Το καθημερινό σημειωματάριο του μικρομέτοχου – Tρίτη 4 Maίου 2021

ΣΥΜΗ

******

ΜΗΝΥΜΑΤΑ – ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ

«Όταν πηγαίναμε εκδρομές βγάζαμε φωτογραφίες με φωτογραφική μηχανή κ περιμέναμε 10 μέρες μέχρι να εμφανιστούν για να διαπιστώσουμε ότι βγήκαν όλες χάλια. Βλέπαμε «Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς» και κάποιοι κατέβαζαν στην αυλή τους συμμαθητές τους με αίτημα «Donna Martin Graduate»
  • Εικόνα

Εικόνα

  • Πήρε την ζωή του πίσω ο έλληνας, γυρισε στις καφετέριες.

Σοκάρει η αγριότητα με την οποία διευθύντρια σχολείου στη Φλόριντα των ΗΠΑ χτυπάει με ξύλο εξάχρονη μαθήτρια προς παραδειγματισμό επειδή έσπασε οθόνη υπολογιστή. topontiki.gr/2021/05/03/sok

  • Εικόνα
  • Την πρωτομαγια οι αριστεροί άεργοι διαδηλώνουν υπέρ των εργαζομένων !!!
  • «Βούλιαξαν» οι παραλίες της Αττικής – Το κύμα ζέστης οδήγησε τους Αθηναίους 

  • ΠΑΙΞΤΕ Σ’ ΕΜΑΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΑΔΕΙΑΣΕΤΕ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ!
  • Έχουν πλάκα οι ρεκλάμες των στοιχηματικών εταιρειών. Ειδικά εκείνες στην τηλεόραση και το διαδίκτυο. Τι θέλουν να πουν; Ότι αν ποντάρετε στη δική μας εταιρεία θα κάνετε καλύτερες προβλέψεις; Θα κερδίσετε, ενώ αν παίξετε τα λεφτουδάκια σας σ’ άλλο μπουκ θα χάσετε.
Το στοίχημα δεν είναι προϊόν. Κάτι χειροπιαστό που πουλιέται, αυτοκίνητο, παγωτό, κινητό, ποτό, παπούτσι, ταξίδι. Δεν πουλάει κάτι η στοιχηματική εταιρεία, φτηνά, ακριβά, με ευκολίες πληρωμής. Τότε τι διαφημίζει; Τι έχει να πει στον παίκτη; Μήπως να του υποδείξει πως να κερδίσει σε βάρος της.
https://www.zougla.gr/o-apoditiriakias
  • Κερδίζει ο τζογαδόρος, χάνει ο μπουκ. Χάνει η εταιρεία. Και επειδή αυτό που το καταλαβαίνουν και οι καθυστερημένοι δεν λέγεται, το σποτ παρουσιάζεται… καλλιτεχνικό. Μπερδεύουν την όπερα, το μπαλέτο, την εξέδρα των οργανωμένων, όλοι στο πανηγύρι. Όλοι στη σιγουράτζα είναι ότι θα κερδίσουν. Και με μουσική υπόκρουση θριαμβευτική!

*****

Χίτλερ. Το όνομα παραπέμπει κατ’ ευθείαν σε εφιάλτη.

Στην καταστροφή. Το τέρας με τα πιο υψηλά ιδεώδη και στο όνομα της ανθρωπότητας, όπως αυτός την οραματιζόταν, αιματοκύλησε τον κόσμο. Ασφαλώς και δεν ήταν τυχαίο πρόσωπο, ”αδικείται” από την Ιστορία αν χαρακτηριστεί ”άτομο της εποχής του”. Ότι, δηλαδή, ανέβηκε υψηλά, στην κορυφή, κατέστη ηγέτης λαϊκός κι έφθασε να απειλεί τον κόσμο ολόκληρο, διότι τον ευνόησαν οι περιστάσεις.

Ο Χίτλερ ήταν διάβολος. Γέννημα του σατανά. Ικανός. Επίμονος. Αδίστακτος. Διεστραμμένος. Άρρωστη ψυχή. Μέγας ηγέτης. Λαοπλάνος άπαικτος.

  • Έχει ακτινογραφηθεί με κάθε λεπτομέρεια η ζωή του Αδόλφου Χίτλερ. Επόμενο. Να μελετάται, να αναλύεται ψυχιατρικά ο χαρισματικός καγκελάριος της Γερμανίας ο οποίος γεννήθηκε στις 20 Απριλίου, το 1889, μαζί με τους δαίμονες και τα οράματα, τα οποία κουβάλησε ο παρανοϊκός μέχρι την τελευταία ημέρα του θανάτου του. Της αυτοκτονίας του το 1945, στις 30 Απριλίου

Πιτσιρικάς ο Χίτλερ ήταν σεμνός, ιδιαίτερα απέναντι στις γυναίκες. Δειλός. Διστακτικός. Στα πρώτα χρόνια της ζωής του δεν είχε ούτε ένα φίλο. Ήταν δύσπιστος προς όλους. Επιφυλακτικός. Δεν γεννιόταν μέσα του κανένα αίσθημα. Κανένα συναίσθημα.  Άγνωστα στο προσωπικό του σύμπαν η αγάπη, η φιλία, η αφοσίωση, η τρυφερότητα.

