To απογευματινό σημειωματάριο του μικρομέτοχου (Κυριακή 4.4.2021)

  • Δεν απέτυχε κανένα μέτρο.
  • Αποτυχατε ως υπεύθυνοι πολιτες.
  • Αποτυχατε ως γονείς.
  • Αποτυχατε ως άνθρωποι.
  • Ευτυχώς όμως, πέτυχαν οι επιστήμονες των εμβολίων, δουλεύοντας μέρα νύχτα επί ένα χρόνο
  • Και θα σώσουν για άλλη μια φορά τον κ@λο σας..

******


Εικόνα


Περισσότερα από χίλια άτομα!!!! πήραν μέρος στο υπαίθριο πάρτι που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στην πλατεία Χημείου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

  • Φοιτητές και μη ενώθηκαν σε διάφορες μεγάλες παρέες, διασκεδάζοντας με μουσική και αλκοόλ. Η πλειοψηφία των παρευρισκόμενων δεν φορούσε μάσκα.

Η προσέλευση των συμμετεχόντων στο πάρτι ξεκίνησε το απόγευμα του Σαββάτου και συνεχίστηκε μέχρι τα μεσάνυχτα. Η διασκέδαση κράτησε μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Εκδηλώσεις από τους φοιτητές που εναντιώνονται στο νόμο Κεραμέως

Ήδη από το μεσημέρι του Σαββάτου στην πλατεία Χημείου είχαν συγκεντρωθεί νεαρές και νεαροί για να παρακολουθήσουν τις δράσεις επανοικειοποίησης του ΑΠΘ που διοργάνωσε η Ανοιχτή Συνέλευση Αγώνα Κατάληψης Πρυτανείας.

«Το πανεπιστήμιο ανήκει σε όλη την κοινωνία – Έξω η Αστυνομία και οι μαφίες» έγραφαν δύο μεγάλα πανό που ήταν αναρτημένα στην περίφραξη του ακαδημαϊκού ιδρύματος.

Μεταξύ άλλων οι διοργανωτές του ολοήμερου πικ-νικ επανοικειοποίησης του ΑΠΘ ζητούν:

  • Την παραίτηση του πρύτανη του ιδρύματος
  • Την κατάργηση του νόμου Κεραμέως
  • Το άνοιγμα των σχολών με τήρηση των απαραίτητων υγειονομικών μέτρων
  • Την ικανοποίηση του αιτήματος του Δ. Κουφοντίνα

Θεσσαλονίκη: Πάρτι χιλίων ατόμων στο ΑΠΘ

Επιτήρηση από την ΕΛ.ΑΣ.

Η Αστυνομία παρακολουθούσε το πάρτι μέσω των δυνάμεων ασφαλείας. Τα πληρώματα των περιπολικών και των δικύκλων που περιπολούσαν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έλαβαν εντολή να μην διέρχονται μπροστά από την πλατεία Χημείου για να μην προκληθεί επεισόδιο.

Πηγή: thestival.gr


Κ.Β: Για ποιον Μένιο, 9 αστυνομικά τμήματα, 9 περιπολικά και 14 αστυνομικοί, απασχολούνταν για να τον “φυλάνε”, επί 24ώρου βάσεως; Για τον Μένιο που κατά καιρούς δήλωνε, μάνατζερ γνωστής πορνοστάρ, παρουσιαστής, ρεπόρτερ, δημοσιογράφος, wannabe πολιτικός με τη ΝΔ και ότι άλλο ήθελε; Για τον μελλοντικό υποψήφιο βουλευτή, που ο ίδιος αφήνει να εννοηθεί;

