Το κυριακάτικο σημειωματάριο του μικρομέτοχου 23/9

TEΣΣΕΡΙΣ OI EΠΟΧΕΣ TOY XΡONOY… η εξής μία: ΑΝΟΙΞΗ


ΝΩΝΤΑΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ: KGB Reloaded

Οι Ρώσοι χάκερ που έκαναν την ωραία δουλειά στις αμερικανικές εκλογές κατά της Χίλαρι, βρέθηκε ότι παρακολουθούσαν και μητροπολίτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου για να υποστηρίξουν το Πατριαρχείο της Μόσχας. Αλλά παρακολουθούσαν, για καλό και για κακό, και ένα συνεργάτη του Πατριάρχη Μόσχας.

NBCNEWS.COM
The Russian hackers indicted by the U.S. special prosecutor last month may have spent years trying to steal the private correspondence of some of the world’s most senior Orthodox Christian figures.

ΜΕ ΜΗΝΥΜΑ: Καλημέρα και καλό φθινόπωρο φίλοι!

Η εικόνα ίσως περιέχει: δέντρο, φυτό, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση


Ο Guardian αποθεώνει το Κουκάκι (εικόνες) 

Ένα απολαυστικό αφιέρωμα στην Αθήνα έκανε o Guardian, αναφέροντας όλα όσα δεν πρέπει κανείς να παραλείψει να κάνει όταν βρεθεί στην ελληνική πρωτεύουσα. Στη λίστα με τα must-go και μια ολόκληρη γειτονιά της Αθήνας. 

Χωρίς να ξεχνά το Μουσείο της Ακρόπολης, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, αλλά και το τσίπουρο, το κατσικίσιο τυρί, γνωστές καφετέριες, ξενοδοχεία και εστιατόρια, η βρετανική εφημερίδα επικεντρώνεται στις ομορφιές μίας γειτονιάς.

Ο Guardian αποθεώνει το Κουκάκι (εικόνες) – Pentapostagma.gr

Και αυτή η γειτονιά δεν είναι άλλη από το Κουκάκι, η πυκνοκατοικημένη περιοχή του κέντρου που έχει καταφέρει σε βάθος χρόνου να αποκτήσει μια δική της ταυτότητα. Τα τελευταία χρόνια, ιδιαίτερα μαγαζιά έχουν ανοίξει στην περιοχή, μετατρέποντάς την από φοιτητικό προορισμό σε στέκι των πιο ψαγμένων.

Φαίνεται μάλιστα πως αυτό που εντυπωσίασε τον Guardian, εκτός από τα μαγαζιά, είναι πως στο Κουκάκι θα δεις ανθρώπους πολύ διαφορετικούς μεταξύ τους.

Σχεδιαστές μόδας, ανθρώπους της τέχνης, ηθοποιούς, φοιτητές, ακόμη και παππούδες να παίζουν με το κομπολόι τους σε καλά κρυμμένα καφενεία.


«Εγώ δεν έχω υπηρετήσει ιδιαίτερα αυτό που λέμε λαϊκό τραγούδι. Δεν μ’ άρεσε ούτε ως φωνή ο Καζαντζίδης, ούτε και ότι έλεγε… Την εποχή που μεσουρανούσε εγώ ήμουνα μαθήτρια της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλογραιών και μεγάλωνα με Αζναβούρ. Αυτό δε με εμπόδισε να υπογράψω ένα μνημόνιο για την αποδέσμευση του από τη «Μinos», αφού πίστευα ότι ήταν δίκαιο… Αυτή ήταν η μόνη μου σχέση μαζί του, όταν ο συγχωρεμένος ο Ανδρέας Καϊάφας ιδιοκτήτης τότε της εταιρείας που θα έβγαζε το δίσκο μου ζητάει να γράψω στίχους γι’ αυτόν.

