Βίβιαν Μπουζάλη (ΜΥTILINEOS): Να αφήνεις στο µέλλον το πιο φωτεινό σου κοµµάτι

Η Βίβιαν Μπουζάλη, Γενική ∆ιευθύντρια Επικοινωνίας & Στρατηγικής Marketing της MYTILINEOS, µίλησε στο adbusiness για τη νέα καµπάνια της εταιρείας µε τον «υπεραθλητή γειτονιάς» -όπως τον χαρακτηρίζει- Γιάννη Αντετοκούνµπο, η οποία, όπως εξηγεί, καταδεικνύει πως «ένα µέλλον για να είναι πραγµατικά φωτεινό, πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα βιώσιµο».

Στις αρχές του ∆εκεµβρίου του 2020, ξεκίνησε να προβάλλεται η νέα καµπάνια της Protergia µε τον Γιάννη Αντετοκούνµπο. Ποιο είναι το βασικό µήνυµα που θέλετε να περάσετε στο κοινό; Ποιο ήταν το brief που δώσατε στη διαφηµιστική;

Το βασικό µήνυµα είναι η τήρηση της υπόσχεσης της Protergia. Από την αρχή µας, πορευόµαστε µε το µήνυµα «Το µέλλον της ενέργειας». Tώρα, περισσότερο από ποτέ, µπορούµε να διαµορφώνουµε το µέλλον της ενέργειας. Και ως ο µεγαλύτερος ιδιώτης παραγωγός και πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, ως η κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της ενέργειας, έχουµε και την ευθύνη να δείξουµε το δρόµο της εξέλιξης. Προς ένα µέλλον πιο φωτεινό, πιο καινοτόµο αλλά, κυρίως, πιο βιώσιµο. Με τη νέα καµπάνια µας αποτυπώνουµε ξεκάθαρα τον προσανατολισµό µας, µε το µήνυµά µας:

«Να αφήνεις στο µέλλον το πιο φωτεινό σου κοµµάτι». Με επίκεντρο, ωστόσο, τη βιώσιµη ανάπτυξη. Με προϊόντα και υπηρεσίες που σέβονται το περιβάλλον και δίνουν έµφαση στην υπεύθυνη επιχειρηµατικότητά µας. Γι’ αυτό ξανασχεδιάζουµε το ενεργειακό τοπίο του αύριο, επενδύοντας σήµερα σε έναν κόσµο γεµάτο φαντασία και µεγάλες δυνατότητες.

Θέλουµε και πρέπει να αλλάξουµε παλιές συνήθειες µε νέες πιο συλλογικές και βιώσιµες συµπεριφορές. Αυτό είναι που θα µας δείξει το δρόµο για το πιο φωτεινό µέλλον και που θα ενισχύσει τις σχέσεις εµπιστοσύνης µε την κοινωνία συνολικά και µε κάθε καταναλωτή ειδικά.

Το brief που δώσαµε στη διαφηµιστική ήταν η ίδια η εποχή, οι συνθήκες της και οι προκλήσεις της επόµενης ηµέρας. Οι ανάγκες κάθε κοινωνίας και ολόκληρου του πλανήτη για βιώσιµη ανάπτυξη. Έπρεπε να βρεθεί ένας τρόπος για να δείξουµε αυτόν τον καινούργιο δρόµο. Και ο κόσµος έπρεπε όχι µόνο να ακούσει το µήνυµά µας, αλλά και να το καταλάβει. Και, φυσικά, να αντιδράσει.

Στην καµπάνια βλέπουµε τον Γιάννη Αντετοκούνµπο σε ένα ρόλο που δεν έχουµε συνηθίσει. Πώς προέκυψε αυτή η ιδέα;

Ο Γιάννης Αντετοκούνµπο είναι ένας από τους µεγαλύτερους παίκτες, δύο φορές MVP στο ΝΒΑ, στο µεγαλύτερο πρωτάθληµα µπάσκετ του κόσµου. Να τον δείξουµε ως παίκτη όµως δεν ήταν αρκετό. Θα δείχναµε µόνο τη µία πλευρά του και θα τον αδικούσαµε. Έπρεπε λοιπόν να εµπνεύσουµε µε διαφορετικό τρόπο. Ο Γιάννης έφτασε στην κορυφή µε το ταλέντο αλλά και µε τον τρόπο σκέψης του. Είναι πολλά αυτά που τον κάνουν ξεχωριστό. Κάθε διάσταση της ζωής του, ο τρόπος που σκέφτεται, το πώς διαµορφώνει την καθηµερινότητά του. Στην καµπάνια µας λοιπόν παίρνει ένα δικό του time-out, σε µια εποχή που τρέχει µε φρενήρεις ρυθµούς.

Σταµατάει για να δει τι έχει πραγµατική σηµασία και αξία, όχι µόνο για εκείνον αλλά και για το µέλλον, για την οικογένειά του. Μακριά από τα φώτα της δηµοσιότητας βρίσκει το χρόνο για να σκεφτεί και να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές του. ∆ίπλα στη φύση, δηµιουργεί κάτι ουσιαστικό µε τα χέρια του. Κάτι που έχει αξία να περάσει στην επόµενη γενιά. Και δεν είναι τόσο η κατασκευή που δείχνει το δρόµο προς το µέλλον, αλλά όπως είπαµε, ο τρόπος σκέψης. Ένα µέλλον, για να είναι πραγµατικά φωτεινό, πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα βιώσιµο.

