Το μεταμεσονύχτιο σημειωματάριο του μ/μ (22/7)

ΔΙΑΒΑΣΑ: Μπέρδεψαν τη Βουλή με τη Μύκονο- Σε πασαρέλα είχε μετατραπεί η Βουλή στη διάρκεια της ορκωμοσίας. Κάποιες βουλευτίνες, προκαλώντας στην κυριολεξία την κοινωνία που είναι πληγωμένη από τα εφιαλτικά μνημόνια, φρόντισαν να κάνουν επίδειξη πλούτου φορώντας πανάκριβα μοντέλα. Προφανώς δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν εκλεγεί στη Βουλή μίας χώρας που βρίσκεται ακόμα σε κατάσταση χρεοκοπίας, με εκατομμύρια άνεργους και εργαζόμενους που αμείβονται στην πλειοψηφία τους με τετρακόσια ευρώ το μήνα. Για να διαπιστώσετε τη διαφορά ανάμεσα σε διάφορα βλαχαδερά που πέρασαν τη Βουλή για Μύκονο, αρκεί να σας θυμίσω ότι η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ για πέντε χρόνια πήγαινε σε Συνόδους με το ίδιο ταγέρ.

ΔΙΑΒΑΣΑ: Η υπερβολή ασφαλώς προκαλεί! Εκείνο το σούργελο όμως τα τελευταία χρόνια ήταν καλό; Νομίζω πως δεν έχει να κάνει με το ακριβό ή φθηνό! Είναι θέμα αισθητικής και παιδείας!Εγώ το χάρηκα που είδα ανθρώπους ευπρεπώς ενδεδυμένους,όπως αρμόζει στη Βουλή! ή σαγιονάρες, τα πουκάμισα έξω και οι ριγέ μπλουζάρες πολύ μ’ενοχλούσαν!! Από πείρα τόσα χρόνια στο ΤΕΙ θυμάμαι και ο πιο φτωχός φοιτητής στην ορκομωσία του κάτι όμορφο επέλεγε να φορέσει! Είναι ιδιαίτερη στιγμή! Γενικά θέλω να βλέπω περιποιημένα πρόσωπα ειδικά στο κοινοβούλιο!Βέβαια καθένας με την άποψή του!Εκείνο το χάλι θα προτιμούσα να μη το ξαναδώ!!!

Αποκλειστικό: συνάντηση Τσίπρα-Βαρδινογιάννη-Γεννηματάtomanifesto.gr
Αποκλειστικό: συνάντηση Τσίπρα-Βαρδινογιάννη-Γεννηματά: Τι συζήτησε και τι συμφώνησε η (ετερόκλητη)…
tomanifesto.gr

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΗΜΝΙΩΤΑΚΗ: Top 5 ενοχλητικές παρουσίες στην πισίνα που αποδεικνύουν ότι οι Ελληναρες δεν διαθέτουν καλλιέργεια:

1) Η παρέα που σε μια πισίνα 2×3 αποφασίζει να πιάσει τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα για να παίξει βόλεϊ ή κορόιδο (παιχνιδι που μισώ μονο απο το όνομα του). Χεστηκαν για τους υπολοιπους. Για την ακρίβεια, αυτό είναι μια passive-aggressive πράξη, θέλουν να ΔΙΩΞΟΥΝ τους υπολοιπους.

2) Οι βλαμμενες που σε μια πισίνα 2×3 βάζουν τα υπερτεραστια φουσκωτά τους πλεούμενα για να χαλαρώσουν ενόσω οι υπόλοιποι μένουν εγκλωβισμένοι στη γωνία.

3) Οι θειτσες που πιάνουν ψιλή κουβέντα στα σκαλάκια της πισίνας έτσι ώστε να μην μπορείς να μπεις ή να βγεις σαν τη Ρόμι Σνάιντερ, πρέπει να κανεις σαλτο σαν να είσαι καμια τινειτζερ σε πενταήμερη.

4) Τα παιδιά που μόλις βλέπουν νερό εκστασιαζονται και μιλούν στη διαπασών ΜΑΜΑΚΟΙΤΑΜΠΟΥΑΧΑΜΠΛΟΥΜΝΑΙΧΑΧΑΣΕΠΙΑΣΑ. Οι γονεις τους είναι οπαδοί της καταστρεπτικής θεωρίας “ε παιδιά είναι θα φωνάξουν”.

