The European Union’s top official is struggling
- Του… κορονοϊού στις ελεύθερες παραλίες! Αποκαρδιωτικές εικόνες
Μόλις μία εβδομάδα κατάφεραν να… συγκρατηθούν οι λουόμενοι στις ελεύθερες παραλίες της Αττικής. Το περασμένο Σαββατοκύριακο, που ήταν και το πρώτο χωρίς περιορισμούς μετακινήσεων, οι Αθηναίοι ξεχύθηκαν στις παραλίες, με την πλειψηφία να τηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας. Ωστόσο, οι σημερινές εικόνες είναι άκρως αποκαρδιωτικές. Συνωστισμός… παντού και αυτό είναι αρκετό, ώστε ο κορονοϊός να ζει. να βασιλεύει και να εξαπλώνεται!
Αντιθέτως, στις οργανωμένες παραλίες τηρήθηκαν και σήμερα οι απαραίτητες αποστάσεις…
- Αυστηροί κανόνες λόγω κορονοϊού
Οι οργανωμένες παραλίες άνοιξαν με αυστηρούς κανόνες τόσο για τους επχιειρηματίες, όσο και για τους λουόμενους. Ειδικότερα, σε ελεγχόμενες ως προς την είσοδο οργανωμένες παραλίες, ο μέγιστος αριθμός λουόμενων είναι τα 40 άτομα ανά 1.000 τ.μ., και είναι υποχρεωτική η καταγραφή του αριθμού των παρευρισκόμενων.
- Όσον αφορά στην απόσταση ανάμεσα στις ομπρέλες, η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των αξόνων των ομπρελών, ορίζεται στα 4 μέτρα, ενώ ορίζεται και η ελάχιστη απόσταση ενός μέτρου μεταξύ της περιμέτρου του σκιάστρου των δύο ομπρελών.
Σχετικά με τις ξαπλώστρες, επιτρέπονται μέχρι 2 ξαπλώστρες ανά ομπρέλα, με εξαίρεση τις οικογένειες με ανήλικα τέκνα. Επιπλέον, δύο ξαπλώστρες που βρίσκονται σε διαφορετικές ομπρέλες, πρέπει να απέχουν η μία από την άλλη τουλάχιστον 1,5 μέτρο.
- Τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος δηλαδή, κυλικεία, αναψυκτήρια, καφέ μπαρ, λειτουργούν αποκλειστικά με διάθεση προϊόντων σε πακέτο take away. Τα προϊόντα τους πωλούνται μόνο συσκευασμένα και απαγορεύεται η παρασκευή τους στο χώρο. Επίσης, απαγορεύεται η διάθεση και πώληση αλκοολούχων ποτών.
Επιπλέον, δεν επιτρέπεται η ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στο χώρο λειτουργίας του καταστήματος. Η ελάχιστη απόσταση μεταξύ των πελατών που περιμένουν να εξυπηρετηθούν, ορίζεται στο 1,5 μέτρο, ενώ υπάρχει ισχυρή σύσταση για χρήση μάσκας από τους εργαζομένους. Στα σημεία αυτά απαγορεύεται το delivery.
TITIBIΣMATA
- Χαρδαλιάς για Αμβρόσιο: Κανένας κήρυκας του μίσους δεν μπορεί να χαλάσει τη χαρά
- 3 ακίνητα σε μετανάστες, με ευρωπαϊκά κονδύλια, μέσω Μ.Κ.Ο, μισθώνει ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Παπαδημούλης. Μεγάλη μπίζνα η αριστερά, πολύ μεγάλη, πουλάς «ανθρωπισμό» και βγάζεις εκατομμύρια από τον «κακό» καπιταλισμό που καταγγέλλεις ενώ είσαι ο καλύτερος υπηρέτης του.
- Και ξαφνικά οι επιχειρηματίες του Τουριστικού Κλάδου στην Ελλάδα (Φιλοξενία, Εστίαση κ.α.) “θυμήθηκαν” να “αγαπήσουν” τους Έλληνες τουρίστες και άρχισαν τα καλοπιάσματα. Να μην σας εγκαταλείψει η μνήμη σας και μετά την Πανδημία παιδιά! Καλοπροαίρετα το λέω.
-
Βρε καλό μου παιδί, γιατί δεν έκανες αυτό το νέο κοινωνικό συμβόλαιο πριν λίγους μήνες που κυβερνούσες; Αστα τωρα τα συμβόλαια και πήγαινε να βρεις κότερο
ΓΙΑΝΝΕΝΑ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΗΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 17 ΜΑΙΟΥ 2020
Την εβδομάδα 11 έως και 15 Μαΐου 2020 εκατόν δέκα περίπου διαφορετικές εταιρίες, «χρηματοδότησαν» με την δαπάνη 420 περίπου διαφημιστικών μηνυμάτων τις τουρκικές σειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.