  • Μήπως γι’αυτό ο κ.Φουρθιώτης απολάμβανε την ιδιαίτερη προσοχή και ασφάλεια του κ.Χρυσοχοΐδη;
Αυτός, ο Μένιος που κυκλοφορεί με BMW τεθωρακισμένο τζιπ, πληρωμένο από εμάς;
Και ενώ εκατομμύρια πολίτες στη χώρα μας στενάζουμε από το άγχος της καθημερινότητας μας, εμείς οι κοινοί θνητοί που περιμένουμε τις αποφάσεις του κράτους για να δούμε αν θα ανοίξουν τα επαγγέλματα που βρίσκονται για μήνες σε αναστολή, που τα έξοδα τρέχουν, που αγοράζουμε φτηνά γερμανικά προϊόντα που είναι σε προσφορά, που τα βράδια γίνονται αβάσταχτα από το άγχος, εμείς οι ίδιοι πάλι, οι καλοί, οι πιστοί οι ψηφοφόροι, θα βρούμε τρόπο να δικαιολογήσουμε και αυτό.
  • Γιατί εμείς οι Έλληνες έχουμε απόθεμα μεγαλοψυχίας. Όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης, μερικές χιλιάδες πολίτες θα έχουν επιλέξει τον Μένιο, της Τζούλιας, να μας εκπροσωπήσει στη Βουλή.
Γιατί ότι και να λέμε, όσο και να διαμαρτυρόμαστε, οι τσαρλατάνοι έχουν τους οπαδούς τους. 200 χρόνια λαμογιά, βόλεμα, ρουφιανιά και κλεψιά. Και άλλοι 300 Μένιοι στη Βουλή.
Δεν πιστεύω να περιμένετε και θαύματα; Λέω, μήπως …



https://www.zougla.gr/


  • Ήθελε να καταργήσει τον καπιταλισμό και να θεραπεύσει τον κόσμο με την τέχνη

Joseph Beuys, 1982

Ο Γιόζεφ Μπόις γεννήθηκε στις 12 Μαΐου 1921, πριν από εκατό χρόνια. Το γιλέκο και το καπέλο του ήταν το σήμα κατατεθέν του, το λίπος και η τσόχα τα αγαπημένα του υλικά. Ήθελε να καταργήσει τον καπιταλισμό και να θεραπεύσει τον κόσμο με την τέχνη. Με αυτόν τον τρόπο ο Γιόζεφ Μπόις έγινε ο πιο γνωστός και πιο ισχυρός Γερμανός καλλιτέχνης του 20ου αιώνα, ο οποίος ακόμα και σήμερα εξακολουθεί να έχει θερμούς θαυμαστές αλλά και πολέμιους. Δώδεκα μουσεία στη Ρηνανία συμμετέχουν στο πρόγραμμα της επετείου για τα 100ά γενέθλιά του, από το Μουσείο Τέχνης στη Βόννη έως την Αίθουσα Τέχνης στο Κλέβε όπου ο σχεδιαστής, γλύπτης, φιλόσοφος, δάσκαλος και καλλιτέχνης εγκαταστάσεων γεννήθηκε στις 12 Μαΐου 1921.

“Κάθε άνθρωπος είναι καλλιτέχνης”- υπό αυτό το διάσημο πλέον ρητό του Γιόζεφ Μπόις το μουσείο K20 στο Ντίσελντορφ και η Art Collection NRW διοργανώνουν τις λεγόμενες «κοσμοπολίτικες ασκήσεις» από τις 27 Μαρτίου 2021.

Δώδεκα επιλεγμένες καλλιτεχνικές δράσεις από τον Μπόις, που τραβήχτηκαν από συγχρόνούς του σε ταινίες και φωτογραφίες, προβάλλονται σε οθόνες και καμβάδες, περιτριγυρισμένες από φωτογραφίες, πίνακες, κείμενα και φωτεινούς βιντεοπροβολείς, όλα τοποθετημένα πάνω σε σκαλωσιές από χάλυβα.

7000 βελανιδιές για το Κάσελ

documenta 7 στο Κάσελ, 16 Μαρτίου1982documenta 7 στο Κάσελ, 16 Μαρτίου1982

Εκεί μπορεί να δει κανείς τη δράση του Μπόις “Μου αρέσει η Αμερική και εγώ αρέσω στην Αμερική” από το 1974, όταν ο καλλιτέχνης κλειδώθηκε με ένα ζωντανό κογιότ σε μια γκαλερί της Νέας Υόρκης για δύο ημέρες – κάτι που όχι μόνο του προσέδωσε τη φήμη ενός σαμάνου, αλλά επίσης εκτίναξε τις τιμές αγοράς των έργων του σε δυσθεώρητα ύψη. Ακόμη φωτογραφίες θυμίζουν την εκστρατεία δεντροφύτευσης του Μπόις “7000 βελανιδιές” στην documenta 7 το 1982, με την οποία ο καλλιτέχνης τάχθηκε υπερ “της δεντροφύτευσης αντί της γραφειοκρατικοποίησης της πόλης”. Η ‘Βρύση από την οποία ρέει μέλι στο χώρο εργασίας’ του Μπόις το οποίο εγκατέστησε στο εμβληματικό Μουσείο Fridericianum στο Κάσελ στη documenta 6 το 1977, ήταν μια μορφή καλλιτεχνικής κριτικής του καπιταλισμού και πολλών άλλων.