5) Οι κολυμβητές που κολυμπούν κάτω απο το νερό και έτσι εκεί που εσύ πλεεις ήσυχα ήσυχα σε βρίσκουν σαν υποβρύχια βολίδα στην κοιλιά και σε εξοστρακιζουν μερικά μετρα μακριά.  **Υπαρχουν κι άλλοι, αλλά αυτοι γι αρχή.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΤΑ: Καλό στήσιμο ο Μητσοτάκης σήμερα στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης του, εμφανίστηκε συναινετικός αποφεύγοντας τους “πύρινους” επιθετικούς λόγους του παρελθόντος, με μπαράζ παροχών, χωρίς όμως πάλι να τεκμηριώσει το πόθεν, καμία αναφορά στο ασφαλιστικό, στα επιδόματα, στο αφορολόγητο & προσπαθώντας να επιβληθεί προσωπικά ως ήρεμη δύναμη. Υπερέβαλε σε άμεσες παροχές & μειώσεις φόρων (ΕΝΦΙΑ κλπ) της προηγούμενης κυβέρνησης, υποσχόμενος επιτάχυνση της ανάπτυξης μέσω άμεσων αποκρατικοποιήσεων ( βλέπε ΔΕΗ, ΕΛΠΕ, Ελ. Βενιζέλος κλπ). ΑΛΛΑ:
Ολοι γνωρίζουμε ότι οι δανειστές ήταν ήδη επικριτικοί με τις πολύ λιγότερες προγραμματικές παροχές της προηγούμενης κυβέρνησης, οπότε μόνο η όποια υλοποίηση των λόγων του μπορεί να σταθεί ως αντικειμενικός κριτής εφαρμογής λόγων-έργων. Παρακολουθούμε & ευχόμαστε η όποια λύση να είναι για το καλό της χώρας…

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κείμενο

ΤΟΛΗΣ ΣΚΟΥΜΠΟΥΡΗΣ: Παρουσιάζοντάς μας πρόσφατα το μετρό της Ντόχα, στο Κατάρ, παρ’ ότι τελειωμένο, μας υποχρέωσαν, βάσει πρωτοκόλλου, να φορέσουμε κράνη. Αυτά τα πλαστικά, γερά κράνη εργοταξίου. Στο σεισμό του ’99 ήμουν στην Αιόλου, στο κέντρο της Αθήνας, όπου μεγάλα μάρμαρα ξεκόλλησαν από τα κτήρια και έσπασαν με κρότο δίπλα μας, λίγα μέτρα πιο πέρα.
Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΕΚΡΟΣ που αναφέρθηκε από το σεισμό του ’99 ήταν κάποιος άτυχος περαστικός στην Ακαδημίας, από πτώση ΜΑΡΜΑΡΟΥ στο κεφάλι του. Το κεφάλι είναι το βασικότερο που πρέπει να προστατεύουμε, το πιο πολύτιμο, το… παν. Χωρίς χέρι ή πόδι ζεις, χωρίς κεφάλι όχι.
Τελικώς, η κυρία που χλευάστηκε επειδή προστάτεψε με κατσαρόλα (ως κράνος) το κεφάλι της, μάλλον έπραξε ΟΛΟΣΩΣΤΑ. Προσπάθησε να καλύψει το ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ, κινούμενη ανάμεσα σε παλαιά κτήρια «ντυμένα» με μάρμαρα. Ο περαστικός στην Ακαδημίας το ’99, αν φορούσε… κατσαρόλα στο κεφάλι, ίσως και να ζούσε. Τόσο απλά, τόσο ρηχά…
Υ.Γ.: Όσο για το… μέσο Ελληνάρα, πριν χλευάσει για την κατσαρόλα, ας μας δείξει πρώτα το… βρακάκι του, την ώρα του σεισμού. Μετά ας χλευάσει. Η κυρία πάντως έπραξε ορθά. Και βάσει πρωτοκόλλου.

