντα της Frankly περιλαμβάνουν μια πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα βίντεο για ροές εργασιών Live, VOD και Live-to-VOD, ένα πλήρως εξοπλισμένο CMS με πλούσιες δυνατότητες αφήγησης ιστοριών και εγγενείς εφαρμογές για iOS, Android, Apple TV, Fire TV και Roku.
  • Στις 9 Ιουλίου 2021, η Frankly Media ανακοίνωσε συνεργασία με την Esports Media. Η ομάδα του Frankly θα παρέχει εξειδικευμένη καθοδήγηση και καθημερινή διαχείριση για τη δημιουργία εσόδων από τις ψηφιακές ιδιοκτησίες της Esports Media, συμπεριλαμβανομένου του ειδησεογραφικού πρακτορείου Esports.gg , μέσω άμεσης και προγραμματικής διαφήμισης


Stream Hatcher … εδώ …

  • Η Stream Hatcher εξειδικεύεται μέσω των προϊόντων της στην ανάλυση διανομής βίντεο παιχνιδιών και στατιστικών. Η Stream Hatchet κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά στην ανάλυση του κοινού στα βιντεοπαιχνίδια. Με ενσωματώσεις API σε 16 από τις κορυφαίες πλατφόρμες ζωντανής ροής βιντεοπαιχνιδιών παγκοσμίως, το Stream Hatchet ενισχύει τη βιομηχανία esports και παιχνιδιών με τις πιο αξιόπιστες πληροφορίες κοινού.
  • Στις 16 Ιουνίου 2021, η Engine Media αποκτά την Sideqik, μια πλατφόρμα μάρκετινγκ influencer με έδρα την Ατλάντα, προκειμένου να ενισχύσει την επιχειρηματική δραστηριότητα των δεδομένων και των λύσεων μέσων. Η Sideqik θα ενσωματωθεί με τη Stream Hatchet, στην ανάλυση ζωντανής ροής και την αφοσίωση του κοινού, για να δημιουργήσει ένα ενιαίο σημείο επαφής στον διευρυνόμενο κόσμο του μάρκετινγκ.
    Ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης της συναλλαγής, η Engine εξέδωσε 410.523 κοινές μετοχές στους πωλητές και τα συνδεδεμένα μέρη, με το ποσό αυτό να υπόκειται σε προσαρμογή κατά το κλείσιμο για διακανονισμό μετρητών ορισμένων εξόδων που σχετίζονται με συναλλαγές και άλλους όρους και προϋποθέσεις της συμφωνίας.
  • Η Sideqik … εδώ … είναι μια influencer πλατφόρμα μάρκετινγκ που προσφέρει μάρκες και CPG στο κοινό, καθώς και εργαλεία για να ανακαλύψουν, να συνδέσουν και να εκτελέσουν καμπάνιες μάρκετινγκ.
    Το Sideqik, μαζί με το Stream Hatchet της Engine Media, θα προσφέρουν ένα Premier One-Stop-Shop για μέτρηση κοινού, αξιολόγηση αξίας μέσων και σύνδεση μάρκας με τους παίκτες.
    Ο συνδυασμός των Sideqik και Stream Hatchet δημιουργεί μια εταιρεία με μία εντυπωσιακή λίστα πελατών που θα επιτρέψουν να προωθηθούν οι διαφημίσεις της Engine καθώς και οι διάφορες προσφορές της στα μέσα ενημέρωσης.
  • Παγκόσμια αγορά esports
    Το 2021, η παγκόσμια αγορά eSports αποτιμήθηκε σε λίγο περισσότερο από 1,08 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Επιπλέον, τα έσοδα της παγκόσμιας αγοράς του κλάδου eSports προβλέπεται να αυξηθούν σε 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Η Ασία και η Βόρεια Αμερική αντιπροσωπεύουν σήμερα τις μεγαλύτερες αγορές eSports από πλευράς εσόδων, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα πέμπτο της αγοράς. Η Κίνα αναμένεται πως θα είναι η μεγαλύτερη αγορά eSports παγκοσμίως το 2021, αποφέροντας περίπου 360,1 εκατομμύρια δολάρια στον κλάδο, οι HΠΑ 243 και η Δυτική Ευρώπη 205,8.
