Το μεταμεσονύχτιο σημειωματάριο του μικρομέτοχου (Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021)

 

Ήταν 14 Ιουλίου 1992 όταν ο 20χρονος Θάνος Αξαρλιάν, περπατούσε στην οδό Καραγιώργη Σερβίας.

Η εικόνα του Θάνου Αξαρλιάν στο πεζοδρόμιο έχει μείνει ανεξίτηλη στα μάτια όλων των Ελλήνων. Λίγες ώρες αργότερα, άγνωστος τηλεφώνησε στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία» και ανέλαβε την ευθύνη εκ μέρους της «17 Νοέμβρη», ενώ παράλληλα εξέφρασε την λύπη του για τον θάνατο του 20χρονου Θάνου Αξαρλιάν, χαρακτηρίζοντάς τον… «παράπλευρη απώλεια»!!!!!!!!!!


  • Κούρτοβικ για Κουφοντίνα: Ο Πέτρος Τατσόπουλος απαντά στη δήλωση “σοκ”

Κούρτοβικ για Κουφοντίνα: Η πληρωμένη απάντηση του Πέτρου Τατσόπουλου στην δικηγόρο του Κουφοντίνα Ιωάννα Κούρτοβικ ALPHA FREE PRESS

Πληρωμένη απάντηση έδωσε ο συγγραφέας Πέτρος Τατσόπουλος, στην δικηγόρο του Δημήτρη Κουφοντίνα Ιωάννα Κούρτοβικ. Αφορμή οι δηλώσεις της κ. Κούρτοβικπου διαμαρτυρήθηκε επειδή η ανακοίνωση των συγγενών των θυμάτων του Κουφοντίνα, ονομάζουν τον δολοφόνο της 17Ν δολοφόνο.

Όπως ανέφερε σε συνέντευξή της στο Κόντρα η κ. Κούρτοβικ “η ανακοίνωση (των συγγενών των θυμάτων) συντάχθηκε μάλλον για να εξυβρίσει τον απεργό. Ήταν υβριστική, ήταν προσβλητική υποστήριξε η κ. Κούρτοβικ, επιμένοντας ότι από τη στιγμή που υπήρξε οριστική δικαστική κρίση και ο Δημήτρης Κουφοντίνας οδηγήθηκε στη φυλακή, θα πρέπει να αποκαλείται “κρατούμενος” και όχι “δολοφόνος”.

Η κυρία Κούρτοβικ μάλιστα επέμεινε ότι “τα θύματα και η Πολιτική Αγωγή έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν στη διαδικασία ως το σημείο που το δικαστήριο αποφασίζει την ενοχή, από κει και πέρα τελειώνει ο ρόλος τους, δεν έχουν λόγο στον τρόπο έκτισης της ποινής”.

Τι έγραψε ο Πέτρος Τατσόπουλος

Στις δηλώσεις της κ. Κούρτοβικ απάντησε με ειρωνεία ο Πέτρος Τατσόπουλος σημειώνοντας:

Τα θύματα ζητούν συγγνώμη από τον κύριο Κουφοντίνα για τους τόσο χαμηλής πολιτικής ποιότητας συγγενείς τους. Δεσμεύονται στην επόμενη ζωή να τους επιλέξουν με περισσότερη προσοχή.

Το θέμα σχολίασε και το γνωστό στέλεχος της κεντροαριστεράς Γιάννης Μεϊμάρογλου:

Δ.Δ: “Πισώπλατα  δολοφονούσε τα ανυποψίαστα θύματά του.  Και τώρα με θρασύτητα επικαλείται την επιείκεια  ενός συστήματος που ο ίδιος επιθυμούσε να γκρεμίσει. Δεν έχει το στοιχειώδες, το μικροσκοπικό  ανάστημα να υποστεί την ελάχιστη, σχεδόν το τίποτα μιας τιμωρίας που δεν συγκρίνεται, κατά διάνοια, με τις δικές του δολοφονικές πρακτικές. Ου να μου χαθείς. Δειλός ήσουν, δειλός είσαι. Κατά συρροή δολοφόνος με φουστάνια!


Αίτημα στην εισαγγελέα Λαμίας για αναστολή ποινής του Δημήτρη Κουφοντίνα λόγω άμεσου κινδύνου για ανήκεστο βλάβη ή θάνατο, αλλά και αίτημα στο Πρωτοδικείο Λαμίας για επανεξέταση της απόφασης που αφορά τη μεταγωγή του κρατουμένου κατέθεσαν οι συνήγοροι του Δημ. Κουφοντίνα, Ιωάννα Κούρτοβικ και Θέμης Σοφός.