Γ.ΣΙΑΤΡΑΣ: Είχα καιρό να ακούσω τον Βαρουφάκη -και η αλήθεια είναι ότι δε μου είχε λείψει. Κατά τη χθεσινή ομιλία του στη Βουλή, διαπίστωσα τρία πράγματα:

1) Παραμένει ένας κακός ρήτορας. Θα πρέπει επειγόντως να κάνει μαθήματα ορθοφωνίας και ρητορικής.
2) Παρά το ότι με το ύφος του και το στυλ της ζωής του, ο ίδιος μας δείχνει ότι σιχαίνεται την αριστερά, θα μας πρήξει στον αριστερόστροφο αντιμνημονιακό λαϊκισμό.
3) Βρέθηκαν στην γκαρνταρόμπα του και άλλα πουκάμισα -και, ωωωω τί έκπληξη, και ένα σακάκι- πέραν από τα κιτσάτα λουλουδάτα με τα οποία πήγαινε, ο άθλιος ματαιόδοξος υπερόπτης νάρκισσος, στα eurogroup, προσβάλλοντας το θεσμό, τη θέση του και τη χώρα μας.
Έφυγαν -ευτυχώς- κάποιοι προβληματικοί και ήρθαν -δυστυχώς- κάποιοι άλλοι.
Σέβομαι πολλές από τις ιδέες που, υποτίθεται ότι, πρεσβεύει -μερικές τις προσυπογράφω κιόλας. Όμως, δεν είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να τις προβάλει και να τις υπερασπιστεί.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΤΑ: Η μείωση του ΕΝΦΙΑ που εξαγγέλθηκε χθες είναι μεγαλύτερη από αυτή που ήδη ψηφίστηκε. Το κόστος της περί τα 650 εκ. μέγα μέρος του οποίου αφαιρείται από την υπερχρέωση που έκαναν, αρκεί να το επιτρέψουν οι δανειστές. Μεσοσταθμική μείωση 22% και αναλόγως κατηγορίας. Ο μνημονιακός στόχος φόρου είσπραξης από ΕΝΦΙΑ είναι 2.65 δις. Χρέωναν φόρο για 3.3 δις στο σύνολο. Ο ΕΝΦΙΑ είναι ο φόρος με την μεγαλύτερη εισπραξιμότητα & ο πλέον άδικος αφού εφαρμόζεται ακόμη και σε ακίνητα που δεν παράγουν εισόδημα, ενώ όσα παράγουν, φορολογούνται διπλά με επιπλέον φόρο εισοδήματος. Πολύ απλά πλήρωναν τα κερατιάτικα τους οι συνεπείς.

ΤΟΥΣ βλέπεις να βγαίνουν στην τηλεόραση με ύφος Μαγδαληνής ό,τι σώνει ντε και καλά θα εργαστούν για το καλό της χώρας και έτσι και έχεις ίδια γνώση γιατί λαμόγια πρόκειται και πόσα έχουν φάει , σούρχεται να σπάσεις την τηλεόραση, το pc και να διαλύσεις όλο το σπίτι από τα νεύρα σου!

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Γιάννης Γκίνης

Έφυγε από τη ζωή ο διευθυντής ειδήσεων και αναπληρωτής γενικός διευθυντής του ΑΘΗΝΑ 9,84 Γιάννης Γκίνης μετά από μία γενναία, πολύχρονη μάχη, που έδωσε με τον καρκίνο.

Ο δημοσιογράφος Γιάννης Γκίνης γεννήθηκε το 1952 στα Γρεβενά και η πρώτη του δημοσιογραφική απασχόληση ήταν το 1980 στην Εφημερίδα “Αυριανή”. Μετά εργάστηκε στην εφημερίδα “Ελεύθερος Τύπος” ως προϊστάμενος του ελεύθερου δικαστικού και αστυνομικού ρεπορτάζ. Εν συνεχεία προσελήφθη στην εφημερίδα “Ελευθεροτυπία” για αρκετό χρονικό διάστημα, ακολούθως δε απασχολήθηκε μεταξύ των άλλων στην εφημερίδα “Βραδυνή” και από εκεί εργάστηκε μέχρι την ημέρα που απεβίωσε στον δημοτικό ραδιοφωνικό σταθμό ΑΘΗΝΑ 9.84 καταλαμβάνοντας διευθυντικές θέσεις.