Μου λένε να γνωρίσω τον Καζαντζίδη για να διαμορφώσω η ίδια γνώμη. Πάω με τη μικρή μου κόρη στο στούντιο και εκεί που ομολογουμένως περίμενα να βρώ ένα λαϊκό τύπο βαρύ και ενδεχομένως πότη διαφόρων ουσιών συναντάω έναν ευγενέστατο κύριο που σηκώνεται και δεν κάθεται παρά μόνο όταν καθόμαστε εμείς. Συμβουλεύει την κόρη μου – μην καπνίζεις μικρή μου – μιλάει πολύ καλά ελληνικά και είναι ευφυής. Μπαίνει μέσα και λέει τα Καπέλα και χωρίς μικρόφωνο το Αμάν… Εκείνη την στιγμή αντιλήφθηκα γιατί τόσες γενιές Ελλήνων τον έχουν σαν Θεό τους…

«Χρειάστηκε να διανύσω μισό αιώνα για να μπορέσω να καταλάβω τον Στέλιο Καζαντζίδη και τα τραγούδια του. Χρειάστηκε να καώ μέσα στους απλούς καθημερινούς πόνους της επιβίωσης, της λαχτάρας για εκείνους που αγαπώ, της βαθιάς ανησυχίας και πίκρας για όσα γίνονται γύρω μας για να μπορέσω να γράψω με το χέρι στην καρδιά και όχι από εμπορική σκοπιμότητα, στίχους για τον Στέλιο και τα εννιά εκατομμύρια οχτακόσιες χιλιάδες Έλληνες που του μοιάζουν, που μου μοιάζουν, που μας μοιάζουν. Για τους διακόσιους χιλιάδες που υπολείπονται, που ευημερούν και λυμαίνονται αυτή τη χώρα, αδιαφορώ όπως και εκείνος. Τίποτε άλλο».

Σώτια Τσώτου, Στιχουργός για τον Στέλιο Καζαντζίδη.
Προσυπογράφω. Πάντα στη μνήμη μας.


ΖΑΚΥΝΘΟΣ

Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, υπαίθριες δραστηριότητες, νερό και φύση


ΣΧΟΛΙΟ ΦΙΛΗΣ του μ/μ

Είδα 2 βίντεο για τη δολοφονία του άμοιρου Ζακ. Ομολογώ ότι δεν σοκαρίστηκα, αφού δεν είναι πρώτη φορά που βλέπω τέτοια ωμή βία. Κάποτε την έβλεπα και live. Το ότι κάποιοι τη γλίτωσαν και δεν πήγαν στα κυπαρισσάκια είναι απλά τυχαίο.

  • Εξοργίστηκα όμως με αυτούς που παρακολουθούσαν αμέτοχοι, τραβούσαν βίντεο και δεν ξέρω εγώ τι άλλο έκαναν εκείνη την ώρα, όταν σκότωναν έναν άνθρωπο.
  • Τα περί άμυνας τα ακούω βερεσέ, γιατί έπιασε το κομμάτι από το τζάμι προφανώς για να αμυνθεί μετά από τόσο ξύλο. Αλλά ούτε τα πόδια του δεν μπορούσε να πάρει.

Ένας αστυνομικός θα μπορούσε να τον είχε ακινητοποιήσει χωρίς κίνδυνο της ζωής του. Πού ήταν;

  • Δεν συμφωνώ με την ηρωοποίηση, αλλά η αυτοδικία θα έπρεπε να είναι κατακριτέα από όλους σε μια σωστή κοινωνία. 
  • Ακόμα κι αν δεν ήταν εξαρτημένος, ακόμα κι αν ήταν ένα απλό κλεφτρόνι, δεν θα του άξιζε θάνατος γι’ αυτό που έκανε. 

Δεν είμαστε Θεοί να ορίζουμε ποιος πρέπει να ζήσει και ποιος πρέπει να πεθάνει. Στη χώρα μας αυτό δεν το κάνουν ούτε καν οι δικαστές.(ΦΚ)


ΝΩΝΤΑΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ: No mercy

Κλωτσάει με όλη τη δύναμή του έναν ανυπεράσπιστο άνθρωπο, πεσμένο στο πεζοδρόμιο. Τον κλωτσάει-πατάει στο πίσω μέρος του κεφαλιού, πάνω από τον αυχένα.

  • Μετά κάνει δήλωση στα κανάλια και λέει ωμά ψέματα, επειδή δεν γνωρίζει ότι το γεγονός έχει βιντεοσκοπηθεί και οι αγριότητές του καταγράφονται πεντακάθαρα.
  • Κανένα έλεος, λοιπόν, σε αυτό το ανθρωποειδές.

