Wall Street – AEVA, με την υπογραφή του… αμερικάνου

  • (Σάββατο 20.2.2021)- ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

AEVA …. εδώ ….
Διαπραγματεύεται στο NYSE με τον κωδικό IPV … εδώ …. και μετά τη συγχώνευση το ticker θα είναι AEVA
Αριθμός μετοχών : 229,87 εκατομμύρια μετοχές (όταν εισαχθεί στο NYSE)
Presentation AEVA … εδώ …

Το SPAC του IPV
Στις 16 Αυγούστου 2019 ιδρύεται η εταιρεία InterPrivateAcquisition Corp. Εκδόθηκαν για τον χορηγό 6,9 εκατομμύρια κοινές μετοχές κατηγορίας Β …. έτσι δημιουργήθηκε το Spac – IPV.
Τα Μερίδια Κατηγορίας Β θα μετατραπούν αυτόματα σε κοινές μετοχές Κατηγορίας Α την πρώτη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης του Spac με την εταιρεία που θα επιλεγεί.

Στις 6 Φεβρουαρίου 2020, η εταιρεία ολοκλήρωσε την αρχική δημόσια προσφορά, όπου εκδόθηκαν 24.150.000 μετοχές, στα 10 δολάρια, δημιουργώντας ακαθάριστα έσοδα 241.500.000 δολάρια.
Ταυτόχρονα με το κλείσιμο της Αρχικής Δημόσιας Προσφοράς, ο Χορηγός και το EarlyBirdCapital αγόρασαν ένα σύνολο 555.000 Ιδιωτικών Μονάδων στην τιμή των 10 δολαρίων ανά Μονάδα.
Στις 10 Φεβρουαρίου 2020, ο Χορηγός και το EarlyBirdCapital αγόρασαν επιπλέον 63.000 ιδιωτικές μονάδες σε τιμή αγοράς 10 δολαρίων ανά μονάδα.

Η εταιρεία SPAC – IPV εισάγεται στον NYSE, παράλληλα κάθε αρχική μονάδα εδικαιούτο και ένα δεύτερο ενός εξαγοράσιμου εντάλματος. Κάθε ένταλμα (WARRANT) δίνει στον κάτοχο του την δυνατότητα να αγοράσει μία κοινή μετοχή σε τιμή άσκησης 11,50 δολάρια ανά μετοχή.

Η συμφωνία συγχώνευσης με την AEVA
Την 2 Νοεμβρίου 2020 το spac IPV, σύνηψε οριστική συμφωνία για να συγχωνευτεί με την εταιρεία AEVA.

Η AEVA θα συγκεντρώσει ακαθάριστα έσοδα 563 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά, μέσω του συνδυασμού των επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως δεσμευμένου PIPE ύψους 320.000.000 δολαρίων
συμπεριλαμβανομένων επενδύσεων από την Adage Capital και την Porsche SE, ενώ 200 εκατομμύρια δολάρια θα καλυφθούν από την Sylebra, που είναι μέτοχος της InterPrivate (IPV).
Η συνδυασμένη εταιρεία θα παραμείνει εισηγμένη στο NYSE με το νέο σύμβολο “AEVA
Η κεφαλαιοποίηση της AEVA, με την τιμή της μετοχής στα 20 δολάρια, θα ανέρχεται σε 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Υποθέτοντας ότι κανένας μέτοχος του IPV δεν ασκήσει τα δικαιώματα εξαγοράς του, η ιδιοκτησία της συνδυασμένης εταιρείας αμέσως μετά τη συγχώνευση θα αποτελείται από τους τρέχοντες κατόχους μετοχών της AEVA (74%), τους μετόχους του IPV (11%), τον χορηγό του IPV (3%) και τους επενδυτές PIPE (12%). 


Η AEVA ιδρύθηκε το 2017 από τους πρώην μηχανικούς της Apple, Soroush Salehian και Mina Rezk και με μια πολυεπιστημονική ομάδα μηχανικών και χειριστών, η Aeva δημιουργεί την επόμενη γενιά ανίχνευσης και αντίληψης για αυτόνομα οχήματα και όχι μόνο. Η Aeva υποστηρίζεται, μεταξύ άλλων, από τους Adage Capital, Porsche SE, Lux Capital και Canaan Partners.