  • Μέχρι τα 21 του χρόνια ο ντροπαλός Χίτλερ δεν έδειχνε σε κανέναν ποια θα ήταν η εξέλιξη του. Στις γυναίκες η… τόλμη του έφθανε μέχρι τις πόρνες! Σε μεγαλύτερη ηλικία ξεθάρρεψε κάπως και τα κατάφερνε με κάτι γκόμενες γάμα εθνικής, σερβιτόρες, πωλήτριες μικρών καταστημάτων. Στη συνέχεια ανέβασε τα κυβικά του, εξελίχθηκε σε συνοικιακό εραστή, μέχρι που τον χαρτζιλίκωναν γυναίκες για να τους χαρίζει ερωτική παρέα. Μόνο όταν έγινε καγκελάριος έβγαλε τον Καζανόβα του! Ιδιαίτερα με γυναίκες του θεάτρου.
  • Ο Χίτλερ, ήθελε την γυναίκα με πλούσιο στήθος και ακόμα πιο πλούσια… υπομονή. Να είναι ανεκτική. Να του ικανοποιεί κάθε κέφι. Του άρεσε η ηδονοβλεψία, και στο σεξ την έβρισκε με διαφορετικές στάσεις.Η Εύα Μπράουν ήταν ο ορισμός της υπομονής. Κορίτσι με κοντό μυαλό και φτηνός χαρακτήρας. Καμία προσωπικότητα. Στο ημερολόγιο της, στις 11 Μαΐου το 1935, γράφει: «Ένα μόνο επιθυμώ: Να αρρωστήσω βαριά και για 8 ημέρες τουλάχιστον να μην ακούω τίποτα γι’ αυτόν. Γιατί να μη μου συμβαίνει κάτι πολύ κακό; Γιατί δεν με παίρνει ο διάολος, θα είναι ασφαλώς πιο ωραία απ’ ό,τι εδώ κοντά του… ».

Δεν κατάφερε να δώσει τέλος στη ζωή της η Εύα Μπράουν και τις δύο φορές που αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει, όσο διάστημα ήταν ερωμένη του Χίτλερ. Γεννήθηκε το 1912 και στα 17 της χρόνια για πρώτη φορά είδε τον Χίτλερ σε… φωτογραφείο στο Μόναχο. Μόνιμη παρακοιμωμένη του από το 1932. Λυτρώθηκε με την αυτοκτονία τους, στα ερείπια της καγκελαρίας του Βερολίνου, αφού μόλις προηγουμένως παντρεύτηκαν.

  • Αυτοκτόνησαν οι άλλες γυναίκες που πέρασαν από το κρεβάτι του τρελού αρχηγού του γερμανικού κράτους. Μια απ’ αυτές η Ρενάτε Μύλερ, σταρ της εποχής, ηθοποιός της κινηματογραφικής εταιρείας Ούφα. Σχετίστηκε μαζί του όταν αυτός έγινε καγκελάριος.

Περιστατικό επιβεβαιωμένο από πρώτο χέρι: Χίτλερ και Ρενάτε μέσα στην καγκελαρία βγάζουν τα ρούχα τους, έτοιμοι να κατευθυνθούν στο κρεβάτι. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή ο καγκελάριος ρίχνεται στο πάτωμα… Η ηθοποιός τα χάνει. Ακούει με τα αυτιά της τον πιο ισχυρό άνδρα της Γερμανίας να της ζητάει να τον ποδοπατήσει (!). Και να τον βρίζει (!!!), να του απευθύνει βαριές κατηγορίες. Η κυρία αρνιέται, αλλά και φοβάται, διότι γνωρίζει με ποιόν έχει να κάνει. Τελικά, αποκρύβοντας την ταραχή της, ικανοποιεί το βίτσιο του εραστή της, ο οποίος συνεχίζει τις παρακλήσεις για σωματική και λεκτική βία επειδή έτσι τον άναβε περισσότερο σεξουαλικά.

  • Ένα χρόνο άντεξε η Ρενάτε τις… ικεσίες του Χίτλερ, να κλαίει σαν παιδί, προκειμένου να βιώνει μαζοχιστικά το σεξ. Το 1936 βουτάει στο κενό από το παράθυρο. Δεν ήταν η μόνη που αυτοκτόνησε.

Η 16χρονη Μαρία Ράιτερ γνωρίζει τον Χίτλερ και τον ερωτεύεται αμέσως, παθιασμένα. Ένα χρόνο μετά, τόσο κράτησε η σχέση τους, ο κατά 20 χρόνια μεγαλύτερος της Χίτλερ έδειξε το πραγματικό του πρόσωπο. «Πάρε δρόμο, σε βαρέθηκα…» της είπε και η 17χρονη από την απελπισία της, γιατί την σούταρε με τόσο σκληρό τρόπο, κρεμάστηκε. Την πρόλαβαν και γλύτωσε το θάνατο.

