Νέα εποχή για τη NOVA: Ενδιαφέρον για Wind – Επενδύσεις 200 εκατ. φέτος

Το ποσό των 50 εκατ. ευρώ πρόκειται να επενδύσει η Nova, όπως είναι η νέα επωνυμία της Forthnet, μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς, σύμφωνα με όσα ανέφεραν, σήμερα σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου, η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου United Viktoriya Boklag και ο διευθύνων σύμβουλος της Nova Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.

Η εταιρεία τους τελευταίους έξι μήνες έχει επενδύσει 150 εκατ. ευρώ για την εξαγορά και τον μετασχηματισμό της Forthnet που περιλαμβάνει την αναδιαμόρφωση της πλατφόρμας και των καταστημάτων της εταιρείας. Ως εκ τούτου, η πρώτη φάση του επενδυτικού προγράμματης εταιρείας τοποθετείται συνολικά σε 200 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη φάση του επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας έχει διάρκεια πέντε ετών και είναι υπό διαμόρφωση.

Η CEΟ της United Group, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον του ομίλου για την απόκτηση της Wind, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν διαθέτει κινητή στην Ελλάδα και το βήμα αυτό θα της επέτρεπε “να καταστεί ολοκληρωμένος πάροχος”. Ωστόσο, η Viktoriya Boklag δεν προσδιόρισε εάν υπάρχουν, εν εξελίξει, συζητήσεις μεταξύ των δύο πλευρών.

Επίσης, η εταιρεία ενδιαφέρεται για τη διεκδίκηση έργων στον τομέα του ICT ενόψει των κεφαλαίων που θα προέλθουν από το ταμείο Ανάκαμψης. nova-ependyseis-e200-ekat-endiaferon-gia-wind0

«Η εξαγορά της Forthnet είναι η μοναδική που πραγματοποίησε η United Group εν μέσω πανδημίας. Είδαμε ότι η ελληνική αγορά και τα Μέσα Ενημέρωσης διαθέτουν σημαντική δυναμική. Βασίζουμε το επιχειρείν μας σε τρεις πυλώνες και αυτό θα πράξουμε στην Ελλάδα. Πρόκειται δηλαδή για την παροχή προσφορών με τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου πακέτου υπηρεσιών. Το περιεχόμενο, παράγοντας ενημέρωση, ψυχαγωγία και σειρές μυθοπλασίας. Ο τρίτος πυλώνας είναι η εμπειρία πελάτη που είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είναι εκπληκτική» ανέφερε η Viktoriya Boklag.

«Είμαστε ο μεγαλύτερος επενδυτής στη χώρα σε περιεχόμενο, επιδιώκοντας να επενδύσουμε περισσότερο στην ανάπτυξη περιεχομένου. Μέχρι τώρα ήμασταν η πλατφόρμα που είχε να κάνει περισσότερο με ελληνικό περιεχόμενο, το οποίο όμως, εμπλουτίζεται, πλέον, με διεθνείς παραγωγές και αθλητικές μεταδόσεις. Επιδιώκουμε να καταστήσουμε τη Nova εφάμιλλο ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά» σημείωσε ο κ. Γεωργιόπουλος.

Ως προς το περιεχόμενο οι επικεφαλής της United Group και της Nova ανέφεραν ότι αποτελεί σημαντική παθογένεια για την ελληνική αγορά η διαδικτυακή πειρατεία οπτικοακουστικών παραγωγών.