Οταν η αλήθεια διαψεύδει τo Δελτίο Τύπου

Το να θες να διαφημίσεις την εταιρεία σου για να προσελκύσεις πελάτες είναι απόλυτα θεμιτό και αποδεκτό από όλους.

Ο τρόπος που το κάνεις όμως έχει πολύ μεγάλη σημασία.

Το να στηρίζεις την διαφημιστική σου προβολή σε μη αληθή γεγονότα το σίγουρο είναι πως μόνο καλο δεν κάνεις στην εταιρεία σου.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρεία WATT+VOLT, ένας από τους ιδιώτες παρόχους ηλεκτρικού ρεύματος στην Ελλάδα.

Η Watt & Volt έχει συνολικό μερίδιο 2,67% στην ελληνική αγορά και βρίσκεται αρκετά μακριά από τις πρώτες θέσεις.

Την ίδια στιγμή όμως κάποιος είχε τα φαεινή ιδέα να στηρίξει τη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας πάνω σε αίολα επιχειρήματα και σε πίνακες που όλοι γνωρίζουν πώς καμία απολύτως αξία δεν έχουν αφού καταρτίζονται κατόπιν χρηματικής συμφωνίας.

Ετσι θέλησε να παρουσιάσει την WATT+VOLT ως τον κορυφαίο  πάροχο  ενέργειας με το μεγαλύτερο δίκτυο φυσικών καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα(!) και ώς απόδειξη επικαλείται έρευνα των Financial Times που την παρουσιάζει να κατέχει την 204η θέση στην Ευρώπη στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες.

Μόνο που αν δει κανείς προσεκτικά τη λίστα θα διαπιστώσει πως απουσιάζουν όλες οι μεγάλες εταιρείες και πάρα πολλές γνωστές εταιρείες της Ευρώπης.

Ο λόγος είναι απλός. Οι καλά γνωρίζοντες σημειώνουν πως αυτές οι έρευνες είναι κατευθυνόμενες και καθαρά για διαφημιστικούς λόγους.

Είναι κρίμα λοιπόν να εκτείθεται η εταιρεία που κάνει μια σοβαρή πρασπάθεια να εδραιωθεί στην Ελλάδα απλά και μόνο για λόγους εντυπωσιασμού.