Το μεταμεσονύχτιο σημειωματάριο του μ/μ (30/4)

ΜΗΝΥΜΑ: Ο δήμος Καλαματας έδωσε την άδεια για τον σαϊτοπόλεμο, έδωσε δωρεάν το μπαρούτι και τα υπόλοιπα υλικά για να φτιάξουν τις σαΐτες.. Να βγεί ένας εισαγγελέας να μας πει, γιατί δεν έχουν συλλάβει τον δήμαρχο Καλαμάτας ακόμα σαν ηθικό αυτουργό;

  • Κόβω το κεφάλι μου ότι το μόνο που σκέφτεται ο δήμαρχος Καλαμάτας είναι τι ατυχία τον βρήκε προεκλογικά!

ΜΗΝΥΜΑ: Πάντως αν μου έλεγαν ότι τα συριζοακάου θα έγραφαν ”ο Μητσοτάκης έφαγε αρνί το Πάσχα, τι κάνουν οι φιλοζωικές οργανώσεις;”, δεν θα το πίστευα με τίποτα… Ακόμα και που το είδα, δυσκολεύομαι να το πιστέψω!

****

«Μόνο το μπουκάλι δεν έγινε υπουργός» -Η παρέα του Τσίπρα σε ταβέρνα
Πηγή: iefimerida.gr

Η φοιτητική παρέα του Αλέξη Τσίπρα- φωτογραφία twitter

Η φωτογραφία τραβήχτηκε κάποια στιγμή στη δεκαετία του ’90. Είναι η παρέα του Αλέξη Τσίπρα. Όλοι τότε φοιτητές. Αριστεροί φυσικά, όπως η πλειοψηφία των συνομηλίκων τους.

Αλλά αυτή η παρέα είχε μια διαφορετική πορεία. Όλοι τους, φίλοι κολλητοί του Αλέξη Τσίπρα, αν και ορισμένοι χωρίς ιδιαίτερες σπουδές, έγιναν τελικά υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ.

Τελευταία στη σειρά η Ελευθερία Χατζηγεωργίου, που στον τελευταίο ανασχηματισμό ανέλαβε το υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, ενώ προηγουμένως ήταν διευθύντρια στο γραφείο του Δημήτρη Τζανακόπουλου.

Νίκος Καρανίκας, Αλέξης Τσίπρας, Ελευθερία Χατζηγεωργίου σε προεκλογική περιοδεία

Εδώ η νυν υφυπ. Μακεδονίας-Θράκης κρατάει την ομπρέλα του Αλέξη Τσίπρα

Άλλοι αποχώρησαν νωρίς. Όπως ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης, που μετά την κωλοτούμπα του Αλέξη Τσίπρα στο δημοψήφισμα εγκατέλειψε την κυβέρνηση και την πολιτική. Τώρα είναι επικεφαλής της Διεθνούς Αμνηστίας. Οι περισσότεροι είναι δύσκολο να τους αναγνωρίσεις. Όπως τον Δημήτρη Τζανακόπουλο που κοιτάζει τον φακό δίπλα στον Γαβριήλ Σακελλαρίδη. Αλλοι δεν έχουν αλλάξει καθόλου. Όπως ο Νίκος Καρανίκας, που σήμερα βρίσκεται στο Μαξίμου και είναι σύμβουλος στρατηγικής ανάπτυξης. Είναι ο πρώτος στη σειρά εξ αριστερών. Δίπλα του κάποιος που εικάζεται ότι είναι ο Νάσος Ηλιόπουλος, νυν υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων και τέως υφυπουργός Εργασίας.

Στα αριστερά του Αλέξη Τσίπρα η σύντροφός του, που έχει αλλάξει πολύ και προς το καλύτερο, Περιστέρα Μπαζιάνα.