Δεν ήταν νόμιμη άμυνα, ήταν άγρια επίθεση εν ψυχρώ με σκοπό τον φόνο. Και μην ακούσω σπαραξικάρδια επιχειρήματα για το δράμα που ζουν οι έμποροι στο κέντρο με την εγκληματικότητα. Αν όσοι ζούμε δράματα νομιμοποιούμαστε να προχωρούμε σε τέτοιες αγριότητες, δεν θα μείνει ρουθούνι.

ΣΧΟΛΙΟ τρίτου: Συμφωνώ! Θα είχε αποφευχθεί ίσως αυτό και παρόμοια επεισόδια αυτοδικίας και αγριότητας αν όσοι ζούμε σ’ αυτή τη χώρα πιστεύαμε ότι υπάρχει αστυνομία και στη συνέχεια απονομή δικαιοσύνης. Στη ζούγκλα μαθαίνεις και να επιτίθεσαι όχι μόνο να αμύνεσαι.


ΠΑΡΓΑ

Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, λουλούδι, σπίτι, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες


ΝΩΝΤΑΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ: Νιγηρία και Moria Resort

Τι μαθαίνεις από μια τυχαία συζήτηση με αξιωματικό της αστυνομίας, που ασχολείται με θέματα αλλοδαπών. Στην όμορφη Νιγηρία, η αναγνώριση αλλοδαπών γίνεται με σκάνερ, που μεταφέρουν τα αποτυπώματα σε σύστημα πληροφορικής για να γίνεται διασταύρωση σε διεθνείς βάσεις δεδομένων.

Στην Ελλαδάρα, έχουμε πάρει 1,6 δισ από τους κουτόφραγκους για το προσφυγικό, αλλά τα αποτυπώματα εξακολουθούν να καταγράφονται με μελάνια και μουτζούρες.
Από την άλλη, δίνω ένα ελαφρυντικό στην κυβέρνηση: ξόδεψε πολλά για το γνωστό, πεντάστερο, Moria Resort.

ΥΓ Επειδή σέρνονται και μηνύσεις, να ξέρετε ότι καπνίζω στριφτά.


ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ: Επειδή πολλή κουβέντα γίνεται για το αν οι ναρκομανείς είναι “κακομαθημένα παιδιά”, ας δούμε τι λέει ο καθηγητής David Nutt του Κέντρου Νευροψυχοφαρμακολογίας του Ιατρικού Τμήματος του Imperial College του Λονδίνου. Μετά το 12:30΄
Είναι γενικά ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ. Μετά από αυτό, άλλαξαν πολλά στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζω τους ανθρώπους με εξαρτήσεις.

YOUTUBE.COM

Russell Brand Full Length documentary on drug addiction and recovery from drug abuse. Interesting full length documentary about heroin drug abuse…


ΝΩΝΤΑΣ ΧΑΛΔΟΥΠΗΣ:Προφητεία
(Θρίλερ, Αυστηρώς Ακατάλληλο)

Στις επόμενες τραπεζικές αυξήσεις κεφαλαίου, με ένα (1) ευρώ θα παίρνεις 100 μετοχές.


ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΙΑΤΡΑΣ: Ένα απόγευμα, πριν μερικούς μήνες, κατέβαινα με τις κυλιόμενες σκάλες προς την αποβάθρα του μετρό στο Μοναστηράκι. Ξαφνικά, ακούω φωνές και βλέπω δύο γεροδεμένους να τρέχουν προς εμένα. Πιάνουν έναν τύπο που βρισκόταν ακριβώς από πίσω μου και τον πλάκωσαν στο ξύλο. Τέτοιο ξύλο δεν είχα ξαναδεί. Του άνοιξαν το κεφάλι. Ο άνθρωπος ήταν κάτω και αυτοί τον κλωτσούσαν και τον βαρούσαν.
Και γιατί το έκαναν αυτό; Επειδή, όπως είπαν, είδαν αυτόν που βρισκόταν πίσω μου (μετανάστης, μάλλον Πακιστανός) να προσπαθεί να βάλει το χέρι του στο σακίδιο που είχα στην πλάτη μου (ένα σακίδιο γραφείου, όπως αυτό του Τσακαλώτου). Δεν έλειπε κάτι από το σακίδιό μου, ούτε καν είχε ανοίξει. Όμως, οι δύο μπρατσωμένοι, ως άλλοι -αυτόκλητοι- φύλακες άγγελοί μου, τον “είδαν” να κλέβει, τον καταδίκασαν και τον τιμώρησαν. Τον τσάκισαν στο ξύλο.

