Σκάει κανόνι στην αγορά- Δεσμευμένα στο τελωνείο 150 καινούρια ΙΧ τα οποία έχουν εξοφλήσει οι πελάτες

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

[email protected]

 

Δεσμευμένα για χρέη από τις 20 Δεκεμβρίου παραμένουν στο Τελωνείο Αθηνών περίπου 150 καινούρια αυτοκίνητα ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας αξίας 2 εκατ. ευρώ από τράπεζα αλλά και εταιρεία Logistics.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia τα ΙΧ έχουν εξοφληθεί από τους πελάτες από τον Δεκέμβριο και έχουν ασκηθεί οι πρώτες μηνύσεις…

Ο λόγος για τον αποκλειστικό εισαγωγέα των αυτοκινήτων Hyundai και Κia στην Ελλάδα ο οποίος αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της κάθετης πτώσης των πωλήσεων αλλά και της έλλειψης ρευστότητας από τις τράπεζες με αποτέλεσμα να βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού.

Ειδικότερα από τα 150 καινούρια αυτοκίνητα μεγάλος αριθμός έχει δεσμευθεί από τράπεζα η οποία χρηματοδότησε τα αυτοκίνητα αλλά σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia δεν δίνει τα Πιστοποιητικά Συμμόρφωσης ώστε ολοκληρωθεί η διαδικασία πώλησης προς τους πελάτες καθώς η εισαγωγική εταιρεία έχει εισπράξει τα ποσά από τους πελάτες αλλά δεν έχει εξοφλήσει την τράπεζα.

Η εταιρεία Logistics από την άλλη μεριά δεν παραδίδει τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που κρατά στο τελωνείο για χρέη της εισαγωγικής.

Η περίπτωση δέσμευσης των αυτοκινήτων θυμίζει πολύ την περίπτωση Παζαρόπουλου πριν από χρόνια με μία σημαντική διαφορά.

Τώρα το πρόβλημα το έχει η εισαγωγική εταιρεία και όχι κάποιος εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος.

Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia το εξουσιοδοτημένο δίκτυο των αυτοκινήτων Hyundai και Kia φαίνεται πως έχει «χάσει τον ύπνο του» καθώς πέραν των εγγυητικών επιστολών που έχουν δώσει στην εισαγωγική εταιρεία με την οποία συνεργάζονται υπάρχουν και οι λεγόμενες «λευκές επιταγές» που είχαν επίσης δώσει στην εισαγωγική για να τη βοηθήσουν οι οποίες ανά πάσα στιγμή μπορεί να γίνουν γίνουν «απαιτητές» και να «σκάσουν».

Επίσης οι εκθέσεις του επίσημου δικτύου έχουν μείνει από καινούρια αυτοκίνητα και ανταλλακτικά με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν.

Πάντως το κορεατικό εργοστάσιο σύμφωνα με πληροφορίες δεν στέλνει ούτε βίδα στην ελληνική εισαγωγική εταιρεία αν δεν προεξοφληθεί οποιαδήποτε παραγγελία από την ελληνική εισαγωγική εταιρεία…

πηγή:enikonomia.gr