«Στα σχοινιά» η Skroutz – Οργή για μεγάλη διαδικτυακή απάτη – Το επικείμενο deal σε τηλεοπτικό σταθμό και ο πόλεμος στην Τράπεζα Αττικής

Σε εκατοντάδες ανέρχονται, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, τα παράπονα για τη γνωστή ηλεκτρονική πλατφόρμα Skroutz, στην οποία καταλογίζεται πλήρης αθέτηση των συμφωνηθέντων όρων αγοράς. Η εταιρεία Skroutz, την οποία εδώ και χρόνια εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο, καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης για την πλατφόρμα.

Οπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους.

Τις τελευταίες ημέρες, δε, η φράση «Cancel_Skroutz» χρησιμοποιείται κατά κόρον, ενώ το όλο θέμα έχει αναδειχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα trend στο Twitter, δίνοντας βήμα στους χρήστες του κοινωνικού μέσου να ανοίξουν «εστία» παραπόνων, παρουσιάζοντας τη δίκη τους ιστορία στην οποία έπεσαν θύματα εξαπάτησης.

Πριν από μερικές ημέρες, σχετικές καταγγελίες έγιναν για το 365shop, σε συνέχεια των οποίων το Skroutz ανακοίνωσε διακοπή συνεργασίας με το κατάστημα, σημειώνοντας ότι τα παράπονα αφορούσαν συναλλαγές εκτός της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με τις καταγγελίες, το 365shop ενημέρωνε τους καταναλωτές πελάτες του ότι ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 4 με 10 εργάσιμες ημέρες αλλά μετά από αυτό το διάστημα δεν ανταποκρινόταν σε επικοινωνία των πελατών του και εδώ και λίγες ημέρες έχει κατέβει η ιστοσελίδα (εμφανίζοντας ένδειξη «365shop σύντομα κοντά σας»).

Η απάντηση της Skroutz

Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα «365shop», που έχει προκύψει και πάντα πιστοί στο όραμά μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές, γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.

Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στη σελίδα μας.

Οπως σχολιάζει το powergame.gr για τη συγκεκριμένη απάτη, είναι αυτονόητο ότι αργά ή γρήγορα θα παρέμβουν οι Αρχές: «Επίσης, με αφορμή τη συγκεκριμένη είδηση, έμαθα ότι η Skroutz συνεργάζεται με την εταιρεία επικοινωνίας V+O των Βαρβιτσιώτη – Ολύμπιου. Επ’ αυτού θα σας έχω μπόλικο ρεπορτάζ στην αυριανή έκδοση, αφού σε καμία περίπτωση, δεν θέλω να “κόψω” το ψωμί στους δύο καλούς επικοινωνιολόγους, τώρα που έχουν και πολλά έξοδα εντός και εκτός Ελλάδος. Και για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρομαι στις επενδύσεις που κάνουν στο εξωτερικό και όχι σε οτιδήποτε άλλο».

Ψάχνουν για κανάλι Μπάκος – Καϋμενάκης

Τις τελευταίες ημέρες ακούγεται έντονα πως Μπάκος – Καϋμενάκης βρίσκονται σε συζητήσεις για την αγορά τοπικού τηλεοπτικού σταθμού. Οι πληροφορίες έκαναν λόγο για σχεδόν τελειωμένη υπόθεση με τηλεοπτικό σταθμό με πολιτική παρέμβαση (αριστερού προσανατολισμού). Όμως τις τελευταίες ώρες ακούγεται και το Action24 του Διονύση Παναγιωτάκη, με τη μεσολάβηση εταιρείας επικοινωνίας που διατηρεί άριστες σχέσεις, έχει αρχίσει συζητήσεις με τους Μπακοκαϋμενάκηδες για την πώληση του εν λόγω τηλεοπτικού σταθμού. Εκείνο που δεν είναι και τόσο γνωστό έχει να κάνει με το γεγονός ότι από τις αρχές της τηλεοπτικής σεζόν το πρόγραμμα του Action24 αναμεταδίδεται και στο δίκτυο των καναλιών που είχε φτιάξει ο εφοπλιστής Γιάννης Καραγιώργης. Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον ολοκληρωθεί το deal των δύο εφοπλιστών με τον Παναγιωτάκη, οι νέοι ιδιοκτήτες θα έχουν ένα πιο ευρύ δίκτυο καναλιών και μάλιστα τσάμπα.

Ο πόλεμος των μετόχων στην Τράπεζα Αττικής, η ΑΜΚ και η μαύρη τρύπα

Σε κρίσιμη καμπή βρίσκεται για ακόμη μία φορά η Attica Bank. Το φιάσκο της πρώτης τιτλοποίησης «κόκκινων» δανείων που είχε κάνει ο τέως διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Θόδωρος Πανταλάκης και η μαύρη τρύπα περί τα 600 εκατ. ευρώ που υπάρχει στην τράπεζα έχει κάνει μπάχαλο τους μετόχους.

Το μείζον ζήτημα που υφίσταται στην Τράπεζα Αττικής και απειλεί να τινάξει τα πάντα στον αέρα είναι οι σχέσεις μεταξύ ΤΧΣ και Ellington, καθώς υπάρχει διάσταση απόψεων για το ποιος πρέπει να έχει το πάνω χέρι, ενώ ο διευθύνων σύμβουλος, που αποτελεί επιλογή του μεγαλύτερου μετόχου, του ΤΧΣ, δεν είχε μέχρι πρότινος την πρέπουσα στήριξη του Δ.Σ.

Όπως τον Ιανουάριο υπήρχε έντονη ασυμφωνία για το πρόσωπο επιλογής για τη θέση του νέου CEO, με την Ellington να θέλει να επιβάλει δικό της υποψήφιο, παραγνωρίζοντας τη συντριπτικά μεγαλύτερη μετοχική συμμετοχή του ΤΧΣ (ουσιαστικά, δηλαδή, του Ελληνικού Δημοσίου), έτσι και στην παρούσα φάση η Ellington φέρεται να μη συνεργάζεται με τον διευθύνοντα σύμβουλο Μιχ. Ανδρεάδη που ήταν επιλογής του ΤΧΣ.

Η κεντρική τράπεζα ζήτησε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε άμεση «εκεχειρία» μεταξύ των μετόχων. Το μήνυμα της ΤτΕ ήταν λακωνικό πλην ξεκάθαρο: «Βρείτε τα άμεσα, διαφορετικά υπάρχουν και άλλες εναλλακτικές»