Πώς ο Mr. Jumbo έχασε το “παιχνίδι” των εορτών

Η απόφαση του Απόστολου Βακάκη να απορρίψει την ιδέα του Click Away σε συνδυασμό με την κατάρρευση του e-shop της Jumbo οδήγησε την εταιρεία με μεγάλες απώλειες τον Δεκέμβριο καθώς καταγράφηκε μείωση των πωλήσεων κατά -54% περίπου, διευρύνοντας τις συνολικές απώλειες για το έτος στο -18,2% από -10,7% το 11μηνο.

Ταυτόχρονα έδωσε χώρο να αναπτύξουν δραστηριότητα στον τομέα του παιχνιδιού άλλες μεγάλες αλυσίδες όπως ο Κωτσόβολος και να πάρουν μεγάλο μερίδιο της αγόρας την περίοδο των εορτών κάτι που θα έχει και μελλοντικό αντίκτυπο στην πορεία των εσόδων της Jumbo που βλέπει εκτός από τα super market και άλλους ισχυρούς παίκτες να μπαίνουν δυναμικά στην αγορά του παιχνιδιού.

Σε ανακοίνωση της η Jumbo αφού επισημαίνει πως το το αυστηρό απαγορευτικό λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων που επέβαλε δύο φορές η Ελληνική Κυβέρνηση σημείωσε πολλές αναμφισβήτητες επιτυχίες στον υγειονομικό τομέα αλλά τραυμάτισε βαριά το οργανωμένο ελληνικό λιανεμπόριο, κάνει επίθεση στην κυβέρνηση στοχοποιώντας το υπουργείο Ανάπτυξης και κατ΄επέκταση και τον Άδωνι Γεωργιάδη τονίζοντας χαρακτηριστικά πως παρά την αλλαγή των αρχικών σχεδιασμών, πρακτικά ουδεμία εναλλακτική πολιτική εφαρμόστηκε ως προς το λιανεμπόριο.