Συνήγορος του Δ. Κουφοντίνα και ο Θ. Σοφός μαζί με την Ιω. Κούρτοβικ

Ο Θέμης Σοφός συνυπογράφει τα αιτήματα, καθώς ορίστηκε από κοινού με την Ιωάννα Κούρτοβικ συνήγορος του Δημ. Κουφοντίνα, ο οποίος διανύει την 55η ημέρα απεργίας πείνας και την 9η ημέρα απεργίας δίψας.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί προς το παρόν, η εισαγγελέας δήλωσε αναρμόδια για τα περισσότερα αιτήματα, αλλά σε κάθε περίπτωση το θέμα θα κριθεί αύριο, σε σχετική συνεδρίαση του Συμβουλίου Εκτέλεσης Ποινών.


Στην Πλάκα, ο κόσμος της Αγγελικής Χατζημιχάλη συνομιλεί με έργα ναΐφ ζωγραφικής στο σπίτι – μουσείο της λαογράφου
Στην Πλάκα, ο κόσμος της Αγγελικής Χατζημιχάλη συνομιλεί με έργα ναΐφ ζωγραφικής στο σπίτι – μουσείο της λαογράφου

Λίγα σπίτια – μουσεία υπάρχουν στην Αθήνα, λίγα δηλαδή από τα σπίτια που εμπλουτίζουν το πολιτιστικό απόθεμα της πρωτεύουσας, είναι ταυτόχρονα και μουσεία του εαυτού τους. Η οικία Αγγελικής Χατζημιχάλη, το σπίτι της μεγάλης λαογράφου, που σχεδιάστηκε από τον σπουδαίο αρχιτέκτονα Αριστοτέλη Ζάχο στην καρδιά της Πλάκας, είναι ένα σπίτι μοναδικής ατμόσφαιρας μεσοπολέμου, που μπορεί κανείς να το επισκεφθεί με ελεύθερη είσοδο, καθώς το διαχειρίζεται ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη»).

  • Αν έρχεστε από το Σύνταγμα, μπορείτε να πάρετε τη Βουλής και να κατεβείτε δεξιά την Υπερείδου προς την καρδιά της Πλάκας. Η οδός Αγγελικής Χατζημιχάλη είναι ένα ήσυχο δρομάκι, κοντά και στην ατμοσφαιρική οδό Αγγέλου Γέροντα. Το σπίτι ξεχωρίζει από την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική του, από τη δεκαετία του 1920, με την υβριδική γλώσσα του Αριστοτέλη Ζάχου. Υπάρχει κάτι υποβλητικό. Πίσω από τον μαντρότοιχο φουντώνει ο κήπος του σπιτιού και είναι κρίμα που ο Δήμος Αθηναίων δεν φροντίζει να διατηρείται καθαρός ο τοίχος της αυλής από τους βανδαλισμούς. Είναι ένα σπίτι μνημείο και είναι να απορεί κανείς με αυτήν την αδυναμία ιεράρχησης.

Αλλά, αποζημιώνει η είσοδος σε αυτό το σπίτι, που οι εργαζόμενοι το συντηρούν ευλαβικά. Η Αγγελική Χατζημιχάλη ήταν μία γυναίκα σκαπανέας στη σύνδεση της λαογραφίας με την αστική τάξη. Αμέσως σε τυλίγει η αύρα της, στα έπιπλα, στα έργα τέχνης, στα ξυλόγλυπτα στοιχεία, στο τζάκι επενδεδυμένο με πλακίδια στο ύφος των κεραμικών της Κιουτάχειας, τέχνη που έφεραν Μικρασιάτες πρόσφυγες.

  • Ολόγυρα, ανάμεσα στα έπιπλα, στους τοίχους του ορόφου, στη σκάλα, βρίσκει κανείς τα έργα ναΐφ ζωγραφικής, από τη συλλογή του Χρήστου και της Πόλλυς Κολλιαλή, που εκτίθενται αυτήν την περίοδο (έως 24 Σεπτεμβρίου). Είναι μια πολύ όμορφη έκθεση, που αναδεικνύει σπουδαίους καλλιτέχνες αυτής της ζωγραφικής, και είναι ευτύχημα για τους επισκέπτες να διαπιστώνουν την αρμονική συνύπαρξη ανάμεσα στα έργα και τα μόνιμα στοιχεία του μουσείου.

