Ο Ευκλείδης, η Σκάρλετ και… ο Καζαντζίδης

????????????????????????????????????

ΒΗΜΑτοδότης

Ο Ευκλείδης, η Σκάρλετ και… ο Καζαντζίδης

Η πολιτική είναι γένους θηλυκού και ως εκ τούτου ο θαυμασμός του Ευκλείδη Τσακαλώτου προς τη χολιγουντιανή σταρ Σκάρλετ Γιόχανσον θα μπορούσε κάπως να εξηγηθεί.

  • Μόνο που απέκτησε ανταγωνιστή: τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη που με αφοπλιστική ειλικρίνεια είπε κατά τη συζήτηση επί του κρατικού προϋπολογισμού ότι «θα θέλαμε όλοι να είμαστε σε ραντεβού με τη Γιόχανσον».

Η στόχευσή του βεβαίως ήταν άλλη: Να πει με αυτόν τον μεταφορικό τρόπο ότι αυτά που είχε υποσχεθεί προεκλογικά η ΝΔ τα πραγματοποίησε: «…Το ραντεβού σχεδόν πραγματοποιήθηκε» είπε χαρακτηριστικά.

***

Ο Euclid απέφυγε να μπει σε αντιπαράθεση για… τα μάτια της Σκάρλετ…

Σήκωσε όμως σχεδόν μόνος στις πλάτες του την κόντρα με την κυβέρνηση όσον αφορά την πορεία των οικονομικών, όπως αποτυπώνονται στον προϋπολογισμό, με προφανή στόχο να αναδείξει τον «νεοφιλελεύθερο» χαρακτήρα του σε αντιδιαστολή με τον «φιλολαϊκό» χαρακτήρα των μνημονιακών προϋπολογισμών που κατετίθεντο επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ.

  • Αντιδρώντας μάλιστα όταν ο υφυπουργός Οικονομικών Θόδωρος Σκυλακάκης είπε ότι τα επιδόματα δεν δημιουργούν πλούτο και ότι είναι αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη για να πάει μπροστά η χώρα, του συνέστησε να θεσπίσει επίδομα… ρεμπέτικου τραγουδιού «για να τραγουδάει ο λαϊκός κόσμος για τα βάσανα και τα φαρμάκια του»!

Η απάντηση ήρθε από τον Ανδρέα Λοβέρδο (ΚΙΝΑΛ), ο οποίος του είπε ότι «δεν το χρειάζεται το επίδομα ρεμπέτικου ο κόσμος διότι τον μάθατε να τραγουδάει το “Κοινωνία ένοχη”, εννοώντας το γνωστό λαϊκό άσμα του Στέλιου Καζαντζίδη!