Στα kamsarmax και ultramax εστιάζουν οι αγοραστές second hand πλοίων

Μπορεί την προηγούμενη εβδομάδα ίσως λόγω και θέρους να καταγράφηκε μία μειωμένη δραστηριότητα στις αγοραπωλησίες πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου ωστόσο το ενδιαφέρον παραμένει ισχυρό καθώς τα κέρδη του τομέα κινούνται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα. Όπως αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Allied Shipbroking αναμένεται ότι το μειωμένο ενδιαφέρον της περασμένης εβδομάδας είναι προσωρινό, παρά το γεγονός οι αξίες των second hand πλοίων κινούνται ήδη σε υψηλά επίπεδα. Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μέχρι τώρα ήταν κυρίως στις μονάδες Kamsarmax και Ultramax, μια τάση που αναμένεται να συνεχιστεί τις επόμενες εβδομάδες, τονίζει η Alllied Shipbroking.

Όσον αφορά στα δεξαμενόπλοια το ενδιαφέρον των αγοραστών είναι πιο περιορισμένο καθώς και τα θεμελιώδη μεγέθη του κλάδου απογοητεύουν με τους ναυλους να παραμένουν σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Ταυτόχρονα βέβαια οι αξίες των πλοίων σύμφωνα με τους ειδικούς παραμένουν υψηλές.

Στα δεξαμενόπλοια σύμφωνα με την Allied Shipbroking ξεχωρίζει η πώληση (bank sale) του VLCC CHANG BAI SAN μεταφορικής ικανότητας 318.445 dwt και έτους ναυπήγησης το 2012 στα ναυπηγεία  Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding Co αντί  41,5 εκατ. δολ  στην Cyprus Maritime.

Στα bulkers ξεχωρίζει η πώληση του CAPE «FRONTIER PHOENIX» μεταφορικής ικανότητας  181.356  dwt και έτους ναυπήγησης 2011 στα  Koyo Dockyard Co Ltd της Ιαπωνίας, αντί 33,75 εκατ.. δολ στην NG Moundreas.