Ο Μπόις επέκτεινε την έννοια της τέχνης. Με την τέχνη του, τις πράξεις του, τις ομιλίες του έθετε ερωτήσεις όπως τι είναι η δημοκρατία; Είναι ο καπιταλισμός στο τέλος του; Τι κάνει η τέχνη για την κοινωνία; Με τέχνη ο Γιόζεφ Μπόις δεν εννοούσε ατομικά έργα που βάζει κανείς στο σαλόνι ή το μουσείο, αλλά εκδηλώσεις, συζητήσεις και διαδικασίες σκέψης. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκληθεί μέσα από ορισμένες ενέργειες που θα ανέπτυσσαν τη δική τους δυναμική. Η διάσημη πρόταση του Μπόις “Κάθε άνθρωπος είναι καλλιτέχνης” σήμαινε ότι κάθε άτομο ως κοινωνικό ον έχει τη δημιουργική δύναμη να αλλάξει τον εαυτό του και τον κόσμο.

Η σύνθετη φυσιογνωμία του καλλιτέχνη

Άποψη από την έκθεση στο Ντίσελντορφ στο μουσείο Κ20Άποψη από την έκθεση στο Ντίσελντορφ στο μουσείο Κ20

Αλλά ποιος ήταν ο προικισμένος αυτός καλλιτέχνης που ήξερε να πουλάει πολύ καλά τον εαυτό του, που εφηύρε τη βιογραφία του, που αναμείχθηκε με τη γραφειοκρατία, η οποία συνοδεύει και τον πολιτισμό, και τελικά προκάλεσε την απόλυσή του ως καθηγητή από την Ακαδημία Καλών Τεχνών του Ντίσελντορφ; Ποιος ήταν αυτός που έδρασε και ως συνιδρυτής των Πρασίνων ενώ κυκλοφορούσε σε νεοναζιστικούς κύκλους; Ποιος ήταν ο οικολόγος που οδηγούσε μια μεγάλη Bentley για να πάει βόλτα; Ποιός ήταν ο αντικαπιταλιστής ανθρωπιστής που ήταν επίσης φίλος του Ναζί τραπεζίτη Χέρμαν Γιόζεφ Αμπς. Ήταν ο Γιόζεφ Μπόις ένας οραματιστής, όπως πιστεύουν οι ένθερμοι θαυμαστές του, ή ένας τσαρλατάνος όπως λένε οι επικριτές του;

Η έκθεση στο Ντίσελντορφ δεν θέτει τέτοιες ερωτήσεις. Ο Γιόζεφ Μπόις ως περίπλοκη καλλιτεχνική φυσιογνωμία στη μεταπολεμική Γερμανία παραμένει χωρίς ερμηνεία. Η χρονιά όμως η αφιερωμένη σ’ αυτόν μόλις ξεκίνησε και ίσως επιφυλάσσει εκπλήξεις

Στέφαν Ντέγκε

Επιμέλεια: Μαρία Ρηγούτσου


Με ή χωρίς άνοιξη, μια εικόνα που γοητεύει τους ζωγράφους εδώ και αιώνες. Η θέα πάνω από τον Έλβα στην παλιά πόλη της Δρέσδης με τις διάφορες εκκλησίες. Εδώ μέσα από τα άνθη μιας γερμανικής ακακίας.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Δρέσδη

Με ή χωρίς άνοιξη, μια εικόνα που γοητεύει τους ζωγράφους εδώ και αιώνες. Η θέα πάνω από τον Έλβα στην παλιά πόλη της Δρέσδης με τις διάφορες εκκλησίες. Εδώ μέσα από τα άνθη μιας γερμανικής ακακίας.


