Τον περιορισμό της λειτουργίας των οικονομικών υπηρεσιών από τις 2 έως τις 20 Ιανουαρίου 2025 λόγω εργασιών μετάβασης στο νέο πληροφοριακό σύστημα EPR-SAP ανακοίνωση νωρίτερα σήμερα ο Δήμος Αθηναίων.
Ο δήμος υλοποιεί το πληροφοριακό σύστημα ERP-SAP όσον αφορά τη μηχανογραφική υποδομή του με σκοπό την περαιτέρω αναβάθμιση της λειτουργίας των οικονομικών υπηρεσιών του και την ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Για τις ανάγκες προετοιμασίας λειτουργίας του νέου συστήματος και μετάπτωσης δεδομένων από το παλαιό, οι οικονομικές υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων θα περιορίσουν τη λειτουργία τους το χρονικό διάστημα από 2 έως 20 Ιανουαρίου 2025 και θα δύνανται να παρέχουν μόνο τις ακόλουθες υπηρεσίες:
- Έκδοση και πληρωμή βεβαιωτικών σημειωμάτων (άμεση βεβαίωση Οίκοθεν), ηλεκτρονικά και διά ζώσης στα ταμεία του Δήμου Αθηναίων
- Πληρωμή κλήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας και της Τροχαίας (που δεν έχουν ενταχθεί σε χρηματικό κατάλογο)
- Ηλεκτρονικές πληρωμές οφειλών με κωδικό RF που έχει ήδη δημιουργηθεί από το παλαιό σύστημα (μη ληξιπρόθεσμες δόσεις ρυθμίσεων και ατομικές ειδοποιήσεις).
Επισημαίνεται ότι, έως ότου ολοκληρωθεί η μετάπτωση δεδομένων από το παλαιό σύστημα στο νέο (εκτιμώμενη ημερομηνία 20/01/2025), δεν θα υπάρχει δυνατότητα ένταξης των οφειλών σε ρύθμιση, παρά μόνο παραλαβή των σχετικών αιτήσεων, οι οποίες θα διεκπεραιωθούν μετά τις 20/01/2025.
Επιπλέον, βασικές λειτουργίες του νέου πληροφοριακού συστήματος ERP-SAP θα τεθούν σταδιακά σε λειτουργία από τις 20 Ιανουαρίου 2025 ως μέρη μιας ολοκληρωμένης ροής εργασιών, ενώ η παραμετροποίηση θα συνεχίζεται και νέες λειτουργίες θα ενσωματώνονται συνεχώς, έως ότου επιτευχθεί πλήρης και συνολική κάλυψη των αναγκών όλων των οικονομικών λειτουργιών του δήμου Αθηναίων.