Το σαββατιάτικο απογευματινό σημειωματάριο του μικρομέτοχου (9 Μαίου 2020)

ΜΗΝΥΜΑΤΑ:

Οι ψεκασμένοι καθηγητές τώρα αντιδρούν στις κάμερες στην τάξη, στη μαγνητοσκόπηση μαθημάτων και στη δήθεν κλοπή προσωπικών δεδομένων τους. “Όλα είναι σχεδιασμένα”, μου λέει με νόημα η αριστερή γνωστή μου δασκάλα. Αυτή η χώρα τελικά θέλει reboot, γκρέμισμα και ξαναχτίσιμο.

  • Αυτό πάντως που ο Αλέξης ο Τσίπρας πάει πρωινιάτικα μόνος του στον τόπο του εγκλήματος δείχνοντας τάχα μου ενδιαφέρον, παρότι δεν πιστεύει ότι έχει κάνει τίποτα λάθος & χωρίς να ζητήσει μια συγνώμη έχει αρχίσει και γίνεται σύστημα πια…
Αααααααχαχαχαχαχαχα! Μλκ οι τυποι ειναι ιδιοφυΐες! “Τέλος, οι τουρίστες θα αναχωρούν από τη χώρα χωρίς ελέγχους, προκειμένου να μην υπάρξει κίνδυνος εγκλωβισμού και παραμονής σε καραντίνα στην Ελλάδα.”
Το σχέδιο διάσωσης του τουρισμού εν μέσω πανδημίας | Kathimerini
Τα βασικά σημεία του σχεδίου για την ασφαλή διαχείριση της πανδημίας ενόψει της τουριστικής περιόδου παρουσίασε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής εκδήλωσης της ΟΝΝΕΔ, ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρ… kathimerini.gr
  • Ενημερώστε τον άχαστο οτι όταν καταθέτεις στεφανι στη μνήμη των νεκρών της πολιτικής βίας, δεν κάνεις δηλωςη κατα του πολιτικού σου αντιπάλου… Κρατάς σιωπή, σέβεσαι τη στιγμή, τους νεκρούς. Διαφορετικά μοιάζεις με τη Ραχήλ Μακρή
ΣΤΑΜ.ΖΑΧ: Εσείς τι λέτε ότι θα γινόταν αν… (ο Αλέξης ήταν πρωθυπουργός); #τι_θα_γινοταν_αν #αν

Εικόνα

Γ.ΕΥΓ: Νομίζω ότι είναι η σκηνή της μέρας. Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου, της οποίας η φωνή έσπαγε, με τους γονείς της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου. “Ερχόμασταν σε έναν τόπο αδειανό και αφήναμε κάθε χρόνο τα λουλούδια μας”, της είπε η μητέρα της. Η Πολιτεία, με καθυστέρηση, θυμάται.

Εικόνα

ΓΙΑΝ.ΣΚΑΦ: Εγώ δεν κατάλαβα ρε παιδιά! Αφού δεν ήθελαν να πάνε να καταθέσουν στεφάνι μαζί με τον Κυριάκο & την ΠτΔ γιατί πήγαν σήμερα το πρωΐ βιαστικά σαν τους κλέφτες και δεν πήγαν στις 5 του μήνα που ήταν και η επέτειος της Τραγωδίας; Τι συμπλέγματα κουβαλάνε οι άνθρωποι ρε φίλε! #marfin

Εικόνα

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ: Το καλοκαίρι στη Γλυφάδα ξεκίνησε! Οι εικόνες που βλέπετε είναι από τις παραλίες της πόλης μας, σήμερα Σάββατο. Ευχαριστούμε τους λουόμενους που σέβονται την τεράστια προσπάθεια που έχουμε κάνει να είναι η παραλία μας πεντακάθαρη και νοικοκυρεμένη.

