THECEO.GR: Η Aegean που κάνει νερά και… άλλα πολλά

Η πολύ καλή εταιρεία Aegean Air που ξαφνικά βρέθηκε στη δίνη του κυκλώνα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, «κάνει νερά» τελευταία. Αποτέλεσμα να έρχεται σε σύγκρουση με πελάτες της. Τι εννοούμε; Αμέσως μετά την άρση του lockdown τιμολόγησε κάποιους προορισμούς π.χ. Μύκονος με υψηλές τιμές. Κάποιοι αγόρασαν τα εισιτήριά τους σε αυτές τις ακριβές τιμές. Όμως, φαίνεται ότι τα αεροπλάνα δεν γέμισαν, με αποτέλεσμα η εταιρεία για την ίδια πτήση να ρίξει τις τιμές και να κάνει μέχρι προσφορές με αποκλίσεις τιμών που έφθαναν ή ξεπερνούσαν το 40%. Όσοι φρόντισαν και αγόρασαν έγκαιρα τα εισιτήρια την πάτησαν.
Έκανε όμως έκανε και κάτι άλλο. Απροειδοποίητα άλλαξε και τον τύπο του αεροσκάφους και την ώρα της πτήσης, με αποτέλεσμα κάποιοι πελάτες να αναγκαστούν να ακυρώσουν τις πτήσεις. Το τρίτο λάθος της εταιρείας ήταν ότι δεν επέστρεφε τα χρήματα, αλλά έδινε credit voucher, αποδίδοντας τις αλλαγές στον κορωνοϊόκάτι που δεν ισχύει για τα αναφερόμενα δρομολόγια αφού τα εισιτήρια εκδόθηκαν μετά την άρση της απαγόρευσης των πτήσεων.
Τώρα, αν προσπαθούσες να επικοινωνήσεις με την εταιρεία, ατύχησες. Μέσω τηλεφώνου, η αναμονή ήταν τέτοια που γενικά δεν αντέχεις να περιμένεις (όπως σε call center του δημοσίου). Ταυτόχρονα αποθάρρυναν, λέγοντας στους πελάτες να αποφεύγουν να τηλεφωνούν αν η πτήση τους δεν είναι τις επόμενες επτά ημέρες. Μέσω mail, οι εκπρόσωποι της Aegean  έδωσαν σημεία ζωής μετά από 16 ημέρες και καθόλου ικανοποιητικές απαντήσεις. Η εταιρεία έχει καταγγελθεί στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Μπορεί η πανδημία να έφερε τα πάνω-κάτω και να αιφνιδίασε, αλλά οι μεγάλες εταιρείες στη φουρτούνα φαίνονται.

Εκτός Δ.Σ. Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς το Χρηματιστήριο…

H Intrum που χρωστάει…

Χαίρονται στην Επιτροπή Ελλάδα 2021…