Ολόκληρο το κόστος των διαφημιστικών δαπανών πληρώθηκε από την τσέπη των καταναλωτών οι οποίοι αγοράζουν τα προϊόντα που διαφημίζονται σε τουρκοσειρές – βιτρίνα, γιατί το διαφημιστικό κόστος συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή πώλησης κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας και επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή.
Όπως προκύπτει από το εβδομαδιαίο «Παρατηρητήριο Διαφημίσεων Τουρκοσειρών στην Ελληνική TV» (παρατίθεται αναλυτικά στο τέλος της ανακοίνωσης), οι καλύτεροι «πελάτες» που «χρηματοδότησαν» τουρκικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης με διαφημιστικά κονδύλια την εβδομάδα από 11 έως και 15 Μαΐου 2020 ήταν τρείς πανίσχυρες πολυεθνικές (Procter & Gamble, Glaxo Smith Kleine και Unilever) μαζί με τον «δικό μας» ΟΠΑΠ -όλοι αναδείχτηκαν Χρυσοί Χορηγοί, με 12 ή περισσότερες διαφημιστικές παρουσίες μέσα στην εβδομάδα.
Εκτός από τις πολυάριθμες πολυεθνικές κάθε κατηγορίας που δίνουν το διαφημιστικό «παρών» σε τουρκοσειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης, υπάρχουν δυστυχώς και μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις όπως το νερό «ΒΙΚΟΣ» της οικογένειας Σεπετά, η «Creta Farms» και ο «Καραμολέγκος» που συνεχίζουν ακόμα να διαφημίζονται στις σειρές αυτές.
- Υπάρχουν βέβαια και τα παραδείγματα μεγάλων πολυεθνικών καθώς και σημαντικών ελληνικών επιχειρήσεων (τα ονόματα τους θα ανακοινωθούν στο μέλλον) οι οποίες διέκοψαν κάθε διαφημιστική παρουσία σε τουρκοσειρές – βιτρίνα της ελληνικής τηλεόρασης.
Η διακοπή κάθε διαφημιστικής παρουσίας σε τουρκικές σειρές – βιτρίνα αποτελεί στοιχειώδη ένδειξη προβληματισμού και αυτονόητης, συμβολικής αντίδρασης στην επικίνδυνη για την ειρήνη επιθετικότητα των ισλαμιστών της Τουρκίας απέναντι στην Ελλάδα, στην Κύπρο και πολλές άλλες χώρες της Ανατολικής Μεσογείου.
Οι «αθώες» τουρκικές σειρές βιτρίνας που επιδοτούνται από τους ισλαμιστές της Τουρκίας για να προβάλλονται στην τουρκική γλώσσα, μεταδίδουν μια ψεύτικη εικόνα της σημερινής Τουρκίας πίσω από την οποία κρύβεται το φασιστικό πρόσωπο των πιο ακραίων, των πιο φανατικών νεο-οθωμανών οι οποίοι αποτελούν μια τεράστια απειλή για την ειρήνη της περιοχής μας.
Ο τηλεοπτικός σταθμός Σκάι, για δικούς του λόγους που δεν γνωρίζουμε αλλά θα μπορούσαμε να υποθέσουμε, αρχίζει από την Δευτέρα 18 Μαΐου 2020 την μετάδοση μιας ακόμα τουρκικής σειράς διαμορφώνοντας πλέον ένα πρόγραμμα, σε 6 ώρες υψηλής τηλεθέασης, το οποίο κατά 50% περίπου θα μεταδίδεται στην τουρκική γλώσσα!
Φυσικά, μια πιθανή «αμοιβαιότητα» με τουρκικό κανάλι που θα μετέδιδε καθημερινά στην ελληνική γλώσσα το 50% περίπου μιας χρονικής περιόδου υψηλής τηλεθέασης, μια αντίστοιχη ελληνική σειρά (υπάρχουν πάρα πολλές καλές παραγωγές), είναι απλά αδιανόητο για τους φανατικούς ισλαμιστές που ελέγχουν ασφυκτικά τα τουρκικά ΜΜΕ.
- Οι ίδιοι όμως επιμένουν να «υπνωτίζουν» το ελληνικό τηλεοπτικό κοινό με τουρκοσειρές – βιτρίνες ώστε να περνάνε όσο το δυνατόν περισσότερο απαρατήρητες οι καθημερινές τους επιθέσεις εναντίον της Ελλάδος και της Κύπρου!