Εικόνα

Εικόνα

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

ΜΗΝΥΜΑ – Μακράν η καλύτερη αποδόμηση που έχει γραφεί για τον ⁦@syriza_gr  και προσωπικά για τον atsipras⁩. Αξίζει να διαβαστεί.
Νέο. Στη Μαρφίν κατάθεση στεφάνου στις 9.30 πμ. | Λεωνίδας Καστανάς
Γι αυτό δέκα χρόνια μετά θα καταθέσεις στεφάνι. Δεν ξέρεις τι γίνεται, μπορεί και να το χάψουν. Το Σάββατο πρωί στις 9.30. Alone. Στη Μαρφίν. athensvoice.gr
ΜΗΝΥΜΑ: Απασφάλισε ο Κραουνάκης κατά της Μενδώνη: Βγήκε η υπουργός καναπές και μοίρασε ψίχουλα newsbeast.gr/greece/arthro/…Πόσα ήθελες βρε ??? \”Ψίχουλα\” πήρε όλη η Ελλάδα εσύ γιατί να διαφέρεις? Τί σε κάνει ξεχωριστό?? Επειδή είσαι \”άνθρωπος του πνεύματος\”?
Απασφάλισε ο Κραουνάκης κατά της Μενδώνη: Βγήκε η υπουργός καναπές και μοίρασε ψίχουλα- «Δεν είμαστε Επαίτες. Φιλιά Κόσμε» έγραψε στο Facebook ο μουσικοσυνθέτης
newsbeast.gr
  • Σ.ΜΟΥΜΤΖΗΣ: Πιο χυδαίος δεν γίνεται Είπε πως επί 10 χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ τιμά την μνήμη των θυμάτων της Μαρφίν. Πού και πότε; Είπε πως καταδικάζει την βία αυτός που δεν είπε μια κουβέντα για την απόπειρα κατά του Παπαδήμου. Κατηγόρησε τον Μητσοτάκη για την έφεση, σαν είναι ο ΚΜ δικαστής.
Αντικοινωνικοί δήθεν «επαναστάτες» του «γλυκού ποτού» κάνανε «επαναστατική γυμναστική» στην Κυψέλη χτες το βράδυ. «Συντρόφια» της αριστεράς κ του αντιεξουσιαστικού χώρου. Παρόμοιες σκηνές με ίδιους αυτουργούς σε Παγκράτι και Αγ. Παρασκευή. Εύγε στην αστυνομία για τις συλλήψεις.
Εικόνα

Θα ξανανοιγε την υποθεση της #marfin ο συριζα αλλα δεν προλαβε.

Για να μην τρέφετε αυταπάτες για αθώες παρουσίες στις πλατείες. Εδω η αφίσα για την πλατεία Αγ Γεώργιου Κυψέλης. Βρήκαν ευκαιρία οι συλλογικότητες να διαλυθεί πληρως η επιχειρηματικότητα. Ο νόμος και η ταξη θα εφαρμοσθεί παντου

Εικόνα

ΜΗΝΥΜΑ: Περίπου 70 Σομαλοί/ές και2 Κογκολέζοι έφτασαν στην Αιανή Κοζάνης με 2 λεωφορεία απο Πειραιά. Ο Δήμος Κοζάνης και η Περιφέρεια Δυτ.Μακεδονίας δήλωσαν άγνοια και αιφνιδιασμό. Κοιμάσαι στην Αιανή, ξυπνάς στο Μογκαντίσου.

Ο μοναδικός Έλληνας που μνημείο του βρίσκεται σε 4 χώρες.

Εικόνα

Και μόνο σε μια από τις 4, βανδαλίζεται!!!

