Π. Σταμπουλίδης: Έρχονται click away και «barcode διαφάνειας» για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές

Το click away είναι μια διεθνής πρακτική που εφαρμόζεται σε πολλές χώρες προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών, όπως εξήγησε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων Παναγιώτης Σταμπουλίδης, σε συνέντευξή του στο MEGA.

Ο κ. Σταμπουλίδης είπε ότι πρόκειται για ηλεκτρονική παραγγελία, η οποία προπληρώνεται και παραλαμβάνεται σε έναν εξωτερικό, ειδικά διαμορφωμένο χώρο του καταστήματος και έτσι αποφορτίζονται οι μεταφορές και αποφεύγεται ο συνωστισμός.

Σύμφωνα με τον κ. Σταμπουλίδη, το click away ετέθη στο τραπέζι ως εναλλακτική λύση, όταν ανοίξουν τα εμπορικά καταστήματα. «Θέλουμε να υπάρξει μια μετάβαση σε μια ομαλότητα με ίσους όρους για όλη την αγορά» είπε χαρακτηριστικά.

Επίσης, έκανε αναφορά στην Black Friday, για την οποία είπε πως υπάρχει μια κινητικότητα τις τελευταίες μέρες και συνέστησε στους καταναλωτές να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τους προμηθευτές.

Τέλος, είπε ότι ετοιμάζεται ένα barcode διαφάνειας για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές και όσοι προμηθευτές το έχουν αποκτούν πιστοποίηση υγιούς επιχείρησης.