Ο Νίκος Αποστολόπουλος αποχωρεί από τον ΟΠΑΠ

Ασκούσε καθήκοντα Contact Center & Customer Experience Director

Τη συνεργασία του με τον ΟΠΑΠ ολοκληρώνει στο τέλος του έτους ο Νίκος Αποστολόπουλος, ο οποίος τα τέσσερα τελευταία χρόνια κατείχε τις θέσεις του Contact Center και Customer Experience Director.

Στο διάστημα αυτό, σε εναρμόνιση με τις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας,
σχεδίασε ένα απαιτητικό πρόγραμμα customer experience και εξυπηρέτησης πελατών, συμβάλλοντας στην καθιέρωση του ΟΠΑΠ μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών στην Ελλάδα στους εν λόγω τομείς.

Πρόκειται για στέλεχος με πολυετή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών, που έχει επίσης λάβει πλήθος διακρίσεων στη διάρκεια της καριέρας του στις εταιρείες Vodafone και ΟΠΑΠ.

Μεταξύ αυτών, έχει λάβει και το βραβείο του Manager της Χρονιάς από το ΕΙΕΠ το 2012.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό το επόμενο επαγγελματικό του βήμα.

Print Friendly, PDF & Email