[Καρανίκας, Ηλιόπουλος, Τσίπρας, Μπαζιάνα, Κουτεντάκης, Χατζηγεωργίου, άγνωστη, Τζανακόπουλος, Σακελαρίδης]

 «Μόνο το μπουκάλι δεν έγινε υπουργός» -Η παρέα του Τσίπρα σε ταβέρνα [εικόνα] | iefimerida.gr 4

Δίπλα της είναι ο Φραγκίσκος Κουτεντάκης, πρώην γ.γ. Δημοσιονομικής Πολιτικής και σήμερα επικεφαλής του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής. Δίπλα στον Φραγκίσκο Κουτεντάκη, σημειωμένη με τον κύκλο είναι η Ελευθερία Χατζηγεωργίου, πρώην διευθύντρια του γραφείου του Δημήτρη Τζανακόπουλου και σήμερα υφυπουργός Μακεδινίας-Θράκης.

Δίπλα στην κυρία Χατζηγεωργίου είναι μια άλλη κοπέλα από την παρέα που μάλλον δεν είχε πολιτικές βλέψεις, ενώ δίπλα της διακρίνονται ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης και ο Δημήτρης Τζανακόπουλος. Η παρέα που έγιναν όλοι ή έστω σχεδόν όλοι υπουργοί και στελέχη της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα.
****

Ανεβαίνουν οι Ποδέμος πανηγυρίζεις. Πέφτουν οι Ποδέμος και μπαίνουν οι ακροδεξιοί στη Βουλή, πάλι πανηγυρίζεις. Τελικά, είναι ωραίο να είσαι ΣΥΡΙΖΑ.

****

ΜΗΝΥΜΑΤΑ

****Ένα περίεργο πράγμα! Προτάσσουν την «μάχη» με την Ακροδεξιά, αλλά δεν τους ενοχλεί, ούτε οτι η ΧΑ είναι το τρίτο κόμμα, ούτε ότι οι Φρανκιστές πήραν 10% στην Ισπανία, μετά από πολλά χρόνια. Κάτι άλλο θα εννοούν.
****Χωρίς να θέλω να σας προσβάλλω συντρόφια ο Σάντσες σε αντίθεση με εσάς ήταν από τους πρώτους που αναγνώρισε τον Γκουαιδό & καταδίκασε Μαδούρο. Άντε τώρα στη θέση σας καμάρια μου με τα καθεστώτα, τους λαϊκιστές, τα ιδεώδη της 17Ν & τους Πολακηδες, που μου θέλετε & κεντροαριστερά!
****Ο ΣΥΡΙΖΑ για τέσσερα έτη συνεργαζόταν με το κόμμα των ακροδεξιών εθνικιστών, ομοφοβικών και αντισημιτων των ΑΝΕΛ αντί για ΚΚΕ η Ποταμι, η ΔΗΣΥ. Ας αποφεύγουν τις υποδείξεις προς το Κινημα Αλλαγης και να μην επικαλούνται τις επιτυχίες του αδελφού μας κόμματος PSOE

****Δεν αντέχεται η τόση αγάπη και ειρήνη της Ορθοδοξίας

Συνεργασία δημοτικής Αστυνομίας και ΕΛΑΣ για τη σύλληψη του γεροεγκληματία που πωλούσε λίγα βαμμένα κόκκινα αυγά . Εφαρμόσανε δήθεν το νόμο και συνέλαβαν περήφανες για το κατόρθωμά τους τον παππού . Προς τούς λαθρο που έχουν στήσει πολυκαταστήματα και σούπερ μάρκετ κλάνουν μέντες

****
ΚΙ ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
*
ΣΥΡΙΖΑ ρε φίλε & κομμουνιστές & με Καμμένο & Podemos & PSOE & με Γλέζο & με Καραμανλή & με Μελανσόν & με Μακρόν & με Μαδούρο & με Μέρκελ & με Ρουβικώνα & με Παπακώστα & με Μάρξ & με Κόκκαλη & με Κευνς & με υπερπλεονάσματα & με Εκκλησία & με αθεΐα & με εξουσία & αντιεξουσιαστές…
 

*

Λίγη ντροπή δεν βλάπτει: Κάπου εδώ να ενημερώσω πως ο σαϊτοπόλεμος δεν είναι καταγεγραμμένος στο dna των Μεσσήνιων σε αντίθεση με την αναλγησία που υπάρχει στο dna του νυν δήμαρχου Καλαμάτας και υποψήφιου για την περιφέρεια Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα. Γνωριζόμαστε δα.. Λίγη ντροπή δεν βλάπτει.