  • Το μεγαλύτερο μερίδιο των εσόδων της αγοράς eSports προέρχεται από χορηγίες και διαφημίσεις το 2021. Συνολικά, τα παγκόσμια έσοδα της αγοράς eSports από χορηγίες και διαφημίσεις ανήλθαν σε 641 εκατομμύρια δολάρια το 2021. Η επόμενη υψηλότερη πηγή εσόδων ήταν τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης λίγο παραπάνω 192 εκατομμύρια δολάρια.
  • Το 2021, το παγκόσμιο κοινό του eSports προβλέπεται πως θα φθάσει τα 474 εκατομμύρια άτομα. Τα επόμενα χρόνια, όλο και περισσότεροι θεατές αναμένεται να συντονιστούν για να παρακολουθήσουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια που παίζονται από μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο. Μέχρι το 2024, αναμένεται να υπάρχουν πάνω από 577 εκατομμύρια θεατές eSports παγκοσμίως.
  • Η παγκόσμια βιομηχανία αθλητικών στοιχημάτων έφτασε σε μέγεθος αγοράς 203 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Μέσα σε αυτόν τον κλάδο, υπήρχαν περίπου 197 χιλιάδες εργαζόμενοι σε σύνολο σχεδόν 31 χιλιάδων επιχειρήσεων. Πολλές χώρες συμμετέχουν σε νόμιμα αθλητικά στοιχήματα, μία από τις πιο πρόσφατες είναι οι Ηνωμένες Πολιτείες το 2019.
    Μετά την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου να καταργήσει την ομοσπονδιακή απαγόρευση των αθλητικών στοιχημάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Μάιο του 2018, διάφορες πολιτείες έχουν νομιμοποιήσει ή θεσπίσει νομοθεσία για τη νομιμοποίηση της βιομηχανίας αθλητικών στοιχημάτων. Η βιομηχανία αθλητικών στοιχημάτων στις ΗΠΑ απέφερε έσοδα 1,55 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020.
    Τα έσοδα από αθλητικά στοιχήματα στις ΗΠΑ προβλέπεται να αυξηθούν έως και οκτώ δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2025.
  • Το μάρκετινγκ Influencer βρίσκεται σε άνοδο, το οποίο φαίνεται από τα πρόσφατα δημοσιευμένα στοιχεία που δείχνουν ότι η αξία αυτής της συγκεκριμένης αγοράς υπερδιπλασιάστηκε μεταξύ 2019 και 2021, αυξανόμενη από 6,5 δισεκατομμύρια σε 13,8 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ μόνο για τα τρία χρόνια.
  • Σύμφωνα με πρόσφατες εκτιμήσεις, η διαφήμιση που πωλήθηκε με προγραμματισμό ήταν 129,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020. Ο αριθμός αναμένεται να φτάσει τα 155 δισεκατομμύρια το 2021. Το 2019, η Βόρεια Αμερική αντιπροσώπευε σχεδόν τα τρία τέταρτα των παγκόσμιων δαπανών προγραμματισμού .
  • Το οικονομικό έτος της εταιρείας λήγει την 31η Αυγούστου.
    Τα έσοδα της Engine Media το τρίτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 14,6% στα 9,61 εκατομμύρια δολάρια από 8,388 εκατομμύρια δολάρια το προηγούμενο τρίμηνο και αυξήθηκαν 29% από 7,466 εκατομμύρια δολάρια από το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους.
  • Για το 9μηνο η εταιρεία είχε πωλήσεις 25,464 εκατομμύρια δολάρια …. ενώ για τα ετήσια αποτελέσματα προβλέπεται οι πωλήσεις να ξεπεράσουν τα 33 εκατομμύρια δολάρια, από 11,108 εκατομμύρια δολάρια στην περσινή χρήση και 4,219 την προπέρσινη οικονομική χρήση.
  • Mε την υπογραφή του… αμερικάνου

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.