Πριν αρχίσει ο πόλεμος, το 1939, αυτοκτόνησε με σφαίρα από το περίστροφο της η φανατική ναζίστρια λαίδη Γιούνιτυ Μήτφορντ. Η Αγγλίδα αριστοκράτισσα είχε συναρπαστική ερωτική σχέση με τον Χίτλερ.

Αυτοκτόνησε το 1931 και η ανιψιά του Χίτλερ, επίσης ερωμένη του, κόρη της ετεροθαλούς αδελφής του. Λέγεται ότι ειδικά αυτός ο θάνατος της Γκέλυ Ράουμπαλ ακούμπησε το συναισθηματικό κόσμο του Χίτλερ. Το κορίτσι δεν άντεξε τη ντροπή της αιμομιξίας.

  • Ίνγκε Λέι. Αυτοκτόνησε το 1943, πρώην ηθοποιός και σύζυγος του διαβόητου Ρόμπερ Λέι, του αρχηγού του «Μετώπου Εργασίας». Η Ίνγκε άφησε ένα γράμμα στον εραστή της Χίτλερ και βούτηξε κι αυτή από το παράθυρο.

Απόπειρες αυτοκτονίες χωρίς επιτυχία έκαναν η Βιεννέζα Σούζυ Λιπτάουερ και η κόρη του Αμερικάνου πρέσβη στο Βερολίνο Μάρθα Τόντ. Έχουν καταγραφεί στα κιτάπια ως ερωμένες του Χίτλερ η Γερμανίδα ηθοποιός του σινεμά Μάντυ Ραλ και η Μαργαρίτα Σλέζακ, κόρη του πασίγνωστου αοιδού της όπερας Λέο Σλέζακ, την οποία «μεσίτευσαν» στον καγκελάριο το ζεύγος Μάγδα και Γιόζεφ Γκαίμπελς.

………………………….

  • Αν κυνηγήσει το τέταρτο Όσκαρ, τότε δεν θα το πάρει…
Αν κυνηγήσει το τέταρτο Όσκαρ, τότε δεν θα το πάρει...
  • Είναι ηθοποιός, δεν είναι γκόμενα. Όχι ότι δεν υπάρχουν γυναίκες θηλυκές και λαχταριστές με καντάρια ταλέντο. Η εν λόγω είναι μόνο ηθοποιός, το αρσενικό βλέμμα, αν πέσει κατά λάθος επάνω της, θα πάρει επιτόπου στροφή. Η κυρία Φράνσες ΜακΝτορμαντ με το φετινό όσκαρ α΄ ρόλου αύξησε στην καβάτζα της σε τρία τα αγαλματίδια και ήδη έχει βάλει πλώρη για το τέταρτο. Λάθος! Τεράστια γκέλα όποιος σκέπτεται έτσι αντιεπαγγελματικά και αντικαριερίστικα.

Ο μεγάλος στον τομέα του ένα μόνο φροντίζει. Να κάνει καλά τη δουλειά του. Μόνο αυτό. Δεν κυνηγάει βραβεία και τιμές, φράγκα και διασημότητα, καταξίωση και επόμενο πρότζεκτ. Όλα αυτά έρχονται μόνα τους. Χωρίς να τα επιδιώξει. Χωρίς να τα καλέσει. Αν βάλει στόχο κάτι, τότε το πιθανότερο να πιάσει τις κάλτσες του, όχι αυτό που έχει στο νου.

  • Ήδη η 64χρονη οσκαρική Φράνσες ΜακΝτόρμαντ έχει τελειώσει τα γυρίσματα της νέας της ταινίας και είναι κλεισμένη στις δυο προσεχείς- η μια είναι του συζύγου της Τζόελ Κοέν. Με την ευκαιρία: Έχει παραδεχθεί πως βρήκε το δρόμο στο σινεμά επειδή κοιμόταν- έτσι το διατύπωσε- με τον ταλαντούχο Εβραίο σκηνοθέτη Τζόελ Κοέν (1954), που είναι δεκαετίες καλλιτεχνικό δίδυμο με τον αδελφό του Ήθαν Κόεν (1957). Υπ’ όψιν ότι η κυρία κέρδισε τα δυο της από τα τρία όσκαρ κέρδισε σε ταινίες άλλων σκηνοθετών, όχι των Κόεν.

Υιοθετημένη από ενός έτους η ΜακΝτόρμαντ δεν έκανε παιδί, και μετά το γάμο της το 1984 υιοθέτησε κι αυτή παιδί, αγόρι από την Παραγουάη. Στη φώτο με τον σύζυγο της Τζόελ Κοέν.