Τι είναι το LIDAR;
Το LIDAR είναι μια μετεξέλιξη του RADAR. Το γνωστό μας ραντάρ σημαίνει ”Radio Detection And Ranging” (RADAR), δηλαδή ”ανίχνευση και μέτρηση απόστασης μέσω ραδιοκυμάτων”. Αντιστοίχως, το LIDAR είναι μια παρόμοια τεχνολογία και η ονομασία του προέρχεται από το RADAR, αντικαθιστώντας τον όρο ”Radiο” με το ”Light”, μιας και χρησιμοποιεί φως αντί για ραδιοκύματα. Βεβαίως και τα ραδιοκύματα είναι φως, απλά είναι διαφορετικών συχνοτήτων.

Το LIDAR, λοιπόν, είναι μια τεχνολογία μέτρησης αποστάσεων μέσω φωτός. Η τεχνολογία δεν είναι άγνωστη. Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα με συστήματα αυτόματης οδήγησης, αλλά και πολλά συστήματα τρισδιάστατης χαρτογράφησης, χρησιμοποιούν LIDAR για να το επιτύχουν. Για παράδειγμα η λύση της Apple …. χρησιμοποιεί μια πηγή υπέρυθρου φωτός, μέσω της οποίας προβάλλει μια σειρά από φωτεινές ”τελείες” στο χώρο. Μετρώντας το χρόνο που παίρνει στην κάθε μία από αυτές να ”χτυπήσει” κάποιο αντικείμενο και να επιστρέψει στον αισθητήρα, μπορεί να υπολογίσει την απόσταση του αντικειμένου.

Είτε πρόκειται για αυτοκίνητα, ή drone, ή οικιακά ρομπότ καθαρισμού, όλα κάποια στιγμή θα λειτουργούν μόνα τους. Μια σημαντική ικανότητα που πρέπει να έχει κάθε αυτόνομο όχημα είναι η ικανότητα να ”βλέπει” τα περίχωρα σε τρισδιάστατη μορφή για να αποφεύγεται η σύγκρουση με εμπόδια.

Το Lidar χρησιμοποιεί λέιζερ, όπως το ραντάρ χρησιμοποιεί ραδιοκύματα, για να μετρήσει την απόσταση μεταξύ αντικειμένων και να δημιουργήσει μια τρισδιάστατη αναπαράσταση του πώς μοιάζει ο κόσμος. Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν συνδυασμό ραντάρ, lidar και υπολογιστή όρασης (ένα σύστημα που χρησιμοποιεί εικόνες και βίντεο και εφαρμόζει AI για την αναγνώριση αντικειμένων) στα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού (ADAS) και στην αυτόνομη ανάπτυξη οχημάτων (AV) – με εξαίρεση την Tesla, η οποία χρησιμοποιεί μόνο τεχνολογία ραντάρ και υπολογιστή.

Η ΑΕVA λανσάρει το Aeva 4D LiDAR , που αποτελεί την πρώτη λύση ανίχνευσης που παρέχει μέτρηση ταχύτητας. Μέσω ενός microchip η τεχνολογία 4D Lidar, εκτός από την απόσταση των αντικειμένων μετράει αυτομάτως και τη στιγμιαία τους ταχύτητα στο περιβάλλον.
Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το προϊόν της Aeva 4D LiDAR είναι η κορυφαία τεχνολογία συνεχούς κύματος με διαμόρφωση συχνότητας (FMCW) που επιτρέπει την αυτόματη οδήγηση, χάρη της μοναδικής του ικανότητας να μετρά στιγμιαία ταχύτητα για κάθε εικονοστοιχείο. Διαθέτει απόδοση μεγάλης εμβέλειας (300 μέτρα), υψηλή ανάλυση, ευκρίνεια, ευαισθησία και ταχύτητα στην αντίληψη του χώρου και της κίνησης, χωρίς να επηρεάζεται από παρεμβολές άλλων LIDARS, ανακλάσεις φωτός κλπ.

Η βιομηχανία κυριαρχείται επί του παρόντος από τον πρωτοπόρο της τεχνολογίας Lidar τη Velodyne Lidar (NASDAQ: VLDR), αλλά οι καινοτομίες της Luminar Technologies (NASDAQ: LAZR) θα μπορούσαν να επεκτείνουν γρήγορα την αγορά. Η Luminar μπορεί να υπερηφανεύεται για τη δυνατότητα μέτρησης σε μεγάλες αποστάσεις και δημιουργία απεικόνισης ανάλυσης τύπου “κάμερας” για συστήματα ADAS και AV. Η Luminar βοηθά στην τροφοδοσία αισθητήρων lidar για το Mobileye (μέρος της Intel ) και συνεργάζεται με αρκετές μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Ωστόσο η διοίκηση της AEVA πιστεύει ότι έχει κάνει ένα μεγάλο άλμα προς τα εμπρός χάρη στο AIVA 4D Lidar.

