Μόνο ηλεκτρικά, υβριδικά, με κινητήρα φυσικού αερίου και χαμηλών ρίπων οχήματα στον δακτύλιο

Τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οχήματα φυσικού αερίου, τα υβριδικά, τα οχήματα με κινητήρα euro 6 (με την προϋπόθεση να εκπέμπουν κάτω από 100 – 120 γραμμάρια Co2), καθώς επίσης και όσα έχουν εργοστασιακό κινητήρα υγραερίου, σύμφωνα με πληροφορίες, θα επιτρέπεται να εισέρχονται στον δακτύλιο κάθε ημέρα είναι όλα.

Οι αποφάσεις ελήφθησαν σε διευρυμένη κυβερνητική σύσκεψη, σχετικά με την επαναφορά του δακτυλίου στην Αθήνα από τις 25 Οκτωβρίου. Πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι αποφασίστηκε οι άδειες δακτυλίου που χορηγούνται από την Αστυνομία να μειωθούν κατά 50%, καθώς σήμερα υπολογίζεται ότι αυτές ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες.

Σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, το υπουργείο έχει ξεκινήσει μελέτη για να επαναπροσδιοριστούν τα γεωγραφικά όρια του δακτυλίου, καθώς χρειάζεται αναπροσαρμογή ο σχεδιασμός του και ενδεχομένως να διευρυνθεί ο κύκλος του.

Ο συνολικός αριθμός των Ι.Χ. που κυκλοφορούν στην Αττική ανέρχεται σε 2,3 εκατ., εκ των οποίων ηλεκτρικά, φυσικού αερίου και υβριδικά είναι τα 7.654. Παράλληλα εκτιμάται ότι με κινητήρες euro 6 (χαμηλών ρύπων) είναι κάτω από 300.000.

Παρόντες στη σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη ήταν ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης, ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Περιβάλλοντος, Προστασίας του Πολίτη και εκπρόσωπος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.