Από τρία όσκαρ έχουν πάρει η Σουηδέζα Ίνγκριντ Μπέργκμαν (1915- 1982) και η Αμερικανίδα Μέρυλ Στρηπ (1949). Στα σημεία υπερέχει η Φράνσες ΜακΝτορμαντ (1957) διότι και τα τρία δικά της είναι πρώτου ρόλου. Τέσσερα όσκαρ πήρε η Κάθρην Χεπμπορν (1907-2003). Η μια από τις δυο ταινίες στα σκαριά της ΜακΝτόρμαντ είναι βασισμένη στο κλασικό έργο του Σαίξπηρ ”Μάκμπεθ”, τον οποίο θα υποδυθεί ο βραβευμένος με δυο όσκαρ πρώτου ρόλου τεράστιος Ντεζελ Ουώσιγκτον (1954).

https://www.zougla.gr/o-apoditiriakias

*********

Είναι πολλά τα λεφτά Στέφανε Τσιτσιπά: Πόσα έχει βγάλει από το τένις 

  • Προκαλούν ίλιγγο τα χρήματα που έχει βγάλει από το τένις ο Στέφανος Τσιτσιπάς – Μέσα σε 12 μέρες έβγαλε 362.685 ευρώ, ενώ μέχρι στιγμής φέτος έχει κερδίσει 1.443.791 δολάρια – Πόσα έχει βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό από την αρχή της καριέρας του.
Είναι πολλά τα λεφτά Τσιτσιπά: Πόσα έχει βγάλει από το τένις (vids) | to10.gr

Την καλύτερη σεζόν της καριέρας του πραγματοποιεί ο Στέφανος Τσιτσιπάς, με τον Ελληνα τενίστα να έχει ξεκινήσει με εντυπωσιακό τρόπο την περιπέτειά του στη χωμάτινη σεζόν και να βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, ενόψει του Ρολάν Γκαρός, που θα διεξαχθεί στο Παρίσι στα τέλη Μαΐου.

  • Ο 22χρονος στα πρώτα δύο μεγάλα τουρνουά της χωμάτινης σεζόν ήταν εντυπωσιακός και πέτυχε 9 νίκες στα 10 παιχνίδια που έδωσε. Η μοναδική ήττα από τον σπουδαίο Ράφαελ Ναδάλ στον τελικό της Βαρκελώνης. Από τον… βασιλιά της σκόνης, ο οποίος μόχθησε για να κερδίσει τον Τσιτσιπά.

Ο Στέφανος μάλιστα στα 10 παιχνίδια που έδωσε σε Μόντε Κάρλο και Βαρκελώνη έχασε μόνο δύο σετ. Αυτά από τον Ράφαελ Ναδάλ, αφού κατέκτησε το Monte Carlo Masters έχοντας 9-0 σετ, ενώ στα τέσσερα ματς που έδωσε μέχρι τον τελικό του Barcelona Open επικράτησε σε όλα με 2-0 σετ.

  • Στον δρόμο για την κατάκτηση του τίτλου στο Μόντε Κάρλο, ο Τσιτσιπάς νίκησε τους Καράτσεφ, Γκάριν, Νταβίντοβιτς Φοκίνα (σ.σ αποσύρθηκε λόγω τραυματισμού μετά το πρώτο σετ), Εβανς και Ρούμπλεφ. Ο Εβανς στους «16» είχε αποκλείσει τον Νόβακ Τζόκοβιτς, ενώ ο Ρούμπλεφ πραγματοποιεί μια πολύ σπουδαία σεζόν. Ολους τους κέρδισε ο Ελληνας τενίστας με 2-0 σετ.

Στην Βαρκελώνη ο συμπατριώτης μας πέρασε bye τον πρώτο γύρο ως seeded player και στους δύο επόμενους γύρους απέκλεισε τους Μουνάρ και Ντε Μινόρ, με 6-0, 6-2 και 7-5, 6-3 αντίστοιχα. Στα προημιτελικά νίκησε με 6-3, 6-3 τον Φέλιξ Οζέ Αλιασίμ και στα ημιτελικά με το ίδιο σκορ τον Σίνερ.

  • Ο τίτλος στο Μόντε Κάρλο και η συμμετοχή στον τελικό του τουρνουά της Βαρκελώνης γέμισαν με χιλιάδες ευρώ τον τραπεζικό λογαριασμό του Στέφανου Τσιτσιπά, ο οποίος μέσα σε 12 ημέρες (13-25/4) έγινε πλουσιότερος κατά 362.685 ευρώ. Συγκεκριμένα, τα 251.085 ευρώ είναι από τον τίτλο στο πρώτο Masters της φετινής σεζόν και τα 111.600 ευρώ από τον τελικό στο ισπανικό τουρνουά.

Συνολικά φέτος ο Ελληνας τενίστας έχει παίξει σε 32 παιχνίδια και έχει απολογισμό 30-2, ενώ μόνο από τις πορείες του στα φετινά τουρνουά έχει κερδίσει 1.443.791 δολάρια. Τα 1.409.804 από αυτά είναι από τα τουρνουά που έχει παίξει στο μονό και τα 33.987 από τα τουρνουά που έχει παίξει στα διπλά. Συν τα χρήματα από τους χορηγούς, τις διαφημίσεις και τις διάφορες συνεργασίες που έχει.