Η συλλογή ναΐφ ζωγραφικής του Χρήστου και της Πόλλυς Κολλιαλή είναι από τις σπουδαιότερες και επιπλέον είναι πολυταξιδεμένη (με επιμέλεια της Ιριδας Κρητικού), στο Σισμανόγλειο, το ελληνικό προξενείο της Κωνσταντινούπολης, στην Αδριανούπολη, στη Ρίγα, στο Ιστορικό Αρχείο – Μουσείο Υδρας, στο Λαογραφικό Ιστορικό Μουσείο Λάρισας…

  • «Ανάμεσα στα έργα φιλοξενούνται και και δύο πίνακες της Ερσης Χατζημιχάλη, κόρης της Αγγελικής Χατζημιχάλη», λέει η λαογράφος του μουσείου, κυρία Σταυρούλα Πισιμίση, που έχει την επιμέλεια της έκθεσης. Είναι ένα πανόραμα ναΐφ ζωγραφικής, που είναι μία τέχνη περισσότερο σύνθετη από όσο δείχνει. Αν έχετε υπομονή, αναζητήστε τα έργα που είναι και διάσπαρτα στο σπίτι.

Δίπλα στο κεντρικό τζάκι, θα δείτε το κέντημα της Ειρήνης Κουμανδράκη («Το πανηγύρι του χωριού μου»), τοποθετημένο πλάι στον «Θερισμό», κρητικό κέντημα, δωρεά Αν. Μπικάκη, που ανήκει στο μουσείο. Στη μέσα αίθουσα του ισογείου θα δείτε την «Αθήνα» του Γιώργου Σαββάκη, και στον όροφο την «Οδό Αθηνάς» του ιδίου. Σταθείτε στις υπέροχες φορεσιές του μουσείου, που έχουν μείνει από την έκθεση για τους Σαρακατσάνηδες, και ολόγυρα δείτε τους σπουδαίους μαστόρους της ναΐφ ζωγραφικής, παλαιούς και νεότερους.

  • Ο εξαίρετος Γιάννης Αμοργιανός, η Νίκη Ελευθεριάδη, η Σοφία Καλογεροπούλου, η Ρούλη Μπούα, ο Μποστ, η Μαρία Πωπ, ο Γιάννης Ράππας (με το υδραίικο έργο του), ο Σταύρος Πασπαράκης, ο Γιάννης Καραβάς, ο Χρήστος Καγκαράς (με τη δυνατή βουκολική γραφή του), ο Λευτέρης Θεοδώρου με τον αρχετυπικό «Τρύγο», ο Γιάννης Παπαδόπουλος, η Γιάννα Ξέρα, ο Ντίνος Παπασπύρου… Θα βρείτε, χωρίς αμφιβολία, κάποιο αγαπημένο έργο ανάμεσα στα 50 και πλέον που παρουσιάζονται. Είναι ένα πρώτης τάξεως δέλεαρ για να περάσει κανείς το κατώφλι αυτού του μοναδικού σπιτιού στην καρδιά της Αθήνας.

Είναι εντυπωσιακό να σκεφτεί κανείς πόσους χώρους μπορεί να επισκεφθεί στην Αθήνα εντελώς δωρεάν ή με ελάχιστο εισιτήριο και οι περισσότεροι παραμένουν άδειοι από επισκέπτες. Ευτυχώς έρχονται αρκετοί ξένοι τουρίστες στο μουσείο της Αγγελικής Χατζημιχάλη και βλέπουν ένα σαγηνευτικό κεφάλαιο του ελληνικού Μεσοπολέμου.


Η αθηναϊκή ιστορία της οικογενείας Πάλλη ή Πάλη και η γωνία Καραγεώργη Σερβίας και πλατείας Συντάγματος
Η αθηναϊκή ιστορία της οικογενείας Πάλλη ή Πάλη και η γωνία Καραγεώργη Σερβίας και πλατείας Συντάγματος
  • Ομως, το Μέγαρο Πάλλη είναι ένα «καινούργιο» κτίριο για την πλατεία Συντάγματος, παρότι μετράει πάνω από έναν αιώνα ζωής, γιατί πριν από αυτό και στην ίδια θέση υπήρχε άλλο αρχοντικό, γνωστό στους ιστορικούς της Αθήνας από παλιές φωτογραφίες και καρτ ποστάλ. Ας γίνει σαφές αρχικά, ότι «το Μέγαρο Πάλλη δεν είχε ποτέ καμία σχέση, ούτε ήταν ποτέ στην ιδιοκτησία της οικογένειας Πάλλη του γνωστού χαρτοπωλείου Πάλλης & Κοτζιάς που η έδρα του ήταν στην οδό Ερμού 8». Μας το διευκρινίζει η κυρία Μαρία Σκλαβούνου, δισέγγονη της Φάνης Πάλη, που μετά το 1889 είχε την απόλυτη κυριότητα του παλιού κτιρίου σε αυτήν τη θέση.