Στο νότιο τμήμα της χώρας είναι μερικές φορές λίγο πιο ζεστά, για παράδειγμα όταν έρχεται ένας ζεστός άνεμος από τις Άλπεις, ο οποίος για λίγο φέρνει μια πρόγευση του καλοκαιριού. Όπως εδώ στη λίμνη Στάρνμπεργκ, όχι μακριά από το Μόναχο.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Λίμνη Στάρνμπεργκ, Βαυαρία

Στο νότιο τμήμα της χώρας είναι μερικές φορές λίγο πιο ζεστά, για παράδειγμα όταν έρχεται ένας ζεστός άνεμος από τις Άλπεις, ο οποίος για λίγο φέρνει μια πρόγευση του καλοκαιριού. Όπως εδώ στη λίμνη Στάρνμπεργκ, όχι μακριά από το Μόναχο.


Η άνοιξη ζωντανεύει και τους ανθρώπους στην πρωτεύουσα. Παρά τις ακόμα χαμηλές θερμοκρασίες του νερού, η κολυμβητική περίοδος ξεκινά για κάποιους στους περίπου 6 βαθμούς στη λίμνη Βαϊσενζέε. Μερικοί ελπίζουν σε περιόδους πανδημίας να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους κάνοντας ένα κρύο μπάνιο.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Βαϊσενζέε, Βερολίνο

Η άνοιξη ζωντανεύει και τους ανθρώπους στην πρωτεύουσα. Παρά τις ακόμα χαμηλές θερμοκρασίες του νερού, η κολυμβητική περίοδος ξεκινά για κάποιους στους περίπου 6 βαθμούς στη λίμνη Βαϊσενζέε. Μερικοί ελπίζουν σε περιόδους πανδημίας να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους κάνοντας ένα κρύο μπάνιο.


Το πάρκο του Βέρλιτς στη Σαξωνία-Άνχαλτ είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Το πάρκο δημιουργήθηκε το δεύτερο μισό του 18ου αιώνα. Από τον πύργο ύψους 66 μέτρων της εκκλησίας του Αγίου Πέτρου έχει κανείς μια υπέροχη πανοραμική θέα.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Πάρκο του Βέρλιτς, Σαξωνία-Άνχαλτ

Το πάρκο του Βέρλιτς στη Σαξωνία-Άνχαλτ είναι μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO. Το πάρκο δημιουργήθηκε το δεύτερο μισό του 18ου αιώνα. Από τον πύργο ύψους 66 μέτρων της εκκλησίας του Αγίου Πέτρου έχει κανείς μια υπέροχη πανοραμική θέα.


Ο ήλιος, ο οποίος είναι ιδιαίτερα χαμηλά την άνοιξη, φωτίζει τα τοπία και κάνει τα οπωροφόρα δέντρα να ανθίζουν. Όπως εδώ στο Χοενγέζαρ, μια μικρή πόλη που δεν απέχει πολύ από τα γερμανοπολωνικά σύνορα.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Χοενγέζαρ, Βρανδεμβούργο

Ο ήλιος, ο οποίος είναι ιδιαίτερα χαμηλά την άνοιξη, φωτίζει τα τοπία και κάνει τα οπωροφόρα δέντρα να ανθίζουν. Όπως εδώ στο Χοενγέζαρ, μια μικρή πόλη που δεν απέχει πολύ από τα γερμανοπολωνικά σύνορα.


Αν ακολουθήσει κάποιος την πορεία του Ρήνου αφού περάσει τη λίμνη της Κωνσταντίας, θα φτάσει στον Καθεδρικό Ναό της Κολωνίας μετά από 500 χιλιόμετρα. Βρίσκεται πολύ πιο βόρεια και τα ανοιξιάτικα λουλούδια στην Κολωνία χρειάζονται λίγο περισσότερο για να ανθίσουν. Ο ανοιξιάτικος ήλιος προσφέρει ένα εντυπωσιακό θέαμα στον παρόχθιο δρόμο του Ρήνου.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Κολωνία

Αν ακολουθήσει κάποιος την πορεία του Ρήνου αφού περάσει τη λίμνη της Κωνσταντίας, θα φτάσει στον Καθεδρικό Ναό της Κολωνίας μετά από 500 χιλιόμετρα. Βρίσκεται πολύ πιο βόρεια και τα ανοιξιάτικα λουλούδια στην Κολωνία χρειάζονται λίγο περισσότερο για να ανθίσουν. Ο ανοιξιάτικος ήλιος προσφέρει ένα εντυπωσιακό θέαμα στον παρόχθιο δρόμο του Ρήνου.


