Oι… ορέξεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας τρομάζουν την εγχώρια αεροπορική αγορά

Αυστηρή προειδοποίηση

Ούτε οι τιμές των καυσίμων, ούτε τα σημάδια συγκράτησης του ελληνικού τουρισμού, ούτε οι χρεώσεις του CO2 τρομάζουν την εγχώρια αεροπορική αγορά, όσο οι… ορέξεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Το περσινό καλοκαίρι οι μεγάλες καθυστερήσεις στις πτήσεις επέφεραν μεγάλο πλήγμα στην αξιοπιστία της χώρας, στο πικ μάλιστα της τουριστικής περιόδου. Από τη μία η αρρυθμία που προκλήθηκε στη μισθοδοσία των ελεγκτών με τις δύο εκλογικές αναμετρήσεις και έβαλε τη λειτουργία των πύργων ελέγχου στο ρελαντί, εκεί που όλα έπρεπε να δουλεύουν ρολόι, από την άλλη ο απαρχαιωμένος εξοπλισμός που κυρίως στην περιφέρεια παραπέμπει στη δεκαετία του ’50, μείωσαν ασφυκτικά τη χωρητικότητα του εναέριου χώρου.

Στελέχη της εγχώριας αεροπορικής αγοράς, που μπήκε μέσα ορισμένα εκατομμύρια ευρώ (το είπε στους αναλυτές ο ίδιος ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχιος Βασιλάκης αναλύοντας τα αποτελέσματα εξαμήνου 2019), προειδοποιούν αυστηρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ότι δεν θα ανεχθούν αντίστοιχα φαινόμενα το ερχόμενο καλοκαίρι.

Οι ρυθμοί πάντως με τους οποίους κινείται η ΥΠΑ είναι μνημειώδεις, αν αναλογιστούμε ότι η Fraport Greece περιμένει εδώ και πάνω από 2,5 χρόνια τις τεχνικές προδιαγραφές για να αντικαταστήσει το ραντάρ της Ανδραβίδας όπως προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης των 14 αεροδρομίων.

ΒΗΜΑτοδότης