Γωνία Καραγεώργη της Σερβίας και πλατείας Συντάγματος, πριν χτιστεί το κτίριο που ξέρουμε σήμερα, υπήρχε μια μονοκατοικία «που ανήκε στον Φίλιππο Πάλη (το όνομα γραφόταν με ένα λ σε παλαιότερες εποχές και έτσι είναι γραμμένο και στον οικογενειακό τάφο στο Α΄ Νεκροταφείο)». Η κυρία Μαρία Σκλαβούνου μάς διηγείται:

«Ο Φίλιππος Πάλης ήταν γιατρός, γιος του Αλεξίου Πάλη, γιατρού και καθηγητή του Εθνικού Πανεπιστημίου Αθηνών (που ήταν το μόνο που υπήρχε τότε) και εξάδελφος του Αλεξάνδρου Πάλλη, λογοτέχνη, μεταφραστή και δημοτικιστή. Γεννήθηκε το 1850 και πέθανε το 1892. Η μονοκατοικία που προϋπήρχε του Μεγάρου και ήταν στην ιδιοκτησία του, υπάρχει σε φωτογραφίες και κάρτες της εποχής. Το 1884 παντρεύτηκε την πρωτότοκη κόρη Αγγλου βαρονέτου, τη Lady Frances Louisa Burrell. Απέκτησαν μαζί τέσσερις κόρες, διαμένοντας πάντοτε στη μονοκατοικία του Συντάγματος. Δεκαοκτώ χρόνια μετά τον θάνατό του, η lady Fanny (Φάνη πια για την Ελλάδα) μετακόμισε, για να κτίσει το Μέγαρο Πάλλη σαν πόρο εισοδήματος για τις κόρες της.

Οι τρεις από τις κόρες της που μετά τον γάμο τους λέγονταν κύριες Μεσσηνέζη, Μπενιζέλου-Ρούφου και Μπαλτατζή, πούλησαν το μερίδιο που κληρονόμησαν, που ήταν το 75% του κτιρίου, στον κύριο Νικολάου και νοικιαζόταν από τότε εξ αδιαιρέτου. Η μία από τις κόρες, η Ειρήνη, σύζυγος του συνθέτη κλασικής μουσικής Δημητρίου Λιάλιου, διατήρησε το δικό της μερίδιο και το κληροδότησε στα τρία τέκνα της. Και οι κόρες του κ. Νικολάου, κυρίες Παπαδάκη, Χανδρή, Μαύρου και Τσεν, διατήρησαν το εξ αδιαιρέτου μερίδιό τους».

  • Οπως μας πληροφορεί η κυρία Μαρία Σκλαβούνου, «το γήπεδο όπου χτίστηκε η μονοκατοικία Πάλη αποτελείτο από μικρότερα κομμάτια. Βρισκόταν στη θέση που τότε λεγόταν Βουβουνίτσα και ήταν στην ιδιοκτησία του Οθωμανού Αλή Ρήγα. Αγοράστηκαν το 1831 από τον Γερμανό φαρμακοποιό Αδόλφο Μαν και πουλήθηκαν σταδιακά μεταξύ 1840 και 1845 στον Λεωνίδα Σμόλεντς, πατέρα του Κωνσταντίνου Σμολένσκη (και αυτοί έγραφαν το όνομά τους με διαφορετικούς τρόπους), ήρωα του Ελληνοτουρκικού πολέμου του 1897, κατά τον οποίον πήγε ως εθελόντρια αδελφή και η προγιαγιά μου Φάνη Πάλη.

Ο Σμόλεντς πούλησε το συνολικό οικόπεδο το 1849 στον Αλέξιο Πάλλη, ο οποίος έχτισε την παλαιά μονοκατοικία. Το 1889 η Φάνη Πάλη αγόρασε τα μερίδια που κατείχαν οι αδελφές τού Φιλίππου και αυτό του Φιλίππου και απέκτησε την απόλυτη κυριότητα της οικίας και του οικοπέδου».