  • Το ποσό που έχει βγάλει μέχρι στιγμής στη φετινή σεζόν ο 22χρονος δεν είναι τίποτα μπροστά στα χρήματα που έχει κερδίσει συνολικά στην καριέρα του. Τα έσοδά του Στέφανου Τσιτσιπά μόνο από το τένις αγγίζουν σχεδόν τα 14 εκατ. δολάρια. Όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα της ATP, ο Ελληνας τενίστας από τα τουρνουά που έχει παίξει όλα αυτά τα χρόνια έχει βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό 13.975.848 δολάρια. Ένα ποσό που προκαλεί ίλιγγο και ζαλίζει μόνο στο άκουσμά του. Ένα ποσό που λίγοι τενίστες στον κόσμο έχουν καταφέρει να μαζέψουν. Αυτός τα κατάφερε και είναι μόλις 22 ετών. Εχει μπροστά του τουλάχιστον μία ακόμα δεκαετία επαγγελματικού τένις.

Εκτός από τα χρήματα, έχει κερδίσει επίσης δόξα και φυσικά εκατομμύρια θαυμαστές σε όλο τον κόσμο. Στην καριέρα του έχει κατακτήσει 6 τίτλους, με πιο πρόσφατο το Masters στο Μόντε Κάρλο και κορυφαίο τα ATP Finals το 2019. Συνολικά έχει παίξει 518 παιχνίδια και έχει ρεκόρ 348/170. Με τις εντυπωσιακές εμφανίσεις και τις εξαιρετικές πορείες που κάνει στη φετινή σεζόν βρίσκεται στην πρώτη θέση για τα φετινά ATP Finals, ενώ συνεχώς ψαλιδίζει τη διαφορά από το Νο.4, Ντομίνικ Τιμ.

  • Μετά την ανανέωση της παγκόσμιας κατάταξης, ο Στέφανος έχει 7.980 βαθμούς και ο Αυστριακός έχει 8.365, με τη διαφορά των δύο αθλητών να είναι μόλις 385 βαθμοί. Μάλιστα, ο Τιμ δεν είναι σε καθόλου καλή κατάσταση, γεγονός που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο Τσιτσιπάς και να βρεθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Νο. 4 της παγκόσμιας κατάταξης. Ο ίδιος πάντως σε πρόσφατες δηλώσεις που έκανε έθεσε ως μεγάλο του στόχο το Top-3.

«Είμαι στην 1η θέση για το ATP Finals και αυτό είναι σημαντικό για μένα. Πολλοί παίκτες θα ήθελαν να είναι στην κορυφή και πρέπει να συνεχίσω σε καλό ρυθμό και να κερδίζω πόντους. Θέλω να κερδίζω μεγάλους τίτλους. Γι’ αυτό μου άρεσε να παίζω τένις όταν ήμουν παιδί και έβλεπα τους Φέντερερ,Ναδάλ, Τζόκοβιτς να κερδίζουν μεγάλους τίτλους. Ήθελα να γίνω σαν αυτούς. Επόμενος στόχος μου είναι να τελειώσω το 2021 στο top-3. Θα ήταν συναρπαστικό. Αισθάνομαι πως έχω την δυνατότητα να κερδίσω πολλούς βαθμούς και αρκετές θέσεις ταυτόχρονα στην παγκόσμια κατάταξη, κατά την διάρκεια της χωμάτινης περιόδου», ανέφερε χαρακτηριστικά


  • Κορονοϊός – Βρετανία: Μόλις ένας θάνατος, πρώτη φορά μετά από 9 μήνες
Κορονοϊός – Βρετανία: Μόλις ένας θάνατος, πρώτη φορά μετά από 9 μήνες
Οι αρμόδιες αρχές της Βρετανίας ανακοίνωσαν πως για μόλις τρίτη φορά από την έναρξη της πανδημίας παρατηρείται τόσο χαμηλός απολογισμός θανάτων- ethnos.gr
*****
Το: “Γίναμε Μποτσουάνα” έχασε πια το νόημά του. Τώρα θα φοβάται η Μποτσουάνα μη γίνει Ελλάδα.
Παράθεση Tweet @KostasVaxevanis – H Ελλάδα είναι 70η σε θέματα ελευθερίας Τύπου. Κάτω από Μποτσουάνα, Μαλάουι και Μογγολία. Αν δεν το πιστεύετε, δεν είναι γιατί δεν ισχύει, αλλά γιατί σε αυτή τη χώρα δε γνωρίζουμε τι είναι ακριβώς αυτή η έννοια. Πιστεύουμε ότι δημοσιογραφία είναι οι δημόσιες σχέσεις.

  • Στον Άγιο Διονύσιο έχει ξεκινήσει ένα εμβληματικό έργο αστικής ανάπλασης, που στόχο έχει την άνθιση της περιοχής, δημιουργώντας έναν σύγχρονο κόσμο που προορίζεται για τους κατοίκους του Πειραιά και όχι μόνο. Τα εντυπωσιακά γραφεία στο πρώην εργοστάσιο της Παπαστράτος.

Piraeus Port Plaza 1 - CORE SA

Τα εντυπωσιακά γραφεία στο πρώην εργοστάσιο της Παπαστράτος (pic, vids)
  • Ανεβαίνοντας από τον σιδηροδρομικό σταθμό στη Μαυρομιχάλη, στον Πειραιά, εκεί που κάποτε έστεκαν εγκαταστάσεις της «Παπαστράτος», αντικρίζουμε πλέον έναν τόπο διαφορετικό, ένα φιλόδοξο έργο αναγέννησης της περιοχής που έχει ξεκινήσει.

