Ryanair: Εχασε το 80% των πελατών της – Ερχονται δυσκολότερες μέρες

H Ryanair Holdings εμφάνισε ζημιές στο δεύτερο τρίμηνο της χρήσης 2020 καθώς μετέφερε λιγότερους επιβάτες εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού και των συνεπακόλουθων ταξιδιωτικών απαγορεύσεων, ενώ αναμένει ακόμη μεγαλύτερες ζημιές στο β’ εξάμηνο του έτους.

Ανακοίνωσε πτώση 78% στα έσοδα το διάστημα Απριλίου-Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Ενημέρωσε επίσης ότι ο αριθμός των πελατών της μειώθηκε κατά 80% αυτούς τους έξι μήνες.

Επίσης σημαντικά μειωμένες πτήσεις θα πραγματοποιήσει η Ryanair τους επόμενους έξι μήνες, σε σύγκριση με τις αρχικές προσδοκίες της, καθώς οι κυβερνήσεις σε όλη την Ευρώπη κάνουν πιο αυστηρούς τους κοινωνικούς περιορισμούς.

Αναλυτικότερα, για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, η ευρωπαϊκή αεροπορική χαμηλού κόστους κατέγραψε καθαρές ζημιές 225,5 εκατ. ευρώ, έναντι κέρδους 910,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Τα έσοδα τριμήνου ανήλθαν στα 1,05 δισ. ευρώ, από 3,08 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Σε επίπεδο α’ εξαμήνου, η Ryanair εμφά νισε προσαρμοσμένες ζημιές της τάξης των 196,5 εκατ. ευρώ.

Η εταιρεία αναμένεται τις παραδόσεις του αεροσκάφους Boeing 737 MAX-200 στις αρχές του 2021.

Η εταιρεία τόνισε πως η χρήση 2021 θα συνεχίσει να είναι δύσκολη και δεδομένης της τρέχουσας αβεβαιότητας που προκύπτει από την πανδημία, δεν μπορεί να δώσει εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα μετά από φόρους επί του παρόντος.