Σε λίγο έφθασαν τρεις αστυνόμοι. Αντί να κυνηγήσουν τους μπρατσωμένους -που στο μεταξύ είχαν γίνει λούηδες- και αφού έριξαν και αυτοί ένα χεράκι ξύλο προς τον -σωριασμένο κάτω- δυστυχή μετανάστη, επέμεναν να πάω στο αστυνομικό τμήμα και να υποβάλω μήνυση προς τον “ξένο”. Αρνήθηκα επίμονα να το κάνω. Δεν είχα λόγο να υποβάλω μήνυση στον άνθρωπο αφού δεν είχε καν ακουμπήσει εμένα ή το σακίδιό μου. Αυτοί επέμεναν. 

Τους ξεκαθάρισα ότι αν πήγαινα στο αστυνομικό τμήμα θα έκανα μήνυση μόνο προς τους δύο τύπους που έδειραν τον άνθρωπο και ότι θα έκανα αναφορά και για τη δική τους “περιποίηση” προς αυτόν. Τότε με απείλησαν ότι θα με συλλάβουν για απείθεια ή για κάτι τέτοιο.
  • Τους ζήτησα να το κάνουν, όμως τους προειδοποίησα ότι θα έχουν και αυτοί μπλεξίματα.
  • Φαίνεται ότι ο τρόπος ομιλίας μου και το ντύσιμό μου (γραβάτα γαρ – και ίσως και οι κάμερες που καταγράφουν τα πάντα) τους έπεισε να μην τραβήξουν παραπέρα το ζήτημα.
  • Στη συνέχεια, ο τραυματισμένος μετανάστης τηλεφώνησε σε κάποιους φίλους του.
  • Περίμενα να έρθουν να τον πάρουν και έφυγα, ενώ οι αστυνομικοί “παρακολουθούσαν” αδιάκριτα.
Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά;Δε ξέρω. Ίσως παρασύρθηκα από τη δράση των κτηνών στην Ομόνοια και το θάνατο του επίδοξου -ερασιτέχνη- ληστή. Ανάμεσά μας, είναι πλέον πολλοί αυτοί που ηδονίζονται να κτυπούν και να σκοτώνουν. Όλους όσους δε γουστάρουν. Τους πούστηδες, τους πρεζάκηδες, τους ξένους. Η κοινωνία αρρωσταίνει βαριά.

ΠΑΡΟΣ 
Η εικόνα ίσως περιέχει: φυτό, λουλούδι, υπαίθριες δραστηριότητες και εσωτερικός χώρος

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΙΜΝΙΟΤΑΚΗ: Σπάσε τον κύκλο…

Έχω ξαναγράψει για το bystander effect, την ψυχολογική διαδικασία κατά την διάρκεια της οποίας κάποιος μένει απαθής μπροστά σε μικρά και μεγαλύτερα εγκλήματα της καθημερινότητας στα οποία όμως είναι μάρτυρας. Πολλοί άνθρωποι, ίσως κι εσείς που με διαβάζετε, μπορεί να έχετε μπει σε αυτή την διαδικασία. Σε απλά ελληνικά ονομάζεται “κοίτα τη δουλειά σου” ή “δεν θα σώσεις εσύ τον κόσμο” ή “θες να μπλέκεις τώρα;” κ.λ.π

  • Το φαινόμενο είναι συχνό και είναι πιο σοκαριστικό από το ίδιο το έγκλημα πολλές φορές. Διότι ένας βαθμός εγκληματικής συμπεριφοράς δέχεσαι ότι πάντα θα υπάρχει στον κόσμο. Απάθειας όμως; Πόσο πολύ έχουν αυξηθεί τα ποσοστά της απάθειας;
  • Για το bystander effect υπάρχει μόνο ένα “φάρμακο” και αυτό έχει αργή απορρόφηση από την κοινωνία. Αλλά δουλεύει. Ξέρετε ποιο είναι; Να σπάσει κάποιος τον κύκλο.

Χρειάζεται ένας μόνο άνθρωπος να βγει μπροστά και να ρωτήσει “μα τι κάνεις εκεί; Σταμάτα!” για να αλλάξει η δυναμική του κύκλου που υποθάλπει την εγκληματική συμπεριφορά.