  • Η κάμερα μετρά το χρώμα σε υψηλές αναλύσεις και μπορεί να συμπεράνει το βάθος.
  • Το ραντάρ μετρά την ταχύτητα και το βάθος σε χαμηλότερες αναλύσεις.
  • Το Legacy 3D LiDAR βασίζεται στην τεχνολογία Time of Flight (ToF) και μετρά το βάθος και την ανακλαστικότητα, αλλά με περιορισμούς στην απόδοση.

Το Aeva 4D LiDAR είναι η πρώτη λύση ανίχνευσης που συνδυάζει όλες τις προηγούμενες τεχνολογίες και επιτρέπει ευρεία αντίληψη του χώρου και των αποστάσεων.

Η Aeva συνεργάζεται επί του παρόντος με 30 από τους κορυφαίους παίκτες OEM και με αυτοκινητοβιομηχανίες προκειμένου να αναπτυχθεί η προηγμένη βοήθεια στους οδηγούς και η αυτόνομη οδήγηση.
Η AEVA έχει λάβει στρατηγικές επενδύσεις από την Porsche, τον μεγαλύτερο μέτοχο του VW Group και έχει σχέσεις με μερικούς από τους μεγαλύτερους προμηθευτές αυτοκινήτων Tier 1, συμπεριλαμβανομένων των ZF και Denso.

Η ZF είναι μια Γερμανική εταιρεία ανταλλακτικών και ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές και προμηθευτές αυτοκινήτου Tier-1 στον κόσμο. Το μνημόνιο συνεργασίας της ZF με την AEVA υπογράφηκε το Σεπτέμβριο του 2020 και σκοπό έχει να ολοκληρωθεί η κατασκευή του AEVA 4D LiDAR ώστε να αρχίσει η διανομή και η μαζική παραγωγή το 2024.

Η DENSO είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές αυτοκινήτου στον κόσμο με εξαρτήματα στα περισσότερα μοντέλα αυτοκινήτων και ηγέτης στην εμπορευματοποίηση προηγμένων τεχνολογιών με προσιτό κόστος. Η συνεργασία της Aeva με την DENSO επικεντρώνεται στο να φέρει το 4D LiDAR στην αγορά οχημάτων.

Η DENSO με πωλήσεις 47,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αναπτύσσει προηγμένη τεχνολογία και εξαρτήματα για σχεδόν κάθε μάρκα και μοντέλο οχημάτων σήμερα. Η DENSO διαθέτει 200 εγκαταστάσεις και με τους 170.000+ υπάλληλους της επενδύει σε ένα μέλλον κινητικότητας που βελτιώνει ζωές, εξαλείφει τα τροχαία ατυχήματα και προσέχει το περιβάλλον. Σε παγκόσμιο επίπεδο με έδρα την Kariya της Ιαπωνίας, η DENSO ξόδεψε το 9,9% των παγκόσμιων ενοποιημένων πωλήσεών σε έρευνα και ανάπτυξη.

Η TuSimpleis δραστηριοποιείται στην τεχνολογία αυτοκινούμενων φορτηγών και βρίσκεται σε παγκόσμια συνεργασία με τον Όμιλο TRATON της VW για την ανάπτυξη ενός αυτόνομου συστήματος για βαρέα φορτηγά και συν-αναπτύσσει φορτηγά αυτο-οδήγησης επιπέδου 4 με το Navistar, στοχεύοντας στην παραγωγή το 2024. Η TuSimple και η Aeva συνεργάζονται για την δημιουργία αυτόνομου φορτηγού χρησιμοποιώντας το Aeva 4D LiDAR στους δρόμους από το 2019.

Οι συμφωνίες με τους τέσσερις κορυφαίους πελάτες αντιπροσωπεύουν αθροιστικά προβλεπόμενα έσοδα ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, όπου τα 440 εκατομμύρια δολάρια θα εκτελεστούν το 2025 και αποτελούν το 50% των εκτιμήσεων της διοίκησης από τα προβλεπόμενα έσοδα των 880 εκατομμυρίων δολαρίων του 2025.

Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 4ο τρίμηνο του 2023.