Εκεί, πριν από πολλά χρόνια, το 1931, ο διάσημος καπνέμπορος Ευάγγελος Παπαστράτος οικοδόμησε τη μεγάλη καπνοβιομηχανία, αφήνοντας το όνομά του στην περιοχή. Παλιοί κάτοικοι θυμούνται ακόμα το μεγάλο λευκό κτίριο με την επιγραφή «Παπαστράτος» που ξεχώριζε μέσα από τη μαυρίλα των μηχανουργείων.

  • Θυμούνται μια γειτονιά κέντρο της μεγαλύτερης βιομηχανικής ζώνης στην Ελλάδα με πλήθος από εργοστάσια, συνεργεία, μηχανουργεία, ελασματουργεία και λαμαρινάδικα. Κόσμος πηγαινοερχόταν μέρα-νύχτα, ήχοι εργασίας, φωνές και συζητήσεις κατέκλυζαν τους δρόμους. Κάποια στιγμή, όμως, όταν έκλεισε ο Παπαστράτος, όλα αυτά άρχισαν να χάνονται, οι δρόμοι ερήμωσαν και η περιοχή «μαράθηκε».

Piraeus Port Plaza : Φωτογραφίες απο το εσωτερικό των ανακαινισθέντων κτιρίων του Παπαστράτου | PireasPiraeus . the web

  • Σήμερα, χρόνια μετά, σε αυτή την κατεξοχήν βιομηχανική περιοχή που είχε σβήσει από τον χάρτη, φαίνεται ότι πνέει αέρας ανανέωσης και αισιοδοξίας. Στον Άγιο Διονύσιο ή Παπαστράτειο, όπως το λένε ακόμα, έχει ξεκινήσει ένα εμβληματικό έργο αστικής ανάπλασης, που στόχο έχει την άνθιση της περιοχής, δημιουργώντας έναν σύγχρονο κόσμο που προορίζεται για τους κατοίκους του Πειραιά και όχι μόνο.

Πριν από πέντε χρόνια, η εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Dimand, βλέποντας τον Πειραιά όχι ως πέρασμα αλλά ως «τόπος άνθισης» για εταιρείες υψηλής τεχνολογίας, αγόρασε τα κτίρια του Παπαστράτου, τα οποία εκτείνονται σε τρία οικοδομικά τετράγωνα, αποφασίζοντας να προχωρήσει σε ένα φιλόδοξο έργο αναγέννησης της περιοχής÷ και φυσικά αναβίωσης των εγκαταστάσεών του.

  • Η KN Group,¸ με εξειδίκευση στην ανάπτυξη επαγγελματικών χώρων, ανέλαβε για τον πελάτη της που ήταν ο τελικός χρήστης των κτιρίων να δημιουργήσει χώρους με… design that works. Αποτέλεσμα; Η δημιουργία κτιρίων που δεν έχουν καμία σχέση με τα όσα γνωρίζουμε στην χώρας μας, που ανταποκρίνονται πλήρως σε μοντέλα εργασίας που έχουν επίκεντρο τον άνθρωπο. Περιβάλλοντα που ο εργαζόμενος χαίρεται να βρίσκεται σε αυτά, καθώς μέσω του design τους προωθούν τη συνεργασία και μια μοντέρνα λογική.

Προκειμένου να γίνει αυτό πράξη η KN Group κατανοεί την λειτουργεία και τις ανάγκες του πελάτη της και στη συνέχεια επιχειρεί να τα κάνει πράξη προκειμένου να εξασφαλίσει χώρους για τους εργαζομένους.

  • «Αρχικά θέτουμε ως επίκεντρο την κατανόηση του τρόπου λειτουργείας και των αναγκών του πελάτη. Στη συνέχεια μελετούμε πώς αυτά εξυπηρετούνται με την ποιοτική καθημερινότητα του εργαζόμενου, προσπαθώντας να δημιουργούμε χώρους όπου πρώτα από όλα εμείς οι ίδιοι θα θέλαμε να εργαζόμαστε», τονίζει η Νάντια Κωνσταντίνου, chief operating officer της ΚΝ Group, στο iefimerida.gr.

PIRAEUS PORT PLAZA, DIMAND, 18DEC2019 | Archisearch

«Στα συγκεκριμένα κτίρια, οι εσωτερικοί χώροι έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες του πολύπλευρου προγράμματος της εταιρείας δημιουργώντας μια σειρά από ζώνες που εξυπηρετούν δευτερεύουσες δραστηριότητες των εργαζομένων. Στοχεύοντας στην ορθότερη εκμετάλλευση των ισόγειων χώρων, ο εσωτερικός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός αναπτύσσεται σε αναβαθμούς δημιουργώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο χώρους χαλάρωσης και συνάθροισης κοντά στα ανοίγματα.