*

Ισπανία 60 εκατομμύρια λαός 350 έδρες στην βουλή……. Ελλάδα 10 εκατομμύρια 300 έδρες στην βουλή……

*

Για να μη μπερδεύεστε ορισμένοι: άθεος / άθρησκος σημαίνει ότι δεν πιστεύεις σε τπτ μεταφυσικό κ δεν δίνεις δεκάρα για οποιαδήποτε θρησκεία. Όταν ασχολείσαι όλη μέρα με το να προσβάλλεις τη θρησκεία κάποιου άλλου δεν είσαι άθεος, είσαι απλά κομπλεξικός.

*

Φαρισαισμός. Όλα τα κανάλια κλαίνε για τον θάνατο του εικονολήπτη στην Καλαμάτα. Ας παίξουν τα περσινά ρεπορτάζ να δούμε τον θαυμασμό τους για το “έθιμο” και τους καραγκιόζηδες με την βόμβα στο χέρι ή τους άλλους στη Χίο να καίνε ο ένας το σπίτι του άλλου!!!

****

Ούμα Θέρμαν: 49 σήμερα – Η Αμερικανοσουηδέζα καλλονή – Η “βαφτιστήρα” του Δαλάι Λάμα & οι άντρες της ζωής της (φώτο)

Η μούσα του Ταραντίνο η Αμερικανοσουηδέζα καλλονή ηθοποιός Ούμα Θέρμαν (Uma Karuna Thurman) γεννήθηκε στη Βοστόνη στις 29 Απριλίου 1970.

Η μούσα του Ταραντίνο η Αμερικανοσουηδέζα καλλονή ηθοποιός Ούμα Θέρμαν (Uma Karuna Thurman)  γεννήθηκε στη Βοστόνη στις 29 Απριλίου 1970.

Τα παιδιά της με τον Ίθαν Χοκ

Ο πρώτος μεγάλος ρόλος της ήρθε στα δεκαοκτώ της χρόνια στην ταινία Επικίνδυνες Σχέσεις με τον Τζον Μάλκοβιτς και την Γκλεν Κλόουζ.

Ορόλος όμως που την έκανε παγκοσμίως γνωστή ήταν αυτός της Μία Γουάλας στο Pulp Fiction του Κουέντιν Ταραντίνο, για τον οποίο προτάθηκε για Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου.


Όταν ο Αρπάντ την άρπα-ξε

Έκτοτε έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές επιτυχημένες ταινίες. Ο Κουέντιν Ταραντίνο τη θεωρεί μούσα του, γι’ αυτό της εμπιστεύθηκε επίσης το ρόλο της Νύφης στις ταινίες Kill Bill Vol.1 και Kill Bill Vol.2. Το 1990 η Ούμα παντρεύτηκε τον ηθοποιό Γκάρυ Όλντμαν και έζησαν μαζί για δύο χρόνια.

Αρκετά χρόνια αργότερα, στα γυρίσματα της ταινίας Gattaca γνώρισε τον ηθοποιό Ήθαν Χοκ με τον οποίο παντρεύτηκε το 1998. Οι δύο τους απέκτησαν μία κόρη, τη Μάγια Ρέι και ένα γιο, τον Λέβον Ρόαν. Το ζευγάρι πήρε διαζύγιο το 2004.