Η πρωτεύουσα της Κάτω Σαξωνίας είναι μια από τις πιο πράσινες πόλεις της Γερμανίας λόγω των πολλών πάρκων και κήπων της. Την άνοιξη, στον Γκεοργκενγκάρτεν εμφανίζεται ολόκληρη θάλασσα από λουλούδια.

Άνοιξη στη Γερμανία

  • Ανόβερο

Η πρωτεύουσα της Κάτω Σαξωνίας είναι μια από τις πιο πράσινες πόλεις της Γερμανίας λόγω των πολλών πάρκων και κήπων της. Την άνοιξη, στον Γκεοργκενγκάρτεν εμφανίζεται ολόκληρη θάλασσα από λουλούδια.


  • Αναρωτιέται κανείς, άνθρωπος κανονικός που ξέρει τι βλέπει…

Που δεν βλέπει ίσιο το στραβό. Το κοντό για μακρύ. Το χάρτινο για σιδερένιο. Το ψεύτικο για αληθινό. Αναρωτιέται αν είναι τόσο δύσκολο να αντιληφθεί ότι η εθνική ομάδα είναι μικρών δυνατοτήτων. Τέλος πάντων, τα κυβικά της δεν φτάνουν για να σταθεί, να ανταγωνιστεί τις καλύτερες ομάδες του κόσμου.

  • Ναι, είναι πολύ δύσκολο. Τόσο δύσκολο που απαγορεύεται να ειπωθεί. Το μόνο που επιτρέπεται είναι το ψέμα. Σκάνδαλο είναι στην Ελλάδα να λέγεται κατάμουτρα η αλήθεια. Επειδή είμαστε μαλακοί. Μόνο τυχαίο δεν είναι ότι η μακράν πλέον πολυμεταχειρισμένη λέξη της καθημερινότητας είναι μαλάκας. Από το μαλακός.

Είμαστε μαλακοί. Εύθραστοι. Λόγω φουκαραδοσύνης. Απαγορεύεται ο πρωθυπουργός να λέει την αλήθεια. Δεν την αντέχουμε. Δεν θέλουμε να την ακούσουμε, βρε πατριώτη. Έχουμε χρεοκοπήσει, αλλά, μέχρι να μπει η σφραγίδα της καταστροφής, ο πρωθυπουργός θα λέει ότι πάμε καλά, δεν έχουμε πρόβλημα, δεν χρειαζόμαστε καμιά στήριξη, κανένα μνημόνιο.

  • Το κορίτσι είναι κακάσχημη. Και στραβοκάνα. Με κιλά όσα η αγελάδα. Με κυτταρίτιδα. Μαλακίες. Μια χαρά είναι το κορίτσι, αξίζει να πάει για Μις Υφήλιος. Είναι η καλύτερη Σταρ Ελλάς. Ελπίζουμε να προκριθεί στα διεθνή καλλιστεία.

Πρώτο ματς στην Ισπανία και διεθνής διασυρμός για την εθνική. Μια ομάδα να μην ντρέπεται να έχει κλειστεί στη φωλιά της για 90 λεπτά. Κι όμως, οι πάντες μίλησαν για θρίαμβο, επειδή στο πούστικο ποδόσφαιρο έχει χώρο και το απίθανο αποτέλεσμα. Ισοπαλία 1-1 η Ελλάδα με πέναλτι και οι… ελπίδες στον ουρανό διότι ο κουτσός έτρεξε μαραθώνιο κι έκανε ρεκόρ.

  • Αληθινός είναι ο αποδυτηριάκιας, όχι γραφικός, όταν μετά το 1-1 είπε την αλήθεια. Πως με τέτοια χάλια δεν μιλάς για πρόκριση στα τελικά του μουντιάλ. Τα ίδια και με τη Γεωργία. Ανάπηρη η εθνική ομάδα, αλλά μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο για όλους τους σχολιαστές έδινε… ελπίδες πρόκρισης.

Ποια είναι η Γεωργία ποδοσφαιρικά; Επτά φορές συναντήθηκε μαζί της η Ελλάδα, κέρδισε έξι και μια ισοπαλία. Χθες, όγδοο ματς, αν κάποιος άξιζε να κερδίσει ήταν ο αντίπαλος. Ποια Εθνική; Δεύτερο παιχνίδι, μηδέν ποδόσφαιρο, μηδέν γκολ. Στην Ισπανία το γκολ έγινε με πέναλτι, με Γεωργία και τα δυο τα… πέτυχαν οι αντίπαλοι.