Ήταν παντρεμένος και έχει αποκτήσει ένα παιδί. Αγαπητός σε όλους, καλός συνάδελφος, έχαιρε εκτιμήσεως από τους συναδέλφους του διατηρώντας άριστες σχέσεις με όλους όσους συνεργάστηκε. Διακρινόταν για το ήθος και την ευπρέπεια του, βοηθώντας ταυτόχρονα πολλά νέα παιδιά που άρχιζαν την καριέρα τους ως δημοσιογράφοι.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΝΤΑ: Αν Ελλάδα & Κύπρος από κοινού –σ’αυτή την δύσκολή διεθνή συγκυρία για την Τουρκία- δεν οριοθετήσουν ΤΩΡΑ μεταξύ τους ΑΟΖ, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες για το Δίκαιο της Θάλασσας, που θα αποδεχθούν τα άλλα κράτη συμπεριλαμβανομένης της ΕΕ & τους προλάβει η Τουρκία αποκόπτοντας τους, χάσαμε και την μάχη και τον πόλεμο. ΤΩΡΑ είναι οι πλέον κατάλληλες συγκυρίες για εμάς & ταυτόχρονα οι πλέον κρίσιμες χρονικά!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Βαρβιτσιώτης: Ο ΣΥΡΙΖΑ αποχωρώντας από το Μαξίμου πήρε μαζί του και την μονταζιέρα

VIMAPRESS.GR
Οξύτατη επίθεση στον ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών (αρμόδιος για ευρωπαϊκά θέματα) Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης καταγγέλλοντας την Κουμουνδούρου

Τσακαλώτος: Ποια δικά μας επιδόματα θα κρατήσετε;

Επίθεση στην κυβέρνηση γιατί δεν ανοίγει τα χαρτιά της ως προς την οικονομική πολιτική έκανε ο πρώην υπουργός Οικονομικών και νυν κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του

«Μαύρο» από τα μεσάνυχτα στο EPSILON -Για μία εβδομάδα και πρόστιμο 300.000 ευρώ

ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ: Το καλοκαίρι είναι η εποχή για να αντιληφθεί και ο τελευταίος μαλάκας Έλληνας ποια είναι η περιουσία του. Η αξία του. Η ζωή του. Το καλοκαίρι, ο τόπος μας, περισσότερο από ποτέ στη διάρκεια του χρόνου, δείχνει τα πλούτη του. Τις ομορφιές του, που δεν συγκρίνονται με καμιά χώρα. Γιατί; Οι συντεταγμένες, δικέ μου. Μας φτιάχνουν το κλίμα που λούζει την Ελλάδα καί την κάνει μοναδική. Και έχεις τον χάλια, ένα σωρό αμέτρητους πίτουρες, που την κάνουν σε νησί, χώματα ευλογημένα, και ψάχνονται που να πάνε μεσημέρι για ουζομεζέδες και σε ποιο μαγαζί να κάνουν το βράδυ τη νυχτερινή εξόρμηση. Αυτά έχουν να πουν κάτι ενημερωτικά ένθετα, που θα φάτε, που θα ξεδώσετε, που θα χαλαστείτε.
.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ: Άσε τα δύσκολα. Τις βαρειές μνήμες και τις χιλιετίες Ιστορίας που κουβαλάνε τα βράχια και τα βουνά της Ελλάδος. Την πατρίδα των μεγάλων μύθων, που γέννησε πολεμιστές αρχιδάτους και μύστες αιώνιους. Σου μιλάω για τα ηλιοβασιλέματα που δεν τα βρίσκεις πουθενά αλλού. Τα πεύκα μας. Δικά μας είναι, κανενός τουρίστα. Και τα αμπέλια μας, και οι ελιές μας. Δικά μας, γιατί τα αναπνέουμε και στα παπάρια μας αν είναι γραμμένα στη μερίδα μας, στο κτηματολόγιο. Τράβα να ρίξεις μια βουτιά, και η θάλασσα δική σου είναι, πατριώτη.

Ο Βαρουφακης, μετά τα IOU, και τους τουρίστες φοροελεγκτες φέρνει απόψε νέα μαντζούνια. Δημόσια εταιρία για τα κόκκινα δάνεια που δεν θα κοστίσουν σε κανέναν. Η παραγωγή ενέργειας είναι φυσικό μονοπώλιο (!) άρα… (link:https://www.facebook.com/609874490/posts/10157324869914491/)facebook.com/609874490/post… Δείτε περισσότερα

  • Γκρεμίζονται οι φυλακές Κορυδαλλου και γίνονται πάρκο. Μετεκλογική εκδίκηση του Κυριακου γιατί οι φυλακές ψήφισαν 93% ΣΥΡΙΖΑ. Ντροπή! ?