Ο μπαμπάς της με τον Δαλάι Λάμα

Από το 2008 είναι ζευγάρι με τον επιχειρηματία Arpad Busson με τον οποίο όμως είχαν χωρίσει για δύο χρόνια (2009 – 2011). Στις 15 Ιουλίου του 2012, η Uma έφερε στον κόσμο το τρίτο της παιδάκι, ένα κοριτσάκι, αλλά πρώτο από τη σχέση της με τον Arpad. Τελικά χώρισε και με τον κροίσο πέρσι λίγο πριν τα γενέθλια της ενω φέτος απασχόλησε τις κουτσομπολίστικες στήλες με την υποτιθέμενη πλαστική στο αλλαγμένο πρόσωπο της … Τελικά διέψευσε και δήλωσε ότι απλά είχε αλλάξει μακιγιάζ. ΠΗΓΗ:www.eirinika.gr/article/193223/oyma-therman-49-simera

****

***ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ: Μετακλητή Ζουραρι με πτυχίο Δημοτικου(!)που απελύθη λόγω διάλυσης της ΚΟ των ΑΝΕΛ, διορίζεται στην ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ με πρόταση του Τσίπρα & πτυχίο ΤΕ(!!), ως αντάλλαγμα της έγγραφης υποταγής του βουλευτού. Θα ήταν κωμικό, αν δεν ήταν τραγικό συντροφοι.

****

Πως στήνεις ενα καθεστως – επεισοδιο 1754 Τουλαχιστον 200 ευρω αυξηση στο μισθό και μάλιστα αναδρομικα απο 1/1/19, πήραν με χθεσινή αποφαση οι δημοιογραφοι του δημοσιου και της ΕΡΤ (απο 874 στα 1061).

****
Γιατί ο κ.Τσίπρας πανηγυρίζει για τη νίκη των Σοσιαλιστών στην Ισπανία; Οι «αδελφοί-Ποδέμος» πάτωσαν.
****Ο λαός δεν ξεχνά Βενιζέλο-Σαμαρά γράφει ο Παπαδημούλης που όμως εύκολα ξεχνά τη συνεργασία επί 4 χρόνια με τους ΑΝΕΛ και ότι το κόμμα που εκπροσωπεί συνεχίζει να κυβερνάει με στελέχη των ΑΝΕΛ τα οποία θα είναι και υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ.
……….

?

Γενέθλια για τον μοναδικό ηθοποιό στην Ιστορία του Κινηματογράφου που έχει κερδίσει τρία Βραβεία Όσκαρ Ά Ανδρικής Ερμηνείας – Αφιέρωμα στον Ντάνιελ Ντέι Λιούις: Ο «Τελευταίος των Μοϊκανών» & της Υποκριτικής #BornOnThisDay

**** Το 1998 ο ηλεκτρολόγος Πίτερ Έντουαρντς πόνταρε 50£ στο ότι ο εγγονός του (18 μηνών!) θα παίξει κάποτε στην εθνική Ουαλίας. 15 χρόνια μετά ο Χάρι Γουίλσον έγινε διεθνής και την επόμενη ο παππούς του εισέπραξε 125.000£ και παραιτήθηκε από τη δουλειά του, ένα χρόνο πριν τη σύνταξη.
****Ποιος επικοινωνιολόγος θα τολμούσε να συμβουλεύσει τον Κων. Καραμανλή να μετριάσει την σερραική του προφορά; Κοιτάξτε οι πολιτικοί υποψήφιοι να αποκτήσετε διακριτή προσωπικότητα και πολιτικό λόγο, και αφήστε τις δηθενιές και τις λάιφστάιλ σαχλαμάρες!!
****ΜΗΝΥΜΑ:Και να φανταστείτε αυτά με τους πυροβολισμούς, τις κροτίδες και τις σαΐτες τα κάνουμε ξεβλαχεμένοι. Προ Κωστόπουλου δηλαδή, πετούσαμε ναπάλμ;
ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ
*******
ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ

Στα ουσιώδη αναλφάβητοι

Πριν δεκαπέντε μέρες, οι Γάλλοι είδαν με φρίκη να καίγεται, μπροστά στα μάτια τους, ο μεγαλειώδης και εμβληματικός καθεδρικός της Παναγίας των Παρισίων. Φρικιούσαν, αλλά ήταν και φανερά δυσχερέστατο να εξηγήσουν την αξία και τη σημασία που είχε, για τον κάθε Γάλλο και για τη Γαλλία, αυτός ο ναός.

