Λεφτά υπάρχουν για τον Κώστα – 1,5 εκατ. ευρώ για διαφημιστική καμπάνια στο Δήμο Αθηναίων

Δεν φτάνει που ο Κώστας Μπακογιάννης σπατάλησε 2 εκατ. ευρώ με απευθείας αναθέσεις και χωρίς τις κατάλληλες μελέτες, προκαλώντας τεράστια ταλαιπωρία στους πολίτες της Αθήνας εν μέσω πανδημίας για να φτιάξει τον “Μεγαλο Περίπατο” που όπως ανερυθρίαστα δήλωσε “βγήκε και δεν βγήκε” τώρα βγάζει ακόμη 1,5 εκατ. ευρώ από τα ταμεία του Δήμου για την… τουριστική προβολή.

Αφου κυνήγησε τις κάμπιες από το γκαζόν και αποφάσισε να φύγουν οι ζαρτινιέρες από την Πανεπιστήμιου ( δεν έπιασαν και τα λουλουδια που φύτεψε) σκέφθηκε πως είναι η ώρα να ασχοληθεί και με το image της πρωτεύουσας.

Ανοιξε λοιπόν το σεντούκι (άλλωστε δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, και κανείς δεν τον ενοχλεί) πήρε  1,5 εκατ. ευρώ και το έδωσε για την υλοποίηση καμπάνιας γενικής προβολής της Αθήνας ως μια «ζωντανή και αυθεντική πόλη».

“Ζωντάνη” βέβαια την βλέπει  μόνο ο Κώστας Μπακογιάννης γιατί όσοι κινούνται στο κέντρο βλέπουν μια πόλη να αργοπεθαίνει… σαν τα λουλουδια στις πανάκριβες ζαρτινιέρες.

Λεφτά υπάρχουν που έλεγε και μια άλλη ψυχή…