  • Μέσα στον κύκλο, η δειλία του ενός ανθρώπου ενισχύει την δειλία του άλλου.
  • Αν όμως κάποιος τοποθετήσει τον εαυτό του έξω την κουλτούρα του κύκλου, τότε δημιουργείται ένα δυσάρεστο κενό, ένα χάσμα που ενεργοποιεί το κολλημένο μυαλό των υπολοίπων: “που στέκομαι;
  • Ποια θέση θα πάρω τώρα που δημιουργήθηκαν 2 ξεκάθαρες θέσεις;”

Αν βοηθήσεις εσύ, θα βοηθήσει και ο άλλος. Επειδή οι άνθρωποι είναι μιμητικά μαιμούδια δεν θέλουν να είναι μπροστάρηδες, θέλουν συμμάχους σε ότι κάνουν και δεν γουστάρουν τις μειοψηφίες. Όμως μπορείς να τραβήξεις έναν άνθρωπο τη φορά έξω από το bystander effect.

Σπάσε τον κύκλο.


Οδός Σταδίου 1900
Τόσο όμορφος δρόμος κάποτε. Ας όψονται οι κρετίνοι της τσιμεντοποίησης.

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και υπαίθριες δραστηριότητες

XΑΡ.ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ: Θα μιλήσω μόνο για τα πραγματικά περιστατικά όπως τα έχουμε δει και θα περιμένω να δω τι θα πει η δικαιοσύνη.
1. Στο κατάστημα δεν ήταν κανείς άρα δεν πρόκειται για ληστεία αλλά για απόπειρα κλοπής, και αυτό εξετάζεται δεδομένου ότι μέχρι στιγμής δεν μάθαμε αν ο άνθρωπος πήρε όντως κάτι από το μαγαζί,
2. Ο άνθρωπος δεν κρατούσε μαχαίρι.
3. Ο άνθρωπος δεν μπορούσε καν να σηκώσει τον πυροσβεστήρα.
4. Ο άνθρωπος προσπάθησε να βγει από την τζαμαρία, οι απ’έξω σπάνε την τζαμαρία και τον χτυπούν στο κεφάλι την ώρα που προσπαθεί να βγει ενώ πέφτουν πάνω του γυαλιά.
5. Αφού έχει έρθει το ΕΚΑΒ και η Αστυνομία ο άνθρωπος κάνει να σηκωθεί και εμφανίζεται κάποιος και τον κλωτσάει ξανά, ενώ εν συνεχεία αυτός προσπαθεί να τρέξει και καταλήγει να πέφτει σε κάποια τραπεζάκια.
6. Τα μέχρι στιγμής στοιχεία λένε ότι ο άνθρωπος δούλευε κανονικά και δεν είχε οικονομικό λόγο να κάνει κλοπή. Φήμες που κυκλοφορούν λένε ότι βρέθηκε στο μαγαζί επειδή έτρεξε να ξεφύγει από κάπου και πανικοβλήθηκε όταν έκλεισε πίσω του η πόρτα ασφαλείας. Επομένως, δεν ήθελε να κλέψει. Δεν υπάρχουν στοιχεία για αυτό μέχρι στιγμής, απλά λέγεται.
7. Κάθε μέρα έξω από τη Νομική, σε γειτονίες της Αθήνας κλπ πουλιέται πρέζα με το κιλό. Η αστυνομία δεν κάνει τίποτα, οι μισοί φοβούνται και οι άλλοι μισοί λαδώνονται. Αυτό, προφανώς και είναι ευθύνη της Κυβέρνησης που δεν έχει κάνει τίποτα για να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Όχι ότι έκαναν οι προηγούμενες, αλλά από αυτήν περιμένει ο κόσμος. Τους άλλους τους ξέρει…


Χ.ΧΡΙΣΤ/: ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ;
  • Την γραμμή ”ο ΣΥΡΙΖΑ συσπειρώνει κόσμο το καλοκαίρι γιατί ο κόσμος είναι πιο χαρούμενος και περνάει καλύτερα” την είπε πρώτη η Αννα Ασημακοπούλου, που βρήκε άντρα με τάμα και μπράβο της γιατί δεν γίνεται η βαφτιστήρα του βασιλιά να είναι αστεφάνωτη, και τώρα την είπε και ο Τσιμας.
  • Τέλεια γραμμή παιδιά, αν σκεφτεί κανείς ότι στην Ελλάδα είναι 300 μέρες το χρόνο καλοκαίρι!!!