Εμοιαζε η αμηχανία τους με αυτή των Ελλήνων όταν μιλάμε για τον Παρθενώνα: Καυχόμαστε γι’ αυτόν, αλλά, αν εξαιρέσουμε μετρημένους στα δάχτυλα συμπατριώτες μας, δεν ξέρουμε να δικαιολογήσουμε τον παγκόσμιο θαυμασμό γι’ αυτό το ερείπιο.

«Χάσαμε κάτι από την ύπαρξή μας, από το πεπρωμένο μας», είπε παρακάμπτοντας την αιτιολόγηση ο πρόεδρος Μακρόν. Ξέρουμε ότι οι Γάλλοι είναι μια κοινωνία που κάποτε (σε συγκεκριμένες συγκυρίες) επέλεξε να αυτοχαρακτηριστεί επισήμως «αθεϊστική». Η Παναγία των Παρισίων (η Notre Dame, που θα πει «η κυρά μας – η αφέντρα μας») είναι ο καθεδρικός ναός της χριστιανικής Εκκλησίας στην πόλη – πώς και γιατί ανήκει στο «είναι» των Γάλλων, στη συλλογική τους ύπαρξη τη συγκροτημένη σε κράτος «αθεϊστικό»;

«Η Notre Dame είναι η ιστορία μας, είναι η λογοτεχνία μας, είναι το φαντασιακό μας», πρόσθεσε ο Μακρόν. Θα έμοιαζε συνεπέστερο και ακριβέστερο να πει: είναι η πολιτισμική μήτρα που μας γέννησε και που την αρνηθήκαμε, όχι αδικαιολόγητα. Χτίσαμε άλλον πολιτισμό, άλλον τρόπο βίου, άλλη νοο-τροπία, φορέσαμε γυαλιά που δεν αναγνωρίζουν σε τι μας αφορά το αρχιτεκτόνημα της Notre Dame: Βλέπουμε φιοριτούρα, εκεί που οι τεχνίτες της πέτρας αποτύπωναν δοξολογία, θαυμάζουμε αισθητική και μεγαλοπρέπεια προσπερνώντας τον έρωτα που γέννησε το κάλλος. Θα ξαναχτίσουμε τη Notre Dame με την τεχνολογία μας, που επιτρέπει εντυπωσιακές απομιμήσεις, αφού όλος ο πολιτισμός μας σήμερα θεμελιώνεται στις εντυπώσεις, όχι στον ρεαλισμό των σχέσεων. Θα την ξαναχτίσουμε, γιατί το «μνημείο» εξακολουθεί να εντυπωσιάζει δεκατρία εκατομμύρια επισκέπτες, κάθε χρόνο, με εισιτήριο.

Δεν έχουμε μαστόρους, την ψυχή της Τέχνης, αλλά έχουμε λεφτά και μηχανές που κατασκευάζουν, απεριόριστα, ρεπλίκες.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει με τον Παρθενώνα και τα γλυπτά του: Κόπτονται και εκλιπαρούν οι πρόεδροι της κωμικής μας Δημοκρατίας, πρωθυπουργοί, υπουργοί «πολιτισμού», ο ένας μετά τον άλλον, στο θλιβερό μας Ελλαδιστάν, ικετεύουν οίκτο από τους λωποδύτες: Να μας επιστρέψουν τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα, για να εισπράττει εισιτήρια, όχι το Βρετανικής λωποδυσίας Μουσείο, αλλά η ελβετικής ωφελιμοθηρίας τερατόμορφη «αισθητική» του δικού μας μουσείου. Δεν έχουμε να επιδείξουμε ούτε καν ευτελείς ρεπλίκες δημοκρατίας, απηχήματα «πόλεως» (αυτοδιαχειριζόμενων κοινοτήτων), κοινωνικού αθλήματος θεσμούς – τίποτα. Εισιτήρια θέλουμε, «παρά», για να διαιωνίζουμε την πολιτική διαφθορά μας.