Καλούμε και πάλι τις Ελληνικές επιχειρήσεις που πραγματοποιούν διαφημιστικές δαπάνες στις τουρκικές σειρές των καναλιών STAR και SKAI, να δώσουν οδηγίες στις διαφημιστικές τους εταιρίες ώστε να εξαιρούν από την προβολή διαφημιστικών τους μηνυμάτων τις «αθώες» τουρκικές σειρές βιτρίνας που μεταδίδονται από την ελληνική τηλεόραση.
- Ευτυχώς υπάρχουν και πολλά άλλα κανάλια που μπορούν να μεταδώσουν σε άλλες εκπομπές, ίδιας ή και μεγαλύτερης τηλεθέασης, τα διαφημιστικά τους μηνύματα, χωρίς να προκαλούν τους καταναλωτές τους που υποχρεώνονται να πληρώνουν από την τσέπη τους τα διαφημιστικά μηνύματα των προϊόντων που αγοράζουν!
Ακολουθεί ο κατάλογος των καταγεγραμμένων διαφημιστικών μηνυμάτων σε «αθώες» τουρκικές σειρές βιτρίνας της ελληνικής τηλεόρασης για την εβδομάδα 11 έως και 15 Μαΐου 2020.
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα ΤΟΥΡΚΟΣΕΙΡΕΣ 2020 του International Hellenic Association (IHA)
ΠΗΓΗ: INTERNATIONAL HELLENIC ASSOCIATION
ΜΗΝΥΜΑ:
- ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ!!1! ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΤΡΑΝΤΑΧΤΗ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!
- Ο Παπαδημουλης παίρνει λεφτά από τους λαθρομετανάστες, τους οποιους υποτίθεται λυπάται επειδή είναι φτωχοί. Δηλ αν δεν τους λυπόταν, τι θα έκανε; Θα τους πουλούσε σε σκλαβοπάζαρο;
- Αν έχει χιούμορ ο Μητσοτάκης, να μην του βάλει το μηνιάτικο να γελάσουμε λίγο ακόμα…
- Η φάτσα σου όταν έχεις κάνει καραμέλα τα περι «Ορμπαν των Βαλκανίων» & ακροδεξιάς κυβέρνησης αλλά ο Κυριάκος ηγείται της αποπομπής Ορμπαν από το ΕΛΚ & εκπονεί σχέδιο για τα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα! Ο δε Αμβροσιος που φώναζε «Γειά σου Τσίπρα λεβέντη!» αφορίζει Κεραμέως/Χαρδαλιά!
- Ο πρώτος μεγάλος καύσωνας του καλοκαιριού είναι εδώ αλλά θα το ξεπεράσουμε και αυτό.
Είμαστε μαθημένοι και στη ζέστη αλλά έχουμε και την τύχη να κατοικούμε στην Ελλάδα.
Σας παρουσιάζουμε σήμερα την Λαυρεωτική Ριβιέρα την αγαπημένη μας γωνιά της Αττικής η οποία κάλλιστα θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι και το “νησί της Αττικής”.
- Δείτε το βίντεο: https://mikropragmata.lifo.gr/
Για τους περισσότερους Αθηναίους η ριβιέρα της Αττικής είναι το κομμάτι από την Γλυφάδα μέχρι και το Λαγονήσι. Για αυτούς που γνωρίζουν όμως την Αττική πολύ πολύ καλά η πραγματική ριβιέρα της Αττικής είναι η Λαυρεωτική.
- Αμέτρητοι υπέροχοι αλλεπάλληλοι κολπίσκοι άλλοι με τρομερές αμμουδιές και άλλοι πιο άγριοι βραχώδεις αλλά πάντα με υπέροχα πεντακάθαρα νερά βρίσκονται εκεί έτοιμοι να υποδεχθούν τους απανταχού Αθηναίους και όχι μόνο καθώς την περιοχή επισκέπτονται και αρκετοί τουρίστες.
ΚΑΠΕ, Τσίου, Πορτ Αρθουρ και Ασημάκη είναι μόνο μερικές από τις υπέροχες παραλίες της περιοχής που σας παρουσιάζουμε μέσα από το βίντεο μας. Και φυσικά το σήμα κατατεθέν της Λαυρεωτικής είναι ο Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Ίσως ο ομορφότερες αρχαιολογικός χώρος της Ελλάδας με τον εκπληκτικό ναό να βρίσκεται στην άκρη ενός γκρεμού και να κόβει την ανάσα του επισκέπτη με την επιβλητική ομορφιά του.