Το deal της Αβαξ την τοποθετεί στην υψηλότερη βαθμίδα του κατασκευαστικού γίγνεσθαι της χώρας

Του Απόστολου Μάνθου

Η ανάδειξη της κοινοπραξίας, που ηγείται ο ΑΒΑΞ ως επικρατέστερη για το έργο Μετρό – Γραμμή 4 προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ… με τον ΦΠΑ, ξεμπλοκάρει ουσιαστικά μετά από παλινωδίες και καθυστερήσεις ετών ένα από τα  μεγαλύτερα έργα υποδομής που πρόκειται να κατασκευαστεί τα επόμενα χρόνια, θέτοντας ως σκοπό τον ριζικό επανασχεδιασμό του  συγκοινωνιακό χάρτη στο λεκανοπέδιο.

Ναι μεν η έναρξη της κατασκευής τοποθετείται για το 2022, καθώς θα προηγηθούν οι πρόδρομες εργασίες για τις αρχαιολογικές έρευνες και τη μετακίνηση των δικτύων κοινής ωφέλειας, αλλά παρά το αναμενόμενο “delay” η καθεαυτού ανάληψη του έργου δίνει σημαντική πνοή στον όμιλο ΑΒΑΞ, καθώς τον τοποθετεί σχεδόν στην υψηλότερη βαθμίδα του κατασκευαστικού γίγνεσθαι της χώρας.

Διαγραμματικά τώρα  ο όμιλος μας απέδειξε ότι διέθετε τις απαραίτητες δυνάμεις για να ανέβει κατηγορία και να ξεφύγει από το μέσο της Pitchfork στα 0,48 ευρώ, που τον κρατούσε δέσμιο στις όποιες επιθετικές ορέξεις για τουλάχιστον 8 μήνες.

  • Μάλιστα όπως είχαμε τονίσει στις 9 του Οκτώβρη στο άρθρο “Από το χώμα στο γρασίδι”, ένα επιβεβαιωμένο πέρασμα πάνω από εκεί θα άνοιγε  διάπλατα τον  δρόμο για την αντιπαράθεση με τον μακροπρόθεσμο απλό κινητό μέσο όρο των 70 μηνών, στα 0,544 ευρώ.

Πράγματι η  μετοχή έχει πλέον διέλθει πάνω από τον εν λόγω κινητό μέσο όρο δηλώνοντας έτοιμη να βρεθεί σε αναμέτρηση με την ισχυρή διετή αντίσταση των 0,615 ευρώ. Επίτευξη του διαγραμματικού στόχου ανοδικής τμήσης των 0,615 ευρώ θα παραδώσει στους αγοραστές το κλειδί αρχικά για τα 0,72 ευρώ και μετά για το σημείο “καμίνι” του 2014, τα 0,88 ευρώ. Από εκεί και πάνω δεν υπάρχει τίποτα έως τα 1,55 ευρώ αν και θα χρειαστεί να κυλήσει αρκετός διαγραμματικός χρόνος μέχρι τότε.

πινΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΝΘΟΣ

@capital.gr