Περιμένοντας…ακόμα την παραγγελία απο το ΠΛΑΙΣΙΟ

Δεν γνωρίζω τι γίνεται τις τελευταίες ημέρες στο ΠΛΑΙΣΙΟ αλλά το αίσθημα που δημιουργείται μπαίνοντας σε καταστήματα και αντικρίζοντας υπαλλήλους κρυμμένους σε γωνίες, κοιτάζοντας το ρολόι πότε θα τελείωσει η βάρδια, σε βάζει σε σκέψεις τι πάει στραβά.

Σχεδόν φωνάζοντας να σε βοηθήσει κάποιος να βρεις αυτό που χρειάζεσαι, αφού οι υπάλληλοι ενώ σε έχουν δεί με την άκρη του ματιου τους σου γυρίζουν την πλάτη νιώθεις τα νεύρα σου να χτυπούν κόκκινο.

Οταν μάλιστα παίρνεις την απάντηση ότι τα προϊόντα που ψάχνεις δεν ειναι διαθέσιμα!!! …αναρωτίεσαι γιατί ο Γεράρδος το κρατά ανοιχτό αφού δεν έχει τίποτα …Μόνο κάτι ξεχασμένα  και αναξιόπιστα δικά τους TURBO-X, που όλοι κάναμε το λάθος να αγοράσουμε κ κάποια στιγμή.

Αποφασίζοντας τελικά να κάνουμε την παραγγελία από το γραφείο και βλέποντας ότι μόνο το ένα προϊόν είναι διαθέσιμο, ενώ τα toner του εκτυπωτή (που έχεις αγοράσει απο το ΠΛΑΙΣΙΟ) είναι σε έλλειψη, ολοκληρώνουμε την παραγγελία με την διαβεβαίωση ότι τα προϊόντα θα παραδοθούν την επόμενη ημέρα…

Αλλά που…. άφαντο το ΠΛΑΙΣΙΟ… Καλείς το κέντρο και μετά από δέκα λεπτά στην αναμονή, σου λένε θα το δουν και θα σε καλέσουν πίσω.

Η απάντηση; Χάλασε το φορτηγό!!!!!

Δεν πειράζει μονοπώλιο δεν είστε και ο κόσμος έχει επιλογές, ας είναι καλά οι πλατφόρμες σύγκρισης τιμών.

Η βιασύνη να μπείτε και στο χώρο των λευκών συσκευών δεν σας μεγάλωσε αντίθετα σας μίκρυνε.