Μεγαλύτερες οι απώλειες των Malls στις θερινές εκπτώσεις – Πτώση επισκεψιμότητας 47% στo Athens Mall

της Μαρίας Μπακοπούλου

Αν και τα ποσοστά εκπτώσεων που τα εμπορικά καταστήματα προσφέρουν στους καταναλωτές «ζαλίζουν» καθώς κάποια φτάνουν ακόμα και το 70%, προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες λόγω των απωλειών του προηγούμενου χρονικού διαστήματος, όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και με την αντίστοιχη προσέλευση των πελατών, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι από την πλευρά των υπευθύνων των εμπορικών κέντρων στην Αττική δεν εκφράζεται εν γένει αισιοδοξία για το πως άρχισαν και για το πώς θα προχωρήσουν φέτος οι θερινές εκπτώσεις σε αυτά, τόσο λόγω Covid-19 όσο και κατακόρυφης πτώσης του τουρισμού, που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τους τζίρους, ειδικά σε όσα εμπορικά κέντρα βρίσκονται κοντά στο κέντρο της Αθήνας, σε σταθμούς μετρό και κοντά σε αεροδρόμιο.

Lamda Development: Το Mall σε αρνητική τροχιά

Σχετικά με τα εμπορικά κέντρα της Lamda Development, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, είναι ακόμα νωρίς να γίνει εκτίμηση για το πως ξεκίνησαν οι θερινές εκπτώσεις. Πάντως, σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στο ενημερωτικό δελτίο της έκδοσης του ομολογιακού δανείου μέχρι τα τέλη Ιουνίου-αρχές  Ιουλίου το Mall Athens είχε εμφανίσει πτώση επισκεψιμότητας της τάξης του 47%, την ώρα που στο «Mediterranean Cosmos» στη Θεσσαλονίκη η ελάττωση στην αγοραστική κίνηση ήταν 28% και του «Golden Hall» στο Μαρούσι 13%.  Στο The Mall Athens, η επισκεψιμότητα επηρεάστηκε και από το γεγονός ότι η πρόσβαση σε αυτό γίνεται σε μεγάλο βαθμό από το μετρό.

Να σημειωθεί πως στα εμπορικά κέντρα της Lamda Development οι μισθωτές επαγγελματικής μίσθωσης τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο, Μάϊο και Ιούνιο απαλλάχθηκαν από την υποχρέωση καταβολής του 40% του συνολικού μισθώματος – όπως όλοι οι μισθωτές στην Ελλάδα – αλλά η εταιρεία παρείχε επιπλέον έκπτωση 30%, ήτοι συνολική έκπτωση 70%, επί του αρχικού συνολικού μισθώματος αποκλειστικά για τους μήνες Απρίλιο και Μάϊο.

ΔΙΑΒAΣΤΕ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚO ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΣΤΟ CEO.GR