Πώς ήταν η συνεργασία µε έναν από τους κορυφαίους παίκτες στο µεγαλύτερο πρωτάθληµα µπάσκετ του κόσµου, ο οποίος είναι διεθνώς αναγνωρίσιµος σε όλη την υφήλιο;

Ο Γιάννης Αντετοκούνµπο είναι ένας υπεραθλητής γειτονιάς. Είναι ένας επαγγελµατίας υψηλών προδιαγραφών, είναι και ένας άνθρωπος που θυµάται από πού ξεκίνησε. Όσο ψηλά κι αν φτάνει όταν καρφώνει στο NBA, στην καθηµερινότητά του µένει πάντα προσγειωµένος. Μάλιστα, από πρωταγωνιστής κατέληξε να γίνει γρήγορα πολύτιµος παίκτης και για την οµάδα της διαφήµισης, καθώς είχε και ιδέες. Άκουσε τις οδηγίες της οµάδας, άκουσε το σκηνοθέτη και έπαιξε οµαδικά σε κάθε πλάνο.

Υπήρξαν κάποιες ιδιαίτερες προκλήσεις σε επίπεδο production όσον αφορά τα γυρίσµατα του τηλεοπτικού σποτ;

Ας ξεκινήσουµε από την πραγµατικά µεγάλη πρόκληση της εποχής: το γύρισµα µε Covid-19. Έπρεπε να κινηθεί µια αρκετά µεγάλη οµάδα εκτός Αθήνας, µε όλα τα απαραίτητα µέτρα ασφάλειας της υγείας. ∆εν ήταν εύκολο, αλλά ήταν µια πολύ καλά οργανωµένη προσπάθεια από όλους.

Ο Γιάννης Αντετοκούνµπο αναγνώρισε όλες τις δυσκολίες από την πρώτη στιγµή και βοήθησε να ξεπεραστούν όλες µε την προθυµία του. Ακόµα µια πρόκληση της εποχής ήταν το να γίνουν όλα διακριτικά. Η είδηση και µόνο της παρουσίας του Γιάννη Αντετοκούνµπο θα έκανε πολλούς να θέλουν να επισκεφτούν το γύρισµα, µόνο και µόνο για να τον δουν ή για να πάρουν αυτόγραφο. Όλα πήγαν καλά όµως.

Θεωρείτε πως ο χώρος της ενέργειας επιτρέπει -αν όχι απαιτεί- πιο δηµιουργικές εκτελέσεις όσον αφορά τη διαφήµιση;

Ο χώρος της ενέργειας είναι από τη φύση του ιδιαίτερα δυναµικός. Είναι όµως αναγκαίο οι εταιρείες να αποτινάξουν από πάνω τους σιγά-σιγά το συντηρητικό προφίλ τους. Οι καταναλωτές ωριµάζουν και θέλουν δηµιουργικές εκτελέσεις και έξυπνες ιδέες. Για να σε ακούσουν, αρκεί να έχεις ένα όραµα που να θέλουν και εκείνοι να ακολουθήσουν. Κι όταν θέλουν να σε ακούσουν, θα δουν την ιδέα σου, όποια κι αν είναι η εκτέλεσή της.

Γι’ αυτό φροντίζουµε το όραµά µας να υπάρχει πάντα σε κάθε επικοινωνία µας. Το µέλλον της ενέργειας ξεκινάει από σχέδια και επενδύσεις και φτάνει στη σταθερή τιµή µίας και µόνο κιλοβατώρας. Είναι πάντα εκεί. Αν αποµακρυνθείς για λίγο και δεις από µακριά τη µεγάλη εικόνα, το πώς θα δώσουµε ενέργεια σε ένα καλύτερο µέλλον, είναι πάντα εκεί.

Ποιο είναι το feedback που έχετε λάβει µέχρι στιγµής για τη νέα καµπάνια;

Τα σχόλια είναι πάρα πολύ θετικά, ειδικά στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κόσµος έχει δει την καµπάνια, έχει κατανοήσει την ιδέα της και έχει αγκαλιάσει πραγµατικά το µήνυµά της. Γιατί είναι ένα µήνυµα αληθινό, δυνατό και επίκαιρο.

Έχουµε θετικά σχόλια, ακόµα και από ανταγωνιστές, γιατί ποιος δεν θα έρθει µαζί σου όταν δείχνεις το δρόµο για ένα καλύτερο αύριο για όλους; Αξιοσηµείωτο είναι και πως η καµπάνια µας συνεχίζει να ζει στα social media και να ταξιδεύει από κινητό σε κινητό. Ίσως είναι τολµηρό να λέµε πως ξεκινήσαµε µια σηµαντική προσπάθεια για ένα πιο βιώσιµο µέλλον, αλλά αυτό θέλουµε να κάνουµε. Όλοι µαζί. Γιατί σε αυτό τον αγώνα είµαστε όλοι µαζί και έχουµε και για συµπαίκτη τον καλύτερο παίκτη: τον Γιάννη Αντετοκούνµπο.

Πηγη: kourdistoportocali.com