Τί δουλειά έχει η ΔΕΗ στο λιανικό εμπόριο και χρειάζεται την Κωτσόβολος;

Η διοίκηση της ΔΕΗ σύμφωνα με πληροφορίες σκέφτεται να καταθέσει πρόταση για την εξαγορά της Κωτσόβολος για επέκταση μεταξύ άλλων και στον τομέα της λιανικής με καινούργια προϊόντα και υπηρεσίες.

Ομως η συγκεκριμένη στροφή της ΔΕΗ σε αυτό τον καταναλωτικό κλάδο θα της κοστίσει πάρα πολύ ακριβά σε υποδομές και δυναμικό.

Είναι κάτι που δεν γνωρίζει και θα δημιουργούσε νέους πονοκεφάλους στην εταιρεία.

Δεν χρειάζεται να κοιτάξει μακριά, ας δει τι κάνει ο κύριος ανταγωνιστής της που κυκλώνει την αγορά καταναλωτικής ενέργειας και ας αφήσει τις λευκές συσκευές.

Να θυμίσουμε πως η ΔΕΗ είχε εμπλακεί με το λιανικό εμπόριο την περίοδο 1950 – 1960 όταν εξηλέκτριζε τη χώρα από άκρη σε άκρη

Τότε όμως προσπαθούσε να μάθει στα νοικοκυριά το ηλεκτρικό ρεύμα, τη χρήση των ηλεκτρικών συσκευών για μαγείρεμα και για τη διατήρηση των τροφίμων στα ψυγεία.

Σήμερα η απάντηση στον ανταγωνισμό είναι υπηρεσίες 360 γύρω από την ενέργεια.