  • Η αισθητική προσέγγιση των χωρών επιδιώκει να συνδυάσει απλές και λειτουργικές φόρμες που συνάδουν με το νεανικό προφίλ του σύγχρονου εταιρικού σχήματος, με έμφαση στο δευτερεύον φωτισμό τους αλλά και στην έντονη χρήση πρασίνου τόσο στους γραφειακούς χώρους όσο και στις κοινόχρηστες ζώνες», προσθέτει και τονίζει: «Ο σχεδιασμός αναφέρεται σε μια φρέσκια και δυναμική γενιά εργαζομένων, καθώς εμπνέεται από τους σύγχρονους παγκόσμιους χώρους εργασίας, ενσωματώνοντας ταυτόχρονα τις τοπικές αρχιτεκτονικές παραδόσεις και αναφορές».

Η KN Group ήταν παρούσα από την υπογραφή των συμφωνιών με τους κατασκευαστές μέχρι τον έλεγχο των παραδοτέων, των χρονοδιαγραμμάτων και της ποιότητας, διαμορφώνοντας παράλληλα εσωτερικά την υψηλή αισθητική και λειτουργικότητα των χώρων. Η εταιρεία με την εξειδικευμένη εμπειρία της στον χώρο των γραφειακών συγκροτημάτων ανέλαβε, επιπλέον ως στρατηγικός συνεργάτης, τον κτιριολογικό σχεδιασμό, την τεχνική παρακολούθηση, την υψηλή επίβλεψη καθώς και την παραλαβή των εκτελεσμένων εργασιών από το σύνολο των υπεργολάβων εκ μέρους του πελάτη της.

Η ώρα της «Παπαστράτος»: Ένα έργο πνοής για τον Πειραιά

Η αναδιαμόρφωση των κτιρίων της Παπαστράτος αποτέλεσε πρόκληση, καθώς επρόκειτο για εγκαταστάσεις που σχετίζονταν με τη βαριά βιομηχανία. Ζητούμενο για τον σχεδιασμό ήταν να μη χαθεί αυτή η ιδιαίτερη βιομηχανική αρχιτεκτονική, η οποία ξεχωρίζει στην περιοχή και τις εξωτερικές όψεις των κτιρίων, αλλά και ο πλούσιος φυσικός φωτισμός και αερισμός του κτιρίου, ο οποίος επιτρέπει στην αύρα της θάλασσας να διέρχεται στο εσωτερικό. Δηλαδή, εξωτερικά βλέπουμε την παλιά γειτονιά και μέσα τον εκσυγχρονισμό, που καλωσορίζει και φωλιάζει νέες ιδέες και νέα μυαλά.

«Ένα νεοκλασικό κτίριο, ένα νεοαναγερθέν κτίριο, ένα σιλό και τρία ακόμη κτίρια με περιβαλλοντική πιστοποίηση LEED, που καταλαμβάνουν τρία οικοδομικά τετράγωνα. Πολλά και διαφορετικά ζητούμενα που υπηρετήσαμε με την ομάδα μας από πολλές και διάφορες ειδικότητες. Για το έργο της αναδιαμόρφωσης των 6 κτιρίων του Παπαστράτου η πρόκληση για την εταιρεία μας ήταν, οι χώροι που αρχικά προορίζονταν για βαριές βιομηχανικές χρήσεις, να μετατραπούν σε σύγχρονους χώρους γραφείων. Σε επίπεδο κτιριολογικού σχεδιασμού αυτό απαίτησε ικανότητα και καλή γνώση των λειτουργιών και των απαιτήσεων εταιρειών που απασχολούν μεγάλο αριθμό εργαζομένων», αναφέρει η κυρία Κωνσταντίνου.

Ο εργαζόμενος χαίρεται να βρίσκεται σε αυτά, καθώς μέσω του design προωθείται η συνεργασία και μια μοντέρνα λογική.

Piraeus Port Plaza: επισκεφτήκαμε το πρότζεκτ που φέρνει το μέλλον στον Πειραιά | Andro

Ανεβαίνοντας, λοιπόν, τη Μαυρομιχάλη το πρώτο κτίριο που συναντάμε είναι το PPP1. Το παλιό μεταλλικό κτίριο, ένα σιλό με καπναποθήκες, μεταμορφώθηκε. Μεγάλα παράθυρα ανοίχτηκαν, δύο όροφοι προστέθηκαν, ένα υπόγειο πάρκινγκ διαμορφώθηκε και πλέον αποτελεί έναν εργασιακό χώρο 1.800 θέσεων.

Στο PPP1 λανσαρίστηκε παγκοσμίως για πρώτη φορά η νέα οπτική εταιρική ταυτότητα τoυ πελάτη της KN Group και χρήστη του κτιρίου. Νέες σχεδιαστικές αρχές, νέα σχήματα και χρώματα, νέο λογότυπο χωρίς προηγούμενα υλοποιημένα παραδείγματα και πρακτικές λύσεις αποτελέσαν την πρόκληση για την ΚΝ Group που τελικά δημιούργησε μια αφήγηση της νέας φιλοσοφίας καθ’ όλο το κτίριο χρησιμοποιώντας επιπρόσθετα σύγχρονες τεχνολογίες, όπως συσκευές πολυμέσων και μονάδες οθόνης LED.