Εικόνα

  • Καποιος αν μπορει να μου πει πως το παλικαρι στη λαϊκη απο το Μπαγκλαντες μιλαει άνετα και γρηγορα στο κινητό του με τη χωρα του κι εγω στο Φαληρο της Αθηνας της Ευρωπης πρεπει να τρεχω μπαλκονι γιατι στο σαλονι δεν πιανει και φυσικα ουτε στη μιση γειτονια
***

Στη μοναδική πλατεια που μπορεις να βρεις 300 εμπόρους ναρκωτικων μαζεμένους…δεν ειναι ουτε η Πλατεια Βαρναβα στο Παγκρατι, ουτε η Πλατεια Αγίου Ιωάννου στην Αγια Παρασκευη…αλλα η πλατεια Κολωνακιου! Απολαυση!

youtu.be/hm_3J1A1G7M

Το σαββατιάτικο πρωινό σημειωματάριο του μικρομέτοχου (9 Μαίου 2020)

Ο κόσμος του πολιτισμού. Στιγμιότυπο από εκδηλώσεις διαμαρτυρίας καλλιτεχνών, χθες, στο κέντρο της Αθήνας…


Κύριο Αρθρο ΚΥΡΙΟ ΑΡΘΡΟ

Αλλοθι στις πλατείες

Σε όσους συγχρωτίζονται στις πλατείες για να διασκεδάσουν μπορεί κανείς να αναγνωρίσει έστω ένα ελαφρυντικό – της μετεφηβικής εκτόνωσης μετά τον μακροχρόνιο εγκλεισμό.

  • Σε όσους, όμως, επιχειρούν να προσδώσουν πολιτικό περιεχόμενο σε αυτές τις συμπεριφορές, μπορεί να αναγνωριστεί μόνο καιροσκοπισμός, και δη επικίνδυνος για τη δημόσια υγεία.

Οι συγκεντρώσεις αυτές δεν είναι θέμα της αστυνομίας.

  • Προέχει να απομονώσουν τις ανεύθυνες συμπεριφορές οι πολιτικές δυνάμεις.

Να τους στερήσουν τα πολιτικά άλλοθι.


ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ

Μόνο σήμερα:

  • Μάρδας: Να προστεθούν οι αυτοκτονίες λόγω lockdown στα θύματα από κορωνοϊό.
  • Γρηγοριάδης: Κακώς ο Χρυσοχοΐδης ζήτησε να ανοίξει ο φάκελος της Marfin.
  • Κυρίτσης: Αυτό που κάνει η ΝΔ με τους νεκρούς της Marfin είναι χυδαία κ απροκάλυπτη καπηλεία.
  • Άγιο είχαμε κ γλιτώσαμε.

Ένα πανευρωπαϊκό ταμείο εγγυήσεων ύψους 25 δισ. €, στηριζόμενο από τα κράτη μέλη, θα επιτρέψει στον Όμιλο ΕΤΕπ να κινητοποιήσει 200 δισ. € για την οικονομία της ΕΕ, περιορίζοντας τις αρνητικές επιπτώσεις του #COVID19 στις ΜΜΕ και άλλες #επιχειρήσεις στην Ευρώπη.

Ο Λοιμός των Αθηνών όπως τον περιέγραψε ο Θουκυδίδης
Ο Λοιμός των Αθηνών όπως τον περιέγραψε ο Θουκυδίδης

Η συγκλονιστική μαρτυρία του Αθηναίου Ιστορικού για τη θανατηφόρα ασθένεια που έπληξε την πόλη τον 5ο αιώνα π. Χ. καθορίζοντας την έκβαση του Πελοποννησιακού πολέμου στη μετάφραση του Ν. Μ. Σκουτερ…



Στην ονομαστική ψηφοφορία και επί συνόλου 214 βουλευτών, 158 ψήφισαν υπέρ και 56 κατά

Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τη «Βελτίωση της μεταναστευτικής νομοθεσίας» – Αποχώρησε ο ΣΥΡΙΖΑ |…

Δεκτό κατά πλειοψηφία έγινε από την ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για τη «βελτίωση της μεταναστευτικής νομοθεσίας». Υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της συμπολίτευσης ενώ καταψήφισαν οι βουλευτές του…kathimerini.gr