ΚΑΤ.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ: Φαντάζομαι μετά την νέα ανακοίνωση των σκληρών μέτρων οι απαγορεύσεις θα ισχύσουν για όλους κ κλείνει η συζήτηση για την ανοχή στις πορείες. Εκτός εάν για τα κορόιδα θα επιτρέπεται να μετακινούνται το πολύ μέχρι 2 χλμ και κάποιοι θα συνεχίσουν να μπορούν να κάνουν ότι γουστάρουν!


Εικόνα


Δ.Ν: Βγάζουμε μητσοτάκηδες, παπανδρέηδες και βενιζέλους εδώ και δεκαετίες. Στο γιο του σαμαρα θα κολλήσει ο έλληνας;

  • Παντού χωράνε όι γιοί των πολιτικών μπαμπάδων, ιδίως όταν είναι πρώην πρωθυπουργοί.
  • θα πληρώνουμε κι εσένα τώρα για να μας σώσεις;;

Θ.Τ: Αποφυλάκιση για ανήκεστο βλάβη που προκαλεί ο ίδιος στον εαυτό του! Τι να πρωτοθαυμάσεις! Το απύθμενο θράσος ή την απύθμενη ηλιθιότητα; Είναι σαν να ζητάει ο μητροκτόνος επιείκεια από το δικαστήριο, γιατί είναι ορφανός.
  • Όταν η μαγκιά δεν θα ‘ναι δωρεάν Το Σύνταγμα θα λέγεται Πλατεία Αξαρλιάν Ανδρέας Πετρουλάκης (fb)

Ι.Γ: Η Ιωάννα Κούρτοβικ αφού έφτυσε κατάμουτρα τους Έλληνες Δικαστές αμφισβητώντας την ανεξαρτησία τους σκύλευσε τη μνήμη των θυμάτων του δολοφόνου πελάτη της λέγοντας ότι η αναφορά σε αυτόν ως δολοφόνου τον προσβάλει. Η μία εμετική δήλωση μετά την άλλη! Πάτος δίχως πάτο!

Δ.Π: Και για όποιον δεν κατάλαβε, Κουφοντίνας, Κούρτοβικ και Σια, έχουν κάνει ήδη κωλοτούμπα. Και τα καλύτερα έπονται.


Η Ολλανδία αναγνώρισε τη Γενοκτονία Αρμενίων & Ελλήνων Ποντίων!


ΚΑΙ ΔΙΗΓΩΝΤΑΣ τα να ΚΛΑΙΣ… ΟΥΡΑΓΟΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΕΔΩ!!

Euroleague: Η 27η αγωνιστική
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (ΕΛΛΑΔΑ)-Μπαρτσελόνα (Ισπανία) 77-85
Χίμκι (Ρωσία)-Ρεάλ Μαδρίτης (Ισπανία) 78-77
Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης (Ρωσία)-Άλμπα Βερολίνου (Γερμανία) 87-71
Αναντολού Εφές (Τουρκία)-Βαλένθια (Ισπανία) 99-83
Ζαλγκίρις Κάουνας (Λιθουανία)-Βιλερμπάν (Γαλλία) 85-75
Μακάμπι Τελ Αβίβ (Ισραήλ)-ΤΣΣΚΑ Μόσχας (Ρωσία) 80-84
Ερυθρός Αστέρας (Σερβία)-Μπάγερν Μονάχου (Γερμανία) 76-78
Μπασκόνια (Ισπανία)-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (ΕΛΛΑΔΑ) 91-66
Αρμάνι Μιλάνο (Ιταλία)-Φενερμπαχτσέ (Τουρκία) 92-100
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
Μπαρτσελόνα 19-8
ΤΣΣΚΑ Μόσχας 18-8
Αρμάνι Μιλάνο 17-10
Μπάγερν Μονάχου 17-10
Ζενίτ Αγ. Πετρούπολης 16-10
Αναντολού Εφές 16-10
Ρεάλ Μαδρίτης 16-11
Φενερμπαχτσέ 16-11
Ζαλγκίρις Κάουνας 15-12
Βαλένθια 14-13
Μπασκόνια 14-13
Βιλερμπάν 12-15
Ολυμπιακός 11-16
Μακάμπι Τελ Αβίβ 10-15
Παναθηναϊκός 9-16
Άλμπα Βερολίνου 9-18
Ερυθρός Αστέρας 7-20
Χίμκι 3-23


  • Λ.Χ: Έφοδος λέει στο σπίτι του Λιγνάδη. Να αυτές τις βιασύνες δεν μπορώ!

