Ποιοι πήραν τα πρώτα καταστήματα από τα 22 του Σκλαβενίτη

Δύο παίκτες έχουν αποκτήσει μέχρι στιγμής καταστήματα του πρώην δικτύου Μαρινόπουλου, τα οποία πέρασαν στις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του FnB Daily, τα συγκεκριμένα καταστήματα ήδη έχουν αποκτήσει τόσο η Μέριμνα, όσο και η Bazaar.

ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΕΡΙΜΝΑ
Ο Προμηθευτικός Οργανισμός Συνεργαζόμενων Παντοπωλών, όπως είναι η πλήρης επωνυμία της Μέριμνας, έχει κλείσει δύο καταστήματα.
Το ένα βρίσκεται στη Θεομήτορος 38, στον Άγιο Δημήτριο, με επιφάνεια 250 τ.μ. και ήδη έχει ξεκινήσει να λειτουργεί, και το άλλο βρίσκεται στη συμβολή των οδών Δημητρακοπούλου 56 και Σοφοκλέους 99, στην Καλλιθέα, επιφάνειας 170 τ.μ.

ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ Η BAZAAR
Την ίδια στιγμή, και ενώ ο αριθμός των καταστημάτων, που έχουν διατεθεί, δεν ξεπερνάει τα 10, και η Bazaar, του Δήμου Βερούκα, έχει προβεί από την πλευρά της στην απόκτηση καταστημάτων, με βάση τις ίδιες πληροφορίες. Σημειώνεται ότι ένα από τα καταστήματα, που έχει αποκτήσει, βρίσκεται στον Πειραιά, επί της οδού 2ας Μεραρχίας 30 και Πραξιτέλους (457 τ.μ.), ένα ακόμη στα Βριλήσσια, στη λεωφόρο Πεντέλης 146-148 (350 τ.μ.), ένα στη Νέα Αλικαρνασσό της Κρήτης, στη συμβολή της λεωφόρου Ηροδότου 54 με τη Διονύσου (350 τ.μ.), το οποίο μέχρι πριν από λίγο καιρό λειτουργούσε ως Χαλκιαδάκης, αλλά και το πρώην Express Μarket, στην οδό Παύλου Μελά 5, στον Πειραιά (321 τ.μ.).

ΤΙ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Με βάση τη διαδικασία, και εφόσον ολοκληρωθεί το χρονικό διάστημα των παρατάσεων, που δίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ούτως ώστε να εκποιηθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερος αριθμός καταστημάτων, αναμένεται να υποβληθεί αίτημα άρσης των δεσμεύσεων από πλεράς των Ελληνικών Υπεραγορών Σκλαβενίτη.
Σε αυτή την περίπτωση, και εφόσον δεν έχει εμφανιστεί κανένας ενδιαφερόμενος, με την άρση των δεσμεύσεων ενδέχεται, είτε να κλείσουν, είτε – εφόσον εκφράσει ενδιαφέρον – η
πλευρά Σκλαβενίτη να κρατήσει κάποιο ή κάποια από αυτά (ενδεχόμενο, που δε συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες).

ΚΛΕΙΔΙ Ο ΧΡΗΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠ. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Βασικό κριτήριο σε οποιαδήποτε μελλοντική εξέλιξη θα αποτελέσει η επανεξέταση των περιοχών, στις οποίες δραστηριοποιούνται τα συγκεκριμένα καταστήματα, από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, και εφόσον έχουν μεσολαβήσει ανακατατάξεις, να κριθεί η τύχη των καταστημάτων. Ένα από τα κριτήρια θα είναι, για παράδειγμα, το εάν συνεχίζει να υφίσταται ζήτημα ανταγωνισμού σε μία συγκεκριμένη αγορά.

Γιώργος Λαμπίρης
Πηγή: fnbdaily.com