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, κουστούμι και κείμενο

Μπορεί να μην χειροκρότησαν όλοι στην προτροπή Κυριάκου για τη ΧΑ που έφυγε οριστικά από τη Βουλή αλλά η Περιστέρα δακρυσε στη μάνα του Φύσσα. Μην είστε αχάριστοι.

  • ΚΙ ΑΛΛΟ: Ακούω το Βελοπουλο… Μιλάει για τους ουρανοξυστες στο Ελληνικό που είναι λέει επικίνδυνο γιατί είναι σεισμογενης η Ελλάδα…. Ναι ρε μ@λακα Βελοπουλε στο Τόκυο γιαυτό έχουν μόνο 3οροφα κτήρια για να μην τους πλακώσουν τα μπετα απο τους ουρανοξυστες που πέφτουν ΤΙ ΖΟΥΜΕ ΡΕ

Βελόπουλε είσαι ο μόνος απ’την αντιπολίτευση που σήμερα μιμείται Ανέλ & ΧΑ. Εμείς ξέραμε ότι ‘σαι το νέο τσιράκι που πήρε το “χρίσμα”. Εσύ…το επιβεβαίωσες απτην 1η μέρα!
Ρόμπα έχετε γίνει μέσα στη #vouli εθνικολαικιστές & εθνομηδενιστές μαζί.

  • Ο άνθρωπος που βαρεσε κανόνι στο Ελληνικό τραπεζικό σύστημα, που έβαλε capital controls και που ευθύνεται με τη μνημονιάρα Τσίπρα των 86δις€ βρίσκεται στο βήμα της #vouli και μιλάει ως αρχηγός κόμματος. Με ξεπερνάει.. Τον ψήφισαν Έλληνες πολίτες και τον έστειλαν στη Βουλή.. Σοκ

Κάτω τα χέρια απο τον Γιάνη. Πρέπει με κάποιο τρόπο να διασκεδάζουμε. Τελικά, είναι σοφός ο Ελληνικός λαός. Τον έβαλε στην Ελληνική βουλή να τον απολαμβάνουμε εμείς και όχι οι Ευρωπαίοι στο Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, χαμογελάει, κουστούμι και κείμενο

11 πράγματα που ίσως Δεν ήξερες για το Κερατσίνι και τη Δραπετσώνα

1. Το όνομα του Πάρκου Πρεσσόφ

Το γνώριζες ότι το υπέροχο πάρκο που βρίσκεται στις αρχές της Λεωφόρου Σχιστού και έχει είσοδο στην οδό Γκιώνας 10 αρχικά λεγόταν «Αθλητικό Πάρκο Δήμου Κερατσινίου» ; Το 1984 ονομάστηκε Πρεσσόφ μετά την αδελφοποίηση του Δήμου Κερατσινίου με τον Δήμο Πρεσσόφ της Σλοβακίας.

Related imageRelated image2. Το Κερατσίνι είναι μεγάλη «Καλλιτεχνομάνα»

Το ήξερες ότι στο Κερατσίνι και την Δραπετσώνα έχουν γεννηθεί, έχουν μεγαλώσει ή έχουν διαμείνει κατά καιρούς μερικοί από τους ποιο σπουδαίους Έλληνες καλλιτέχνες; Ο μεγάλος ηθοποιός του θεάτρου Θύμιος Καρακατσάνης γεννήθηκε και μεγάλωσε στα Ταμπούρια. Το ίδιο και η μεγάλη Μάρθα Καραγιάννη. Ο Παντελής Θαλασσινός γεννήθηκε στην Χίο αλλά τα παιδικά του χρόνια τα πέρασε στην Αμφιάλη, έπαιζε μάλιστα ποδόσφαιρο στον Άρη Αμφιάλης. Η μεγάλη λαϊκή τραγουδίστρια Ρίτα Σακελλαρίου μεγάλωσε στα προσφυγικά στον Άγιο Παντελεήμονα. Ακόμα διασώζεται εκεί η επιγραφή του κουρείου που διατηρούσε εκεί ο αδελφός της Βασίλης Σακελαρίου . Για λίγο καιρό έμενε στην Δραπετσώνα και ο Στέλιος Καζαντζίδης, μάλιστα σύχναζε στην ταβέρνα η «Ρόδα», όπου ο ιδιοκτήτης ακόμα και σήμερα έχει στο μαγαζί του τοιχοκολλημένες πολλές φωτογραφίες μαζί με τον αγαπημένο του Στέλιο. Επίσης στην Δραπετσώνα έζησαν οι μεγαλύτεροι ρεμπέτες της Ελλάδος: Βαμβακάρης, Παπαϊωάννου κλπ.

3. Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου

Image result for 3. Ιχθυόσκαλα ΚερατσινίουΠρόκειται για την μεγαλύτερη αγορά ψαριών στην Ελλάδα και βρίσκεται στην ίδια θέση από το 1965. Εδώ καταφθάνουν καΐκια από όλο το Αιγαίο. Κάθε βράδυ ζωντανεύει και μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες λειτουργεί ως το μεγαλύτερο χρηματιστήριο ψαριών.

4. Εδώ νίκησε ο Γιώργος Καραϊσκάκης τον Κιουταχή

Image result for 4. Εδώ νίκησε ο Γιώργος Καραϊσκάκης τον ΚιουταχήΣτις 4/3/1827 ο Γιώργος Καραϊσκάκης νίκησε τον Κιουταχή εδώ στο Κερατσίνι και απώθησε του Τούρκους να προχωρήσουν προς την Ακρόπολη. Προς τιμή του δόθηκε το όνομα στον σημερινό ναό του Αγ. Γιώργη και κάθε Μάρτιο γιορτάζονται τα Καραϊσκάκια.

5. Το ρολόι στο λιμάνι

Image result for Το ρολόι στο λιμάνιΤο ρολόι στο κτίριο των παλιών αποθηκών στο Λιμάνι κάτω από τα αρχαία τείχη της Ηετωνείας Ακτής κάθε και πέντε χτυπά στον ρυθμό των «παιδιών του Πειραιά» . Είναι κάτι που αρέσει πολύ σε εμάς της περιοχής να ακούμε την μελωδία του Χατζιδάκι..

6. Πάρκο Ανδρέας «Σελεπίτσαρι».

Εδώ παλιά βρισκόταν τα παλιά νταμάρια και λατομεία της περιοχής. Από εκεί περνούσαν ράγες τρένου που μετέφεραν όγκους πετρών στα καράβια. Το όνομα Σελεπίτσαρι ο λόφος αυτός το έχει πάρει γιατί ήταν ιδιοκτησία ενός Τούρκου τσιφλικά εν ονόματι «Σελεπίτσαρι»

ΤΩΡΑ
Image result for Πάρκο Ανδρέας «Σελεπίτσαρι».
Related image
7. Ο Τάφος του ΘεμιστοκλήΣτην παραλία των Λιπασμάτων, η τρύπα με τις αρχαίες πέτρες δίπλα στην … καντίνα(!!!) στον όρμο Κράκαρη είναι το Θεμιστόκλειο, ο τύμβος δηλαδή του Θεμιστοκλή, του Αθηναίου στρατηγού, του νικητή της ναυμαχίας της Σαλαμίνας.

Related imageΕπειδή από κάποιους έχει αμφισβητηθεί ότι ο τάφος βρίσκεται να πούμε ότι υπάρχουν τρεις γραπτές αρχαίες μαρτυρίες. Μία είναι του Πλούταρχου (η κυριότερη) και είναι εκείνη που αναφέρει τα λόγια του Διόδωρου του Περιηγητή: “Διόδωρος δε ο περιηγητής εν τοις περί μνημάτων είρηκεν, ως υπονοών μάλλον ή γιγνώσκων, ότι περί τον λιμένα του Πειραιώς, από του κατά τον Άλκιμον ακρωτηρίου, πρόκειταί τις οίον αγκών και κάμψαντι τούτον εντός, ή το υπεύδιον της θαλάσσης, κρηπίς εστίν ευμεγέθης και περί αυτήν βωμοειδές, τάφος Θεμιστοκλέους”.