Κεφάλαιο No.547

Το ερώτημα που προκύπτει, πλέον με τον κορονοϊό είναι εάν θα ακολουθήσει παρόμοια πορεία με τον ιό της γρίπης, που εμφανίζει εποχικότητα.
Κορονοϊός: Η σχέση της μεταδοτικότητας του με την υγρασία και τη θερμοκρασία
Μετά την έλευση του πρώτου πανδημικού κύματος του κορονοϊού προκύπτει το ερώτημα εάν η διασπορά του ιού θα ελεγχθεί με την εφαρμογή προληπτικών παρεμβάσεων ή αν θα ακολουθήσει παρόμοια πορεία…reader.gr

Είναι κάποιες φορές που η Ιστορία επιλέγει να σε ξεχάσει.

  • Επιλέγει να μην αφήσει κανένα εξακριβωμένο στοιχείο για το ποιος είσαι και σε κάνει κάτι σαν μύθο. Ίσως αυτό να σου δίνει με έναν άλλο τρόπο πράγματα που σου στέρησαν όσοι καταγράφονται στην Ιστορία.

https://menshouse.gr/

Δεν είναι κάποιο κοινό μυστικό πως ο “πολιτισμός” της Δύσης, οι λευκοί, καταπάτησαν, δολοφόνησαν, υποβίβασαν την ανθρώπινη αξία της μαύρης φυλής από τον 18ο αιώνα και μετά. Και δυστυχώς τα κατάλοιπα τέτοιων στιγμάτων έχουν περισσέψει στις κοινωνίες του σήμερα, παραδόξως σε κοινωνίες που είναι πολυπολιτισμικές και η δημιουργία κι ανάπτυξή τους έγινε από πολλές εθνότητες.

  • Έτσι «ανώνυμοι» είναι ως προς την προγενέστερη καταγωγή τους οι άνθρωποι που ζουν στο Άβατο και κατά μόνας στα χωριά Παλαιό Κατράμιο, Εύλαλο, Δέκαρχο, Κρεμαστή και Παλαιό Εράσμιο.
  • Είναι όλα τους χωριά της Θράκης, στην Ξάνθη και πέριξ, με το βλέμμα προς την Ανατολική Θράκη, όπου με επίκεντρο το Άβατο θα δει κανείς ανθρώπους με μαύρο δέρμα να μιλούν άπταιστα ελληνικά και να νιώθουν-είναι Έλληνες.

Άβατο: Το χωριό των μαύρων Ελλήνων είναι το κόσμημα της Θράκης (Pics)

Πρόκειται για μια από τις πολλές περιπτώσεις που μπορεί να συναντήσει κανείς σε παγκόσμιο επίπεδο, κατά τις οποίες άνθρωποι περιπλανώμενοι βρέθηκαν κατά τύχη σε έναν τόπο που δεν προσιδίασε στα φυλετικά-εθνολογικά τους χαρακτηριστικά, τον έκαναν τόπο τους, αφομοιώθηκαν και στο πέρασμα των αιώνων δεν ήταν πια ένα εξωγενές κομμάτι.

  • Μόνο που στην περίπτωση των Αφροελλήνων του Αβάτου και των λοιπών χωριών δεν ήταν μια περιπλάνηση που τους έφερε στην τότε οθωμανική επικράτεια. Η επικρατέστερη φήμη για την παρουσία τους στη Θράκη λέει πως κάποιους μακρινούς προγόνους τους τους έφερε κάποιος Αιγύπτιος πασάς (πιθανότατα ο γιος του Ιμπραήμ, Μοχάμετ Άλι), μιας και η περιοχή ήταν αιγυπτιακό τσιφλίκι.

Καθώς η δουλεία ήταν διαδεδομένη τότε και στη Βόρεια Αφρική, η Αίγυπτος που είχε υπό την κατοχή της το Σουδάν, φαίνεται σύμφωνα με μελετητές, πως έκανε εμπόριο ανθρώπων. Η οθωμανική αυτοκρατορία ήταν ένας από τους βασικούς της “πελάτες” και μια εποχή πριν 300-350 χρόνια κατέπλευσαν στα Άβδηρα καραβιές με μαύρους σκλάβους που αγοράστηκαν από ντόπιους μπέηδες.

