ΤΟ ΑΤΜ της υπομονής και η αδιαφορία της Τράπεζας Πειραιώς

Κάτι δεν δουλεύει σωστά στην τράπεζα Πειραιώς . Κάποιος κρίκος της αλυσίδας έχει σπάσει και εκθέτει τράπεζα και διοίκηση.

Δεν μπορούμε να δεχτούμε πως η τράπεζα δεν ενδιαφέρεται για τους πελάτες της. Είναι αδιανόητο να σκεφτεί κανείς πως η διοίκηση Μεγάλου είναι ενήμερη για την ταλαιπωρία πολιτών και μάλιστα ανθρώπων κάποιας ηλικίας και σφυρίζει αδιάφορα.

Προσπαθούμε να δώσουμε μια λογική εξήγηση στις κραυγές διαμαρτυρίας του Εμπορικού Συλλόγου Κυπαρισσίας και δεν μπορούμε. Το Μηχάνημα Αυτόματης Ανάληψης (ATM), του τραπεζικού καταστήματος της Κυπαρισσίας  πιο συχνά έχει βλάβη παρά δουλεύει με αποτέλεσμα  πολίτες επαγγελματίες αλλα και επισκεπτες να ταλαιπωρούνται αφάνταστα!

Μάλιστα  με επιστολή του προς τη διεύθυνση του καταστήματος Κυπαρισσίας ο Εμπορικός Σύλλογος προσπαθεί να αποτρέψει την περαιτέρω ταλαιπωρία και ζητά να εγκατασταθεί και δεύτερο μηχάνημα, καθώς επίσης να ληφθούν μέτρα προστασίας από τα καιρικά φαινόμενα των πολιτών που αναμένουν στην ουρά μέχρι να εξυπηρετηθούν…

Συγκεκριμένα ο Εμπορικός Σύλλογος με επιστολή του προς το Κατάστημα Κυπαρισσίας της Τράπεζας Πειραιώς εκφράζει «την έντονη διαμαρτυρία μας, μετά από την εκδήλωση πολλών παραπόνων από μέλη του συλλόγου μας, κατοίκους της ευρύτερης περιοχής του Δήμου Τριφυλίας, αλλά και επισκέπτες της περιοχής μας, σχετικά με το Μηχάνημα Αυτόματης Ανάληψης (ATM), του τραπεζικού καταστήματος της Κυπαρισσίας, αλλά και τις συνθήκες φιλοξενίας και εξυπηρέτησης των πολιτών στο εξωτερικό μέρος της τράπεζας σας.

Συγκεκριμένα, και όσον αφορά το ΑΤΜ, αυτό περισσότερες φορές ΔΕΝ δουλεύει παρά δουλεύει, είτε λόγω κάποιας βλάβης είτε διότι έχει «γεμίσει από χρήματα», προκαλώντας έτσι μεγάλη ταλαιπωρία στους συναλλασσομένους πολίτες με την τράπεζα σας.

Εκτός αυτού, και αν αναλογιστούμε την συνένωση που πρόεκυψε μεταξύ της Τράπεζας Πειραιώς και της Αγροτικής Τράπεζας στην Κυπαρισσία, όπως και το κλείσιμο καταστημάτων σας σε γειτονικές πόλεις, ο όγκος των πελατών σας έχει αυξηθεί, και αυτό έχει σαν επακόλουθο να παρατηρούνται επί καθημερινής βάσης, ουρές για την εξυπηρέτηση των πολιτών από το ένα και ελαττωματικό ΑΤΜ σας.

Για αυτό τον λόγο αιτούμαστε την τοποθέτηση και δεύτερου ΑΤΜ στο κατάστημα της Κυπαρισσίας, κάτι το οποίο θα πρέπει να θεωρείται επιβεβλημένο εκ μέρους σας βάση της πραγματικότητας που βιώνουμε καθημερινά όσοι συναλλασσόμαστε με την τράπεζα σας.

Επίσης, θα πρέπει να μεριμνήσετε άμεσα, για την διαμόρφωση κατάλληλου χώρου αναμονής στο εξωτερικό του καταστήματος σας, (σκίαστρο, σκέπαστρο, καθίσματα, και ότι άλλο κρίνεται απαραίτητο) για την προστασία των συναλλασσόμενων και πελατών σας.

Πιο συγκεκριμένα δεν υπάρχει στην παρούσα καμιά προστασία των πολιτών που επί καθημερινής βάσης βρίσκονται στην ούρα έξω από το κατάστημα σας, από τα καιρικά φαινόμενα της εκάστοτε εποχής, (χειμώνας, καλοκαίρι) και καμιά μερίμνα εκ μέρους σας για τους πιο ευάλωτους συμπολίτες μας ( έλλειψη ράμπας ΑΜΕΑ, καθίσματα για ηλικιωμένους ή εγκύους κ.ο.κ.).

Ευελπιστούμε ότι η τράπεζα σας στα πλαίσια και της κοινωνικής πολιτικής που ισχυρίζεται ότι ασκεί, θα μεριμνήσει άμεσα για τα πιο πάνω».

Ελπίζουμε η δημοσιοποίηση του προβλήματος να ευαισθητοποίησει τη διοίκηση της Τράπεζας και να δώσει λύση στο πρόβλημα.