  • Η άλλη χοντρομαλακία, που βαρέθηκα να την ακούω και να τη διαβάζω. Ότι με το 1-1 χθες στην Τούμπα πήγε στράφι η ισοπαλία στην Ισπανία. Δεν κατάλαβα. Στο ματς ρεβάνς αυτή η Εθνική θα… ξαναπάρει «Χ» από την Ισπανία; Το πιθανότερο, για να μην πω ότι στάνταρ θα παιχθεί το «2».

Στη φώτο, ο 20χρονος παικταράς της Γεωργίας, αυτό το ξωτικό των γηπέδων που σκόραρε  όπως και εναντίον της Ισπανίας. Στο όνομα Χβίτσα Κβαρατσχέλια.

Για Μις Υφήλιο να στείλουμε μια κακάσχημη και στραβοκάνα

https://www.zougla.gr/o-apoditiriakias/article/gia-mis-ifilios-na-stiloume-mia-kakasximi-ke-stravokana

………………………………….

Τους χτύπησαν, τους έδεσαν και τους λήστεψαν: ο επιχειρηματίας Μπερνάρ Ταπί και η σύζυγός του δέχθηκαν επίθεση τη νύχτα του Σαββάτου προς Κυριακή από τέσσερις άνδρες, που εισέβαλαν στο σπίτι τους, προτού τραπούν σε φυγή έχοντας κλέψει κοσμήματα.

  • Γύρω στις 12.30 τη νύχτα, στο Κομπ Λα Βιλ, στην περιοχή του Παρισιού, το ζευγάρι αιφνιδιάστηκε, ενώ κοιμόταν, από τους κουκουλοφόρους και ντυμένους στα μαύρα ληστές, οι οποίοι τους έδεσαν με καλώδια και τους χτύπησαν, περιέγραψε στο Γαλλικό Πρακτορείο μια πηγή προσκείμενη στην έρευνα.

Γαλλία: Θύματα βίαιης ληστείας στο σπίτι τους ο επιχειρηματίας Μπερνάρ Ταπί και η σύζυγός του

Τον 78χρονο επιχειρηματία τον χτύπησαν με ένα γκλομπ στο κεφάλι, ωστόσο τόσο ο ίδιος όσο και σύζυγός του δεν χρειάστηκε να νοσηλευτούν, διευκρίνισε στο AFP η εισαγγελέας του Μελάν Μπεατρίς Αντζελεγί, η οποία πρόσθεσε ότι οι κακοποιοί τους άρπαξαν κοσμήματα.

  • Η σύζυγος του Ταπί, η οποία δέχθηκε χτυπήματα στο πρόσωπο, κατάφερε να απελευθερωθεί από τα δεσμά της και πήγε σε ένα γειτονικό σπίτι απ’ όπου ειδοποίησε την αστυνομία, σύμφωνα με την πηγή που έχει γνώση της έρευνας. Διακομίστηκε στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.

«Ο παππούς μας αρνήθηκε να πάει (στο νοσοκομείο), έμεινε στο σπίτι του. Είναι εντάξει, πολύ κουρασμένος», δήλωσε ο εγγονός του επιχειρηματία, Ροντόλφ Ταπί. Ο Μπερνάρ Ταπί νοσεί από καρκίνο στο στομάχι και τον οισοφάγο.


  • Χθες το βράδυ στο ΑΠΘ είχε πάρτυ, όλοι χωρίς μάσκες. Στην Αττική σε πλατείες Κυψέλης & Εξαρχείων δεν έπεφτε καρφίτσα, φυσικά μάσκα ούτε στο πηγούνι. Ανευθύνοι νεοι που θα ψάχνουν ΜΕΘ για γονείς & παππούδες αύριο. Για λάντζα και καφέ είναι αυτή η χώρα με τέτοιο δυναμικό.
Εικόνα

Εικόνα


Παντού η ίδια τακτική: 5-6 γραφικοί Συριζαίοι μαζεύονται και με οχλαγωγίες και γιουχαρίσματα προσπαθούν τραβήξουν κάνα βιντεάκι για «να αποτυπώσουν την κοινωνική δυσαρέσκεια». Κάθε φορά η ίδια γελοιότητα. Σήμερα το σόου στήθηκε στην Πάτρα, κατά την επίσκεψη του @SteliosPetsas. https://twitter.com/i/status/1378608347562323969


ΒΑΣ.ΠΑΖ: Δεν διδάσκεται στα πανεπιστήμια πως θα προστατέψεις τον απλό κόσμο από τις τράπεζες. Διδάσκεσαι πως θα προστατέψεις το τραπεζικό σύστημα. Για αυτό αργούν να το καταλάβουν οι mainstream οικονομολόγοι. Δεν μπορούν να απαλλαγούν από την λάθος νοοτροπία. Ή δεν τους συμφέρει.