Άβατο: Το χωριό των μαύρων Ελλήνων είναι το κόσμημα της Θράκης (Pics)

Από τότε η πορεία τους διεγράφη αποκλειστικά σε ελληνικό έδαφος, το οποίο ήταν και είναι επιλογή τους. Μάλιστα, όταν έγινε η καταστροφή της Σμύρνης και η Ελλάδα με την Τουρκία υπέγραψαν τη Συνθήκη της Λωζάννης για την ανταλλαγή πληθυσμών, οι Αφροέλληνες της Θράκης επέλεξαν να μην μεταβούν στην Τουρκία, παρόλο που η εξωτερική τους εμφάνιση και η θρησκευτική τους πεποίθηση ήταν πιο κοντά, και έμειναν στη Θράκη.

  • Από το 1923 κι εντεύθεν είναι αναπόσπαστο κομμάτι των τοπικών κοινωνιών και δεν σταματούν να τονίζουν πως η εθνικότητα τους είναι απόλυτα ελληνική. Παρόλο δε που μέχρι τα τέλη του 20ου αιώνα δεν επιδίδονταν σε επιμειξίες με καυκάσιους και τις άλλες εθνότητες της περιοχής, κάποια στιγμή άρχισαν και οι γάμοι μεταξύ των, με αποτέλεσμα εν έτει 2020 οι γηραιότεροι μαύροι να έχουν λιγότερο μελαψούς απογόνους.
Σε ένα κατατοπιστικό ρεπορτάζ που είχε κάνει το 2014 η Αλεξάνδρα Τζαβέλλα για την Ελευθεροτυπία, ο περήφανος για το τόσο σκούρο χρώμα του δέρματος του βοσκός Μεμέτογλου Μπαχρί, είχε πει με χιούμορ: «Τα παιδιά μας τώρα άλλαξαν, έγιναν παρδαλά. Ο γιος μου πήρε νύφη άσπρη. Χάνεται το μαύρο σιγά σιγά». Ιδιαίτερη είναι η συναναστροφή τους με το πομακικό στοιχείο της περιοχής πάντως.
..

Άβατο: Το χωριό των μαύρων Ελλήνων είναι το κόσμημα της Θράκης (Pics)

Οι περισσότεροι έχουν καταπιαστεί με την αγροτιά και μόνο στις τελευταίες 2 δεκαετίες θα δεις ανθρώπους που καταφέρνουν να ολοκληρώσουν το σχολείο και να κάνουν και σπουδές, καθώς οι παλιότερες γενιές αναγκάζονταν εύλογα να ξεκινήσουν τη δουλειά από μικρά παιδιά και απορροφήθηκαν στη γεωργική ζωή.

Η περίπτωση τους πάντως είναι από τα πιο τρανά παραδείγματα πως από ένα σημείο και μετά καταντά αυταρχικός ο τρόπος που επιλέγουμε να τοποθετήσουμε εθνοτικά κάποιων αγνοώντας το τι νιώθει ο ίδιος και πώς τα βιώματα του άλλαξαν πορεία στην επαφή του με έναν τόπο και στη δημιουργία ριζών. Φωτογραφίες enet.gr



 ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ

Η πλατεία επιστρέφει ως βόμβα

Δεν είμαι βέβαια ο μόνος που έχει την εντύπωση ότι η πλατεία –με την απεχθή πολιτική έννοια που απέκτησε ο όρος τα τελευταία χρόνια– μας επισκέπτεται ξανά. Η μόδα των υπαίθριων πάρτι με μπίρες και ο δήθεν αντιστασιακός χαρακτήρας που παίρνουν σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στην Αγία Παρασκευή και αλλού, επιτρέπουν αυτό το δυσάρεστο προαίσθημα. Φαίνεται ότι η επιθυμία του κόσμου και κυρίως των νέων για ελευθερία κινήσεων μετά τους περιορισμούς της καραντίνας (χρησιμοποιώ σκοπίμως τους όρους του συρμού), γίνεται για ορισμένους όχημα «πολιτικού» ακτιβισμού.

