Public: Οταν σε προδίδει η… τεχνολογία

Πρώτο κουδούνι τη Δευτέρα για χιλιάδες μαθητές και χαράς ευαγγέλια για τις αλυσίδες σχολικών και τεχνολογίας.

Μόνο που δεν δούλεψαν όλα όπως έπρεπε. Μπροστά σε μια δυσάρεστη έκπληξη βρέθηκαν όσοι προτίμησαν τα Public, για να ψωνίσουν τα σχολικά των παιδιών τους.

H ιστοσελίδα της εταιρείας υπολειτουργούσε και δεν μπορούσαν να γίνουν τηλεφωνικές παραγγελίες, καθώς οι εργαζόμενοι δεν είχαν πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα για να βλεπουν τα αποθέματά τους, δεν μπορούσαν να γίνουν πληρωμές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες ούτε έκδοση αποδείξεων.

Όσοι δε προτίμησαν κάποιο φυσικό κατάστημα μπορούσαν να πληρώσουν μόνο με μετρητά και έπαιρναν… χειρόγραφη απόδειξη.

Το «μάρμαρο» το πλήρωσαν οι τηλεφωνήτριες της εταιρείας, που βέβαια δεν μπορούσαν να δώσουν κάποια απάντηση για το πότε θα λυθεί το πρόβλημα και περιορίζονταν σε ευχολόγια.

Όπως μάθαμε, τα Public έπεσαν «θύμα» της εταιρείας τηλεπικοινωνιών με την οποία συνεργάζονται, αλλά, όταν διαφημίζεις τεχνολογική υπεροχή, μια τέτοια αναποδιά μόνο καλό δεν κάνει στο πρεστίζ της εταιρείας.