Για τον λόγο αυτό ο Δήμος έχει φτιάξει και μνημείο εκεί.

8. Τι βρισκόταν στην οδό Μπουδούτση στην Δραπετσώνα;

Στο σημείο που βρίσκεται σήμερα ένα συγκρότημα τριών κτιρίων στην οδό Μπουδούτση στην Δραπετσώνα βρισκόντουσαν τα Βούρλα ! Τα Βούρλα ήταν ένα τεράστιο δημόσιο μπορντέλο στη Δραπετσώνα που έφτιαξε ο δήμος του Πειραιά το 1875 και λειτούργησε υπό την προστασία του κράτους και την περιφρούρηση της αστυνομίας. Ήταν περιφραγμένο με ψηλό μαντρότοιχο, είχε πτέρυγες με ομοιόμορφα κελιά κι έμοιαζε με φυλακή. Τον καιρό της κατοχής μετατράπηκε σε φυλακή και ως φυλακή τελείωσε τη σταδιοδρομία του το 1970 που κατεδαφίστηκε. Άρα το σημείο αυτό ήταν το μεγαλύτερο «νόμιμο» μπορντέλο της Ελλάδας και μετέπειτα οι φυλακές υψίστης ασφαλείας.

Image result for Τι βρισκόταν στην οδό Μπουδούτση στην Δραπετσώνα;

https://www.huffingtonpost.gr/tety-solou/-_12456_b_17454016.html

9. Την Δραπετσώνα έχουν χρησιμοποιήσει ως σκηνικό και πολλές κινηματογραφικές και τηλεοπτικές σειρές!

Η Δραπετσώνα είναι πόλος που έλκει πολλούς σκηνοθέτες να σκηνοθετήσουν τις ταινίες τους εκεί. Μερικές από αυτές είναι :

Το «Ορατότης Μηδέν» είναι από τις πλέον αγαπημένες ταινίες του Νίκου Φώσκολου. Τα Ναυπηγεία όπου βλέπουμε τον Νίκο Κούρκουλο να “ακροβατεί” ανάμεσα σε σωλήνες και γερανούς, είναι οι δεξαμενές του λιμανιού του Πειραιά στην Ακτή Βασιλειάδη στην Δραπετσώνα . Στην Ακτή Βασιλειάδη έχει σκηνές και το «Κάθαρμα» με τον Γιώργο Φούντα. Το πρόσφατο «Ρισάλτο» του Βασίλη Βαφέα γυρίστηκε στην Δραπετσώνα . Επίσης και η σειρά “Μην ψαρώνεις” που παίζεται φέτος στον ΑΝΤ1 με τον Θοδωρή Αθερίδη και την Λεκάκη έχει πολλά πλάνα από την περιοχή μας και κυρίως από την περιοχή που είναι το λιμανάκι του Αγ. Γεωργίου . Η ταινία «Short Fuse» η πρώτη Ελληνική ταινία δράσης με τον Αποστόλη Τότσικα και τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη έχει πάρα πολλά πλάνα στο εργοστάσιο των Λιπασμάτων .

Η «άλλη θάλασσα», η ταινία που δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει ο Θ. Αγγελόπουλος αφού σκοτώθηκε στον περιφερειακό της Δραπετσώνας την ώρα των γυρισμάτων έχει πολλές σκηνές από την Δραπετσώνα και το λιμάνι. Η ταινία μπορεί να μην ολοκληρώθηκε ωστόσο υπάρχουν φήμες που θέλουν την κόρη του Ελένη να συνεχίζει το έργο του πατέρα της οπότε προσεχώς να δούμε κι άλλο την περιοχή μας στις κινηματογραφικές αίθουσες .

10. Το «ΕΙδικόν» η πιο παλιά αυθεντική μπακαλοταβέρνα στην Αττική από το 1920

Η τελευταία αυθεντική μπακαλοταβέρνα της Αττικής!!! Η μπακαλοταβέρνα άρχισε να λειτουργεί ως οινοπαντοπωλείο το 1920 από τον κ. Αριστείδη, γέννημα θρέμμα Πειραιώτη.

