Motor Oil: Για μια ακόμα φορά το arbitrage με τα ΕΛΠΕ είναι τεράστιο…

CREDIT SUISSE : TOP PICK Η MOTOR OIL ΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΤΟΧΟ 21,00€

Η CREDIT SUISSE στην προχθεσινή της ανάλυση (βλέπε πίνακα παρακάτω) για τoν κλάδο των διυλιστηρίων παγκοσμίως αναβαθμίζει την MOTOR OIL από τα 19,00€ στα 21,00€ και την έχει στο top pick της στα ευρωπαϊκά διυλιστήρια. Το απίστευτο φίλοι μικρομέτοχοι είναι, ότι και πάλι κανείς δεν έχει κάνει αναφορά για την συγκεκριμένη έκθεση.

Να σημειωθεί επίσης, ότι έχει υποπέσει στην αντίληψή μας να γίνεται NAKEDSHORT στη μετοχή της MOTOR OIL από έλληνα θεσμικό με τις “πλάτες” ελληνικής χρηματιστηριακής. Η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς καλό θα ήταν να παρακολουθεί πιο στενά τις χρηματιστηριακές, ειδικά στο κομμάτι του naked short. Το κακό έχει παραγίνει.

Η CREDIT SUISSE λοιπόν αναβάθμισε την Δευτέρα 13 Ιουνίου την μετοχή της MOTOR OIL από τα 19,00€ (και όχι από τα 16.90€ όπως είχε γράψει πρόσφατα  άλλο portal) σε 21,00€. Ο λόγος της αναβάθμισης είναι τα πολύ δυνατά αποτελέσματα του Α’ τριμήνου και όχι λόγω της μείωσης του WACC (μεσοσταθμικό κόστος κεφαλαίου).

Έτσι, για το 2017 προβλέπει τα EBITDA της MOTOR OIL να υπερβαίνουν οριακά τα 589 εκατ. ευρώ, να έχει καθαρό δανεισμό μόλις 257,6 εκατ. ευρώ, με αποτέλεσμα η μετοχή στην τρέχουσα τιμή των 17,70€ να διαπραγματεύεται με ένα EV/EBITDA = 3,74. Τουτέστιν στην τιμή στόχο των 21,00€ το EV/EBITDA 2017 θα διαμορφώνεται στο 4,38.

Το μοντέλο αποτίμησης που χρησιμοποιεί η Cr.S.είναι το DCF (ελεύθερες ταμειακές ροές) και χρησιμοποιεί όχι το EBITDA του 2017 που προβλέπει αλλά του μέσου κύκλου EBITDA το οποίο το υπολογίζει στα 487,57 εκat. ευρώ.

Ακόμα, αυτό το μοντέλο “βλέπει” την MOTOR OIL να διανέμει μέρισμα 0,90€/μετοχή και το 2017 και το 2018 και το 2019. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν, ότι σε περίπτωση που η CREDIT SUISSE μειώσει το WACC και αυξήσει το μέρισμα, η τιμή στόχος θα ανέβει κατά πολύ.

Σ’ αυτή την συγκυρία, μετά το συνεχές ράλι των ΕΛΠΕ, και με τιμή των ΕΛΠΕ στα 7,50€ αυτό μας δίνει ένα EV/EBITDA του 2017 των ΕΛΠΕ  4,8. Δηλαδή, για να παίξει η MOTOR OIL τώρα με ένα EV/EBITDA=4,8 πρέπει να ανέβει κατά 28.69% και η τιμή να γράψει 22,57€.

Όπως αντιλαμβάνεστε, για μια ακόμα φορά το arbitrage είναι τεράστιο. Το σύστημα Λάτση που ανεβάζει τα ΕΛΠΕ λες και δεν υπάρχει αύριο, είναι ολοφάνερο ότι τα έχει βρει με την κυβέρνηση για να πουλήσει σε βάθος χρόνου το κράτος το ποσοστό του στα ΕΛΠΕ αλλά σε υψηλές τιμές και να δείξει ότι δεν ξεπουλάει. Έτσι, θα ξεκλειδώσει το μεγάλο project του Ελληνικού.

Αυτό είναι ένα win-win για όλους. Και η κυβέρνηση δείχνει ότι την ενδιαφέρει η ανάπτυξη με το τεράστιο project του Ελληνικού και προχωρούν οι ιδιωτικοποιήσεις, βλέπε ΕΛΠΕ, με υψηλές τιμές και έτσι η MOTOR OIL έχει τεράστιο περιθώριο ανόδου…

Print Friendly, PDF & Email