Οι ομπρέλες-γλυπτά στον κεντρικό περιβάλλοντα χώρο του ΡΡΡ1, κεντρίζουν τα βλέμματα. Μπλε, πορτοκαλί και ροζ ομπρέλες δημιουργούν σκιά σε παρεΐστικα τραπέζια που περιμένουν υπομονετικά να γεμίσουν συζητήσεις και χαμόγελα. Οι ομπρέλες απογειώνουν την εταιρική ταυτότητα του πελάτη, αποτελούν πλέον τοπόσημο της περιοχής. Ωστόσο, αν και θέλουμε να κάτσουμε κάτω από αυτές, χαζεύοντας τα όσα ξεδιπλώνονται τριγύρω, δεν σταματάμε και προχωράμε…

PIRAEUS PORT PLAZA 1,2,3 – Πράσινη Στέγη

Στρίβοντας στην οδό Γραβιάς, συναντάμε το Piraeus Port Plaza 2 που αποτελείται από τρία κτίρια: Το πρώην κτίριο λιθογραφίας καπνού Παπαστράτου, ΡΡΡ2Ζ- νεόδμητο κτίριο, ΡΡΡ2Δ-διατηρητέο κτίριο πρώην οικίας Παπαστράτου αλλά και της ηθοποιού και υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού στην Ελλάδα Μελίνας Μερκούρη.

Εδώ, στεγάζονται γραφεία με την φιλοσοφία του design να περιστρέφεται γύρω από την συνεργατικότητα, τις έξυπνες λύσεις και την ανάδειξη της καινοτομίας προκειμένου να καλύπτονται πλήρως οι ατομικές και οι ομαδικές ανάγκες αλλά και η δυνατότητα να ακολουθούνται εταιρικές στρατηγικές.

Το ένα κομμάτι του PPP2 φιλοξενεί χώρους συσκέψεων και συνεργασίας για μικρές και μεγάλες ομάδες, ενώ ξεχωρίζουν οι χώροι διαλείμματος. Κάντε εικόνα όσα έχετε δει σε ταινίες με άνετους, χρωματιστούς καναπέδες και μεγάλα τραπέζια, όπου δεν σταματούν οι συζητήσεις.

Σε αυτές τις «κυψέλες» εργασίας έχει δοθεί έμφαση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, με όλα τα κτίρια να έχουν λάβει την αμερικανική πιστοποίηση LEED του U.S. Green Building Council.

Piraeus Port Plaza 1 - CORE SA

«Η σύγχρονη οικοδομική τεχνολογία και ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, με βάση τους νέους κανονισμούς, προσπαθεί να βελτιστοποιήσει την ενεργειακή απόδοση αξιολογώντας κάθε περιβαλλοντική παράμετρο. Γνωρίζοντας πώς η λειτουργία και χρήση ενός επαγγελματικού κτιρίου συνεπάγεται υψηλή ενεργειακή κατανάλωση, στόχος της εταιρείας μας είναι να υπηρετούμε τη νέα γενιά ακινήτων με τις περιβαλλοντικά βιώσιμες υποδομές και την βέλτιστη διαχείριση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος», τονίζει χαρακτηριστικά η Νάντια Κωνσταντίνου Chief operating officer της ΚΝ Group, σχολιάζοντας την έμφαση στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Το Piraeus Port Plaza έρχεται να ξεκινήσει και να «δέσει» το παζλ αναγέννησης της περιοχής

Στη συνέχεια, στεκόμαστε και κοιτάμε με νοσταλγία το τριώροφο στολίδι του 1910-20, που υπήρξε πρώην οικία Παπαστράτου αλλά και της Μελίνας Μερκούρη. Το πανέμορφο νεοκλασσικό αποκαταστάθηκε και ανακατασκευάστηκε εξ΄ ολοκλήρου με πλήρη σεβασμό στην ιστορία και την πολιτιστική του αξία. Εντυπωσιακό στοιχείο, φυσικά, οι τοιχογραφίες που το κοσμούν στο εσωτερικό. Επειδή, μιλάμε για ένα διατηρητέο κτίριο, η KN Group επέβλεψε την ανακαίνισή του με βάση συγκεκριμένους όρους έθεσε το υπουργείο Πολιτισμού.

Dimand S.A.

Το Piraeus Port Plaza έρχεται να ξεκινήσει και να «δέσει» το παζλ αναγέννησης της περιοχής, η οποία επιθυμεί να αποτελέσει ξανά προορισμό. Αλλωστε, όπως είναι έκδηλο, τα τελευταία χρόνια η περιοχή του Αγίου Διονυσίου αρχίζει να αποκτά μια νέα αίγλη, καθώς άνθρωποι και εταιρείες αρχίζουν να επενδύουν σε αυτή, δίνοντας σάρκα και οστά στο όραμά τους. Δεν είναι μόνο οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες, που θέλουν να στήσουν το δικό τους hub, ιδιωτικές επενδύσεις στη γαστρονομία και την Τέχνη έχουν βρει τον δικό τους χώρο έκφρασης.

Όλα αυτά δημιουργούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό… έναν τόπο που ο κόσμος θα απολαμβάνει στο έπακρο, θα διαμένει, θα εργάζεται, θα ψυχαγωγείται και θα διασκεδάζει.

Πηγή: www.iefimerida.gr