Ο κ. Απόστολος, γιος του ιδρυτή και τωρινός ιδιοκτήτης του μαγαζιού συνεχίζει την παράδοση. Ακόμα και σήμερα μέσα θα βρεις το παλιό ψυγείο της «Εν Ελλάδι, 1938», τα ξύλινα σκαλιστά ράφια και το αρχοντικό μωσαϊκό που έχουν περπατήσει άσημοι και διάσημοι, ροκάδες και ρεμπέτες που τους ενώνει ένα βασικό χαρακτηριστικό, η αγάπη για την ελληνική γειτονιά στο πέρασμα των χρόνων.

Image result for «ΕΙδικόν» η πιο παλιά αυθεντική μπακαλοταβέρνα στην Αττική από το 1920
Ο κυρ Απόστολος σε παλαιότερο άρθρο μας, είχε πει ότι από εκεί έχουν περάσει εφοπλιστές, νοικοκυραίοι, αρχιτέκτονες (όπως ο Γιώργος Πίττας, που έβαλε το παντοπωλείο κι εξώφυλλο στο βιβλίο του « Η Αθηναϊκή Ταβέρνα»), αείμνηστοι τραγουδιστές –ο Καζαντζίδης, ο Παπαϊωάννου, ο Τσιτσάνης, ο Νικολόπουλος, η Φωτεινή Δάρρα, ο Ξαρχάκος κ.α11. Από την Δραπετσώνα έχουν περάσει τα 2 πρώτα νεκροταφεία του Πειραιά

Το πρώτο νεκροταφείο του Πειραιά ήταν γύρω από τον ναό του Αγίου Διονυσίου. Το 1844 το Δημοτικό συμβούλιο της πόλης εγκρίνει να γίνει εκεί το 1ο Νεκροταφείο. Στις 14/11/1896 λόγο των καιρικών φαινομένων που έπληξαν τον Πειραιά το νεκροταφείο του Αγ. Διονυσίου υπέστη μεγάλες φθορές και εξαιτίας της νεροποντής καταστράφηκαν τα μνήματα. Στο προαύλιο σήμερα του ναού σώζονται κάποιοι τάφοι από το παλιό εκείνο νεκροταφείο.

Εξαιτίας της προαναφερθέντας κακοκαιρίας και του γεγονότος ότι πόλη του Πειραιά είχε μεγαλώσει αρκετά δημιουργήθηκε η ανάγκη για νέο νεκροταφείο. Το 1889 ο δήμος Πειραιά αποφάσισε την αγορά γηπέδου για δημοτικό νεκροταφείο στην περιοχή Ευγένεια, με συνολική επιφάνεια 48.452 στρεμμάτων. Έτσι σιγά σιγά κατασκευάστηκε το νεκροταφείο της Αναστάσεως. Το 1892 κατασκευάστηκε η κύρια είσοδος και ο θάλαμος νεκροψίας μεταξύ 1893-1894. Την περίοδο εκείνη εγκρίθηκε και η ανέγερση του ναού της Ανάστασης και η εικονογράφησή του από τον αγιογράφο Παντελή Ζωγράφο. Το νεκροταφείο εγκαινιάστηκε τον Μάρτιο του 1904, αν και άρχισε να λειτουργεί το 1909.

Τα δύο κοιμητήρια, «Ανάσταση» και «Αγίου Διονυσίου» λειτουργούσαν για αρκετά χρόνια παράλληλα μέχρι να ολοκληρωθεί πλήρως η μεταφορά των μνημάτων. Ωστόσο να καταγράψουμε το γεγονός ότι ακόμα και την δεκαετία του 1950 μνήματα μεταφέρονταν από τον χώρο του Αγίου Διονυσίου στην «Ανάσταση». Το νεκροταφείο της Αναστάσεως έπαψε επίσημα να λειτουργεί το 1999. Όπου δημιουργήθηκε το νεκροταφείο του Σχιστού.

Πηγή: Στήλη : “Local stories” του Γιώργου Τσοχαντζή για την σελίδα του facebook “Κερατσίνι-Δραπετσώνα Το e-περιοδικό της περιοχής μας”

https://keratsinivoice.blogspot.com/2019/07/11.html#ixzz5uLDWHcnI

ΩΡΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ 

ΑΙΓΙΝΙΤΙΣΣΑ – ΑΙΓΙΝΑ

Η εικόνα ίσως περιέχει: ωκεανός, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και φύση

ΑΙΓΙΝΑ