Στην περίπτωση που μας απασχολεί με τα διάφορα κρούσματα ανά την επικράτεια, η πλατεία δεν είναι η πλατφόρμα της οχλοκρατίας που στρέφεται κατά της δημοκρατικής νομιμότητας, όπως ήταν το Σύνταγμα. Τώρα, η πλατεία με το υπαίθριο πάρτι των δήθεν αντιστασιακών είναι το ακριβές αντίστοιχο μιας βόμβας με γκαζάκια.

Με τη μεγάλη διαφορά, όμως, ότι αυτή η βόμβα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να σκοτώσει από τις άλλες, που συνήθως καταστρέφουν αυτοκίνητα και εισόδους κτιρίων. Η ευκολία και η ταχύτητα μετάδοσης του κορωνοϊού εγγυώνται τη δραστικότητα της βόμβας.

Παρέχει επίσης το μέγιστο πλεονέκτημα σε όποιον τη χρησιμοποιεί ότι η κατασκευή της είναι πανεύκολη! Είναι παιχνιδάκι – για την ακρίβεια, είναι πάρτι. Τα συστατικά της βόμβας είναι μπίρες από το περίπτερο, μπούγιο, χαβαλές, ενδεχομένως και ένα νεφελώδες ιδεολογικό πρόσχημα με οσμή μπακαλιάρου. Αρκεί ένα δίκτυο ομοϊδεατών και των γνωριμιών τους, το κατάλληλο σπινάρισμα μέσω των social media και η βόμβα έγινε. Μετά κάνει τη δουλειά μόνη της, μέσω του συγχρωτισμού στο πάρτι.

Να προσθέσω εδώ και το άλλο πλεονέκτημα, ότι όσο επικίνδυνη είναι η υγειονομική βόμβα για τις επιπτώσεις της στην ανθρώπινη ζωή τόσο ασφαλής είναι για τον χρήστη της.

gkat_13_0805_page_1_image_0001

Διότι αυτός δεν χρειάζεται να εκτεθεί στον κίνδυνο της κατοχής εκρηκτικών ούτε να διακινδυνεύσει δρώντας μυστικά μέσα στη νύχτα (που μπορεί και να αρπάξει κανένα άσχημο κρύωμα και να του βγει σε πνευμονία). Με την υγειονομική βόμβα του υπαίθριου πάρτι δεν χρειάζεται καν να κινδυνεύσει ο ίδιος. Καλύπτεται πίσω από την ελευθερία, τις ορμές της νιότης και την άνοιξη.

Το ζοφερότερο που μπορώ να φανταστώ για την υγειονομική βόμβα του υπαίθριου πάρτι είναι ότι, εφόσον δεν ελεγχθεί το φαινόμενο και γίνει μόδα από παρασυρμένους και επιπόλαιους μιμητές, τότε στα πλεονεκτήματά της μπορούμε να περιλάβουμε και το ότι αναπαράγεται μόνη της. Διότι παρέες νέων, ενθαρρυμένοι ενδεχομένως από την ελευθεριότητα και τη γοητεία της, θα αρχίσουν να δρουν με ανάλογο τρόπο αυτόνομα και τότε θα είναι αμφίβολο πώς θα μπορεί κανείς να ελέγξει μια τέτοια κατάσταση, είτε διαχειριστικά είτε πολιτικά.

Και στις δύο περιπτώσεις, πάντως, το ρίσκο είναι μεγάλο, διότι η χώρα έχει μπει προσεκτικά σε περίοδο μετάβασης προς ένα σύστημα επαναλειτουργίας με νέους κανόνες, που πρέπει να εφαρμοσθούν και –το δυσκολότερο– να αφομοιωθούν, εφόσον θέλουμε να πετύχουμε και σε αυτή τη φάση. Αυτό το εγχείρημα δεν είναι όσο εύκολο ήταν το λεγόμενο lockdown.