Προς το παρόν, η Aeva θα επικεντρωθεί κυρίως σε αυτοκίνητα, καθώς και σε ορισμένες εφαρμογές σε βιομηχανικό εξοπλισμό και στην ασφάλεια.
H Aeva ακόμη δεν έχει έσοδα και είναι σε φάση έρευνας και προ-παραγωγής. Για το εννεάμηνο 2020 έχει έσοδα μόλις 4,111 εκατομμυρίων δολαρίων.
Με βάση τις υπάρχουσες συνεργασίες με πελάτες όπως η Porsche (κύριος μέτοχος της Volkswagen Group και της Audi ) και συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας κατασκευής με τον γερμανικό ηγέτη ανταλλακτικών αυτοκινήτων ZF Group, τα ετήσια έσοδα για το 2021 αναμένονται να είναι 11 εκατομμύρια δολάρια. 

Καθώς η μαζική παραγωγή της Aeva θα αυξάνεται η διοίκηση εκτιμάει ότι τα έσοδα θα εκτοξευτούν από 35 και 75 εκατομμύρια δολάρια τα έτη 2022 και 2023 αντίστοιχα σε 286 και 880 εκατομμύρια δολάρια το 2024 και το 2025.
Σχεδόν το 78% αυτών των εσόδων θα προέλθουν από την αυτοκινητοβιομηχανία.

Η εταιρεία προχωρεί σε μερικές ακόμη πιο τολμηρές οικονομικές προβλέψεις κάνοντας λόγο πως το 2030 θα έχει φθάσει σε 6 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις και 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε προσαρμοσμένο EBITDA.

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, τα EBITDA της AEVA θα γυρίσουν θετικά το 2024, ενώ το 2025 στοχεύει να έχει 880 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις και 349 εκατομμύρια δολάρια σε προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA).

Και αν φτάσει το 2025 να έχει έσοδα 880 εκατομμύρια δολάρια, η εταιρεία προβλέπει ότι θα δημιουργήσει θετικές ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 343 εκατομμυρίων δολαρίων!!

Με την τιμή της μετοχής στα 20 δολάρια και μετά την ενοποίηση η AEVA θα αποτιμάται 4,8 δισεκατομμύρια δολάρια, που αντιστοιχούν :

  • 5,22 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 880 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2025.
  • 16,07 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 286 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2024.
  • 61,3 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 75 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2023.
  • 131,35 φορές τα εκτιμώμενα έσοδα, των 35 εκατομμυρίων δολαρίων, του 2022.

και σε σχέση με τα EBITDA

  • 13,25 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2025. 
  • 218,92 φορές τα εκτιμώμενα EBITDA του 2024.

Mε την υπογραφή του… αμερικάνου


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

  • Το παρόν δεν αποτελεί σύσταση επενδυτικής στρατηγικής αναφορικά με χρηματοπιστωτικά μέσα ή εκδότες χρηματοπιστωτικών μέσων και δεν περιέχει την οποιαδήποτε γνώμη σχετικά με την παρούσα ή μελλοντική αξία χρηματοπιστωτικών μέσων. Οι πληροφορίες και οι απόψεις στο συγκεκριμένο έγγραφο είναι για ενημέρωση του αναγνώστη και μόνο.

Στο παρόν έγγραφο υπάρχουν πληροφορίες και εκτιμήσεις οι οποίες ενδεχομένως να αναθεωρηθούν σημαντικά μετά την κυκλοφορία του συγκεκριμένου εγγράφου είτε λόγω αναθεώρησης των οικονομικών μεγεθών από τις αρμόδιες αρχές, είτε επειδή οι εκτιμήσεις αναθεωρούνται με βάσει νέες εξελίξεις και τάσεις στις οικονομίες και τις αγορές.

  • Στο παρόν έγγραφο ενδεχομένως να γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία τα οποία μπορεί να μην είναι συμβατά με τον επενδυτικό ορίζοντα+ το προφίλ συγκεκριμένων επενδυτών. Η επένδυση σε ορισμένα χρηματοοικονομικά στοιχεία μπορεί να ενέχει σημαντικούς κινδύνους και κόστος ευκαιρίας.

Οι αναγνώστες του συγκεκριμένου εγγράφου είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι στο να επιβεβαιώνουν την εγκυρότητα των παρεχομένων πληροφοριών καθώς επίσης και να ενημερώνονται για τυχόν αναθεωρήσεις οικονομικών μεγεθών και εκτιμήσεων που λαμβάνουν χώρα.