Παναγία των Παρισίων, Παρθενώνας και τρίτο κορύφωμα επίκαιρης υποκρισίας: ο κρατικός εορτασμός του Πάσχα. Εχουμε επιτρέψει με την ψήφο μας να κυβερνούν την πατρίδα μας (να διαχειρίζονται εξουσιαστικά τη γλώσσα, την ιστορική συνείδηση, τις συλλογικές στοχεύσεις) συμπολίτες μας που αρνούνται, παρακάμπτουν ή απροκάλυπτα χλευάζουν κάθε μεταφυσική πίστη-εμπιστοσύνη-προσδοκία ελευθερίας από την αναγκαιότητα. Ανθρωποι αναλφάβητοι στα ουσιώδη του πολιτισμού, δεν υποψιάστηκαν ποτέ ποια μεταφυσική γέννησε τον Παρθενώνα, την Τραγωδία, τη Δημοκρατία, και ποια μεταφυσική γέννησε την Αγια-Σοφιά, την ευχαριστιακή δραματουργία, την αυτοδιαχειριζόμενη κοινότητα.

Ολόκληρο το πολιτικό μας φάσμα, από άκρη σε άκρη, συναινεί ανενδοίαστα στην αργία των ημερών του Πάσχα, πλαισιώνει θεατρινίστικα και κωμικά φανφαρόνικες περιφορές του επιταφίου ή τη φιέστα των βαρελότων της Ανάστασης. Αλλά δεν μπορεί να ψελλίσει ούτε καν ερώτημα για αιτία και σκοπό της ύπαρξης και των υπαρκτών, δεν μπορεί να διακρίνει στην Τέχνη ίχνη αυτής της πάλης – λογαριάζει την Τέχνη μόνο σαν αισθητική (καταναλωτική) απόλαυση ή έμμεσα διδακτική χρησιμοθηρία.

Και αυτή η καταθλιπτική «μεταφυσική αγραμματοσύνη» δεν είναι επακολούθημα μόνον του πρωτογονισμού που συνεπάγεται η μανιακή δίψα για εξουσία. Είναι γνώρισμα της συνολικής κοινωνικής παρακμής μας, του ατομοκεντρισμού, του αμοραλισμού, της ακοινωνησίας που αυτονόητα κυριαρχεί σε κάθε παραμικρή πτυχή της ελεεινής ανοργανωσιάς μας. Ακόμα και το εκκλησιαστικό γεγονός, ενορία και επισκοπή, αφορά και αποβλέπει, όχι στο πεδίο της ύπαρξης, αλλά αποκλειστικά στο πεδίο της συμπεριφοράς.

Απολυτοποιημένη και πνιγερή, η κυριαρχία του κηρύγματος, δηλαδή της ηθικολογίας και του διδακτισμού. Το εκκλησιαστικό γεγονός στη σημερινή Ελλάδα δεν είναι κοινωνούμενη μετοχή σε «σώμα» σχέσεων αγαπητικής αμοιβαιότητας. Είναι η οργανωμένη, με διδακτική ποδηγεσία, ιδεολογική ορογνωμία και χρήσιμη ορθοπραξία. Ολα είναι κήρυγμα, καταιγισμός προπαγάνδας και παραινέσεων – προφορικό έντυπο, ραδιοτηλεοπτικό κήρυγμα. Η πρόσβαση στην αλήθεια μόνο διανοητική και συναισθηματική, δηλαδή ατομοκεντρική, η «σωτηρία» στεγανά νομική-δικανική, απόλυτα εγωκεντρική.

Κρυμμένο κάτω από τη στάχτη του διδακτισμού, το πασχάλιο άγγελμα: «Ο θάνατος πατείται θανάτω»: Η αποκρυπτογράφηση δεν υποτάσσεται στη λογική του κηρύγματος.

Έντυπη ΚΑΘΗ