Κοινό μέτωπο φαρμακευτικών εναντίον της κυβέρνησης με δεξιόστροφο lobbying; Η απάντηση της εταιρείας επικοινωνίας

Γραμμή κρούσης εναντίον της κυβέρνησης φαίνεται ότι στήνεται σε υγεία και φάρμακο την ώρα που ο αρμόδιος υπουργός Υγείας Ανδρέας Ξανθός και ο υφυπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης δηλώνουν πως προωθούνται παρεμβάσεις «ηθικοποίησης», μέτρα θεσμικής εξυγίανσης και μεταρρυθμίσεις στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας, στο φάρμακο, στην οργάνωση και διοίκηση και στις προμήθειες.

Εταιρεία επικοινωνίας – υπό το μανδύα νέας εταιρείας – έχει αναλάβει σε θέματα lobbying δύο φαινομενικά αντικρουόμενες πλευρές , αλλα με κοινά συμφέροντα στο χώρο της δαπάνης του φαρμάκου.

Με ανακοίνωσή της η πολυεθνική φαρμακευτική εταιρεία Janssen του ομίλου  Johnson & Johnson και του προέδρου της Ε. Παπαταξιάρχη συμφώνησε με την εταιρεία Touchpoint Strategies (πρώην CIVITAS) για να αναλάβει την επικοινωνία και το lobbying της εταιρείας.

Την ίδια στιγμή όμως η ίδια εταιρεία (πρώην CIVITAS) έχει συνεργασία με την DEMO και τον πρόεδρο της κ. Δέμο.

Το ερώτημα που τίθεται είναι, πώς γίνεται οι δύο εταιρείες που ανήκουν η μία στο PIF (το Forum που βρίσκονται οι περισσότερες πολυεθνικές του φαρμάκου) και η άλλη στην ΠΕΦ που εκπροσωπεί τα συμφέροντα των ελληνικών φαρμακευτικών εταιρειών (που προωθούν κυρίως τα γενόσημα) να έχουν την ίδια εταιρεία λόμπινγκ;

Άραγε ο κύριος Δέμος και ο κύριος Παπαταξιάρχης πέρασαν από ειδικό έλεγχο “due diligence” την εταιρεία Touchpoint Strategies;

Η απάντηση της εταιρείας επικοινωνίας

Από την εταιρεία επικοινωνίας Touchpoint Strategies λάβαμε την ακόλουθη δήλωση:

      1. Η εταιρία Touchpoint Strategies είναι Α.Ε. που ιδρύθηκε το  2016 και ανήκει μετοχικά κατά 100% στην εταιρία Asset Ogilvy και δεν έχει ουδεμία νομική ή  επαγγελματική σχέση με την εταιρία Civitas,  όπως αναφέρεται το ρεπορτάζ σας  .
      2. Δεν είχε ( ούτε και έχει ) συνεργασία ως Touchpoint Strategies με την εταιρία Demos και με τον πρόεδρό της κο  Δέμο.
      3. Οι υπηρεσίες  που παρέχει  ως Touchpoint Strategies για την εταιρία Janssen αφορούν συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα στρατηγικής και επικοινωνίας επί  των θεμάτων που αφορούν  το brand image της εταιρείας και όχι υπηρεσίες lobbying ,  όπως αναφέρεται το ρεπορτάζ σας
      4. Τέλος η εταιρία μας φυσικά και πέρασε από ενδελεχές due diligence διάρκειας  3 μηνών  από auditors του εξωτερικού-  μέσω του  THIRD PARTY INTERMEDIARY DUE DILIGENCE QUESTIONNAIRE προκειμένου να προχωρήσει η Janssen συνεργασία   μαζί μας  .