Λ.ΚΛ: Ενδιαφέρουσα τοποθέτηση…

Εικόνα

Αν.Τζ: Απείρως πιο εμ@@@@@@  αυτό το απολίθωμα με τις τρομοκρατικες φαντασιώσεις από τον ίδιο τον κατά συρροή δολοφόνο που υπερασπιζεται… #Η_δημοκρατια_δεν_εκβιαζεται #κανεις_δεν_εχει_τρομοκρατηθει

Εικόνα


Στα ΝΕΑ: «Ο διχασμός, η ανοχή στην βία, το ταξικό μίσος και ο κοινωνικός φθόνος αποσταθεροποίησαν ένα σημαντικό τμήμα της κοινωνίας, το οποίο πέρασε ιδεολογικά στο περιθώριο. Δεν υπάρχει παράδειγμα άλλης ερωπαϊκής χώρας που να επιδεικνύει ανάλογη ανοχή στην τρομοκρατία»

Εικόνα


Η πιο επικίνδυνη επιδημία είναι η COUFOD-17 μετάλλαξη Δομοκού. Έχει μολύνει χιλιάδες με υποκείμενα διανοητικά νοσήματα, που είναι και ανεξέλεγκτοι. Χρειάζονται ένα σκληρό blockdown, αλλά δεν βλέπω κανέναν κυβερνητικό να έχει τα κότσια!


Λ.Φ: Ο κ. Έκτορας Κουφό Ντίνας ήρθε στο τουιτερ καλά προετοιμασμένος, αφού φρόντισε να μην μπορεί να του απαντά ο καθένας αλλά μόνο οι ακόλουθοι του. Βρε άντε γ@@@@@@ νούμερο που νομιζεις ότι αυτό λέγεται δημοκρατια.


Όταν με φωτογραφικό νόμο πήγαν τον μπαμπά στις αγροτικές δεν είχες πρόβλημα λεβέντη μου. Όλα καλά ήταν τότε.

Εικόνα


“Θα είμαστε καθημερινά στους δρόμους για τον Κουφοντίνα κ για την ανατροπή της ΝΔ”

  • Πλέον μιλάμε για σχέδιο ΣΥΡΙΖΑ σε μαζικές πορείες για να αυξηθούν τα κρούσματα κ επειδή αυτοί δεν είναι υπεράνω των μέτρων ας τους μαζέψει η ΕΛΑΣ γιατί έχουν καταντήσει αηδία


Ενδιαφέρουσα άποψη για το «κράτος δικαίου» το να απειλείς με μηνύσεις τους συγγενείς των δολοφονηθέντων για να βγάλουν το σκασμό, ώστε να ακουστεί ο αμετανόητος δολοφόνος τους, ο οποίος συν τοις άλλοις κλέβει και μια θέση ΜΕΘ, για να δώσει την παράσταση του.


Υποτιμά τους πολλούς, υπεύθυνους κ συνεπείς πολίτες, η εξαίρεση από την απαγόρευση όσων θέλουν να διαδηλώνουν. Σε στιγμές υψηλού κινδύνου για το υπέρτερο αγαθό της Υγείας την ευθύνη της γενικής απαγόρευσης για ΟΛΟΥΣ αναλαμβάνει η Κυβέρνηση. Χωρίς εξαιρέσεις..

Διάκριση. Σπάνια λέξη. Μεταξύ τόσων κακοποιήσεων του νόμου, της αλήθειας, των δικαιωμάτων, επέλεξαν χρόνια τώρα να προασπίζονται επιλεκτικά, χειραγωγούμενα, ύποπτα, ανάλγητα και και αδιάφορα για άλλους.


Κάλεσμα σε συγκεντρώσεις και διαμαρτυρίες για την αύξηση των κρουσμάτων είναι σα να κλάνει κάποιος στο ασανσέρ και μετά να διαμαρτύρεται για τη βρώμα.


Α.Ρ: Ουφ!!! Ευτυχώς πρόλαβα και έφυγα. Μην ενοχλείτε μόνο γιατί έχετε μπερδευτεί με τους κωδικούς 2,4,6 και τους δρόμους. Δεν μπορώ να βοηθήσω. Καλή αντάμωση την Πρωταπριλιά!

Εικόνα

  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΦΙΛΟΣ του μ/μ: 
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα που στέκονται, κουστούμι και κείμενο