Τέμπη: Την επόμενη εβδομάδα η απολογία των δύο σταθμαρχών

Προθεσμία να απολογηθούν την ερχόμενη εβδομάδα πήραν από τον εφέτη ανακριτή ο συμβασιούχος σταθμάρχης και ο δεύτερος και αρχαιότερος σταθμάρχης που ήταν βάρδια το απόγευμα πριν από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη. Συγκεκριμένα, ο συμβασιούχος σταθμάρχης θα απολογηθεί τη Δευτέρα, ενώ ο αρχαιότερος σταθμάρχης την Τρίτη.

Υπενθυμίζεται ότι οι δύο σταθμάρχες και ο επιθεωρητής αντιμετωπίζουν διώξεις για τα ίδια, κακουργηματικού και πλημμεληματικού χαρακτήρα, αδικήματα όπως του 59χρονου προφυλακισμένου σταθμάρχη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συμβασιούχος σταθμάρχης στην απολογία του θα υποστηρίξει ότι δεν έφυε νωρίτερα από τη θέση του, αλλά παρέμεινε σε αυτή και 15 λεπτά παραπάνω.

«Εργάστηκα επί οκτώ ώρες. Αναχώρησα στις 22.15, δηλαδή περίμενα ένα τέταρτο επιπλέον. Οι προϊστάμενοί μου μου είχαν πει ότι 8ωρη εργασία θα προσφέρω και δεν δικαιούμαι υπερωρίες. Εργαζόμουν από 1/2/2023 και ολόκληρο τον μήνα αναχωρούσα στις 22.15 παίρνοντας το τελευταίο τρένο για Βόλο, όπως μου είχαν πει οι προϊστάμενοί μου. Όταν αναχώρησα από την εργασία μου ήταν όλα τακτοποιημένα. Δεν υπήρχε κάποια εκκρεμότητα» είχε υποστηρίξει ο συμβασιούχος σταθμάρχης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο δεύτερος σταθμάρχης θα παραδεχθεί ότι έφυγε νωρίτερα κατά μισή ώρα, ωστόσο θα πρέπει να απαντήσει γιατί έκανε κάτι τέτοιο και ποιος διόρθωσε με μπλάνκο την ώρα στο βιβλίο βαρδιών.

Από την πλευρά του, ο επιθεωρητής κυκλοφορίας που έβαλε στις νυχτερινές βάρδιες τον προφυλακισμένο 59χρονο σταθμάρχη θα βρεθεί ενώπιον του εφέτη ανακριτή στις 30 Μαρτίου. Ο επιθεωρητής αναμένεται να υποστηρίξει ότι το πολύνεκρο δυστύχημα οφείλεται σε μια σειρά από λάθη, μεταξύ των οποίων η εγκατάλειψη των θέσεων από τους δύο σταθμάρχες και η μη τήρηση του ωραρίου τους, και ότι ευθύνες φέρει τόσο ο μηχανοδηγός που δεν ενημέρωσε για την είσοδο στη γραμμή καθόδου όσο και ο σταθμάρχης που δεν ανέφερε στο τηλεγράφημά του τη γραμμή στην οποία θα κινούνταν η αμαξοστοιχία. Τέλος, αναμένεται να ισχυριστεί ότι δυστύχημα οφείλεται και στην ολιγωρία για την εγκατάσταση της τηλεδιοίκησης και των έργων σηματοδότησης.