Το σημαντικοτερο απο την χτεσινη επικη παρελαση στην Αιγυπτο ηταν η παρουσια των γυναικων σε αυτη οχι σε ρολο γλαστρας,οχι με χιτζαμπ,οχι φοβισμενες αλλα σε κεντρικους ρολους & με δυναμισμο αδιανοητο πραγμα για μια αραβικη μουσουλμανικη χωρα Μπραβο ρε Σισι!
**

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

ΜΑΡ.ΠΥΡΓ: Μετά από τρία διαφορετικά κρούσματα γνωστων μου που νοσηλεύονται δυστυχώς :
  • Αν τα παιδιά σας είναι «έλα μωρε»
  • κι εσείς « Ε παιδιά είναι»,
  • αν φοβάστε να εμβολιαστείτε ενώ μπορούσατε
  • και αν φοράτε μάσκα μόνο αν σας πιεζουν οι άλλοι,
  • ΤΟΤΕ προκαλείτε τη μοίρα σας…

Πώς θα θελα να είχα ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιά.
  • Οι Συριζαίοι σε πλήρη ανάπτυξη,πήγαν να διαμαρτυρηθούν και να κάνουν τους αγανακτισμένους πολίτες.
Τέλος στα σκύβαλα των λίγων που ορίζουν τις τύχες και τις ζωές των πολλών.Σας σιχάθηκε ο κόσμος.
  • 3% και πολύ σας είναι.
Εικόνα
  • ” Δεν θα θα βάλω το εμβόλιο αστρα ζενεκα επειδή στην αγγλια πεθαναν 7 ατομα στα 18 εκατομμύρια”
  • λέει ο αμπαλατος που οδηγα χωρίς ζωνη,
  • με το κινητό στο ενα χερι
  • και στο άλλο το τσιγαρο (που σκοτώνει ενα στους τρεις )

Σοβαρά τώρα: Στην Πάτρα στην φωλιά τού κούκου?? Τρεις και ο κούκος…#ΣΥΡΙΖΑ_Βουρκος

Εικόνα


Κι επειδή είχε διαφορετικές απόψεις, δεν ήθελε ενημέρωση…
Παράθεση Tweet
Marinos Kostantinos@deanmarin
  • «Μετά τη νίκη της ΝΔ, την Κυριακή της 7ης Μαρτίου 2004, προσκάλεσα τον κ. Καραμανλή στο Μαξίμου για να τον ενημερώσω για θέματα που θεωρούσα ότι θα πρέπει να γνωρίζει ο νέος π/θ. [..] Ο κ. Καραμανλής με διέκοψε αμέσως αναφέροντας ότι στα θέματα αυτά έχει διαφορετικές απόψεις»..
Εικόνα


Αυτό το Σαββατοκύριακο ο ΣΥΡΙΖΑ φωνάζει επειδή ανοίγει το λιανεμπόριο στην Αθήνα και ταυτόχρονα διαμαρτύρεται επειδή δεν ανοίγει στην Πάτρα. Και μετά αναρωτιούνται γιατί τους περνάει ο Κανένας!


Εικόνα


Αναγνωστόπουλου Σία Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ
Κωνσταντίνος Μάρκου Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ
Γιώργος Ρώρρος Πολιτευτής ΣΥΡΙΖΑ.
Λίγο πριν το…. αυθόρμητο πλήθος των 5 αγανακτισμένων πολιτών της Πάτρας. Ξ:::::;,σας έχει σιχαθεί το σύμπαν όλο και σας φτύνει κατάμουτρα η κοινωνία.

Εικόνα


Εικόνα

  • Αυτοί νομίζουν ότι κάνουν “αντιπολίτευση ημέρας” και κανείς δεν θυμάται τι έλεγαν χθες…
  • Βαρεμένος: Δεν καταφύγαμε ποτέ στις μακάβριες συγκρίσεις στατιστικών δεδομένων