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗΣpetroulakis--7


ΤΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

Το ιδεολόγημα των ανοικτών συνόρων

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔIAΓΩNIΩΣ

Είναι εύκολο να λες ότι τα σύνορα της χώρας σου, και της Ευρώπης, είναι ανοικτά. Και ο Σώρρας έλεγε ότι διαθέτει εξακόσια δισεκατομμύρια και κάτι ψιλά για να εξοφλήσει το χρέος και μάζευε λεφτά από λογαριασμούς του ηλεκτρικού και συνδρομές στον όμιλο των ευγενών που ίδρυσε.

Το δύσκολο είναι να αναλάβεις την ευθύνη των ανοικτών συνόρων.

Αλλιώς τα «ανοικτά σύνορα» μένουν ξεκρέμαστα, ένα εύηχο ιδεολόγημα χωρίς κανένα αντίκρισμα στην πραγματικότητα. Και ευθύνη των «ανοικτών συνόρων» σημαίνει ότι αναλαμβάνεις την ευθύνη των ανθρώπων που τα διασχίζουν για να ζητήσουν καταφύγιο στην επικράτειά σου. Τους εξασφαλίζεις τροφή, στέγη, ιατρική περίθαλψη, ασφάλεια, ενδεχομένως δε και εργασία. Αν μάλιστα η πολιτεία σου θέλει να λέγεται δημοκρατική, οφείλεις να προστατεύσεις και τους πολίτες της ώστε να μη γίνει καταναγκασμός η συμβίωση με πληθυσμούς που δεν έχουν ζήσει ούτε την ειρήνη που αυτοί απολαμβάνουν, δεν ξέρουν τι είναι και πώς λειτουργεί η δημοκρατία τους και η αντίληψή τους για τα δικαιώματα του ανθρώπου είναι μάλλον ανύπαρκτη.

  • Είναι προφανές ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση όχι μόνον ήταν ανέτοιμη να αναλάβει την ευθύνη των «ανοικτών συνόρων» της, αλλά και τόσα χρόνια μετά, και με τόση σωρευμένη πείρα, δεν είναι σε θέση να επεξεργαστεί ένα από τα κεντρικά ιδεολογήματα της συγκρότησής της.
  • Με τον δείκτη της δεξιάς προτεταμένο καταδικάζει τον Ορμπαν, χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν ότι κοινωνίες που δεν τις κυβερνάει ο Ορμπαν όλο και περισσότερο αντιδρούν στα «ανοικτά σύνορα».
  • Ο διδακτισμός της πολιτικής ορθότητας ακυρώνεται από μια πολιτική πραγματικότητα που όλο και περισσότερο της γυρίζει την πλάτη.

Στους αντίποδες της Ουγγαρίας του Ορμπαν βρίσκεται η χώρα μας. Η Ευρώπη ανησυχεί για τον εθνικισμό και τον δεξιό λαϊκισμό, όμως δεν είναι σε θέση να δει τον αριστερό λαϊκισμό. Μάλλον επειδή αυτός ο τελευταίος χρησιμοποιεί στη ρητορική του τις ηθικές επιταγές της πολιτικής ορθότητας.

  • Και αίφνης ανακαλύπτει ότι στη Μόρια οι μετανάστες –διότι μετανάστες είναι πλέον ως επί το πλείστον– ζουν σε συνθήκες πολύ χειρότερες απ’ αυτές που άφησαν στις πατρίδες τους.
  • Σήμερα μόλις μάθαμε πως τετρακόσια παιδιά είναι άστεγα. Μερικά δε απ’ αυτά αγνοούνται. Είναι τα θύματα της πολιτικής των «ανοικτών συνόρων».
  • Οσοι στοιβάζονται στα κοντέινερ και στις σκηνές του στρατοπέδου δεν μπορούν παρά να μισήσουν τη χώρα που τους υποσχέθηκε φιλοξενία και τους ξεγέλασε.
  • Η κοινωνία της Λέσβου που υφίσταται τον βιασμό συγκαταλέγεται επίσης στα θύματα της πολιτικής των ανοικτών συνόρων.

Η μόνη λύση είναι η Ευρώπη να εγκαταλείψει το ιδεολόγημα των «ανοικτών συνόρων» και να κοιτάξει την πραγματικότητά της. Έντυπη ΚΑΘΗ