Μπορεί η σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ κυβέρνησης και κοινής γνώμης να παραμένει ισχυρή, τώρα όμως η προσαρμογή του κόσμου δεν είναι το ίδιο απλή: καλούμεθα να εκτελέσουμε μια περίπλοκη κοινωνική χορογραφία και αυτό χρειάζεται υπομονή. Επιπλέον, οι ειδικοί ανακαλύπτουν τον δρόμο προς τα έξω καθώς προχωρούμε. Δεν υπάρχει γνωστό και δοκιμασμένο σχέδιο που λειτουργεί για όλους και εσύ απλώς το ακολουθείς. Δύσκολα θα μπορούσε να υπάρξει, άλλωστε, διότι η οικονομία κάθε χώρας και οι ανάγκες της είναι διαφορετικές.

Καταλαβαίνω ότι αυτό που θα πω δεν είναι ευχάριστο και ενδεχομένως να το υπαγορεύουν μέχρις ενός βαθμού και οι νευρώσεις μου. Εχω την εντύπωση, όμως, ότι αυτός ο υπόκοσμος των κοινωνιοπαθών τον οποίο ονομάζουμε «αναρχία» και, ως γνωστόν, επιδιώκει με τυφλή μοχθηρότητα την καταστροφή για την καταστροφή, έχει στα χέρια του ένα βιολογικό όπλο.

Τα νέα του ΓΑΠ

Εκπροσωπώντας το ΚΙΝΑΛ, το ΚΙΔΗΣΟ, τη Σοσιαλιστική Διεθνή* και, βεβαίως, τον εαυτό του, ο Γιώργος Παπανδρέου συμμετείχε (διαδικτυακά) σε συνεδρίαση του Δικτύου Λύσεων των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Μην τρομάζετε που το ακούτε – και μόνο η συνύπαρξη των εννοιών «λύση» και «Ηνωμένα Εθνη» στον ίδιο τίτλο αρκούν για να καταλάβει ο καθένας το μάταιον του πράγματος. (Το ότι μετέχει και ο Γιώργος, απλώς το αποτελειώνει…)

Εν πάση περιπτώσει, εκεί ο ΓΑΠ συνόψισε τη θέση του επί του ζητήματος ως εξής: «Στόχος μας, να χτυπηθεί η ανισότητα και να εγγυηθούμε ένα σύστημα κοινωνικής προστασίας που θα διασφαλίζει την υγεία, την εκπαίδευση, την προστασία του εισοδήματος, τη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων, τη συμμετοχική δημοκρατία και την πρόσβαση στην τεχνολογία.

Μια νέα, ολιστική αφήγηση που θα ενσωματώνει όλες αυτές τις προοδευτικές αξίες και τα ζητούμενα μέσα σε μια νέα παγκόσμια Πράσινη Συμφωνία».

Και διερωτώμαι κατόπιν αυτού, γιατί δεν ενώνει δυνάμεις με τον Πέτρο Κόκκαλη, που κινείται στο ίδιο πνεύμα; Οι δυο τους μαζί θα φτιάξουν μια δεξαμενή σκέψης, ένα «think tank» αχτύπητο! Οποιος μπαίνει μέσα θα πνίγεται…

* Ο Γιώργος, το καμάρι μας, να ξέρετε, είναι αδιαλείπτως πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς από το 2006. Πώς τα έχει καταφέρει; Είναι απλό, δεν χρειάζονται πρόεδρο – δεν υπάρχουν. Οπότε πού θα βρουν καλύτερο και πιο ωραίο;

Για περισσότερη αρθρογραφία, γίνετε συνδρομητής στην έντυπη Καθημερινή.


Εικόνα